Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Salutare,

am o problema cu dr-u si se pare ca mesterii din Sibiu sunt toti ocupati de mama focului. Problema este cam asa, cand motorul este cald (se cam incinge prin oras) motorul se accelereaza singur si trebe s-o bag in viteza si sa frec un pic ambreiajul ca sa se domoleasca. Aveti idee din ce motiv ar putea face asta, o mai patit careva asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am si eu o problema si as vrea sa stiu daca s-a mai intamplat si altora:din cate am inteles de la inceputul lui iulie benzinariile s-au aliniat la normele euro si au bagat etanol in benzina(5%), de aici si problema; initial nu stiam ce se intampla cu motocilceta, pierdea putere pe accelerare si pur si simplu nu mai are vlaga pana nu se incalzeste bine motorul; e vreo metoda ca sa o reglez sa revina la comportamentul anterior?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incalzeste bine motorul.

 

Acum ca aflu, parca si la mine se simte ceva asemanator. Si in plus, parca a scazut consumul. Adica m-am mirat de consumul redus la ultimul plin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi-a crescut umpic consumul ,dar poate si din cauza ca am tras mai tare de ea;iar chestia asta cu lipsa de putere la accelerare eu am sesizat-o prima data la masina, dar am zis ca poate nu se "pupa" cu injectia da acum ca imi face si la motor care are carburator mi se pare cam nasol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca faci drumuri foarte scurte si nu are timp motorul sa se incalzeasca. Sau drumuri pe sosea, la viteza mare. Ai spus ca, atunci cand se incalzeste, trage normal. Eu oricum merg cu cartonul pe radiator. Numai asa tin la respect consumul de ulei la Tenere. La DR nu merge treaba asta. Dar, pana se incalzeste, parca nu mai trage ca inainte. Apoi, insa, no problemo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello

pun si eu poze cu al meu care m-a dus si m-a adus pe drumuri pt care nu neaparat e facut . experienta cu el pe autostrada . sincer un pic de chin datorita sezutului care e cam ingust si iti rupe curu dupa ceva vreme , cauciucuri allroad care iar nu sunt f recomandate pt autostrazi . modificare windshield care a crapat datorita materialului prost din care a fost facut si a vantului din ungaria, in rest si-a facut treaba extraordinar

in austria motorul avea un tacait de la supape dar am schimbat acolo uleiul care avea doar 1000km , am pus unul no name dar sincer merge dr-ul cu el de rupe si suna f bine . chiar mi-am luat mai mult sa am si la schimburile urmatoare :D

post-9047-0-34853600-1308286027_thumb.jpg

post-9047-0-29273300-1308286044_thumb.jpg

post-9047-0-08846600-1308286070_thumb.jpg

post-9047-0-41301000-1308286101_thumb.jpg

post-9047-0-38748300-1308286119_thumb.jpg

post-9047-0-01826700-1308286137_thumb.jpg

post-9047-0-44330600-1308286152_thumb.jpg

post-9047-0-58609500-1308286166_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur sa vad DR-ul si la drum lung, strabatand autostrazile. E printre foarte putinele motociclete enduro-touring din clasa 600 - 650 mono care poate tine o viteza de croaziera bunisoara pe autostrazi daca e nevoie. Si asta din cauza cutiei cu rapoarte lungi pe 4 si pe 5. Nici macar XTZ 660-ul care are un motor mult mai "tehnologizat" decat cel de DR nu m-a convins in ceea ce priveste viteza de croaziera. Sa ai 4500 rpm la 120 km/h (turatie la care motorul e nestresat si toarce frumos) si sa mergi daca vrei si cu 130 - 140 constant fara nici cea mai mica problema, e o chestie.

DR-ul e un cal credincios care face destule chestii si daca ai grija de ea (mai ales la ulei) te duce multi km unde nici cu gandul nu gandesti. E simpla si fiabila iar peste neajunsurile constructive ("defecte" de model) se poate trece cu usurinta.

Stiu, vorbeste nostalgia din mine. :friends: :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu, vorbeste nostalgia din mine. :friends: :friends:

 

De ce ? La ce preturi sunt acum pe piata iti poti lua inca unul cand vrei, asa pentru suflet.:bounce:

 

Eu il tin in garaj, il ingrijesc si daca am chef sa ies cu el, bine, daca nu , nu, il pornesc, il sterg si gata.

Si doua - trei iesiri pe sezon daca faci si tot isi merita banii.

post-28174-0-89234600-1308558221_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ia nu ma tineti voi caprele in garaj si hai la coclaureala :cheers:

merge DR-ul de rupe, cel mai bine ii place la munte :burnout:

poate facem vreo aroganta mai multi DRisti,ca tot ziceam noi anii trecuti ca facem, dregem :rolleyes:

 

Gabi, cand mai iesi la ture da de veste, poate ne nimerim.

io am punctat deja Tabla Butii, Babele, Siriu... si lista deabea s-a deschis :banana:

 

 

hai toate bune si va astept cu idei de ture pe creste si pasuni!

 

p.s. Cicioc, tot respectu'! baga mare

post-37681-0-82486100-1308600256_thumb.jpg

post-37681-0-45307200-1308600265_thumb.jpg

Editat de zidaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehe ms :P

acum am sa pregatesc un alt windshield mai rezistent . schimb cauciucurile am schimbat sezutul si o sa fie mult mai comod . dar pana atunci e ok de mers pe paduri asa cum e :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spune mai multe despre cum pregatesti winshieldul ala, ca ma intereseaza si pe mine...

merci.

Editat de Louis Cyphre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spune mai multe despre cum pregatesti winshieldul ala, ca ma intereseaza si pe mine...

merci.

deja cel de pe motor nu mai e originalul

are 38 cm inaltime si e facut din policarbonat cu protectie uv lucrat la cald . aceta e perfect pt dr.( nu iti mai da aerul in piept )

acum v-a trebui sa fac ceva mai mare dar la acesta din urma v-a trebui sa lucrez la rezistenta si aspect deoarece e de 50 cm inaltime

post-9047-0-84766700-1308725064_thumb.jpg

post-9047-0-80437100-1308725079_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii cumva si ce sanse sunt sa se aschieze la rupere?

Ca nu mi-ar place sa ma trezesc cu o bucata in gat la prima tranta sau, si mai rau,daca-i dau in gura pe sosea, sa se rupa din cauza curentului...ai facut ceva teste de de rezistenta?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii cumva si ce sanse sunt sa se aschieze la rupere?

Ca nu mi-ar place sa ma trezesc cu o bucata in gat la prima tranta sau, si mai rau,daca-i dau in gura pe sosea, sa se rupa din cauza curentului...ai facut ceva teste de de rezistenta?

eu cu asta merg cam de 1 an

am si cazut:P am fost si pe autostrada cu el

dimensiunea asta e perfecta pt ca nu e nici prea mare nici prea mic , rezistenta e f buna mai ales din cauza indoiturii de sus , iar daca e sa crape sau sa se rupa ..e doar din cauza unei cazaturi serioase sau lovituri serioase. cand se crapa face o dunga dupa care e preferabil sa il tot rupi de tot. eu asta am pa6tit cu originalul la un accident ... mi-a zburat in o gramada de bucati si mi-a ramas din el doar un colt indreptat spre mine . iti dai seama ca l-am rupt tot si l-am tot aruncat .

materialul care il folosesc nu e un plexiglas normal , e policarbonat care e mai rezistent si mai maleabil .

plexiglasul crapa f usor si e mult mai casant

Editat de cicioc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cum ai facut prelucrarea la cald ?

ma intereseaza mai ales cum ai mantzocarit buza aia de sus, ca acolo e tot spilu la protectie ok de vant.

numai la cald se poate altfel nu ai cum . si se pune pe o rola altfel risti sa nu iasa uniform

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

numai la cald se poate altfel nu ai cum . si se pune pe o rola altfel risti sa nu iasa uniform

 

inteles treaba cu rola, dar:

 

1. din ce material tre sa fie rola

2. cum incalzesti folia de policarbonat

3. parbrizul are si o curbura... principala (care se muleaza dupa curbura carenei fatza). pe aia cum o obtii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inteles treaba cu rola, dar:

 

1. din ce material tre sa fie rola

2. cum incalzesti folia de policarbonat

3. parbrizul are si o curbura... principala (care se muleaza dupa curbura carenei fatza). pe aia cum o obtii?

uite inca unul dar se mai intampla si greseli

prea mult incalzit asa ca ....a facut cateva bule la indoitura de sus :(

 

uite inca unul dar se mai intampla si greseli

prea mult incalzit asa ca ....a facut cateva bule la indoitura de sus :(

post-9047-0-74464300-1308826636_thumb.jpg

post-9047-0-35008500-1308829121_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macar numai pentru saua aia as lua-o...bafta la vanzare.

Tradator mic ce esti...:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cate DR-uri misto la vanzare. Pacat ca nu-s bani acuma si nici cui dreaq sa vand ligheanul nu am... :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...