Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Furca aia de care zici se gaseste noua cu vreo 240 lire englezesti pe bike-parts cod 12711-14A03-000 si mai adaugi ceva transport. Axul cu came, nou, vreo 730 lei-tramvai pe Allshops.

Daca vrei mai ieftin gasesti pe la dezmembrari cu putin noroc. Starea ? Ca la dezmembrari :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ca sa-mi treaca timpul cu spor pana vine bobina de inductie, i-am pus "veioze", niste proiectoare flood pentru lumina de lucru. Le-am orientat sa bata mai jos, practic n-as mai avea nevoie de far.

 

1.jpg

2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, Andrei0912 a spus:

Salutare!
Are cineva "furca cu culbutori" de vanzare si ax came sau vreo solutie?
Am desfacut si am vazut ca are uzura mare, sau chiulasa cu totul. nu stiu.

Am zis sa schimb simeringurile la supape si am descoperit si surpriza asta, iar de aici se auzea si un tacanit. Cand l-am cumparat, mi s-a spus ca trebuie doar "reglat". Am vazut acum cum sta treaba cu reglajul. :))

A dus cineva asa ceva la rectificat?
Multumesc!

 

Salut.

Daca schimbi furca si/sau axul, verifica daca ai eliminat cauza .. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul la fiecare schimb de ulei si mai ales dupa o iarna de stat, dau jos pe langa filtru si capacul ce contine surubul de scurgere, apoi desfac si cele 2 suruburi ce tin acea sita. Curat totul , in special capacul ala, unde se aduna si parca se intareste mizeria din ulei, cu carbusol, sita sa fie neopturata, montez totul la loc si asa stiu ca circuitul uleiului nu este opturat. Stiu ca sunt cativa baieti pe net care fac nu stiu ce orificii sus la culbutori, insa sub axul cu came exista o tavita de metal unde se aduna uleiul si de unde axul se unge prin miscarea sa. Trebuie sa te asiguri ca orificiul de sus nu este infundat, radiatorul, furtunul. Nivelul de ulei sa fie mereu aproape de maxim...Eu inca merg cu o talpa din aia reconditionata, am incercat electrod de inox, nu a tinut, pana am gasit un vechi electrod ce se folosea la reconditionarea planetarelor de Dacii. Cu ala tine de vreo 3 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, am montat bobina noua, aftermarket Tourmax, totul este in parametri, nu mai sunt motive sa-i sara DB killer-ul. 🤣

Urmeaza verificat jocul la supape si gumele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai reusit rectificarea talpii de la culbutor? Asta nu ti-a subtiat-o? Poate ai facut incarcatura prin sudura cu material si mai apoi rectificare? Ce material ai folosit, sunt curios cum o sa reziste.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

salut baieti .

Cum stati cu motoarele ?

din ciclul "ce este mai bun decat o motocicleta ? … raspuns : 2 motociclete " Sunt bucuros ca am reusit sa-mi achizitionez noul motor acum pe ultima suta inainte de restrictiile astea ….  

IMG_20200323_172155.jpg

IMG_20200321_180015.jpg

 

sanatate va doresc la toti !!!

Editat de Nea Valy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, Nea Valy a spus:

salut baieti .

Cum stati cu motoarele ?

din ciclul "ce este mai bun decat o motocicleta ? … raspuns : 2 motociclete " Sunt bucuros ca am reusit sa-mi achizitionez noul motor acum pe ultima suta inainte de restrictiile astea ….  

IMG_20200323_172155.jpg

IMG_20200321_180015.jpg

 

sanatate va doresc la toti !!!

👌

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

34 minutes ago, Nea Valy said:

 

din ciclul "ce este mai bun decat o motocicleta ? … raspuns : 2 motociclete

Gresit, mai multe motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea e inca sub folie, in umbra blocului. Nici nu ma apropii de ea. Nu in conditiile actuale. Ziceam eu ca daca stau acasa ma duc singur in spatele blocului sa ma ocup putin de ea, insa tocmai am aflat ca trebuie sa imi continui munca. Nu-i bai, o sa ii vina si ei randul. Deocamdata stau in casa si ma uit de la balcon la ea. Cand vreau sa fac o tura, imi pun un filmulet cu ea de asta vara. Cine ar fi crezut cat de pretioasa o sa fie camera asta no name.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E inca prea frig la mine dimineata ca sa ma incumet sa ii trag pedale. Totusi am observat o chestie la a mea. Daca e frig afara nu porneste repede, ii trag pedale de ma incalzesc eu. In schimb fara niciun altfel de reglaj, la temperaturi de 15C imi porneste. La voi e la fel? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@irinel2006Al tau are kick start? 

Al meu porneste sa zicem mai greu sub 10 grade, invarte de vreo 5-6 ori pana porneste, odata incalzit porneste "la sfert". La peste 20 grade porneste o idee mai greu fara soc, iar cu soc aproape imediat. La 15 grade ii trag socul pentru 2-3 minute si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum, dacă e să fiu sincer, au fost și momente în trecut în care nu pornea nici după 30-40 de pedale. Au fost și niște momente în care am fost luat cu platforma. Ulterior, am constatat că era vorba de o prostie care nu necesita platformă. Dar, na, așa învață omu' ....

În prima zi de DR eram vreo 5 oameni. Unul ținea fierul de ghidon. Unul ținea de portbagaj. Unul sărea pe pedală și unul îl ținea în echilibru pe cel care sărea, etc...

E inutil să spun că n-am reușit să-l pornim în ziua aia, nici împins, nici tras, nici smuls.

Dar în timp, i-am învățat trucurile și a fost din ce în ce mai simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa ca fapt divers, eu la fiecare inceput de sezon trebuie sa-i pun bujie noua

cu bujie de toamna nu mai vrea sa porneasca sub nici o forma....

dupa aia porneste tot sezonul fara problema..., pana la pauza de iarna

apoi iarasi, schimb de bujie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea e cu pornire kick si decompresor la manutza....Secretele pornirii la pedala le stiu si eu, doar ca la temperaturi mai joase faci febra la piciorul drept. Am incercat si diferite reglaje la carburator si tinut putin deschis acceleratia, nu vrea frate. Cand e capoasa, e capoasa. Asta se manifesta in special dimineata dupa o noapte, dupa aia nu mai sunt probleme. Mai depistasem ca daca ii scoteam furtunul de la rezervor uneori o lua mai repede dimineata, de parca avea vid in rezervor si nu ii dadea voie benzinei sa treaca. Robinetul e ok, totul e ok, dar e ea mai cu moft. Am lasat-o de capul ei, mai ales ca am si ulei 15w40 si care la frig il simti putin in pedala.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am adunat în timp o grămadă de materiale, reclame, articole, etc...despre mighty DR. E drept, unii se plâng că pornește greu, dar dacă nu ar fi fost un produs fezabil nu s-ar fi vândut și ar fi fost o poveste uitată.

Realitatea e că a fost și rămâne o motocicletă legendară care a scris istorie.Și continuă să scrie.  Frații Udo și Harald  Lamers au folosit DR-urile pentru turul lumii și le-au scos din uz după 200.000 km doar pentru că erau uzate moral.

Citesc acum o carte despre un alt tip, Jay Kannaiyan care face drumuri incredibile între continente cu un Suzuki DR650. 

Probabil că vorbim aici de sindromul Stockholm. Nu se știe cum, am ajuns victimele acestui produs. Ne atașăm de ceea ce ne răpește timpul, ne chinuie și ne stresează. Uneori (de cele mai multe ori) ne oferă satisfacții.

Până la urmă nu mai știi cine e victima și cine e călăul, cine chinuie pe cine.

Concluzie : un DR bine întreținut pornește ușor și își satisface ”colegul de drum” fără probleme. E ca o femeie, îi acorzi atenție și timp = te răsplătește. Dacă nu, nu..

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara de faptul ca daca are mentenanta facuta corect duce mult si bine, ar fi loc de bine, mult mai bine. este o motocicleta gandita strict pentru piata asiatica si State, unde se comercializeaza si acum, model 2020, din 1996 pana in 2016 nu au suferit nici o modificare, dupa 2016 au pus EVAP can in locul trusei de scule, au pus alta lampa pe spate si masca de far putin ''modernizata'', asta este Suzuki DR850 SE.

Desi ma enerveaza multe chestii la DR-ul meu, il apreciez pentru simplitatea lui, este o motocicleta 'utilitara'', serveste foarte bine scopul pentru care a fost facuta, sa ajungi din punctul A in punctul B indiferent de starea drumului.

Sau poate am eu o problema de adaptare, mergand cu mai multe tipuri de motoare.

Troacele mele cele mai utilizate.

 

IMG_20200307_182908061.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...