andrei belcic Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Vand tancul, m-am hotarat. Suzi BIG = 1300 euro. Aci vedeti si cu vaca. De ce are trei manete? Decompresor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 da, decompresor manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 nisce sidecase pt dr big in semnatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Cate DR-uri misto la vanzare. Pacat ca nu-s bani acuma si nici cui dreaq sa vand ligheanul nu am... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 (editat) cu dedicatie pt Lupu /index.php?/topic/663608-suzuki-dr-800s-big/page__gopid__2884511 Editat Iunie 25, 2011 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 nu nu, ca el vrea d'aia "mica" de 650 de merge prin noroaie si pe creste p.s. Lupule, de saptamana viitoare ne vedem prin Damaroaia la bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Macar numai pentru saua aia as lua-o...bafta la vanzare. Tradator mic ce esti... hea, hea... nu tradez de tot, daca imi iese smecheria, pun de un DR 650 supermoto (am un cadru cu acte si niste roti de strada... tre sa fac rost de o mobra fara acte, dar nu furata, evident). Asa ca nu scapati asa usor de mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Stai cuminte, ca nu vrea nimeni sa scape de tine.. Mi-ar place sa te vad cu SM pe coclauri...cu cauciucuri de oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Stai cuminte, ca nu vrea nimeni sa scape de tine.. Mi-ar place sa te vad cu SM pe coclauri...cu cauciucuri de oras. Am fost.... nu-i amuzant deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toply Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Salutare, am intrat si eu in grup cu DR 650 RSE din 1993 Bine v-am gasit !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Bun venit. Faina mobra. Am fost.... nu-i amuzant deloc. Poate pentru tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lauris Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Salutare! am si eu niste probleme la Suzuki-ul meu DR 600 si anume:1) vreau sa-i schibm semeringurile de la furca si nu stiu cum sa procedez sa le scot pe alea vechi fara sa stric semeringurile de praf ca nu am gasit noi niciunde si trebuie sa le pastrez tot pe alea;2)imi porneste greu la rece si nu stiu ce reglaje sa-i fac, banuiesc ca nu-i vine benzina suficienta, dupa ce porneste are tendinta de a se opri si trebuie sa o tin putin turata pana se incalzeste un pic motorul dupa care merge bine.Multimesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Salutare! am si eu niste probleme la Suzuki-ul meu DR 600 si anume:1) vreau sa-i schibm semeringurile de la furca si nu stiu cum sa procedez sa le scot pe alea vechi fara sa stric semeringurile de praf ca nu am gasit noi niciunde si trebuie sa le pastrez tot pe alea;2)imi porneste greu la rece si nu stiu ce reglaje sa-i fac, banuiesc ca nu-i vine benzina suficienta, dupa ce porneste are tendinta de a se opri si trebuie sa o tin putin turata pana se incalzeste un pic motorul dupa care merge bine.Multimesc anticipat DR-ul are soc? Daca da, foloseste-l! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 (editat) nu cred ca e de la soc, incearca sa il pornesti cam asa: fara contact, da-i 2-3 pedale la rece. pune contactul, decompresezi, dai putin la pedala, pana simti ca o urcat pistonul, apoi da-i o talpa zdravana, cu calcaiul usor scos in afara. la mine functioneaza. daca nici asa nu vrea (dupa cateva incercari) verifica si bujiile si fisele da la bujii. mai departe nu stiu sa te sfatuiesc, la curatat/reglat carburatorul te ajuta astia mai meseriasi. bafta! PS sau incearca sa mai strangi surubul de aer putin. in cate ture sta la ralanti, cu motorul rece? Editat Iunie 28, 2011 de Louis Cyphre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
six Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 am si eu un dr big 800 din '91 cu o simptoma ciudata si anume: daca-l las > 3-4 zile nepornit porneste foarte greu sau spre deloc, se comporta ca si cum nu ar avea benzina. cu socul tras porneste pentru 2-3 secunde si se opreste.. fara soc, deloc.. intr-un final dupa ce-l gadil, mai bag socul, il trag, mai invart la el, etc.. o ia greu, merge prost cateva minute ca si cum n-ar avea benzina sau gunoaie in carburator.. dupa ce se incalzeste bine totul e normal. daca-l pornesc dupa 1-2 zile porneste la sfert, fara soc si merge excelent din prima.. ce am facut: schimbat bujii standard cu iridium si curatat carburatoare, dar nicio imbunatatire in cazul pornirii.. any thoughts? ar mai fi un mic filtru de benzina de schimbat dar nu vad motivul pentru care s-ar comporta asa din cauza lui si pompa de benzina.. dar again, asta ar trebui sa faca figuri in mers, de pornit ar trebui sa mearga cu benzina din carburatoare. poa' sa plece benzina aia din carburtoare daca sta 3-4 zile nemiscat? aparent nu curge pe niciunde.. am scos la un moment dat si bujiile si erau uscate, deci nu se inneaca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 am si eu un dr big 800 din '91 cu o simptoma ciudata si anume: any thoughts? ar mai fi un mic filtru de benzina de schimbat dar nu vad motivul pentru care s-ar comporta asa din cauza lui si pompa de benzina.. dar again, asta ar trebui sa faca figuri in mers, de pornit ar trebui sa mearga cu benzina din carburatoare. O idee ar fi sa verifici cuiele pointeau din carbe. Am avut cam aceleasi simptome si le-am inlaturat prin schimbarea cuielor (din nefericire, la modelul meu cuiele sunt din cauciuc, si capata in timp un inel de uzura pe zona pe care inchid, astfel ori ramaneau blocate, ori nu inchideau corect). Costa cam 50 de lei setul. Ciao! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toply Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Salutare, de unde pot cumpara si eu niste piese pentru DR 650 RSE 1993? Imi trebuie cablul de kilometraj, maneta frana, releu de semnalizare, filtru de ulei si filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 nu nu, ca el vrea d'aia "mica" de 650 de merge prin noroaie si pe creste p.s. Lupule, de saptamana viitoare ne vedem prin Damaroaia la bere Ieri ne-am salutat pe Damaroaia (eu eram cu ER-5 rosu). Cand erai aproape am stiut din prima ca esti tu. Plus ca mi-a spus Mihai (Shoricelu) ca a vorbit cu tine la Dilly la garaj. Salutare, de unde pot cumpara si eu niste piese pentru DR 650 RSE 1993? Imi trebuie cablul de kilometraj, maneta frana, releu de semnalizare, filtru de ulei si filtrul de aer. www.dillypoint.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 aha, parca atunci cand o luasem pe "aratura" iti dau pe PM nr. de tel, sa mearga si burta mea la carciuma voastra de bere recomand www.dillypoint.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
six Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 O idee ar fi sa verifici cuiele pointeau din carbe. Am avut cam aceleasi simptome si le-am inlaturat prin schimbarea cuielor (din nefericire, la modelul meu cuiele sunt din cauciuc, si capata in timp un inel de uzura pe zona pe care inchid, astfel ori ramaneau blocate, ori nu inchideau corect). Costa cam 50 de lei setul. Ciao! merci de pont.. carburatoarele au fost desfacute, curatate si mecanicul unde am efectutat operatia n-a zis c-ar fi ceva in neregula pe acolo.. daca nu gasesc alt vinovat am sa le schimb si pe astea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lauris Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 nu cred ca e de la soc, incearca sa il pornesti cam asa: fara contact, da-i 2-3 pedale la rece. pune contactul, decompresezi, dai putin la pedala, pana simti ca o urcat pistonul, apoi da-i o talpa zdravana, cu calcaiul usor scos in afara. la mine functioneaza. daca nici asa nu vrea (dupa cateva incercari) verifica si bujiile si fisele da la bujii. mai departe nu stiu sa te sfatuiesc, la curatat/reglat carburatorul te ajuta astia mai meseriasi. bafta! PS sau incearca sa mai strangi surubul de aer putin. in cate ture sta la ralanti, cu motorul rece? Asa incerc si eu numai ca la mine nu functioneaza, abia dupa ce obosesc bine se gandeste sa porneasca si da folosesc si socul, de aceea cred ca e o problema de carburator.Bjiile dau scantee si sunt schimbate recent,din pacate nu am turometru sa stiu exact turatia.Nimeni nu a schimbat semeringurile de la furca? Salutare, de unde pot cumpara si eu niste piese pentru DR 650 RSE 1993? Imi trebuie cablul de kilometraj, maneta frana, releu de semnalizare, filtru de ulei si filtrul de aer. Incearca cu incredereMy link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 simeringurile de ulei le-am schimbat io recent la un djebel din 91. ce anume te intereseaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lauris Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 simeringurile de ulei le-am schimbat io recent la un djebel din 91. ce anume te intereseaza? cum sa desfac telescopul adica sa scot jamba din partea de jos (la exterior trebuie un imbus de 10 iar la interior un "T" la care nu stiu cat e hexagonul) ca daca folosesc doar imbusul se invarte in gol si trebuie tinut pe interior cu acel Teu. Tu cum ai procedat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 (editat) sper ca nu e bai daca iti dau un link extern catre advrider (de la postul #2892 incolo) , da numa ce am explicat acolo de curand. e in engleza, dar cred ca te descurci. ti-as imprumuta chiar ustensila fabricata pentru ocazia asta, da din nefericire am fost cam entuziast si am polizat prea mult laturile patratului, asa ca risti sa strici hexul interior. in alta ordine de idei. cu ocazia schimbarii lantului de distributie, logic ca a trebuit sa desfac motoru. adica implicit si capacul de chiulasa (sper sa nu busesc termenii tehnici, e capacul cel mai de sus, de care se prin capacelele de vizitare / reglare a jocului supapelor). cand l-am pus la loc prima data, am folosit niste silicon de etanseizare d-ala rosu, pt temperaturi inalte strat f fin (aprox 0.5mm). dupa aprox 2 sapt, a inceput sa pise ulei pe la garnitura pe undeva prin zona bujiilor. am zis ca nu am pus io silicon suficient, si aseara am dat jos din nou capacul si am pus acum undeva la 1.5 - 2 mm. eh, amu nu ca pisa, curge in toata regula. mentionez ca am curatat inainte suprafata cu mare grija si am si degresat-o, iar pe silicon zice ca tine pana pe la 360 de grade. chestia e ca io cand am surubait la motor mi-am luat un set complet de garnituri. din care lipsea fix garnitura asta de la capac. ma uit acum si pe shema din catalogul oem si nici acolo nu au. voi cum dumnezeu ati procedat ? Editat Iunie 30, 2011 de scabron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 sper ca nu e bai daca iti dau un link extern catre advrider (de la postul #2892 incolo) , da numa ce am explicat acolo de curand. e in engleza, dar cred ca te descurci. ti-as imprumuta chiar ustensila fabricata pentru ocazia asta, da din nefericire am fost cam entuziast si am polizat prea mult laturile patratului, asa ca risti sa strici hexul interior. in alta ordine de idei. cu ocazia schimbarii lantului de distributie, logic ca a trebuit sa desfac motoru. adica implicit si capacul de chiulasa (sper sa nu busesc termenii tehnici, e capacul cel mai de sus, de care se prin capacelele de vizitare / reglare a jocului supapelor). cand l-am pus la loc prima data, am folosit niste silicon de etanseizare d-ala rosu, pt temperaturi inalte strat f fin (aprox 0.5mm). dupa aprox 2 sapt, a inceput sa pise ulei pe la garnitura pe undeva prin zona bujiilor. am zis ca nu am pus io silicon suficient, si aseara am dat jos din nou capacul si am pus acum undeva la 1.5 - 2 mm. eh, amu nu ca pisa, curge in toata regula. mentionez ca am curatat inainte suprafata cu mare grija si am si degresat-o, iar pe silicon zice ca tine pana pe la 360 de grade. chestia e ca io cand am surubait la motor mi-am luat un set complet de garnituri. din care lipsea fix garnitura asta de la capac. ma uit acum si pe shema din catalogul oem si nici acolo nu au. voi cum dumnezeu ati procedat ? De obicei, la capacul chiulasei nu se foloseste garnitura, deoarece axa cu came se fixeaza jumate in chiulasa si jumate in capacul chiulasei. O garnitura acolo ar modifica cotele. Nu stiu cum e la DR dar probabil e la fel. Eu folosesc silicon rosu (gasket sealant) dupa ce, desigur, ma asigur ca suprafetele sunt plane si curate. Apoi strang alternativ, in cruce, suruburile capacului chiulasei cu acelasi cuplu. Folosesc o cheie dinamometrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.