Lupu Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Am spus si-o sa mai spun: DR-ul cu toba originala trage, merge ok dar cam ca un scuter asa E diferenta mare intre DR-ul cu toba originala si acelasi DR cu o toba permisiva. Ai un raspuns mult mai bun al acceleratiei. Nu este nici un efect placebo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Tot respectu pe unde teai bagat cu dr! Da de acord cu toba originala ca trage '' mai bine'' dar sprintu cu o toba aftermarket nu are!! si din gaz sare mai repede !! Pt dr as recomanda un MIVV 34ss Super cros are efectu celei originale dar se aude beton!! pret 300E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Undeva de la Valea Doftanei spre Sacele... Si nu chiar lipsit de adrenalina adica cu un Sebring sau Rombo nu mai trage la fel ? doar zgomot si "no power" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 (editat) in orice caz cu evacuare rapida nu vei pierde dim putere niciodata la 4t!!!!pana si la scuter am simtit asta!!! toba stoc e mai grea mai urata sunet de scuter si mai tine si din gaze de trage motorul mai greu!!orice ar fi tot trage mai bine cu orice aftermarket decat cu toba stoc!!! am avut sebring mergea superb. se auzea la fel.dar am schimbat-o cu una de inox goala!! sebringul il vand. se potriveste pe orice dr pefect. pretul este de 150 lei cu transport inclus!revin cu poze Mesaj completat asta e toba.... nu se aude aici exact realitatea dar cat de cat. si poze nu prea am momentan decat astea sa se vada cat de cat! o sa mai fac ceva poze.ea arata impecabil cu toate ca pe mobra nu se vede cine stie ce.nu are rugina strambaturi sau alte defecte!!! am folosit-o cam o jumatate de an! Editat Noiembrie 22, 2009 de lewa ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 in orice caz cu evacuare rapida nu vei pierde dim putere niciodata la 4t!!!!pana si la scuter am simtit asta!!! toba stoc e mai grea mai urata sunet de scuter si mai tine si din gaze de trage motorul mai greu!!orice ar fi tot trage mai bine cu orice aftermarket decat cu toba stoc!!! am avut sebring mergea superb. se auzea la fel.dar am schimbat-o cu una de inox goala!! sebringul il vand. se potriveste pe orice dr pefect. pretul este de 150 lei cu transport inclus!revin cu pozeMesaj completat asta e toba.... nu se aude aici exact realitatea dar cat de cat. si poze nu prea am momentan decat astea sa se vada cat de cat! o sa mai fac ceva poze.ea arata impecabil cu toate ca pe mobra nu se vede cine stie ce.nu are rugina strambaturi sau alte defecte!!! am folosit-o cam o jumatate de an! Pe ce motiv ai dat-o jos? Nu iti placea cum suna? Sa inteleg ca asta nu este goala din moment ce ai inlocuit-o cu una goala. Un nr de telefon te rog. Astept PM. Ma intereseaza Mesaj completat in orice caz cu evacuare rapida nu vei pierde dim putere niciodata la 4t!!!!pana si la scuter am simtit asta!!! toba stoc e mai grea mai urata sunet de scuter si mai tine si din gaze de trage motorul mai greu!!orice ar fi tot trage mai bine cu orice aftermarket decat cu toba stoc!!! am avut sebring mergea superb. se auzea la fel.dar am schimbat-o cu una de inox goala!! sebringul il vand. se potriveste pe orice dr pefect. pretul este de 150 lei cu transport inclus!revin cu pozeMesaj completat asta e toba.... nu se aude aici exact realitatea dar cat de cat. si poze nu prea am momentan decat astea sa se vada cat de cat! o sa mai fac ceva poze.ea arata impecabil cu toate ca pe mobra nu se vede cine stie ce.nu are rugina strambaturi sau alte defecte!!! am folosit-o cam o jumatate de an! OK, ma intereseaza, cum procedam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 am eu un sebrig dat jos de pe dr merge la fix pe prinderi tot!!toba arata impecabil fara zgarieturi strambaturi!eu mi-am facut una de inox goala... si nu mai pun sebringul! e folosita dar merge perfect si arata impecabil. Sal, pune te rog niste poze cu toba de inox sa imi fac si io o idee.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 Cateva intrebari pentru DR-istii cu experienta. 1. la ce interval este recomandat schimbul de ulei? 2. cat intra cu filtru cu tot ? 3. dupa curatarea si reglarea carburatorului a inceput sa "pape" ulei. Completez cam 100 g la 200-250 km. Este normal? 4. daca montez o toba sport trebuie sa reglez ceva si la carburtor? multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 (editat) Cateva intrebari pentru DR-istii cu experienta. 1. la ce interval este recomandat schimbul de ulei? 2. cat intra cu filtru cu tot ? 3. dupa curatarea si reglarea carburatorului a inceput sa "pape" ulei. Completez cam 100 g la 200-250 km. Este normal? 4. daca montez o toba sport trebuie sa reglez ceva si la carburtor? multumesc anticipat. Sal, man depinde si de ulei in mare parte! cam la 4000 km only offroad 2500 ml recomand pe sistem off road el se agita mai tot timpu si pompa trage aer fals cea ce duce la boala cu chiuloasa la dr! Mda asa patesc si yo cu al meu dupa ce iam pus toba sport inox LV fakuta la 25 cm da cam asa completez si yo dar folosesc mineral! Pui toba vezi cum porneste daca porneste usor, sau daca sta la relantiu dupa cei cald! nu mai are rost sa umbli in carburator!! daca nu sta o idee mai mare nivelu la gaz si la aer nu umbli!!!! Editat Noiembrie 24, 2009 de StreetFighter69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 Cateva intrebari pentru DR-istii cu experienta. 1. la ce interval este recomandat schimbul de ulei? 2. cat intra cu filtru cu tot ? 3. dupa curatarea si reglarea carburatorului a inceput sa "pape" ulei. Completez cam 100 g la 200-250 km. Este normal? 4. daca montez o toba sport trebuie sa reglez ceva si la carburtor? multumesc anticipat. Vad ca ai 600-tele. 1. cind vrei tu,la 3000,la 4000 sau cind incepe sa il manince,maxim la 6000. 2. 2,2 si cu filtru 2,45 la tine(600) 3. s-ar putea sa-i fi saracit oleaca amestecu,mai ridica o crestatura la cui dozaj pt sarcina si pt relantiu oleaca mai strins"aeru"da totusi sa nu mearga balbait ,reglajele le faci in limita bunului simtz sa nu meri inecat ,bujia iti zice. 4. s-ar putea sa trebuiasca sa stringi oleaca aeru asta daca baseste sau"pushca" exagerat in frina de motor,dar nu neaparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiuDR650R Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 in legatura cu ce tobasa ii pui pe DR...ce sa zic...eu aveam pe ea o toba de GS500 chiretata si bagta o "tzava" prin ea..deci practic o prelungire a galeriei:D...se auzea destul de tare doar cand ii dadeai in gusa...in rest la mers constant nu se auzea mai deloc..si carburatoeul era reglat pe tras cuiul de nivel la maxim si forja...papa cam mult ce-i drept la stilul meu de mers fo 7-8-9% in oras dar te desprindeai de ghidon...si Lupu poate sa confirme asta:D ca stie bine motorul:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Ca toba asetept un SEBRING Enduro Gold. Dupa ce o montez revin cu poze si impresii. Cat despre reglaje am vorbit cu un specialist, ma duc la el. Apropos a mea consuma 4-4.5%. Am sa incerc sa pun Motul 10W40 - 300V pentru acest sezon rece, sa vedem cum se comporta. Stiu ca este "prea bun" pentru DR, dar incerc. multam de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicioc Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Ca toba asetept un SEBRING Enduro Gold.Dupa ce o montez revin cu poze si impresii. Cat despre reglaje am vorbit cu un specialist, ma duc la el. Apropos a mea consuma 4-4.5%. Am sa incerc sa pun Motul 10W40 - 300V pentru acest sezon rece, sa vedem cum se comporta. Stiu ca este "prea bun" pentru DR, dar incerc. multam de sfaturi. merge mult mai bine cu 10w40 motul eu am pus deja din septembrie si merge mult mai ok uleiul cu cat e mai gros se raceste mai lent dar dr=ul se infoaca ca o soba de poti pune oua pe el la prajit de aceea e si indicat pt el un ulei mai finutz consum 4-4,5 si aici poze cu al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 Am montat SEBRING-ul. suna cool! Deocamdata sesizez un raspuns mai promt in accelerare. problema: se opreste motorul la relanti dupa maxim un minut (la cald), sau in revenire din ture (la ture de 1200-1400). Ce reglaje necesita, dar nici sa pape benzina ca inecata Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 ceva poze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 Sal, aeru o idee mai mare!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 Salut ,un prieten de tura are un necaz cu releul de pornire se pare. Deci ce-i de facut ? Se poate face ceva sau trebuie schimbat ? Daca tre schimbat ,de unde ??? Please !!! Multumesc !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 (editat) Am un preten care imi aduce piese ii din timisoara!!(dumbravita) yo trimit pe alti ca yo nu prea cumpar piese dar ce aduce aduce bun nu gunoi uite nr lui de tel:0720242886 il cheama Adelin Editat Noiembrie 28, 2009 de StreetFighter69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 Am un preten care imi aduce piese ii din timisoara!!(dumbravita) yo trimit pe alti ca yo nu prea cumpar piese dar ce aduce aduce bun nu gunoi uite nr lui de tel:0720242886 il cheama Adelin Multam,am sa-i dau omului numarul de telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 (editat) Sal, unii dintre voi au preteni detinatori de yamaha wr 400 426 sau 450 stiti de ce se schimba uleiu la 500-1000 km??? pt la la noi il schimbam la 4000-5000 km?? Editat Noiembrie 29, 2009 de StreetFighter69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 Sal, unii dintre voi au preteni detinatori de yamaha wr 400 426 sau 450 stiti de ce se schimba uleiu la 500-1000 km???pt la la noi il schimbam la 4000-5000 km?? Regula nescrisa la motociclete enduro (de inalta performanta) este sa faci schimbul de ulei dupa maxim 5 plinuri de rezervor.... cartea de service recomanda la ore .... in general se invarte undeva la 10-12 ore de functionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 Sal, unii dintre voi au preteni detinatori de yamaha wr 400 426 sau 450 stiti de ce se schimba uleiu la 500-1000 km???pt la la noi il schimbam la 4000-5000 km?? Si de ce se face schimbul de ulei asa des: pt ca WR e o motocicleta de competitie pe cand DR e o motocicleta normala pentru deplasari intre punctul A si punctul B fara sa te lupti cu timpul sau adversarii. Explicatia mecanica cred ca ar fi ca WR functioneaza la turatii si temperaturi mult mai mari decat DR. E ca si cum ai compara Citroenul C4 a lui Sebastian Loeb cu Citroenul C4 de la semafor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 Motoarele cu racire pe apa sunt prevazute cu un termostat care faciliteaza functionarea motorului in parametrii optimi de temperatura (peste 80 grade C). Motoarele cu racire pe aer au fantele de racire socotite pe acelasi principiu .... Problema nu este de temperatura de functionare ... ci de performanta. Motocicletele de enduro de inalta performanta (KTM EXC, Yamaha WR....) sunt gandite din start pentru performanta si nu pentru fiabilitate. In conditii de concurs nu trebuie decat sa dea totul pana cel mai devreme sfarsitul evenimentului pe cand cele Dual Sport / hobby / utilizare cotidiana sunt concepute pentru fiabilitate si nu neaparat pentru performanta. Astfel componentele sunt proiectate din materiale mai "performante" cu prelucrari mecanice mult mai precise si desigur cu tolerante mult mai stranse. Astfel producatorul pentru a garanta nu produsul ci performantele lui a dezvoltat un plan de service-are strict. spre ex. ansablu piston (segmenti, bolt, piston...) se schimba la 80 ore de funtionare. Nici macar un producator nu specifica, cota maxima de uzura pentru segementi (de ex) la un enduro .... Husaberg sa zicem... pur si simplu la intervalul specificat. PS. In conditii de offroad km. sunt lipsit de valoare... o ora de funtionare prin noroaie este echivalenta cu o plimbare de 250-300 km pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 ceva poze? Am rezolvat problema de reglaj la mecanic si acum trage de rupe. Am montat si un db Killer, ca nu suntem "manelari" la semafoare si oricum sunetul este deosebit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 era sa uit .... mi-am luat 650 RSE din 1995..... weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Noiembrie 30, 2009 Share Postat Noiembrie 30, 2009 Am rezolvat problema de reglaj la mecanic si acum trage de rupe. Am montat si un db Killer, ca nu suntem "manelari" la semafoare si oricum sunetul este deosebit. frumos, frumos! sa-ti traiasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.