Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

man nu prea imi dau seama. exista osibilitatea sa fie oarece diferenta dar nu atat de mare incat sa-mi dau seama...Am mers si azi cu ea ...(destul de mult ”60km numa prin buc) si mi sa parut normala. Inca mai pot speria babele si soferitele neatente cand trag un pic de gaz....

:)

mie mi s-a intimplat sa scoata fum gros, la o pornire, a doua zi dupa o cursa la o turatie mare si sustinuta(7000+) :tempted:

Dupa care ioc. Ne mai aparand fenomenul am tras concluzia ca regimul de mers in forta CU CARBURATOARELE REGLATE PROST (AMESTEC F BOGAT !!!) a supraincalzit motorul. In mers, probabil ca nu a intrat mult ulei in camera de ardere ori n-am vazut eu (ca doar conduceam), dupa oprire, tot probabil, ce era pe rampa deasupra garniturii de chiuloasa a ajuns in capul pistonului. Dimineata, benzina+aer+ ulei a dus la mult fum pina n-a mai ramas in camera de ardere, pret de citeva secunde, 10. N-am mai tras de el atunci ca n-am stiut ce era cu el, iar urmatoarea zi am reglat supape si carburatie. Am uitat sa zic ca chiuloasa era reconditionata, simeringuri noi , etc !!! De atunci nik

 

chucki: poti face o verificare la cum sunt stranse piulitele si suruburile. N-ar fi neobisnuit sa se fi "inmuiat" la cit vibreaza motorul ala. Desfaci pe rind 1/2 tura suruburile la baza cilindrului, apoi cele de sub chiuloasa si la urma cele 4 piulite de sus + cel de linga bujia dreapta. Toate le desfaci in diagonala, motorul rece. Le restringi cu cheia dinamometrica in ordine inversa, cu 35-40Nm, 18-22Nm si cele de jos cu 8-12Nm. (pagina 3-58 > 3-59) Daca vrei sa te apuci da-mi un telefon sa mai vb :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Simtind ca se cam apropie iarna, am zis sa profit de ultimele zile cu soare , prin urmare saptamana asta am folosit-o pentru a ma duce la serviciu. Problema e , ca am parte de dimineti foarte reci si imi porneste foarte greu. Cand sunt temperaturi peste 10 grade imi porneste la a 4 pedala, dar acum porneste foarte greu. Trebuie sa strang foarte tare surubul de relantiu ca sa pot sa o pornesc. Atat de tare incat relantiu imi sta in 2000.

 

E cumva o problema din carburator sau de se comporta asa la vremea foarte rece ? De mers merge bine dupa aia.... Pana ii dau la pedala imi vine rau....simt ca ii incalzesc eu cilindru de atatea pedale.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum n-oi fi eu mare cunoscator insa la mine, daca aplic ritualul clasic (6-7 pedale cu decompresor si soc tras) si apoi ii ard o pedala, maximum doua, o ia fara probleme. Conditia insa este ca totul sa fie in regula, bujii, joc supape, reglaj carburator, compresie...

Poate alti colegi stiu mai multe, eu n-o am decat de doi ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu ajung sa ii dau cam 40 pedale. Aplic si eu fara probleme ritualul cu decompresorul tinut , soc la maxim. Cel putin...primele 20 pedale nu da nici un semn, apoi da un rateu in toba, mai dureaza putin si da sa porneasca..dar se opreste imediat....ii mai frec cateva pedale tot asa...pana i se incalzeste cat de cat cilindru...apoi porneste. Azi dimineata a fost 1 grad C....iar noaptea a coborat sub 0. Era inghetata boacana.

 

Nu am garaj , o tin afara in frig..si ploaie. Bujiile sunt ok...ngk. Joc la supape 0.1 la admisie si 0.2 pe evacuare. Carburator nu i-am facut nimic de asta primavara cand l-am curatat. Din primavara si pana acum motorul mi-a pornit din a 3 pedala, dar cum vine frigul, o ia figurile. Reusesc sa o pornesc doar daca strang la maxim surubul de relantiu ca sa ii dau benzina cu nemiluita. Dupa-amiaza si seara porneste bine ...fara probleme. E mai cald afara atunci... Problema asta o am de 8 ani de cand o am...si din pacate nu i-am gasit leac. Cred totusi ca tot din carburator e....la drum intins merge , trage bine....habar nu am ce poate sa aiba. Maine dimineata cred ca ma duc cu masina...ca deja am facut febra la dreptul.... :)) Toate astea se intampla la 7.30 am...ca sa va faceti o ideie.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mai observat o chestie, poate e o prostie dar asta am constatat eu. Deci daca pedala de kick nu "prinde" chiar de sus, sunt sanse mari sa nu porneasca.

In schimb, daca prinde chiar de sus atunci o ia sigur. La tine cum e ?

Si ma mai gandesc sa incerci sa-i dai un "puf" in filtrul de aer cu spray de pornire...la masina a dat rezultate intotdeauna. Altceva nu-mi vine in cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mai observat o chestie, poate e o prostie dar asta am constatat eu. Deci daca pedala de kick nu "prinde" chiar de sus, sunt sanse mari sa nu porneasca.

In schimb, daca prinde chiar de sus atunci o ia sigur. La tine cum e ?

Si ma mai gandesc sa incerci sa-i dai un "puf" in filtrul de aer cu spray de pornire...la masina a dat rezultate intotdeauna. Altceva nu-mi vine in cap.

 

 

Daca studiezi pricipiul de functionare a mtoarelor in 4 timp, observi ca pistonul ajunge in PMS de 2 ori iar explozie o singura data. Probabil ca pozitia in care agata pedala difera in functie pe care timp/ciclu e pistonul si probabil ca la fiecare motor e diferit. Daca dai pedala pe timpul inaintea evacuarii nu cred ca are cum sa porneasca ! Cei care aveti DR600 cu kickstarter, impartasiti care e pozitia ideala a pedalei pentru a prinde ciclul potrivit. Eu am DR800 fara kick :)

 

@irinel2006 , eu zic ca ai o problema cu socul ! Dupa ce porneste motorul, daca tragi socul complet, ajunge in 6000 ture ? Poti incerca dimineata sa astupi cu mina gura filtrului de aer ? incerca si vezi cum o ia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, japonezul a gandit-o astfel incat sa nu poti gresi daca folosesti si decompresorul manual. Daca ambele decompresoare, si cel automat si cel manual sunt bine reglate motorul se pozitioneaza pe pozitia de PMS, inainte de admisie (atunci cand se aude click). Problema e ca pedala trebuie ridicata pana sus, daca nu o ia de unde trebuie, probabil ca nu da turatia necesara pentru magnetou si atunci nu ai scanteie buna.

Toata lumea recomanda o pedala serioasa tocmai pentru a-i da turatia necesara. Pe forumurile straine se zice ca DR-ul nu e o motocicleta pentru fete ci numai pentru barbatii cu par pe piept. Dar am vazut si DR-uri pornite de fete, la pedala...

Referitor la problema omului si eu inclin sa cred ca are ceva in neregula la soc pentru ca la prima vedere se pare ca nu imbogateste suficient amestecul atunci cand e frig.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- de 8 ani o am totusi, iar metoda de pornire corecta am invatat-o in primul an, cand fostul proprietar radea de mine cum ma chinuiam sa o pornesc. Am norocul de a avea doar decompresor manual. Modelul meu e cu kickstarter prin umare viata lunga are bateria.

 

In trecut am avut probleme cu cablul de la soc si a trebuit sa imi fac altul folosind in capat un schimbator de viteze metalic de bicicleta. Nu radeti chiar isi face treaba ala , e rezistent are deja 5 ani de cand il am montat. Partea buna e ca pot sa il reglez cat vreau de tare sa fie tras socul. Cu celalalt vechi trebuia sa stau cu mana pe el ca isi revenea rapid pe pozitie. Cu asta , are un fel de clinket, ce il tine pe pozitie. Precizez ca la amiaza, motorul imi porneste usor cu socul tras la maxim, dar dimineata are hachitze.

 

Va multumesc totusi ca m-ati indrumat....sigur am sa desfac putin la soc sa vad daca acum imi deschide la maxim. Am facut o proba si daca motorul e cald si trag socul acesta se opreste, ceea ce mi se pare normal.Da sa se innece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu ajung sa ii dau cam 40 pedale. Aplic si eu fara probleme ritualul cu decompresorul tinut , soc la maxim. Cel putin...primele 20 pedale nu da nici un semn, apoi da un rateu in toba, mai dureaza putin si da sa porneasca..dar se opreste imediat....ii mai frec cateva pedale tot asa...pana i se incalzeste cat de cat cilindru...apoi porneste. Azi dimineata a fost 1 grad C....iar noaptea a coborat sub 0. Era inghetata boacana.

 

Nu am garaj , o tin afara in frig..si ploaie. Bujiile sunt ok...ngk. Joc la supape 0.1 la admisie si 0.2 pe evacuare. Carburator nu i-am facut nimic de asta primavara cand l-am curatat. Din primavara si pana acum motorul mi-a pornit din a 3 pedala, dar cum vine frigul, o ia figurile. Reusesc sa o pornesc doar daca strang la maxim surubul de relantiu ca sa ii dau benzina cu nemiluita. Dupa-amiaza si seara porneste bine ...fara probleme. E mai cald afara atunci... Problema asta o am de 8 ani de cand o am...si din pacate nu i-am gasit leac. Cred totusi ca tot din carburator e....la drum intins merge , trage bine....habar nu am ce poate sa aiba. Maine dimineata cred ca ma duc cu masina...ca deja am facut febra la dreptul.... :)) Toate astea se intampla la 7.30 am...ca sa va faceti o ideie.

 

 

La mine asa face 350-ul.... 1001 pedale ii trebuie pana ajunge sa toarca la ralanti.... ba porneste 2 secund si moare, ba nu porneste, ba se tureaza... asta in 95% din situatiile cand afara se raceste sub 10 grade....

 

la minus - PA.... pot sa nici nu incerc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e clar atunci...ca asa se manifesta si a mea....ce e sub 0 imi iau gandul....doar daca vreau eu sa fac ceva sport pe langa ea....Culmea e ca nu da nici un semn ....ca ar vrea sa porneasca...apoi dupa un timp....o ia..... imi trebuie apoi 2 minute sa imi revin.... :))

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ar fi plictisitor daca ar merge toate struna.... Poate ca e mai bine ca nu porneste sub 0. Poate s-au gandit japonezii si la siguranta de a merge la temperaturi foarte scazute :) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vazand filmul asta m-am mai linistit putin, bine ca nici el nu prea procedeaza corect cu pornirea, dar exact si a mea face asa, doar ca la 3-4 grade. Pe la 10-11 grade deja 10 pedale cu decompresorul tinut....si apoi kick. Nu cred totusi ca au fost 7 grade, eu zic ca au fost mult mai putine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata, am plecat de dimineata spre Galmeia. Sa tot fi fost vreo 3-4 grade si ceata, multa umezeala.

Primul rateu l-a scos a mea dupa pedala nr.11. La numarul 17 s-a hotarat sa porneasca.

Constatare: Socul nu sta tras pana la capat si are tendinta sa vina singur inapoi. I-am bagat un carlig de rufe sub palarie.

Seara la revenire, dupa ce se racise bine de tot, dar oricum era un pic mai cald, spre 10-12 grade, n-a cerut decat 7 pedale.

Eu cred ca e satisfactor, mentine tonusul muscular potrivit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa scapi de infernul socului original de Suzuki...poti apela la asa ceva. Cu asta nu dai gres....ramane socul exact la ce nivel vrei. Ca si cost ...maxim 10 ron cu tot cu cablu si manta. Asa am eu facut. Cablu sa iti cumperi din ala pentru schimbator de viteze cu bila mica. Bila aia numai bine intra in locasul de la carburator, fara sa iti bati prea mult capul.

post-45143-0-41797300-1447064659_thumb.jpg

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as avea si eu o intrebare - la un suzuki dr 650 rs din 1996 nu mai am deloc ulei in telescopul spate - se poate demonta telescopul sa bag iar ulei , inlocuit semering etc sau este capsat - cineva mi-a recomandat sa intreb poate stie cineva - va multumesc

post-77813-0-51403800-1447449965_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as avea si eu o intrebare - la un suzuki dr 650 rs din 1996 nu mai am deloc ulei in telescopul spate - se poate demonta telescopul sa bag iar ulei , inlocuit semering etc sau este capsat - cineva mi-a recomandat sa intreb poate stie cineva - va multumesc

mai bine cauti unul din dezmembrari....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E complicat de raspuns, trebuie sa urmaresti baietii care vand piese, apar din timp in timp, sau ..ebay dar iese mai scump.

Depinde cum stai cu banii, eu as recomanda unul nou, pana la urma nu e chiar un cap de tara. Mai exista si posibilitatea de a face acea reparatie insa nu e usoara, chiar ai nevoie de un meserias, nu un potcovar. Era un baiat prin Iasi parca, nu mai tin minte, facuse asa ceva,cauta pe arhiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/79646-reconditionare-suzuki-dr-650-rs/#comment-414752

 

Acolo vezi ca am reconditionat eu telescopul meu de pe spate... M-a costat foarte putin si vreau sa iti spun ca si pana astazi functioneaza perfect, iar daca vreau sa ii schimb uleiul pot sa o fac ori de cate ori doresc. Din 2011 si pana acum nu i-am mai facut nimic.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti multumesc foarte frumos sper sa pot si eu sa il reconditionez

 

Nimeni nu stie sa caute?!?! Asta am gasit in 2 minute:

 

http://olx.ro/oferta/dezmembrez-suzuki-dr-650-ID3TNi2.html#ef7daab037

 

http://olx.ro/oferta/piese-suzuki-dr-650-ID2zBB5.html#95d895d080

 

http://olx.ro/oferta/suzuki-dr-650-rs-ID4Sziq.html#95d895d080

 

 

Din cate stiu amortizoarele sunt compatibile intre DR650 SE/RS/RSE

 

Tocmai am vazut ca user-ul moto_dan are 2 buc de DR 650 RSE la dezmembrat.....

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...