Lupu Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Acum intrebarea e daca filtrele asa vin(si i-am injurat degeaba) sau am avut eu ghinion? Unii producatori baga si O-ring, altii nu baga. De pilda Champion baga de obicei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Unii producatori baga si O-ring, altii nu baga. De pilda Champion baga de obicei. salut, na pai ramane atunci sa imi comand si o-ringurile, multam de informatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 salut, mi-am cumparat filtrulde ulei de la un magazin de piese, dar a venit fara o-ringuri...pfai ce i-am suduit, io stiu ca ar trebui sa vina kit complet, deabia ieri l-am desfacut sa fac schimbul de ulei dar m-am linistit cand am vazut ca lipsesc garniturile, nu are nicio guma in cutie, mama lor . Acum intrebarea e daca filtrele asa vin(si i-am injurat degeaba) sau am avut eu ghinion? Asa i-am injurat si eu pe cei de la Delo (filtru cumparat de la Louis) obisnuit fiind cu filtrele Champion si Hiflo (cumparate din oras). Unii pun, altii nu. Stiam asta, dar am sperat sa nu am ghinionul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 hoarjea mea cam scoate fum negru in ture pe loc.. in mers nu scoate sau nu se vede cel putin. daca acelerez mai tare de 2-3 ori scoate fum negru si mai bubuie si cate un rateu cu fum negru bine motoru merge frumos rateuri nu imi dadea inainte..(nici acu nu e ceav de speriat dar mai bubuie cateodata)sa fie nivelul prea mare? porneste fara soc si la rece si la cald din prima pedala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salutare Sunt si eu de azi fericitul posesor al unui SUZUKI DR 600 Sunt foarte incantat de el. am sa revin cu poze. P.S. porneste cam greu la rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 hporneste fara soc si la rece si la cald din prima pedala. Asta denota amestecul bogat / aflux mare de benzina. Nivelul zici ca l-ai reglat, nu se modifica peste noapte. La reglaje te-ai mai jucat? Bujiile ce culoare au? Ah, si mai poate sa fie ceva - benzina NASPA! Mi s-a intamplat cand aveam Tenere sa nimeresc un "sold nasol", dadea cu fumalau negru cand acceleram mai tare si mirosea puternic a gaz lampant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 nu miroase a nimic. nivelul e reglat de mult atunci cand mi-ai zis cum asa am facut.porneste la rece fara soc din 1 peda maxim 2.nu consuma mult, benzina cred k e proasta ca toti de pe acilea se plange de asta..bujiile nu stiu cum or fi ca nu le-am mai dat jos de cand am facuto atunci(cand i-am dat de cap)oricum o las asa.acu m-am apucat de tuning: iam facut ambreiaju hidraulic merge mai frumos si usor iam bagat rapoarte de 15 cu 50 inca n-am apucat sa merg cu raportele astea ca azi am laut pana si abiea le-am montat mai am sa fac pana acu oricum cred k se infige altfel acum..o sa pun poze curand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 iam bagat rapoarte de 15 cu 50 Aoleo! Cred ca un 15 cu 47 era suficient, sau un 14 cu 42, acuma cred ca mai mult de 90 nu prinde Sa ne spui si noua impresii! P.S.: atentie ca rapoartele astea se calculeaza si ele, in principiu; prin modificarea "extremala" a rapoartelor poti sa obtii fix nimic - un raport "prea de fuga" nu iti mai atinge turatia maxima niciodata si deci nu te folosesti de motor plus ca il soliciti IAR un raport "prea de forta" iti va scurta considerabil plaja de cuplu, neputandu-te folosi cum trebuie de ea. Adica o sa intre in ture repede si nestresat solicitand schimbari dese si deci "mestecari" in cutie la fel de dese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 15 / 50 aveam 46 inainte...parca voiam ceva mai scurte vitezele...fugea 140 cu 46 fara stres..acu cu 50 nusht exact ca am pana pe sapte aseara am facut si am apucat sa pun pinionu lantu si maine sa fac si pana apoi sa vedem.eu motoru il folosesc numai off road si am nevoie de rapoarte ceva mai scurte..o sa mestec ceva mai mult intradevar dar na..sper sa nu belesc cutia..iam facut si ambreiaju pe lichid decupleaza cum trebuie am grija cu cutia mereu schimb usor frumos..fara bruscari..sa vedem ce zice acu cu 15 / 50...numai bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Eu m-am gandit sa pun 15 cu 42. Un dinte in minus la pinion cred ca se vede putin la coasta. ce parere aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 se face raportul: 15:42=0.357 14:42=0.333 14:45=0.311 15:45=0.333 Dupa cum se vede, 14:42 e la fel ca 15:45. Cu cat raportul e mai mic - cuplu la roata mare-coclau. Cu cat raportul e mai mare - cuplu la roata mic-viteza de varf mai mare-sosea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Eu m-am gandit sa pun 15 cu 42.Un dinte in minus la pinion cred ca se vede putin la coasta. ce parere aveti ? Asa am eu, e foarte bun, a capatat niste "vana" in plus iar ca top speed bate pe la 160 km/h (pe ceas) la 7000 rpm intr-a 5-a. Dupa 140 km/h nu prea ii mai place dar pana acolo nu te face nimeni, vorba vine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Salutare, fratilor am numere la motor , azi o sa ma dau o tura prin oras si de saptamana viitoare o scot la camp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 (editat) Asa am eu, e foarte bun, a capatat niste "vana" in plus iar ca top speed bate pe la 160 km/h (pe ceas) la 7000 rpm intr-a 5-a.Dupa 140 km/h nu prea ii mai place dar pana acolo nu te face nimeni, vorba vine. stai ca va zic eu maine cum merge 15 50... ori m-am invatat eu cu puterea ori nusht in fine la mine cu 15 46 se duce la 140.. mai mult nu stiu dar mai urca ceva cred.. de unde iau si eu un pinion de 14 pt fata?(atac) Editat Mai 29, 2009 de lewa ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 Asa am eu, e foarte bun, a capatat niste "vana" in plus iar ca top speed bate pe la 160 km/h (pe ceas) la 7000 rpm intr-a 5-a.Dupa 140 km/h nu prea ii mai place dar pana acolo nu te face nimeni, vorba vine. multam Lupu tocmai vroiam sa intreb care e combinatia ptr mai multa "vana" si un top speed mai mic, oricum cu caprele astea dupa 120-130 nu prea mai e fun iti papa mai mult acum? ca na, te dai mai tare la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 Sal, in fin la mine am avut pe dr 15 cu 52 si rupe pamantu 2-3 m si pe urma ii in blana motoru trage si cu raportu lui initial de 15 cu 42 daca ii motor bun , , la zona de munte ai nevoie de viteza si in vine la raport asa de mare ma mir cum reusesti sal racesti ca nu i el numa pe '' apa'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 azi testat 15 50 140 km/h mai mult nu am dat eu cred k mai urca ceva oricum nu se simte foarte mare diferenta la asfapt decat ca te intinde mai repede...deci nu e de speriat 15 50 cred k mai redus viteza cu vreo 10-20 km maxim dar se simte ceva la plecari..oricum e numa bine acum asa o sa ramana pentru ca e exact ce am nevoie..fuge 140 in a 5-a in jur de vreo 5-6 mi asa ceva...turometru nu imi merge dar pe acolo bate...chinuit la maxim ar ajunge la 150 cred.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Asa am eu, e foarte bun, a capatat niste "vana" in plus iar ca top speed bate pe la 160 km/h (pe ceas) la 7000 rpm intr-a 5-a.Dupa 140 km/h nu prea ii mai place dar pana acolo nu te face nimeni, vorba vine. Mi-am comandat DID. INTREBARE ???? Cum nituiesc lantul ? Nu vreau cu siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Vand urmatoarele piese pentru DR600, originale, noi, nefolosite:Repet, piesele sunt nefolosite, le-am comandat de la Alpha-Sports dar nu le-am mai folosit. - lant distributie - pret 100lei. (cumparat cu 67$) - culbutor evacuare - pret 60lei. (cumparat cu 50$) Daca sunteti interesati va rog PM. mai sunt valabile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai31 Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Toti cei care au Honde si alte marci si-au facut topicuri , oare cei care au Suzuki DR-uri de orice fel ar fi ele nu au o rabufnire de mandrie , sa se prezinte sa se cunoasca intre ei sa faca schimburi de impresii si eventual sa se si vada.Astept sa se trezeasca orgoliul din voi.Glumeam! salut! mi-am cumparat si io de curand un dr big750...motoru' merge bine , numai ca am o problema cu pornirea... deci: cand e rece , dau drumu' la benzina , ii pun contactu' trag decompresoru' si socu ' si dau la automat...si ce credeti? porneste din prima..ok...acum vine partea nasoala...daca il las sa mearga cateva minute , sa se incalzeasca , si il opresc , adio pornire...si asta este o regula , adica nu s-a intamplat doar o data , ci de fiecare data...ce am facut: am desfacut carb. le-am curatat , le-am etansat ok...am scos o bujie si era uda...am verificat daca da scanteie , nu dadea...ok...am verificat daca are curent pe fisa, are...deci la bujie ( bujii ) este problema... acum vine intrebarea...de ce se uda bujiile cand incerc sa pornesc motorul la cald? mentionez ca la cald incerc sa-l pornesc fara sa mai trag socul , si bujiile care sunt pe motor sunt ngk dpr8(9)ea . raman dator cu o cui ma lamureste cum sta treaba cu bujiile alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 multam Luputocmai vroiam sa intreb care e combinatia ptr mai multa "vana" si un top speed mai mic, oricum cu caprele astea dupa 120-130 nu prea mai e fun iti papa mai mult acum? ca na, te dai mai tare la ea Hai sa zic un litru in plus maxim. Cam 5.5 - 6 imi consuma la alergare prin oras. Iar afara, depinde cum merg - la "croaziera" intre 4000 si 4500 rpm cred ca ia un maxim 5. Peste - naiba stie. Oricum am un consum mixt de 5.5 l/100 km. am verificat daca are curent pe fisa, are...deci la bujie ( bujii ) este problema ... acum vine intrebarea...de ce se uda bujiile cand incerc sa pornesc motorul la cald? O parte a raspunsului ai dat-o inainte de a intreba. Acum sa intreb eu - ai schimbat bujiile cu unele noi de acelasi tip? A doua parte a raspunsului este amestecul bogat, care impreuna cu bujiile naspa ingreuneaza pornirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 poate multi stiti, eu unul acum am gasit http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=135295 spor la citit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bside Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Eu am un dr 650 rse de 14 mii de kilometrii. Care e faza cu shockul ? Porneste numai cu el tras (la rece) dar se infunda si iara il trag samd. Re un mic pas peste maxim si imi trebuie trei maini Al meu e un model de 96 violet ... Ma chinuie faza asta. Dupa pornire se mai intampla sa imi moara in asteptare la relanti. Mentionez ca folosesc castrol 10 w 40 (ca la carte) si il mai chinui pe coclauri. Oamenii mei de enduro il striga Cadilac PS: ce ulei e bun pentru furca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Sal, lewz spunemi un consum cu raportu asa de pinioane!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Sal, lewz spunemi un consum cu raportu asa de pinioane!!! Mult. Estimez ca bate spre 10. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.