memyselfandI Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Salutare , am o intrebare care a mai incercat sa-si face placute de frana din placute de dacie taiat placuta dacie de langa fier si lipit pe placa metalica de la dr??? eu acuma experimentez si vad ca tine dar as fii curios daca a mai incercat cineva! cea mai buna solutie d'asta cica e din tambur de tren, iti faci placute pt doua sezoane tu chiar vorbesti serios cu taiat placute si lipit ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Salutare , am o intrebare care a mai incercat sa-si face placute de frana din placute de dacie taiat placuta dacie de langa fier si lipit pe placa metalica de la dr??? eu acuma experimentez si vad ca tine dar as fii curios daca a mai incercat cineva! si eu am tot experimentat si am renuntat cat sa sarit placuta la o frana destul de harnica .... in panta.... offroad cu aprilia 125 ... acum vreo 3 ani... siguranta ta merita toti banii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Pai tu cu ce ai lipit??? Si cu flexu am taiat pe langa fier si am scos carnea si cu montage-kit bizon pac le-am lipit zdrond sus merg brici! Am cu ele cam 300-400 km facuti si inca merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Merge chiar neasteptat de bine. Ce vreau sa va intreb este cum verific corect nivelul uleiului? Indrept motocicleta sau cum? Momentan am pana pe fata pentru ca duminica m-a mancat si am fost cu ea in padure, cred ca am luat un ghimpe sau ceva pentru ca se desumfla cam in 24ore de tot. Ma gandesc sa-i pun in roti solutie antipana, am gasit de la FAKIR. Voi stiti ceva de aceasta solutie, isi face treaba un lichid din asta? Imi dati si mie un sfat cu uleiul va rog? Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 uleiul se verifica cu mobra dreapta, daca nu poti sa o tii tu mai chemi pe cineva. daca verifici cu ea pe cricul lateral, o sa iti arate ca nu ai ulei, desi este la nivel. solutia antipana (nu stiu cum e cea de la fakir) e doar solutie, adica de moment, sa te duca pana la o vulcanizare unde sa iti rezolvi problema. da jos roata si mergi la vulcanizare, iti baga un snur, peticit sau luat alta camera si ...cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 ok am inteles cu motocicleta dreapta insa busonul il infiletez la verificare sau doar il pozitionez pe gaura fara infiletare? Intreb pentru ca la fosta mea motocicleta NU trebuia infiletat la verificarea uleiului. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 ok am inteles cu motocicleta dreapta insa busonul il infiletez la verificare sau doar il pozitionez pe gaura fara infiletare? Intreb pentru ca la fosta mea motocicleta NU trebuia infiletat la verificarea uleiului. Multumesc nici la dr nu trebuie infiletat. pe de alta parte, verifica-l des. bafta si s-o stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 Multumesc frumos, e bine atunci, a intrat cam 2.9L ulei, i am schimbat si filtrul. Uleiul este putin mai sus de max, 1mm cam aasa, nu cred ca e o mare problema. Am inteles ca trebuie verificat mai des sa nu ramana fara ca e problema cu distributia dupa. Exista o intalnire a dr-istilor in Bucuresti? Iesiri la munte sau trasee? Aproape sigur peste 2 sapt vreau sa fac transalpina, sper sa pot face diseara ceva poze sa va arat BIG-ul meu . Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 Multumesc frumos, e bine atunci, a intrat cam 2.9L ulei, i am schimbat si filtrul. Uleiul este putin mai sus de max, 1mm cam aasa, nu cred ca e o mare problema. Am inteles ca trebuie verificat mai des sa nu ramana fara ca e problema cu distributia dupa. Exista o intalnire a dr-istilor in Bucuresti? Iesiri la munte sau trasee? Aproape sigur peste 2 sapt vreau sa fac transalpina, sper sa pot face diseara ceva poze sa va arat BIG-ul meu . Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 Pai preferabil sa bagi cu 200 ml mai mult decat scrie sfatu meu!! La mine bag 2,5L in loc de 2,3 L!! are el ceva mai mult si nu risti sa spargi semeringuri sau chesti din astea! Sa-l stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 Caut pentru un Suzuki dr 600, an 89, intinzator lant de distributie si doua supape de evacuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 luni dimineata plec in concediu cu mobra si cu nevasta. mergem spre mare dar mai facem o oprire la brasov. apoi la mare, bulgaria(nisipurile de aur), turcia cateva zile si inapoi mai vedem pe unde venim. nu s-e ataseaza nimeni de noi? cazarea v-a fi la cort mai mult. low cost si cu cazere nici nu prea are farmec excursia. sper s-a nu am probleme cu bulgarii si cu turcii din cauza tobelor. sunt goale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 salutare tuturor, dupa prima mie de km ma declar mai mult decat satisfacut de mobra, dar.. am o singura mica problema, in o mie de km am completat aproape 2l de ulei. e drept ca ultima oara am bagat sintetic motorex 15w40. de pierdut nu pierde, de scos fum niciatat. unde-o fi oare problema ? multam' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 Salut, am achizitionat de curand Suzuki Dr800BIG si trebuie sa merg cu ea la identificare si RAR in voluntari. Am o mica retinere, motorul merge f bine, insa carena stanga e cam julita in urma unei cazaturi a fostului proprietar. Nu e sparta, infundata sau altceva doar julita. Credeti ca o sa am probleme? multumesc Inca ceva am uitat, motorul momentan nu mai are ITP Valabil si e expirat din 02.2009, iar asigurarea obligatorie e expirata si ea. Pot sa ma duc asa direct acolo la RAR sau ma sfatuiti altfel? Poze cu naravasa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 salutare tuturor, dupa prima mie de km ma declar mai mult decat satisfacut de mobra, dar.. am o singura mica problema, in o mie de km am completat aproape 2l de ulei. e drept ca ultima oara am bagat sintetic motorex 15w40. de pierdut nu pierde, de scos fum niciatat. unde-o fi oare problema ? multam' Daca nu scoate fum ii bine , daca nu curge tot este bine Este Perfect ca ai ungere buna Eu completez la 2000 km cam 700 ml ! Sau sunt mai multe chesti care poate sa faca sa dispara uleiu! Si incearca sa folosesti mineral! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 Daca nu scoate fum ii bine , daca nu curge tot este bine Este Perfect ca ai ungere buna Eu completez la 2000 km cam 700 ml ! Sau sunt mai multe chesti care poate sa faca sa dispara uleiu! Si incearca sa folosesti mineral! nici tu nu stai "pe roze", totusi, nu inteleg de ce mananca ulei in halul asta... am zis ca maine trec pe 20w50 mineral, daca face la fel, o arunc. adicatelea, am scos 6.1 media la gaz si 2l la ulei... bafta' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Am schimbat uleiul si am facut circa 600km. Am verificat si nu a papat aproape deloc. Motul 15w50 5100 semisintetic. Sper ca am verificat bine din cate am inteles de la voi si din manual. Opresc motoreta o las cateva minute pe cric, desfac busonul de ulei, sterg joja, o pun la loc FARA SA INSURUBEZ, ma sui pe motoreta si o tin dreapta dupa care o las pe cric si citesc nivelul la ulei. Mie in acest mod imi arata ca e la maxim. Procedez corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 eu am bagat mineral 20w50, va tin la curent cu ce se intampla... a comandat careva cablu de kilometraj ? bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 (editat) mama lui de net.. Editat Iulie 19, 2010 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Poi si cu mineral ma-s astepta sa-ti faca la fel nu stiu! Aveam un manual de motoare cu racire aer in 2T si 4T in biblioteca , dar nu o gasesc, acolo explica ce se intampla cu uleiu daca nu dispare prin a scoate fum sau a se prelinge! Eu am citi niste poziti in care explica ca daca moto consuma mai mult de 2 L la 100L Gaz atuncia sunt probleme sau iti fierbe uleiu si el iasa pe conducta aia de sub carburator ce intra in filtu si carburatoru arde gazele alea si nu vezi!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 DR-urile, de fel, mananca ulei. Aia e. Sunt date cu consum de ulei din fabrica. Ma refer la 600 / 650-urile facute pana in 1995 si toate BIG-urile. Acum, daca mananca prea mult (de la 500 mL / 1000 km in sus) avem urmatoarele posibilitati: 1. simeringurile de supape uzate; 2. segmentii pe duca (poate sa nu scoata fum, surprinzator); 3. tipul si felul / viscozitatea uleiului; (nu le plac anumite marci, viscozitatile prea mici si nici uleiurile full synth) 4. lipse de etanseitate pe alocuri; 5. orice combinatii intre posibilitatile de mai sus. Exemple concrete: 1. DR 650 R 1990: manca ulei cu duiumul (intre 500 - 1000 mL / 1000 km); nu scotea fum neam; nu pierdea pe nicaieri; dupa schimbare segmenti si simeringuri supape consumul s-a dus la 0 - 50 mL / 1000 km; 2. DR 650 R 1991 Dakar: cumparata nepornita; inlocuita chiulasa, schimbate simeringurile la supape si pus segmenti noi; consumul de ulei: 0 - 50 maxim 100 mL / 1000 km; 3. DR 650 R 1991 Djebel (fosta mea): nu ii placea altceva decat Agip 15W50 semisintetic sau 15W50 mineral; consuma 300 - 400 mL / 1000 km [destul de mult dar cu Yacco se ducea spre 1000 mL / 1000 km ] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adybai Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Salut Am un Big din 98 si nu mananca deloc ulei (pun doar Motul 15W40, schimbat la ~6000 km si intotdeauna schimb si filtrul) La consum am scos si sub 4l/100km, in conditii de mers cuminte, in rest nu prea sare de 5l/100km in conditii de mers la drum lung la limita de permis. E adevarat ca are doar 30.000 km, dar totusi.... Eu cred ca nu e normal sa manance asa mult ulei (la motoarele racite cu aer sau aer si ulei, cum e cazul DR-urilor este normal sa consume ~50-100ml/1000km - la supraincalzire uleiul se mai vaporizeaza) daca nu are probleme/scurgeri sau daca nu e pe cale sa aiba probleme. Just my 2 cents Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 multumesc tuturor pentru raspunsuri. voi urmari cum se comporta dom'soara cu noul ulei mineral. acum, desigur nu ma astept ca cei 40.000km din bord sa fie reali, dar totusi parca exagereaza cu consumul de ulei totusi, uleiul stiam ca nu se vaporizeaza de la caldura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 (editat) Daca fierbe se vaporizeaza prin furtunu ce iasa din cutie si merge in filtru de aer si ulei se arde si nu il vezi fumegand! Exemplu!! Cum sunt tractoarele romanesti daca ai obesrvat au in partea stanga o ,,butelie'' mica prinsa de motor cu o teava mica na pe acolo ia-sa gazele nearse din motor aia se intampla si la noi numa ca la noi intra in filtru si se mai ard odata!! Nu-ma asa imi pot explica ,daca setu este bun , semeringuri bune, nu curge ! Editat Iulie 19, 2010 de StreetFighter69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Cam 400 ml mancati a 1000 km cu Mobil 15w40, dar, pentru ca exista, conteaza f mult si conditiile in care faci mia, cel putin la Big-ul meu. Daca trec de 120 si o tin asa langa mananca ulei de-ti ridica parul, daca sunt un pic mai civilizat apreciaza si haleste mai putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.