tudor_BIG Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Ms de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 (editat) Sal, am o problema(mica! mare?), problema care-i ca nu este de acuma este de 5 luni la el dar nu tot timpu, il apuca trilu lilu se trureaza ca si trenu! , am avut prob cu guma ce tine carburatoru am pus una noua , trage aer fals, am pus silicon rosu k izolatie am pus montaj kit bizon care lipeste usa de tavan nimik tot trage aer fals Pe la soc iara dar am verificat nui de acolo , dar nu tot timpu merge asa , cand vrea el sau ma duce in hopuri. Ce mam gandit am zis sa fac ca si la ktm guma de la carburator sa fac la strung dintro bucata de aluminiu aproape k guma originala ! Si so sudez de chiuloasa la un profi! si carb sal prind normal cu colier dar si de flansa tot cu colier dar pastrez diametru si lungimea flansei de la carb pana la chiuloasa! Si cu colier prind si de flansa , numa ca la ktm ii ceva mai original astept pareri nu oale sparte-n cap Editat Octombrie 5, 2009 de StreetFighter69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Sal, am o problema(mica! mare?), problema care-i ca nu este de acuma este de 5 luni la el dar nu tot timpu, il apuca trilu lilu se trureaza ca si trenu! , am avut prob cu guma ce tine carburatoru am pus una noua , trage aer fals, am pus silicon rosu k izolatie am pus montaj kit bizon care lipeste usa de tavan nimik tot trage aer fals Pe la soc iara dar am verificat nui de acolo , dar nu tot timpu merge asa , cand vrea el sau ma duce in hopuri. Ce mam gandit am zis sa fac ca si la ktm guma de la carburator sa fac la strung dintro bucata de aluminiu aproape k guma originala ! Si so sudez de chiuloasa la un profi! si carb sal prind normal cu colier dar si de flansa tot cu colier dar pastrez diametru si lungimea flansei de la carb pana la chiuloasa! Si cu colier prind si de flansa , numa ca la ktm ii ceva mai original astept pareri nu oale sparte-n cap NU te apuca de magarii de genul pentru ca faci alte prostii!!!daca ai guma buna pune coliere calumea si la guma si la filtru de aer si regleaza-ti bine carburatorul. altceva nu ai de facut!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Dar ii strans in blana guma aia in 2 suruburi si am pus surub de 6 acolo sa tina dar acolo trage aer fals Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ando_120 Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Scurta Tură Rotundă Totul a început de fapt când Dan Âşi-a vândut Yamaha. Până atunci, nu ne trezisem că noi vrem să mergem intr-o călătorie.Când a vândut-o, ne-am dat seama că nu mai avem cu ce să mergem Âşi am încercat să găsim soluții. În fine … poveste lungă ce mai. Dar, ideea e că în ziua de sâmbătă în care am plecat, Dan a venit la Târgu-MureÂş Âşi a cumpărat o Honda Dominator. AÂşa că eram trei oameni, trei motoare. Eu, Sebi, Suzuki DR 650 RS, Andra tot Suzuki DR, (dar RSE cu pornire la buton) Âşi Dan cu proaspăta lui achiziție: Honda Dominator. Motoare duale, gume duale, scopul era clar: o tură a Munților Carpați fără a avea nimic stabilit dinainte. Am plecat de la Târgu-MureÂş Âşi intenționam să ajungem pe lângă vârful RețitiÂş în Mții. Călimani. Planurile ne-au fost spulberate de o ploaie torențială, care parcă ne pândea când am ajuns în munți. După ce ne-am adăpostit într-un joagăr, am plecat direct spre Vatra-Dornei, căci nu se punea problema să punem corturile pe aÂşa umezeală. Stațiunea Vatra Donei ne-a găsit uzi, flămânzi Âşi mai ales cu probleme tehnice, căci plăcuțele frânei fața de la Dominator erau numai fier. Ne-am ales însă cu o cameră ieftină la o pensiune din zonă Âşi un somn bun. A doua zi, am fost iar urmăriți de ploaie, Âşi a trebuit să schimbam din nou planurile de drum. După o trecere victorioasă prin Fundul Moldovei am dat de o fundătură în adevăratul sens al cuvântului, undeva lângă Breaza (Mții MestecăniÂş). ÂŞi după nămoale, noroaie Âşi alte drumuri forestiere, ne-am trezit undeva la capăt de lume pe Lunca Ilvei, Mții Suhard. Pe hartă apărea Âşi o linie de cale ferată Âşi un drum forestier. În practică însă surpriză : banii de drum forestier au dispărut cândva pe vremea lui Răposatu Âşi la fel drumul disparea într-o pădure mlăÂştinoasă. Am dat totuÂşi de un canton, unde am putut dormi linistiți. Înapoi la Târgu MureÂş În ziua a treia, după o plimbare prin Pădurea Fermecată (uite drumul, nu e drumul) a trebuit să ne întoarcem la Târgu MureÂş din rațiuni financiare. Ideea totuÂşi nu a fost rea, pentru că astfel Honda a primit plăcuțe de frâna Âşi disc de frână nou. Dar, cum suntem pe tărâmul tuturor posibilităților, în ziua a patra, când trebuia să plecăm am descoperit că Âşi pinionul de la lanț e făcut praf. AÂşa că dă Âşi luptă Âşi luptă Âşi dă ca să găsim pe stoc un pinion care să îi ia locul celui uzat peste măsură. Norocul nostru că la unul din cele patru magazine de piese din Târgu MureÂş am găsit un pinion de Suzuki GSX-R 600, care se potrivea Âşi ca dinți Âşi ca dantură interioară. Sistemul de prindere era diferit aÂşa că am apelat la Costi, un prieten care ne-a ajutat Âşi în trecut, cu o bucÂşă pentru un Kawasaki ZXR 750. Bine, de fapt adevăratul strungar a fost tatăl lui, care a executat o clemă dublă de prindere mai țapănă ca originalul. Seara, am putut pleca, astfel încât la zece noaptea am ajuns în Mții. Apuseni, Âşi ne-am pus cortul în PadiÂş pe la ora patru dimineață. Nimic nu se compară cu un enduro de noapte, asta dacă eÂşti Âşi un pic sărit de pe fix, fireÂşte. După o zi de drumeții prin Apuseni la picior Âşi o a doua noapte la cort, plecăm spre Deva cu intenția de a ajunge la PetroÂşani. Intențiile bune sfârÂşesc repede Âşi a trebuit să ne oprim la Certejul de Sus, (langă Mții Trascău) pentru că Andra era arsă pe umeri de soare Âşi nu mai putea continua din cauza scutului care o jena. Acolo am avut parte de o surpriză placută: într-un loc uitat de lume un lac de acumulare nepoluat de deÂşeuri Âşi turiÂşti. Asta probabil Âşi din cauză că nu era trecut pe hartă. Aici a avut loc Âşi singurul incident: Andra a căzut cu motorul într-o baltă, dar în afară de faptul că s-a umplut de noroi nu a pățit nici ea, nici motorul, nimic. Transparângul Ziua a Âşaptea a fost una mai puțin fericită , pentru că a trebuit să ne despărțim de Dan, care ne-a părăsit din cauza serviciului. Intenția era să traversăm in X Parângul împreună, dar a trebuit să o facem mai apoi singuri. În următoare zi, iar am avut ghinion. Din cauza unui simering de la frâna de față a DR-ului Andrei, care din voință proprie a ieÂşit din lăcaÂş, am pierdut toată după-masa Âşi astfel noapte ne-a prins la o pensiune de lângă PetroÂşani, parcurgând până acum jumătatea uÂşoară din X-ul Transparangului. O zi mai târziu, am trecut prin Târgu-Jiu Âşi am ajuns în Novaci (jud. Gorj), unde începea a doua etapă a Transparângului. Drumul a fost foarte greu, cel puțin pentru Andra, dar a meritat fiecare metru parcurs. La fel de greu imi este acum să descriu în cuvinte cât de frumos Âşi sălbatic a fost, Âşi ajunÂşi aici am uitat de toate greutațile Âşi micile probleme tehnice pe care le-am avut. Pot să zic că mi-a plăcut mult mai mult decât TransfagărăÂşeanul, chiar dacă e mult mai preiculos Âşi dai din piatră în piatră. Dar, necazurile nu ne-au uitat Âşi la când am ajus la ObârÂşia Lotrului (jud. Vâlcea) am avut o surpriză neplăcută : un cui in cauciucul meu spate. Asta ne-a mai costat o dimineață pierdută, căci cauciucul meu se încăpățâna să nu iasă de pe jantă, chiar dacă l-am călcat cu maÂşina, am meres cu el pe pană, l-am bătut cu barosul. După-masa în Râmnicu-Vâlcea ne-am refăcut proviziile Âşi seara am ajuns la Câmpulung. Pe drum am avut Âşi ceva altercații, nu foarte grave, cu automobiliÂştii care se pare nu prea erau obijnuiți să împartă drumul cu vehicule mai rapide ca ei pe două roți. Noaptea am ajuns la Cabana Voina, unde a fost plăcut, dar am Âşi fost taxați pe măsură. Cabana Cuca A zecea zi am plecat cu dimineața în cap Âşi într-o jumate de oră am ajuns la cabana Cuca, unde ne-am întâlnit cu un cuplu (straith) de francezi care ne vizitau munții de mai mulți ani. Am despachetat Âşi pe jos am luat-o spre vârful PapuÂşa, unde nu am ajuns, căci riscam să ne prindă noaptea în pădure. Seara, am ajunÂşi înapoi am stat la un foc de tabără cu cabanierul Âşi cu prietena lui. Per toal zona e foarte frumoasă Âşi pentru noi fapul că toți turiÂştii se cazau la Cabana Voina a fost un avantaj, căci eram singurii campați în țarcul cabanei Cuca. Cum drumețului îi stă bine cu drumul, dimineața următoare am plecat spre Lacul Sf. Ana via BraÂşov. Faptul că am ajuns la ora Âşapte seara la lac nu ne-a impiedicat să facem o baie. Ne-am pus cortul în campingul special amenajat, Âşi am descoperit că deÂşi am plătit o taxă de campare nu era nici apă curentă nici apă potabilă. A doua zi am mai descoperit că Âşi toaletele erau sub orice critică. Dar, numai pentru a ajunge la lac trebuia să plăteÂşti două taxe: una pentru intrare Âşi una pentru parcare, Âşi deÂşi e Rezervație Naturală, firma care administra lacul se purta de parcă era proprietatea lor. Am plecat nervos de acolo cu gândul că nu o să ma întorc prea prea curand. Lacul Poiana Uzului Cum aveam chef mai mult de drumuri pietruite, am decis să o luăm pe Valea Uzului spre DărmăneÂşti (jud. Bacău). Aici am dat de un lac de acumulare (Lacul Poiana Uzului) cu o apă azuirie Âşi limpede, Âşi-mi imaginam că o săptămână aici poate fi mai plăcută decât una la Maerea Neagră. Am făcut Âşi aici o baie, apoi am contimuat drumul până la ComăneÂşti unde la un han de pe marginea drumului am mâncat pe săturate fără a subția prea tare portofelul. Noaptea ne-a prins rătăciți undeva lângă Poiana Fagului (Mții Ciuc), Âşi am pus cortul într-o poieniță la marginea unui pârâu de munte. Doar un pădurar ne-a întrebat de sănătate pe la miezul nopții. A paisprezecea zi am încercat fără succes să mergem pe drumul care ducea spre Bălan, dar acesta era mai potrivit pentru o motocicletă hard-enduro, aÂşa că ne-am îndreptat spre Cheile Bicazlui. Aglomerația de acolo ne-a făcut să continuăm drumul Âşi în după-masa zile de 25 august am ajuns în Târgu MureÂş. P.S. Cine doreÂşte filmul cu întreaga aventură să îmi dea un mail la SEBISUZUKI@gmail.com. ÂŞi nu vă faceți griji: e „din partea casei”. Salut fratzilor, si eu am un dr 750 s big si a mea chiar ii batrana ii din 89 dar deacea am facut curse destul de lungi,( Sighisoara - Praid, Sighisoara -Transfagarasan- Lacul vidraru si retur) toate turele astea le facem intro zi pt ca nu avem inca cu cine merge cu cortu si sa ne distram asha ca voi. Daca cumva sunteti in trecere prin sighisoara si aveti timp de o bere sunati-ma la 0741914324, apropo ma numesc Andrei si fratzii de motoare imi zic Ghost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Salut fratzilor, si eu am un dr 750 s big si a mea chiar ii batrana ii din 89 dar deacea am facut curse destul de lungi,( Sighisoara - Praid, Sighisoara -Transfagarasan- Lacul vidraru si retur) toate turele astea le facem intro zi pt ca nu avem inca cu cine merge cu cortu si sa ne distram asha ca voi.Daca cumva sunteti in trecere prin sighisoara si aveti timp de o bere sunati-ma la 0741914324, apropo ma numesc Andrei si fratzii de motoare imi zic Ghost. DACA VEI AVEA VREODATA NEVOIE DE CEVA PIESE LA EL POTI SA MA CAUTI.DEZMEMBREZ UNUL CA AL TAU SI AM PRETURI DINTRE CELE MAI CONVENABILE. 0727196351 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Tin sa va anunt ca in weekendul ce tocmai a trecut s-a produs (ad-labam, pe plan "local") primul (cred) DR fara arbori balansieri. Primele impresii: nu vibreaza asa tare cum credeam (adica mai putin ca un LC4), intra mult mai repede in ture si nu se mai aude saracia aia de lantz de angrenare. Sa vedem daca se face motoru' confetti sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Tin sa va anunt ca in weekendul ce tocmai a trecut s-a produs (ad-labam, pe plan "local") primul (cred) DR fara arbori balansieri. Primele impresii: nu vibreaza asa tare cum credeam (adica mai putin ca un LC4), intra mult mai repede in ture si nu se mai aude saracia aia de lantz de angrenare. Sa vedem daca se face motoru' confetti sau nu. eu am mers fara sa vreau fara balasiere.adica cu lantul sarit.cand am cumparat motocicleta nu stiam de acest lant si am mers cu ea pana am desfacut motorul din alte probleme si am vazut lantul sarit.am facut cam 3000 km asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 eu am mers fara sa vreau fara balasiere.adica cu lantul sarit.cand am cumparat motocicleta nu stiam de acest lant si am mers cu ea pana am desfacut motorul din alte probleme si am vazut lantul sarit.am facut cam 3000 km asa. Desi la inceput eram sceptic, s-ar putea ca balansierii sa fie 90% pentru confort. Primele modele de LC4 nu aveau, Husqvarna 610, 410 TE 1991 - 1996 nu aveau, si probabil mai sunt destule fara. Ramane de vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 Desi la inceput eram sceptic, s-ar putea ca balansierii sa fie 90% pentru confort. Primele modele de LC4 nu aveau, Husqvarna 610, 410 TE 1991 - 1996 nu aveau, si probabil mai sunt destule fara. Ramane de vazut. hmmm f interesant asteptam cu interes feedback-ul tau da ce-ti veni? ai de gand sa schimbi mobra? sau e un fel de experiment adevaru' e ca e destul de enervant lantul balansier Mesaj completat Baieti, vand toba originala de DR 650 R 200 lei 0729111281 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 da ce-ti veni?ai de gand sa schimbi mobra? sau e un fel de experiment Nu e vorba despre mobra mea, e a unui prieten. E totusi un experiment... for the sake of science. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Sambata voi participa la o drumetie ENDURO - Valenii de Munte si pentru asta m-am pregatit putin. Am montat cauciucuri cross (fata-spate) si sunt putin nedumerit asupra presiunii lor ! Pe bascula scrie 1.5 fata si 1.75 spate. Asa le-am facut dar am senzatia ca sunt cam tari. Luati in calcul ca eu am 68 kg. A montat cineva sonda de temperatura ulei pe DR ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 (editat) Sambata voi participa la o drumetie ENDURO - Valenii de Munte si pentru asta m-am pregatit putin. Am montat cauciucuri cross (fata-spate) si sunt putin nedumerit asupra presiunii lor !Pe bascula scrie 1.5 fata si 1.75 spate. Asa le-am facut dar am senzatia ca sunt cam tari. Luati in calcul ca eu am 68 kg. A montat cineva sonda de temperatura ulei pe DR ? La enduro, presiunea e bine sa fie mica. Sub 1 atm. Pe teren pietros exista, insa, riscul sa ciupesti camera. Dar, pt presiune sub 1, trebuie musai rimlock-uri. Altfel se trage cauciucul si se rupe valva. Fara rimlock-uri, umfla cauciucurile cum scrie in carte. Editat Octombrie 15, 2009 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 (editat) La enduro, presiunea e bine sa fie mica. Sub 1 atm. Pe teren pietros exista, insa, riscul sa ciupesti camera. Dar, pt presiune sub 1, trebuie musai rimlock-uri. Altfel se trage cauciucul si se rupe valva. Fara rimlock-uri, umfla cauciucurile cum scrie in carte. CORECT! In cel mai rau caz fara rimlock poti sa mergi cu 1.2 fatza 1.5 spate fara nici un risc, insa nu o sa ai chiar aderenta potrivita. Editat Octombrie 16, 2009 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 cu presiune prea mica in cauciuc poti indoi si jantele , daca iei ceva bolovani mai tare . Stan Patitul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 cu presiune prea mica in cauciuc poti indoi si jantele , daca iei ceva bolovani mai tare . Stan Patitul . Da, si asta e adevarat! Vazut "pe viu" asa ceva. Asta e "reversul medaliei" si se incadreaza tot la categoria "riscurile meseriei". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm95for Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Salutare! Am si eu un proaspat DR 800 BIG Problema este ca nu merge mai mult de 140 in blana, nu este o viteza cu care merg de obicei dar am incercat-o dupa cumparare, se poate sa fie vb de ceva gen limitari de putere sau acceleratie, si daca da cum as putea sa le scot! Multumiri anticipate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_VaRu' Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Salutare!Am si eu un proaspat DR 800 BIG Problema este ca nu merge mai mult de 140 in blana, nu este o viteza cu care merg de obicei dar am incercat-o dupa cumparare, se poate sa fie vb de ceva gen limitari de putere sau acceleratie, si daca da cum as putea sa le scot! Multumiri anticipate! Salut!vezi si tu pe cablul de aceleratie la carburatoare poate avea ori un contact care iti taie aprinderea,ori ceva mecanic care iti limiteaza cursa la aceleratie!un surub ...daca nu e limitata...trebuie vazut cum se comporta....poate fi din alimentare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ynot Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 hop si io cu un DR 650 din '92. din septembrie il am si inca nu ma pot lauda cu nimic. dar sunt si eu printre voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Salutare ynot ! Aici se pare ca nu te baga nimeni in seama. Si eu am tot din septembrie un dr650. Daca nu ai cu cine sa vorbesti despre, eu ma ofer, ne completam unul pe altul. Tot din bucuresti sunt. bogdan_o2004 e id-ul meu. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazi | SchutzStaffel Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 Salutare!Am si eu un proaspat DR 800 BIG Problema este ca nu merge mai mult de 140 in blana, nu este o viteza cu care merg de obicei dar am incercat-o dupa cumparare, se poate sa fie vb de ceva gen limitari de putere sau acceleratie, si daca da cum as putea sa le scot! Multumiri anticipate! Nu e BIG de 750??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_VaRu' Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 (editat) Nu poti repara motoreta doara asa din vorbe si sfaturi,,,,fara sa stii cum se comporta....nu e nimeni prezicator sau cititor de ganduri....va pot ajuta cu placere la orice tine de DR-uri....bafta Editat Octombrie 25, 2009 de Florin_VaRu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 salut . am un DR 650 SE nu de f multa vreme si am observat ca daca bag mana in gaz tare imi patineaza brusc ambreiajul dupa care isi ia incet incet viteza . am schimbat de curand uleiul , am pus un 15/50 Motul semi , sa fie uleiul de vina sau e dus ambreiajul? am mai mers cu uleiul asta pe DR 350 si nu am avut nici o treaba . nu avea insa cuplul celui de 650 . vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm95for Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Nu e BIG de 750??? Este DR 800 BIG, are 779cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Salutare!Am si eu un proaspat DR 800 BIG Problema este ca nu merge mai mult de 140 in blana, nu este o viteza cu care merg de obicei dar am incercat-o dupa cumparare, se poate sa fie vb de ceva gen limitari de putere sau acceleratie, si daca da cum as putea sa le scot! Multumiri anticipate! Salut! Ia spune... urca in ture pana la 7000 rpm in toate treptele? Sau doar intr-a 5-a nu mai urca in ture? Cum se manifesta cand ajunge la asa-zisul "maxim"? Intrerupe? Rateaza? Horcaie? Sau cumva intr-a 5-a ajunge la 140 si apoi se tureaza in continuare pana aproape de 7000 dar in schimb nu mai prinde viteza? Ce raport ai la pinioane? Numara dintii si la pinion si la foaie! Te astept cu raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.