FlorineluSPR Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 am inteles garnitura am noua de chiuloasa. am desfacuto pentru ca trebuie sa schimb si semeringurile supapelor. ulei am avut mereu ful tot timpul completam cand imi papa.acum cu setu nou nu se vedea lipsa niciodata.aveam mereu peste liliuta de ful(2,5 litri bagasem)uzura mare a cam avut de cand l-am luat.acum am nevoie de culbutor de evacuare celalt e nou daca gasesc un ax cu came(daca gasesc) asta are putina uzura acolo unde calca pe cjiuloasa dar chiuloasa e lucie nu are uzura tocmai deaia ziceam sa schimb si axul cu came.si sa vad ce pise am nevoie in cutie m-am chinui ff mult pana am scos volanta ca nu aveam presa si a trebuit sa fac.acum unde as putea gasii piese?o sa pun poze cat mai curand.ps ce sa pun in loc de gasket rosu? fac garnitura si din carton deala de la librarie cum e pe blocul de desen sau cum sa fac acolo? nu vreau sa am probleme. as avea nevoie de culbutor si ax cu came momentan pana vad ce e in mootr la viteza a-2-a.ambreiajul nu l-am desfacut;) nici capacul nu l-am dat jos;)daor partea cealalta;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 io iau piese de aici http://alpha-sports.com/suzuki_parts.htm sunt f seriosi,piesele iti vin in 6 zile dim mom. am incercat si la suzuki bucuresti da' au inceput cu abureli k nu se mai fabrica nimic pt ele ca ce este peste 8 ani NU se mai gaseste nimic...io cred k nu vor sa faca bani...in fine, nu merita sa iti bati capul cu ei. pe saitu asta gasest tot ce e suzi pina si din 1965,ca sa vezi. da,s-a intimplat sa nu aiba un pinion o data dar mi-au zis clar k pe data cutare am pinionu care nu a venit de la ei ba chiar a fost trimis direct de la suzi japan fix la data zisa fiind acasa la mine ... ei lucrind direct cu firma mama. preturile sunt in dolari...tot ce iei din romania sau din europa e in euro.....de ex biela e 78 de eur la suzi bucuresti (ca ei atita gaseau sa imi aduca) si vine in 3 saptamini iar la americani e 78 de dolari si vine si in 6 zile si tocmai de unde vine..io cred k e o diferenta. ca garnitura folosesc dinasta http://www.allzim.com/acatalog/Reinzosil_U...70_ml_tube.html e belea,unde il pui tine perfect,22-23 de RON...inainte foloseam tot panarame dinalea ieftine si dupa un drum mai lung sau pe enduro musteau. la montaj sa bagi dinasta pe filete http://www.sierra.ro/Solutie-antivibratii-...ml)-p1060p.html. hai succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 ms mult de sfaturi asa am sa fac. presa aia am facuto de nevoie si abia am reusit sa scot volanta.motorul e desfacut tot mai am de dat jos doar pinioanele alea 3 si sa il crap.suruburile sunt desfacute.acum sa vad ce are de imi sarea viteza a-2-a.maine seara stiu exact ce e.bafta tuturor ps de unde pot sa iau solutia aia pentru garnituri??loctite am comandat deja de pe site acum aveau pe stoc.mai am nevoie de cea pt garnituri...unde pot gasi??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin_dr1314 Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 Va salut. Posed un Suzuki XF 650 derivat din DR 650. Intr-un review am citit ca pinionul spate la DR are 2 dinti mai putin ... chestie care ar duce la o turatie cu 1000 ture mai putin la aceeasi viteza in aceeasi treapta (ex: eu am 110 in treapta 5-a la 5000 ture .... DR-ul are 4000 ture). Scuze daca vorbesc prostii, dar vroiam sa-mi spuneti daca e corect ce am citit ... ma batea gandul sa pun un kit de DR dar nu vreau sa fac vreo prostie ... [/quote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 salutare prieteni.astazi am desfacut tot motorul si am ajuns la cutie.din prima inspectie fara sa scot vreun pinion afara totul pare absolut in regula nu au uzura dupa parerea mea furcile nu joaca totul pare in regula.cand dau sa schimb invart cu mana de crabot acolo unde vine selectorul invart cu mana in sus cum ar fi sa dau viteza a-2-a furca a -2-a de jos imi impinge in jos penultinul pinion si cupleaza dar il prinde doar putin pe o parte nu e exact in rand cu el.acum nu stiu ce sa spun maine am sa scot atent pinioanele si frucile sa vad exact cum e treaba.de rupt nu e rupt nimic pinionele par in regula toate nu stiu ce se intampla de sarea.cutia merge fin si fara capac.invar usor de ambielaj si schimba fara stres normal.dar la a-2-a e in neregula maine sa vad exact.ce ar putea fi..unde sa ma uit mai exact cum sa fac acolo la ce sa ma uit.....habar nu am ce ar putea fi.o sa atasez maine si poze.bafta tuturor edit: de unde as putea sa iau culbutorul de evacuare si axul cu came? nu neaprat noi dar sa fie in stare buna..aveti careva asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 @ 'catalin_dr1314' 650-u' pina in '96 are f putin peste 4000 de roate la 100km/h. motorul tau e ca al DR-ului dupa 96 care e cu totul alt motor...si care nu are turometru asa ca nu stiu sa iti zic. kitul tau de lantz e 15 cu 43....iar la DR 650 SE (adica dupa 96..motor ca al tau ,difera carburatia si q-lasele) 15 cu 41...deci reduci turatia motorului raportat la aceeasi viteza dar pierzi oleaca la cuplu si la top speed,adica s-ar putea sa nu mai ajungi la vit maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 partea buna e ca am gasit toate piesele noi si am aflat o treaba.viteza a-2-a sare vin cauza pinionului pentru ca s-au tocit crabotii din cauza schimbarii far ambreiaj.si acum trebuie sa schimb pinionul de a -2-a cel mobil si cel fix de a 5-a ala pe care cupleza.am o intrebare..care e pinionul de a -2-a din poza si cel de a 5-a ala fix de cupleaza a -2-a pe el...sau ceva de genu nu stiu cu msa spun exact care sunt pinioanele a -2-a si a 5-a?(cel fix de a 5-a) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscionut Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 SALUTARE ! Proaspat posesor de SUZUKI DR 650 SE . DE CE acest model este echipat cu un singur carburator iar SUZUKI FREEWIND ARE ACELASI MOTOR,si este echipat cu carburator dublu corp( este vreo diferenta de putere?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 salut.am gasit cauza.viteza a-2-a ini sarea din cauza selectorului aluia de vine furcile pe el..nu stiu exact cum se numeste.dar acolo unde calca furca de imi ridica pinionul de viteza a-2-a are vafrul tocit e cam 3 mm mai jos se vede clar si pinionul prinde doar 1-2 mm maxim si cand il forteaza sare da inaoi selectorul ala.cred k stiti despre ce e vorba.acum sa dau comanda de piese.pinioanele sunt in regula crabotii sunt ok nu-s rotunjuti decat fff putin dar merg 100% culbutor de evacuare si harta asa am inteles ca se numeste.care ma puteti ajuta macar cu culbutorul si sh...platesc tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 caut in disperare buson rezervor de big... nu am gasit nici pe site-u de pe cealalta pagina, nici la b&s, jele... any ideas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 SALUTARE ! Proaspat posesor de SUZUKI DR 650 SE . DE CE acest model este echipat cu un singur carburator iar SUZUKI FREEWIND ARE ACELASI MOTOR,si este echipat cu carburator dublu corp( este vreo diferenta de putere?) tu 44 iar freewindu 48 tu ai cuplu oleaca mai "jos" ,frewindu mai sus oleaca si se tureaza mai mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 care vindeti un pinion de atac si culbutor de evacuare pt dr???sa fie bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free moto Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 (editat) Salut, Sebi! Felicitari pt. tura faina pe care ati facut-o...in primavara prevad si eu una, cu TA meu, asemanatoare iesirii voastre. Cit v-a costat toata iesirea, daca ati facut vreun bilant? Si intrebarea 2: din ce an e DR-ul tau si citi km zice ca are? Multzam....ah, sa nu uit, imi poti trimite si mi cd-ul cu filmuletzu'?...faci o treaba f. buna ca il pui la dispozitia celor interesati, oamenii au nevoie de exemple vi, de inspiratie, ca de fapt se poate si altfel, etc...succese si multe experiente faine! Editat Decembrie 20, 2008 de free moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 help me! caut cu disperare deja buson de dr big, eventual din dezmembrari, numa sa inchida ermetic. in rest foarte multumit cinste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazi | SchutzStaffel Postat Decembrie 25, 2008 Share Postat Decembrie 25, 2008 Inmultesc si eu randurile posesorilor de DR . Al meu Suzuki DR 650 R din '94. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 recomand cu nadejde. si pe teren e super, scapa de praf. mi-am gasit buson. revin cu poze cu big-u in starea finala cat de curand, dupa vreo 1500 euro investitie in TOT ce se poate. nu stiti careva de cat e alternatoru' la big? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 intrebare: cate ture sa dau la aer la dr 600??am cam dereglat carburatorul si cred k am nivelul putin cam mare ca porneste fara soc cu soc o ineaca repede si daca dau prea mult si fara tot o ineaca e cam mare nivelul si se mai impleteceste cand dai gaz de la turatie joasa da sa sea opreasca cand bag mana brusc in ea si nu are turatie cat de cat.plus de asta mia da si cate un rateu cand dau sprituri ami multe sau asa pe frana de motor si apoi gaz gaz.sigur e din nivel k am dat eu ami mult odata.chiuloasa e schimbata inchid supapele nu e din ele sa zici ca din cauza asta da rateuri.si am mai miscat si pe la aer.porneste cam greut la rece.depinde cum ii dau si cum il prind.cate ture sa dau la aer??cam asta e marea nelamurirea.si un sfat pt o pornire usoara la rece.cum sa dau cu soc...habar nu am eu porneam mereu fara soc,sau am tras socu dau 2-3-4 pedale nu o ia imping socul o ia din prima.depinde cum il nimeresc.e din carburator oricum.maine verific si jocul culbutorilor pentru ca abia am facut motorul si cand i-am reglat atunci pe banc au fost reglati la 0,10 putin mai strans agata lera destul...si ma gandesc sa nu se fi modificat cumva si jocul.dar cel mai sigur e din nivel.e dat la blana daca mai dau ffffffffffffff putin curge carburatorul da pe supraplin.iau si din nivel reglez aerul.dar la cate ture?? va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscionut Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 salutare si eu nou pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Acesta e motorul meu: Si citeva excursii: /index.php?...c=285655&hl= /index.php?...c=278378&hl= /index.php?showtopic=215856 /index.php?...c=233882&hl= /index.php?...c=268431&hl= Am si eu nevoie de crashbar sa-mi apere carenele si de hand-guard care s-ar potrivi pt DR, aveti vreo idee unde as putea gasi? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 intrebare: cate ture sa dau la aer la dr 600? pai momentan amestecu' tau e prea bogat. desfa surubu' de aer pana sta frumos la relanti. apoi scoate bujia, si verifica-i culoarea. daca e alba sau gri deschis, e prea sarac amestecu, mai inchide putin aeru'. daca e maro sau gri inchis catre negru, e inca prea bogat, mai desfa putin surubu' de aer. culoarea bujiei cand motoru' e bine reglat e perfect caramizie. dupa ce termini astea, ia o batista si pune-o la toba. daca o umezeste cu benzina nearsa, mai deschide putin surubu. dupa ce termini si merge perfect, ecomand schimbarea bujiei, mers bogat o cam strica si nu vrei sa te lase pe-un varf de deal. atentie!!!surubul de aer e f sensibil. din sferturi de rotatie reglezi, nu din ture intregi. succes!!! salutare si eu nou pe aici cele bune, sanatate! Am si eu nevoie de crashbar sa-mi apere carenele si de hand-guard care s-ar potrivi pt DR, aveti vreo idee unde as putea gasi? Multumesc. ambele le gasesti pe louis. iar la numaru' de mai jos gasesti o firma serioasa care aduce de pe louis la pret de catalog. totusi, daca nu gasesti pe louis, cauta pe hepco 'n' backer, mai scump da' calitate profi, tot la nr. de mai jos gasesti la pret de catalog. sebi louis, 0745.033.679 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 mulumesc mult pentru informatii! am reglat ieri din nou nivelul si am mai miscat pe la aer.acum vad ca merge mai bine.porneste mai repede la rece si nu mai da rateuri cum dadea.jocul culbutorilor iarasi am verificat pentru ca abia facusem motorul si ma gandeam sa nu se fi modificat si sa tina vreo supapa atacata.dar nu erau probleme.acum sunt pe drumul cel bun.mai am putin de reglat la el/bujia e cam spre negru adica amestec cam bogat.o sa mai smecheresc eu din el.iti multumesc pentru informatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 (editat) salut macicasan, am intrebat si la topicul recenziilor, la dr big trebuie la intervale foarte scurte reglate ceva balansoare sau altceva?stiu ca ai probat si supertenere si africana inainte sa iei dr-ul........spui ca este mai vanjos , la un moment dat si 990 adventure , e mai bengos si decat dulaul asta mare?vreau sa zic dr-ul este mai voinic ? Editat Ianuarie 25, 2009 de jenifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 salut macicasan, am intrebat si la topicul recenziilor, la dr big trebuie la intervale foarte scurte reglate ceva balansoare sau altceva?stiu ca ai probat si supertenere si africana inainte sa iei dr-ul........spui ca este mai vanjos , la un moment dat si 990 adventure , e mai bengos si decat dulaul asta mare?vreau sa zic dr-ul este mai voinic ? nu tocmai foarte scurte... da' daca-ti iubesti motoru', schimbi uleiu la 3500-4000km, si odata cu el filtru. tot la al trei-lea schimb, verifici(nu mereu e musai sa reglezi) jocul din supape si intinzi lantul arborilor de echilibrare... e usor si la indemana. 990-u va fi, probabil, urmatoru' meu motor, da peste ani buni, si va fi nou. propulsorul ktm este o minune, trage foarte bine, dupa parerea mea nu are asa explozie de putere in ture joase cum ma asteptam, si nu e asa manevrabil si usor de controlat. sa fie clar, si S-tenereul si A-twinu sunt mai tari ca big-u la viteza, au cai mai multi si sunt motoare mai turate. big-u are cuplu monstruos, e tata demarajelor, si e foarte manevrabil si jucaus. e strict chestie de gusturi... da nu stiu cate motoare te arunca pe-o roata la 2000rpm in a 3-a din gaz... sa-ti faci idee despre cuplu... la peste 110 e blegut, nu e gandit pentru turatii si viteza, desi tinuta de drum e impecabila pana la 160. nu zic ca e cel mai bun motor, dar e cel mai bun motor pentru ce vreau eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 (editat) nu tocmai foarte scurte... da' daca-ti iubesti motoru', schimbi uleiu la 3500-4000km, si odata cu el filtru. tot la al trei-lea schimb, verifici(nu mereu e musai sa reglezi) jocul din supape si intinzi lantul arborilor de echilibrare... e usor si la indemana.990-u va fi, probabil, urmatoru' meu motor, da peste ani buni, si va fi nou. propulsorul ktm este o minune, trage foarte bine, dupa parerea mea nu are asa explozie de putere in ture joase cum ma asteptam, si nu e asa manevrabil si usor de controlat. sa fie clar, si S-tenereul si A-twinu sunt mai tari ca big-u la viteza, au cai mai multi si sunt motoare mai turate. big-u are cuplu monstruos, e tata demarajelor, si e foarte manevrabil si jucaus. e strict chestie de gusturi... da nu stiu cate motoare te arunca pe-o roata la 2000rpm in a 3-a din gaz... sa-ti faci idee despre cuplu... la peste 110 e blegut, nu e gandit pentru turatii si viteza, desi tinuta de drum e impecabila pana la 160. nu zic ca e cel mai bun motor, dar e cel mai bun motor pentru ce vreau eu. am inteles, multumesc mult, m-ai intaratat si mai mult, si eu vad dr big ca pe o motocicleta fantastica , foarte puternica.........si mai ales ca mi-ai zis ca reglajele acelea sunt usor de facut........pe valea oltului si nu numai , cred ca este fenomenala..........ma gandesc ca merge si in doi pe drumuri lungi fara taine........si inca o chestie - in mod sigur ai facut drumuri lungi , in romania , este posibil sa faci o calatorie de 500-700 de km , si facand calculul , cu cat ai mers frate?cu 180 cu 150 , cu 140 , nu cred, asa ca 110 este de ajuns, si daca vrei sa depasesti ma gandesc ca ai rezerve cu tona.....am facut drumuri de 700 si ceva de km cu diverse motorete si cred ca e de ajuns un mono de 800 :cheers:mai degraba conteaza confortul si posibilitatea de a merge pe orice drumuri Editat Ianuarie 25, 2009 de jenifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 (editat) am inteles, multumesc mult, m-ai intaratat si mai mult, si eu vad dr big ca pe o motocicleta fantastica , foarte puternica.........si mai ales ca mi-ai zis ca reglajele acelea sunt usor de facut........pe valea oltului si nu numai , cred ca este fenomenala..........ma gandesc ca merge si in doi pe drumuri lungi fara taine........si inca o chestie - in mod sigur ai facut drumuri lungi , in romania , este posibil sa faci o calatorie de 500-700 de km , si facand calculul , cu cat ai mers frate?cu 180 cu 150 , cu 140 , nu cred, asa ca 110 este de ajuns, si daca vrei sa depasesti ma gandesc ca ai rezerve cu tona.....am facut drumuri de 700 si ceva de km cu diverse motorete si cred ca e de ajuns un mono de 800 :cheers:mai degraba conteaza confortul si posibilitatea de a merge pe orice drumuri pe curbe nu foarte largi si serpentine esti tata lor, motocicleta asta are o cliclistica de-ti sta mintea-n loc si mata-n coada. pe trans m-am luat la intrecere cu un duke II si l-am batut, tot pe trans mi-am slefuit un side-case de cat m-am inclinat(am frecat cu el si m-am dus mai departe, strict chestie de-o curba), scaritele mi-s polizate bine, si claie peste gramada, cu big-u de 225kg, fac poligonu de scoala cu mana stanga pe casca . fostu proprietar al bigului(shak) si-a luat r 1200 gs, a zis ca gs-ul e superb, da nu-i asa manevrabil si n-are asa cuplu de jos ca big-u... cel mai mult am facut 900km intr-o zi, si n-a tusit deloc, nici pasagera nu s-a plans de fel, nici eu, e chiar comoda frate! numa evita autostrada! autoban cu monocilindru = moartea pasiunii. de prins prinde cacalau, putin peste 180, da nu in confort si nu lejer. de la 150 in sus e pickamer. pe orice drumuri o duci, si inca linistit, de rally e perfecta, mai nasol e prin noroi. in universmoto-u de noiembrie zicea de big ca "poti sa-l scoti si pe un circuit de cross fara sa faci infarct" eu unu sunt foarte multumit, micile 'probleme', mai degraba nepotriviri, le-am rezolvat: ulei 15w in furca, sa fie mai tare, ca plonja in bot la frane tari. instalatie h4 bixenon, ca are far slab de fel. joja cu termometru, sa stiu cand il incing(n-are bec de temperatura). cu ocazia asta am aflat ca nu-l pot incinge orice fac, de 95gr nu trece nici in cele mai scarboase mlastini, da cum dai de drum scade temp la 80-85. spor la achizitie, cele bune! ps: 3 poze din vara: uita-te ce mic is pe langa ea! si totusi, n-am nici o problema, e chiar usor de condus. specialitatea casei: ceai cu rom. drive safe! bord mai robust si frumos ca asta inca nu s-o inventat! umila mea parere. cele bune! Editat Ianuarie 25, 2009 de macicasan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.