Aleko Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 (editat) vand si eu DR 600 '87 care arata cam la fel ca al lui Lupu numai ca mai murdara ) si estetic cum ii shade bine unui enduro. Mecanic f buna. Fiind mai veche si cu minusuri si plusuri (fiind modelul de 600) propun un 950 f discutabil. Inmatriculata pe numele meu, RCA etc. La fel si Lupu. Editat Ianuarie 7, 2010 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Hopa, ne-am pus pe vandut DR-uri. Bafta la vanzare! ia ziceti baieti, ce o sa urmeze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Hopa, ne-am pus pe vandut DR-uri. Bafta la vanzare! ia ziceti baieti, ce o sa urmeze? uite eu nu-l vand il dau la schimb cu ceva mai usor!! DR800 S din 1997 cu aprox 33mii km la bord!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 uite eu nu-l vand il dau la schimb cu ceva mai usor!! DR800 S din 1997 cu aprox 33mii km la bord!! de ce nu il dai la schimb cu unu' de 650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 daca pe unul dintre voi il intereseaza un naked, la schimb, dati de stire pe PM. chiar si daca va intereseaza pe amndoi, nu e bai, am doua amanunte aici - /index.php?...1&hl=katana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 de ce nu il dai la schimb cu unu' de 650? pai asta era ideea !!dar cu conditia sa fie "tipla" DR-ul de 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 Eu nu le dau .... pur si simplu sunt multumit de ele.... :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 Eu nu le dau .... pur si simplu sunt multumit de ele.... Pai cine nu e multumit? N-o sa urmeze nimic, o sa urmeze banii bagati frumos la banca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 hai ca nu o credem pe asta asteptam sa vedem urmatorul calut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nevers Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Salut fratilor. Va cer si eu ajutorul intr-o problema fiindca atat eu cat si cei pe care i-am chemat sa se uite am ajunds la capatul cunostintelor (ale mele tind spre zero da' na'... ceilalti se stiu si cam degeaba). pe la sfarsitul lui noiembrie m-a pus naiba si mi-am bagat DR-ul la iernat. Acum vreo cateva zile profitand de vremea frumoasa am zis sa ies la o tura cu ea... Credeti ca a vrut sa porneasca? Da' de unde... Motorul il invartea dar degeaba. Acuma drept este ca imi pornea mai greu si inainte. Invartea de 5-6 ori si poi isi dadea drumul... asta chiar si dupa o pauza de doar o ora. Ei aproape ca mi s-a dus bateria. Atunci i-am dat drumu' pe o panta... tot nimic. I-am mai dat odata... nimic! Am reincarcat bateria si i-am dat din nou drumu de pe un deal. NIMIC!!! Am dat bateria jos si am chemat peste vreo 2 zile un prieten care se pricepe cat de cat. Vine omu... masuram cu ampermetru. Precizez ca am model din '93 RSE, doua bobine si doua bujii pe piston. Bobinele primesc si dau curent dar intr-o bujie vine doar cand vrea. Imi zice ca s-ar putea sa fie din CDI (CDI-ul la mine e montat in stanga farului nu sub sa cum ar fi clasic). Chem pe altcineva... sa fiu sigur ca e CDI-ul nu de alta ca totusi e ceva bani si sa nu-i arunc degeaba pe fereastra. Vine omu' iar desfacem carene, rezervor, masuram. Ei de data asta se intampla si altceva. Mi se aude si un fel de tacanit sub carena mica din stanga sub sa. Un fel de releu din ce am inteles eu. Ei si acum faza ciudata. Cand tacane releul imi vine scanteie ca lumea pe ambele bujii, apoi cand o ia electromotorul si invarte imi vine doar pe una si mai slab. E de la releu? E de la electromotor? E de la CDI? Poate s-a mai confruntat cineva cu asa ceva. Spuneti-mi va rog fiindca daca se poate rezolva nu as m-as mai duce in service sau la reprezentanta (??!!!). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 @Nevers - cat de buna e bateria? (cam cati ani are?); ai lasat-o pe moto din noiembrie pana acum? Chiar daca da doar o bujie scanteie ar trebui sa porneasca totusi. CDI-ul e foarte putin probabil sa fie dus. Foarte, foarte putin probabil. Incearca sa ii pui in paralel o baterie auto ca sa ai intensitate ca lumea si da-i la starter si vezi ce zice. Tine-ne la curent. @Zidaru - pe bune, nu o sa fie nimic "urmatoarea" motocicleta, mai am un GSXF, deci am cu ce sa merg vara asta (chit ca din pacate nu enduro) pe care o sa-l vand la randul lui in toamna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 ok, perfect ca ai cu ce te da unde mai pui ca ramai tot Suzukist Bafta la vanzare si sper sa ne vedem o data si la baute, nu numai la "shopping" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 ok, perfect ca ai cu ce te daunde mai pui ca ramai tot Suzukist Bafta la vanzare si sper sa ne vedem o data si la baute, nu numai la "shopping" Doamne-ajuta! Sigur ca da, asa zic si eu sa ne vedem si la baute! By the way: vrea cineva o armura hard de enduro-touring (Atrox)? Am purtat-o de doua ori, si e clar ca nu o s-o mai port prea curand (mai ales ca mi-a si cam ramas un pic mare fiindca am slabit vreo 10 kile ). E de-aia cu plasa tzeapana, rezistenta la craci, nu gluma de-aia de 150 RON. Am dat 450 RON pe ea in vara. Daca o vrea careva o dau cu 200 RON. E impecabila, neagra cu margini rosii, marime XL. Pot sa-i fac si poza daca e careva interesat. Intreb la noi aici, inainte sa o pun la "consignatie" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 baga poze cu armura da mai intai zi cum ai slabit ca si eu caut metode miraculoase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 baga o poza - doua cu armura, poate te scap io de ea. am cam 188 inaltime cu 82 de kile, vine pe mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nevers Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 (editat) @Lupu am pus postul si pe "Service". Aproximativ aceleasi sfaturi si acolo. Am cumparat motorul vara trecuta cu bateria pe ea. In aproximativ luna lui decembrie cat a stat motorul am dat bateria jos si am pus-o in casa la caldurica. Am sa cumpar bujii noi si am sa incarca bateria ca lumea. Sper sa o ia. Multumesc de sfaturi. Editat Ianuarie 11, 2010 de Nevers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Treaba cu slabitu' n-a fost chiar simpla si oricum mai e de lucru si-acum la capitolul asta dar in principiu am redus painea la cca 1% din cat mancam (cred ca bagam doua paini pe zi, per total, daca nu macar o paine jumate) si, din pacate, si berea cam tot asa. Si eram bautor inrait de bere. In rest fara grasimi absolut deloc, fara prajeli (bine odata pe luna un cartof prajit mai merge) si dulciuri f f putine. Si miscare, pe cat posibil. Se va simti in 2 - 3 luni o diferenta si in vreo 4 - 5 se simte puternic. Revenind la armura, ii fac poza diseara si postez. Cred ca e buna pentru un 1.78 - 1.85 si 80 - 90 kg, cam asa, bine, ea oricum e foarte elastica (plasa aia), de-asta mi-a si placut. Deci pun poze diseara. @Nevers: foarte bine, ia baterie noua, bujii noi si 90% tre' sa o ia. Nu prea are cum sa se strice stand. Mie imi suna a "starter-relay" clickul ala de care zici, si asta inseamna ca bateria nu are "vana" suficienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_from_hell Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Nevers ... eu cred ca dr-urile nu sunt facute sa stea ... al meu a stat pe bara 2 luni si nu mai pornea de nici o culoare ..in bobina venea dar mai departe ..canci .. am schimbat bujiile am schimbat sigurantele( nu au nici o legatura dar asa am vrut ) si tot nu pornea dar vedeam o scanteie slaba ..am incarcat bateria dupa care am miscat de firele de la CDI si acum merge struna .. la a-2 pedala cu socul tras o ia..in apele ei cele mai bune .. ..verifica si sigurantele de la bujii ..scoti bujia si cu o surubelnita dreapta dezfileteaza in pipa unde intra bujia este un cant.. daca pastila aia e buna(intreaga) incearca sa o zgarii la capete sa faca mai bine atingere.. si peste firele de la cdi este un cauciuc care le imbraca...vezi sa fie peste fire sa nu fie deplasat ca poate iti fura curent.. bafta si asteptam un semn daca o ia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nevers Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Fratilor cu toate ca in saptamana asta m-au trecut toate transpiratiile (si de la impins dar mai ales de la ingrijorare) cred ca intradevar DR-ul nu-i facut sa stea:)). Am venit "suparat" de la lucru si mai hotarat ca niciodata sa fac ce am fost sfatuit pe forum. M-am dus la un vecin (si el motociclist... pe moment fara) si mi-a dat doua fire groase cu cleste pentru tras curent de la alte... (auto-moto)vehicule. Am scos motorul din garaj am pus firele pe bateria de la masina (cu motorul mergand) si pe bateria de la moto. Tacanitul ala era intradevar de la baterie... nu mai avea curent, cel mai probabil sau oricum tindea spre zero fiindca cum am luat de la masina a inceput sa invarta. Ehh... acuma motoru' rece si nepornit de atata amar de vreme (vreo luna jumate) am dat de vreo 6-7 ori (cand cu socul tras cand nu) cu mici pauze pana ce a inceput sa "tuseasca". Am simtit atunci ca o sa porneasca. Ei, apoi a pornit, am luat repede firele... dupa vreo 10 secunde s-a oprit. Cum bateria nu a apucat sa se incarce am repetat figura de vreo 3-4 ori si pana la urma nu s-a mai oprit. L-am lasat vreo 15-20 de minute pana ce s-a incins un pic in gol si apoi am dat o tura si am tras un pic de el asa de ciuda ca tare i-am mai simtit lipsa. Bineinteles ca in graba am uitat sa imi iau cagula pe sub casca (si am luat si casca de enduro) asa ca sper ca nu o sa am probleme cu dintii ca tragea ca naiba. Multumesc tuturor inca odata. Yuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 Uite un om fericit! Chiar ma bucur. N-are cum sa se f.uta DR-ul peste noapte, dar vorba lu' Cristi, cred ca nu e facut sa stea, nu ii place deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_from_hell Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 Lupulee !! Decat sa vinzi dr-ul mai bine faci ceva de genu' din el .. http://www.youtube.com/watch?v=uwSfVNc-kJE ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 Tare treaba .... De acum inainte o sa le inchid gura la toti pro-transalp-istii ca pana si CHUCK NORRIS are DR .... PS. Ce super ii baseste pe aia cu esapamentul !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 SAl, cred ca sunt primu nebun care face asa ceva! Sambata in data de 09.01.10 trebuia sa ma plimb cu dr ,noroi mult nu rezistam!!! . La mine setu era terminat nu-l mai porneam in ultima vreme la pedala! Clar eram gata sa-i dau foc!! Ce face romanu.....! Iau niste segmenti de tractor 445U sa vad daca intra noi bineintales aveam in magazie , ii pun sus 3 ore de chin de nervi!! Il scot in curte dau pedala par par par par am zis ca o pornit rasnita dupa 3-4 min la relantiu pac mergea rotund lam lasat 20 min sa mearge in curte . Ma echipez si plec sa-l termin de tot 5 ore full contact si tine setu!! nu cred nici acuma ca dr merge cu segmenti de tractor !!!!!! Nu scoate fum nu bate are ungere lam desfacut noaptea sa vad stadiu!! Nu mai luati segmenti pentru dr luati de 445!! Nu inca sa vad mai intai cat rezista=)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 (editat) pentru 350 nu ai nimic ? Editat Ianuarie 15, 2010 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nevers Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 Hahahaha! Nu's eu bun mecanic, dimpotriva (dupa cum s-a vazut si prin posturile anterioare), dar daca mi-ar fi spus unu' ca DR-ul poate sa mearga cu segmenti de tractor l-as fi batut cu PARU'!!! Bravo omule, da' stiu ca esti inventiv. Ce nu face cineva din dragoste si pasiune? Sa ai noroc sa te tina cat mai mult si tine-ne la curent;). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.