Muretto Grundieg Postat Mai 10, 2018 Share Postat Mai 10, 2018 Hai s-o fac de râs pe a mea. Dacă știe cineva ce fel de DR e îl cinstesc cu o mastică. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 10, 2018 Share Postat Mai 10, 2018 (editat) Cred ca este o Yamaha de 200 (sau chiar 125), TW. Sper sa ma insel, dar cred ca doar stickerele sunt de DR. Editat Mai 10, 2018 de ivan pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Mai 10, 2018 Share Postat Mai 10, 2018 Ivane, erai gata-gata să-mi bei mastica ! E într-adevăr TW125 cu motor Yamaha XT250, rezervorul și șaua de DR600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 10, 2018 Share Postat Mai 10, 2018 Oricum nu ti-o beam, ca partea mea am terminat-o de aproape 19 ani...asa ca o poti bea singur! Ma bucur ca am reusit sa-ti arat directia spre aflarea adevarului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Mai 10, 2018 Share Postat Mai 10, 2018 Mulțumesc, a fost un proiect de vacanță. Pe unde m-am informat, toți spuneau că nu se poate băga alt motor în cadrul ăla decât cu flexul și sudura. Asta din cauza offsetului roții din spate care e foarte lată. Așa că m-am enervat și am rezolvat eu problema. Fără să tai din cadru și fără sudură. Oricum,, dacă trec prin zona ta de influență o să-ți ofer un suc de mere si fructe de padure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 10, 2018 Share Postat Mai 10, 2018 Arata frumos trocariciul, si la cei 250 cm3 cred ca naste distractie nonstop! Daca ajungi in zona, bem cu placere un suc impreuna...iar daca nu, poate ajung candva pe la copii prin capitala si...daca scap de nepotica, ne chefuim si aci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Mai 10, 2018 Share Postat Mai 10, 2018 Să știi că da. Mă uitam la generația nouă de XT250 pe injecție, 16-18 CP. Ăsta vechi ,de l-am pus eu, e pe carburație 22 CP. Se simte al naibii diferența. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Mai 10, 2018 Share Postat Mai 10, 2018 Pai nu renuntasei la 250 si ai revenit la 125 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Mai 11, 2018 Share Postat Mai 11, 2018 Dom' George, particularitatea acestui swap este reversibilitatea. În câteva ore ți-o poți configura cum dorești. Da, acum este 125 pentru că tocmai m-am întors de la ITP. Întreabă-mă de ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 11, 2018 Share Postat Mai 11, 2018 ce-ti trebuie tie ITP?? ...apropo, ai schimbat si placutele de frana?? ...a iesit testul la franare?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Mai 11, 2018 Share Postat Mai 11, 2018 Mie nu-mi trebuie dar oamenii răi vor să știe dacă epava chiar frânează sau nu. Ultima oară și-au manifestat neîncrederea de 1 Mai. Totuși au fost de treabă și n-au vrut să-mi strice sărbătoarea și să-mi rămână micii-n gât așa că m-am ales doar cu o mustrare. Părul meu alb impune respect (sau milă ?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 11, 2018 Share Postat Mai 11, 2018 respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diclofenac Postat Mai 22, 2018 Share Postat Mai 22, 2018 Salutari tuturor, am de ceva vreme (aprox 2 luni...)un Suzuki DR 600 adus din Italia de un prieten.Motorul funcționează , am făcut vreo 2 ieșiri cu el dar mă termina pornirea la pedala . Sincer sa fiu, nici nu prea-i cunosc secretele ,câteodată am pornit-o cu mâna, alta data am dat la pedala ca apucatul sa pornească ...Mă gândesc sa renunț la ea in favoarea uneia de 650 , dar cu pornire electrică...Nu vreau s-o descompletez pt ca nu am timp , dacă exista cineva interesat , pot trimite niște poze cu ea, prețul fiind exact cel de achiziție, adică 600 €.Am pus plăcute de frâna noi pe fata și rulmenți. Este completa și arată binișor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Mai 23, 2018 Share Postat Mai 23, 2018 Mă bate un gând ...trimite-mi te rog una-două poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Iunie 1, 2018 Share Postat Iunie 1, 2018 Cumpar pedala pornire cu tot cu prinerea cu caneluri pentru DR650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Iunie 2, 2018 Share Postat Iunie 2, 2018 @Endurache M-am uitat prin lada cu piese dar n-am gasit. Nu se poate suda aia pe care o ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bologa Victorino Postat Iunie 3, 2018 Share Postat Iunie 3, 2018 Salut.stie cineva daca o aripa spate de drz se potriveste pe dr 650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Iunie 3, 2018 Share Postat Iunie 3, 2018 (editat) @Endurache M-am uitat prin lada cu piese dar n-am gasit. Nu se poate suda aia pe care o ai? O sa vad saptamana asta. Nu stiu. E rupta cam nasol. Am si pierdut o bucatica din ea acolo unde s-a rupt. S-a rupt la prinderea aia cu caneluri, nu batz-ul. Sau daca stie cineva ce alte modele de la Suzuki impart prinderea aia, caut d-alea. Editat Iunie 3, 2018 de Endurache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 (editat) Sunt identice cu cele de DR250 și DR350. Dacă vrei unul nou, sunt vreo trei firme care le produc, IMS, Emgo și Moose Racing. Cel mai bine se potrivesc cele din urmă. Na, că m-am prostit...eu vorbeam de pedala de schimbător viteze. Aia de pornire, din păcate, nu o găsești decât pe DR650 S și 650 SE » Post actualizat in 04 Jun 2018 05:44Rectific, modelele R, RS, RSU și RU. Și doar mi-a zis nevastă-mea să nu mai scriu pe forum când sunt mahmur Editat Iunie 4, 2018 de Muretto Grundieg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 Intr-un final am dat comanda de pedala noua si originala. Nu aveam ce sa fac cu 103 euro (transport inclus). Alea aftermarket aveau o forma diferita si nu am vrut sa risc. Acum sa vedem cand vine. Parca vad ca astept o luna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 Scump...transportul. Pe Ebay erau vreo 40 de euro. Eu am avut experiente placute pe Wemoto. Mai mult de 2 saptamani n-a durat niciodata. In fine, sa fie intr-un ceas bun. Daca iti ramane dispo cauciucul de pe pedala, il vreau eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 (editat) Foarte scump. Asta e. Pe ebay erau astea: https://www.ebay.com/itm/Kickstart-Lever-for-1990-Suzuki-DR-650-RS-L-Touring-Body-K-Start-SP42A/301968659698?hash=item464ebc14f2:g:7fsAAOSwiBJaQn66&vxp=mtr Care nu seamana cu ce am eu. Am intrebat vanzatorul daca e poza generica si a zis ca nu. Exact asa arata. La cum o vad asa curbata, probabil ca imi lovea oala ambreiajului. Nu vad nici cum se prinde pe ax. Nu pare sa aiba surub si filet. Asta e 68 de euro cu tot cu transport. Mai e una in Franta second hand la 78 de euro si una in Japonia, noua la 108 euro la care se adauga TVA. M-am gandit ca mai bine iau noua la 103 decat sa dau 78 pe una de 30 de ani care cine stie cata viata mai are in ea. Pe wemoto e 134.75 euro plus transport. Alte site-uri pe care am gasit mai ieftin nu trimiteau in Romania. La fel, am gasit una second hand in Germania cu 50 de euro plus transport dar nu trimitea in RO. In RO la dezmembrari nu avea nimeni. Intr-un final am luat de la motorcyclespareparts.eu. Sa vedem cat de seriosi sunt. M-au dezamagit putin pentru ca vand pielea ursului din padure. Abia dupa ce dai comanda si platesti afli ca piesa nu e pe stoc si trebuie sa astepti sa o comande la furnizori. Cauciucul ala e vreo 3 euro. Sa vedem cum vine si iti dau. Editat Iunie 4, 2018 de Endurache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 .........., adică 600 €.......... no offence, dar la banii astia (6-700 euro) gasesti si 650 cu pornire la buton, daca cauti si ai rabdare spor si succes, ori ca-l dai, ori ca-l tii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Iunie 9, 2018 Share Postat Iunie 9, 2018 A demontat cineva butucul contactului la un RS650? E greu de scos? Sunt suruburi normale? Butucul de la sa e prins cu 2 suruburi torx cu element de securitate. Al meu a inceput sa agate anul trecut si cu trecerea timpului face din ce in ce mai rau. As vrea sa il dau la curatat si verificat pana nu se strica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Iunie 10, 2018 Share Postat Iunie 10, 2018 Eu nu. Doar de Dacie 1300 si nici pe ăla nu l-am mai pus la loc, am cumpărat altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.