Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

dati-mi si mie un link, un nr de telefon, va rog.

ca si eu am nevoie de oglinzi.

acum una rotunda pe stanga si una patrata pe dreapta...mai mare rusinea

despre oglinzile acestea ce parere aveti?

http://www.louis.de/_40e2449f38f0117b2d566...tnr_gr=10028258

 

red bandit, de unde ai plasticele alea, arata super!

si tobele, de care sunt?

merci.

Editat de Louis Cyphre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari! Am nevoie de ceasul de kilometraj pentru un DR 650 RSE din `92. Nu aveti careva unul de rezerva sau macar sa ma indrumati la cineva care ar putea avea? Problema mea e ca nu imi functioneaza acul de la km (cifrele imi functioneaza) si din cate mi s-a zis am inteles ca e din cauza unui angrenaj defect..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plasticile sunt originale.Mai am un set de rezerva :P .

Astept cu interes modelul pentru barile de protectie "engine guard". Parca zicea cineva ca se apuca de treaba :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baftosule...

pentru engine guard ia legatura cu userul "yuk", are mana buna.

si-a facut una pentru Transalpul lui, a iesit ca de fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

coane louis, cat de rau te grabesti cu oglinzile alea ?

 

io mi-am luat niste oglinzi rotunde universale din europa (targu cu chinezisme) cu ceva gen 25-35 ron setu si is f multumit de ele. undeva in uichiend ar mai trebui sa trag o fuga sa mai imi iau inca o pereche. daca te tenteaza, da un semn, ca expedierea prin posta romana dureaza cam 4 zile si e 5-10 ron.

 

a, am uitat sa mentionez, filetu e de 10, pas standard.

 

p.s.: alea de pe louis.de is faine la noroiala, da la peste 80 la ora tremura ca toate cele.

Editat de scabron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci de oferta, man!

am gasit si eu chinezisme la 30-35 lei, dar nu prea mi-au placut.

cred ca totusi le iau pe alea de pe louis, ca io ies cu DR-ul numai pe coclauri, nu prea ajung des la 80 la ora..

poate trec si eu prin europa, ca duminica sunt la un botez in Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mdea... odieseea continua

 

mobra asta de ma chinui sa o pun pe picioare fusese la un moment dat gandita sa plece pentru piese. tot ce a apucat sa plece din ea a fost CDI-u. am gasit un om care mi-o dat un CDI de RS/RSE din 94 si m-am aruncat cu capu inainte. no, uite ca dupa 3 zile de bibilit motoru am descoperit ca nu se pupa CDI-urile de pe versiunile cu pornire la kick si cele cu portnire la buton. pentru a nu face si altii aceeasi tampenie ca mine, o sa detaliez problema:

 

CDI DR 650 R / S , Djebel / Dakar, pornire kick = 9 fire, cod F8T14871. vezi poze mai jos

26211_.jpg 26212_.jpg

 

CDI DR 650 RSE, pornire la buton = 13 fire, cod F8T30981. ni si poza

9378_1.jpg

 

 

morala e ca m-am trezit ca am un CDI de la un alt model decat ce imi trebe. asa ca va intreb pe voi stimabililor: stit vre-o jmecherie sa pup aprindeea de pe modelu cu buton pe ala cu kick ? intereseaza pe careva un schimb de CDI-uri ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca se poate converti CDI-ul de la buton la kick, dar, daca ai nevoie, am eu un CDI de rezerva.

Pentru kick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sar'mana, da intre timp am rezolvat din scurt unul prin zona. si, bucuria bucuriilor, merge.

 

dar cum is bou in felul meu, am uitat sa verific lantu balansier cat tot am avut motoru desfacut. amu tre sa ii scurg iar uleiu... alea-alea. apropos de reglarea / inlocuirea lantului balansier, uitati aici un link util. singura chestie de care nu is lamurit e cum determin daca lantu se cere doar intins sau daca trebe unu nou. bineinteles, fara a da jos cutia.

 

alta belea de am observat-o e ca am placile de la ambreiaj pe duca. cea mai subtirica dintre ele e undeva la 1.9 mm grosime :huh:. pentru moment le-am inversat ordinea (grosimea creste treptat pana undeva la 2.5mm, adik putin peste limita de service de 2.42mm). mi-e clar ca asta e o carpeala si ca o sa trebuiasca set nou de ambreiaj asap. ceva sugestii legate de tip / sursa ?

 

 

p.s.: sa nu uit. de vanzare CDI-u pentru modelul cu pornire la buton (vezi mai sus detalii). 200 RON + transport daca e cazul.

Editat de scabron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..ceva sugestii legate de tip / sursa ?

 

salut,

eu am luat OEM de la Dilly, du-te cu toata increderea.

nu mai stiu cat am dat dar tin minte ca a fost f.ok.

ca tip, ii dai seria cadrului si anul de fabricatie si e de ajuns.

Editat de zidaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Cine ma ajuta si p mine? Am un DR500 care imi tot da batai de cap cu pornirea! nu si trage destula benzina in capu pistonului si habar nu am ce sa ii mai fac! am dat relentiul mai mare, am incercat cu shocu tras la maxim si nica...are filtru de aer con(sport). I-am injectat cu seringa niste benzina in capu pistonului si a invartit de cateva ori apoi...mort! Ce sa fac?? Dati-mi o idee!!

 

Respect!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca am reusit sa readuc motocoasa la viatza :cheers:

 

mai is mici probleme de rezolvat, da ajungem si la ele. momentan, cea mai mare buba e ca am ceva joc la furca si tare mi-e ca ma paste un set nou de rulmenti. stie careva ce cote au, ca as merge la skf sa ii cumpar.

 

in alta oridine de idei, care e ritualul vostru de pornire la rece ? cam cat o lasati cu socu tras, cat fara soc, dati si mici sprituri printre, etc. de pornit porneste iuresh, la a 2-a pedala.

 

numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

in alta oridine de idei, care e ritualul vostru de pornire la rece ?

 

 

ohoo :)) eu am o mica problema cu socul, in sensul ca il trag la maxim, dupa care revine vreo 3-4 mm, distanta care e vitala cand il pornesc la rece. inainte nu era o problema, il porneam asa, dupa care trageam foarte repede socul inapoi la maxim si nu murea (daca eram destul de rapid :P oricum maxim din a 3-a incercare statea pornit si fara sa-i mai trag socul la maxim). acum ceva vreme in schimb, am inceput sa am probleme cu bateria, si era destul de crucial sa-l pornesc fara sa folosesc prea mult electormotorul (ca apoi ramaneam fara curent si dadeam din lac in put) si faceam niste acrobatii :)) cu o mana tineam ambreiajul, cu cealalta socul si incercam sa ajung la butonul de start cu cotul sau genunchiul :))

 

intr-un sfarsit am rezolvat ambele probleme si acuma porneste bine si frumos din prima. de regula il las la incalzit cam 5 minute: pana il dezleg, pana ma echipez, nu ii dau sprituri deloc, il tin doar din soc intre 1500-1700 de ture pana nu mai are nevoie deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre, si la mine e cu dancing socu, la modu ca revine mai mult sau mai putin la loc. s-o mai aplatizat cupru ala din care e facuta tzeava cu opritori. o sa il iau eventual la bibilit odata, da nu amu. oricum, problema nu ma deranjeaza major, ca o ia f ok la pedala.

 

chestia e ca la o pornire de la rece (peste noapte racoroasa + ploaie) am zis sa il las si io 3-4 minute cu socu tras maxim sa incalzeasca motoru (mi-am patit-o sa nu il las sa se incalzeasca si sa imi moara fix in mijlocu drumului dupa 100 de metri). chestia e ca dupa 2-3 minute o murit si cu socu tras. de amu o sa las 1-2 minute cu socu la maxim, dupa sa il mai las vre-o 2-3 min cu socu la 1/2, 1/3 si dupa inca 2-3 min cu socu inchis de tot. e buna "reteta"?

 

la mine e si putin mai ciudat, ca vin de pe supertenere, mobra care si ea e cu voodo la pornire. da observ ca in mod clar sunt diferente intre cum se comporta un 2 cilindri / 2 bujii / racire apa si 1 cilindru / 2 bujii / racire aer.

 

apropos, voi la cat lasati relantiu ? io amu il tin undeva la 1500, ca parca prea e locomotiva pe aburi sub 1400.

Editat de scabron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Asa fac si eu, cobor socul progresiv pe masura ce se incalzeste motorul, in schimb, mie nu imi moare daca il las tot cu socul tras de la pornire: urca turatiile pana pe la 2000 si raman acolo. Relantiul il tin si eu la 1500 :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Relantiu la un dr se tine intre 1000 si 900 de ture asta la un motor BUN motoru cu socu tras la jumate la a2pedala porneste si se lasa pana ajunge cam 60-70 grade

 

coane, nu stiu la matale cum e, da manualu zice "Idle = 1400 rpm +/- 100". io ma gandeam ca poa o sa aud variatiuni de max 300 rpm ca, deh, e veche mobra. cat despre 60-70 grade, cum boala determin eu temperatura aia ?

pe mine sincer ce ma nedumereste la toata schema e ca o las cam pret de o tigare la incalzit, ii dau cate sprituri si e ok si la un moment dat, (cu socu scos de tot) cand ating acceleratia moare instant. da abia ating gazu, nu sa trag de el. in genre o patesc cand dau sa plec de pe loc, da am patit-o si la neutra, si dupa mers cam juma de km la primu stop. e stres mare cu chesti asta, ca mai ales daca ai si pasager si iti moare motoru in mijlocu drumului te faci cu ictai frigideru de carne pana ii dai tu iar la pedala sa o ia. ceea ce apropos, o ia instant si pleaca dupa fara probleme. :unsure:

 

in fine, dupa ~300 km de rodaj, i-am refacut reglaju la culbutori. alta viata, alta mobra. ca idee, pentru cine o sa mai faca d-atea, aveti grija sa tineti lera cat mai dreapta pentru a lua masuratoarea corecta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nea Scabroane daca citeai topicu' asta de DR-uri din scoatza in scoartza vedeai ca am scris eu (si altii) deja ce si cum cu lantu' de la balansieri, cu carburatie, cu pornirea si multe alte traznai, in mod detaliat :rolleyes:

Hai s-o stapanesti sanatos. Grija sa aiba ulei pe full sau aproape de full mereu ca altfel bye-bye chiuloasa. ;)

:cheers:

 

P.S.: apropo de lantul de la balansieri - nu tre' sa stai sa scurgi uleiul de fiecare data daca vrei sa iti bagi nasul pe-acolo. E adevarat ca in carte zice sa se intinda la 5 - 6000 km (sau la fiecare schimb de ulei) insa daca vrei sa umbli, o culci pe partea ailalta fara grija si umbli.

Editat de Lupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut prieteni

A venit vremea chiuloasei la mine. Nu stiu de ce pana mea, dar s-a intamplat. Axa cu came a inceput sa frece de chiuloasa in partea distributiei si in capac in partea opusa. Caut disperat tot ansamblul asta pe la dezmembrari si nu gasesc. Daca stiti careva de unde as putea sa iau sau daca aveti motor de schimb si vreti sa renuntati la ele pe unde pret corect, v-as fi recunoscator. Altfel ce m-ati sfatui sa mai fac? Am vorbit cu un amic care a avut problema asta si a reparat-o la niste baieti strungari-sudori. I-au incarcat acolo unde a frecat in aluminiu si a mers ok, dar dupa ceva timp s-a accentuat zgomotul in motor. Reparatia nu a patit nimic a zis, chiar si acum mai are chiuloasa, dar a cedat axa cu came care si ea avea vreo 2 caneluri.

Dati-mi un sfat.

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut prieteni

A venit vremea chiuloasei la mine.

[...]

Dati-mi un sfat.

Merci

 

Din pacate asta e o "boala" a lor, calcaiul lui Achile cum s-ar spune. Daca o scapi fara ulei suficient prima se strica chiuloasa - axa cu came si "umerii" in care se sprijina.

NU recomand nici un fel de incarcare / rectificare - daca japonezu' nu a fost in stare sa o faca cum trebuie, in mod sigur "niste baieti" n-o vor face mai bine.

Cauta alta chiulasa cu totul de la cineva care dezmembreaza. Poti sa o pui asa daca e ok, desi cel mai bine e sa o iei sa o dai la rectificat (daca tot esti cu ea demontata), iei axa cu came noua, culbutori noi si garnitura noua... va bate spre 200 de euro reparatia dar stii o treaba.

Repet - NU fa "tiganii" ca aia se fuute imediat! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate asta e o "boala" a lor, calcaiul lui Achile cum s-ar spune. Daca o scapi fara ulei suficient prima se strica chiuloasa - axa cu came si "umerii" in care se sprijina.

NU recomand nici un fel de incarcare / rectificare - daca japonezu' nu a fost in stare sa o faca cum trebuie, in mod sigur "niste baieti" n-o vor face mai bine.

Cauta alta chiulasa cu totul de la cineva care dezmembreaza. Poti sa o pui asa daca e ok, desi cel mai bine e sa o iei sa o dai la rectificat (daca tot esti cu ea demontata), iei axa cu came noua, culbutori noi si garnitura noua... va bate spre 200 de euro reparatia dar stii o treaba.

Repet - NU fa "tiganii" ca aia se fuute imediat! :cheers:

 

Aha. Am cautat de am inebunit ansamblul cu totul chiuloasa+axa+capac sau un motor. Nu am gasit. Singura oferta primita este de la speedmotor parca, chiuloasa+capac, fara axa, 120euro. Mai costa si axa vreo 800 de lei si aia e. Ia fa un calcul. Nu-mi vine sa dau atat. Toti care au avut DR la dezmembrat, au vandut motorul. Culbutori nu am nevoie, sunt buni astia pe care ii am. Nu s-ar potrivi sau ce?

Chiar nu are nimeni sau nu cunoasteti pe cineva care dezmembreaza sau vinde un motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm 800 ron axa noua? Atata s-a facut? Jeeesus... Dau niste telefoane sa vad daca rezolvam ceva... stay tuned

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eroare de postare

 

 

Editat de Louis Cyphre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Hiker - intr-adevar am dat neste telefoane... vezi ca ai PM, hai ca se rezolva, hopefully. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...