andrei belcic Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 Inca nu stiu, dar cred ca magnetoul poate sa ridice intre 7-10 Ah. ? In specificatiile DR 650 RS zice ca magnetoul scoate in jur de 200 W. Asta inseamna ca poata sa sustina un consum total in jur de 16.6 A. Si nu Ah. Ah e valabil la baterii. Pt ca ele se consuma. Magnetoul poate sustine 16.6 A un timp nelimitat (siguranta pricipala a mobrei este de 20 A). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 (editat) 10w bucata nu e consum mare- le duce fara probleme. Totusi am o intrebare la ce distanta maxima bat ? Tu le folosesti ca sa imbunatatesti faza scurta nu? Promit ca in primavara cand se face frumos afara ma dau la adaptat. Si totodata o sa atasez prin probare sursa de lumina suplimentara. Dar asta numai dupa ce voi reusi adaptarea unui nou acumulator de capacitate mai mare. Inca nu stiu, dar cred ca magnetoul poate sa ridice intre 7-10 Ah. Voi posta si atunci rezultatul. Deja am cam ajuns sa umblu peste tot la motoreta si sa imbunatatesc. Sper sa mearga si pasul asta. Sincer nu stiu sa-ti raspund la intrebare, pt ca inca nu am avut ocazia sa le incerc, deabia le-am montat sambata si era prea frig ca sa ies cu ea dupa ce s-a facut intuneric, de fapt nu am de gand sa ies cu ea din curte pana nu se mai duce din zapada ca nu am incredere in cauciucuri, in orice caz eu vrut sa pun niste lumini suplimentare destul de puternice ca sa se vada ziua, sa ma faca mai vizibil, ca la cati conservari cretini am intalnit sezonu trecut am zis ca un set in plus de lumini nu poate sa faca decat bine dpdv al sigurantei. Si sa stii ca sunt destul de puternice si spre surprinderea mea nu difuzeaza toata lumina, ci se formeaza ca un cerc pe perete, atasez o poza , da nu stiu cat de clar se vede: A, la mine siguranta principala e de 15A, iar de incarcat cred ca e undeva la 180W, ce e varianta RS cu kick si o singura bobina de scanteie. Editat Ianuarie 29, 2012 de bogdan g Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 ? In specificatiile DR 650 RS zice ca magnetoul scoate in jur de 200 W. Asta inseamna ca poata sa sustina un consum total in jur de 16.6 A. Si nu Ah. Ah e valabil la baterii. Pt ca ele se consuma. Magnetoul poate sustine 16.6 A un timp nelimitat (siguranta pricipala a mobrei este de 20 A). Corect : Din fuga am scris Ah fara sa vad ! Sincer nu stiu sa-ti raspund la intrebare, pt ca inca nu am avut ocazia sa le incerc, deabia le-am montat sambata si era prea frig ca sa ies cu ea dupa ce s-a facut intuneric, de fapt nu am de gand sa ies cu ea din curte pana nu se mai duce din zapada ca nu am incredere in cauciucuri, in orice caz eu vrut sa pun niste lumini suplimentare destul de puternice ca sa se vada ziua, sa ma faca mai vizibil, ca la cati conservari cretini am intalnit sezonu trecut am zis ca un set in plus de lumini nu poate sa faca decat bine dpdv al sigurantei. Si sa stii ca sunt destul de puternice si spre surprinderea mea nu difuzeaza toata lumina, ci se formeaza ca un cerc pe perete, atasez o poza , da nu stiu cat de clar se vede: A, la mine siguranta principala e de 15A, iar de incarcat cred ca e undeva la 180W, ce e varianta RS cu kick si o singura bobina de scanteie. De luminat lumineaza. Cand ai sa o scoti la drum ai sa vezi exact cum se comporta si daca ai posibilitatea de a le regla . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 (editat) De reglat, le pot regla, ca in ideea asta am facut suportii, acum astept sa se mai incalzeasca afara, macar peste 5 grade sa fie... stiti cumva unde as putea gasi un crashbar si la ce pret? eventual as vrea sa stiu de unde as putea face rost si de niste suporti de sidecase Editat Februarie 1, 2012 de bogdan g Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 stiti cumva unde as putea gasi un crashbar si la ce pret? eventual as vrea sa stiu de unde as putea face rost si de niste suporti de sidecase Uite unii din Cluj care fac crashbar la comanda: /index.php?/topic/268807-bmw-f800f650-800cmc-gs-opinii/page__st__330 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Salut. Postez pentru un prieten care nu are cont pe motorestism. Respectivul prieten are un : DR650 SE din 1994 si are nevoie de axa cu came. Daca aveti niste surse de piese poate sa fie si sh . Va multumim anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Uite unii din Cluj care fac crashbar la comanda: /index.php?/topic/268807-bmw-f800f650-800cmc-gs-opinii/page__st__330 interesant ce fac baietii, insa nu am gasit niciun contact ca sa dau de ei, daca e si nu l-am vazut eu..., dar pe langa Bucuresti sau prin imprejurime nu se ocupa nimeni cu asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rocko_1990 Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 buna, de vreo 2 zile caut dupa manualul de reparatii pt suzuki dr 650 rs sp43a insa fara rezultat daca poate cineva sa ma ajute cu vreun link sau daca aveti capitolul cu sistemul de lubrifiere a motorului, va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 buna, de vreo 2 zile caut dupa manualul de reparatii pt suzuki dr 650 rs sp43a insa fara rezultat daca poate cineva sa ma ajute cu vreun link sau daca aveti capitolul cu sistemul de lubrifiere a motorului, va multumesc ti-am dat un pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 interesant ce fac baietii, insa nu am gasit niciun contact ca sa dau de ei, daca e si nu l-am vazut eu..., dar pe langa Bucuresti sau prin imprejurime nu se ocupa nimeni cu asa ceva? Asta e ce am gasit: http://www.heavyduties.ro/contactro.html In Bucale nu stiu cine face asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 S-ar putea sa te rezolv eu cu un crash bar, la pret de pret. Ai un model anume in minte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 S-ar putea sa te rezolv eu cu un crash bar, la pret de pret. Ai un model anume in minte? n-am vreun model anume in minte, important e sa se potriveasca pe a mea si sa isi faca treaba in cazul unor trante medii, ca sa zic asa, oricum ascult orice oferta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Ok, incerc sa fac unul pe luni si ii fac poze. Discutam dupa aia. Problema ar fi ca nu am la indemana un RS / RSE, am doar BIG-ul meu ca model, dar am prin garaj un cadru de RSE si o sa il compar, sa vad daca e la fel. Daca se potrivesc la prinderi, BINGO! Daca nu, ma milogesc de un tovaras cu RSE sa mi-l dea de model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Ok, incerc sa fac unul pe luni si ii fac poze. Discutam dupa aia. Problema ar fi ca nu am la indemana un RS / RSE, am doar BIG-ul meu ca model, dar am prin garaj un cadru de RSE si o sa il compar, sa vad daca e la fel. Daca se potrivesc la prinderi, BINGO! Daca nu, ma milogesc de un tovaras cu RSE sa mi-l dea de model. ti-am dat pm, ne auzim la un telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phaidon Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 S-ar putea sa te rezolv eu cu un crash bar, la pret de pret. Ai un model anume in minte? Ma intereseaza si pe mine un crash bar pentru dr 650 rse din 93. Ma poti ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Desigur, dar va mai dura o saptamana doua pana voi da drumul la crash-uri si alte chestii. Adica am inceput sa confectionez crash-uri, standere si alte dracarii de ceva vreme, dar inca nu am un model pt. DR 650. Am pentru BIG, iar in cateva zile, daca scap un pic de zapada asta, aduc la atelier si un RSE, ca sa am model. Odata ce am facut asta, in 2 zile e gata crash-ul, iar dupa aceea pot face mai multe. Vom posta la momentul potrivit oferta completa, iar preturile va asigur ca vor fi omenesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Si eu as vrea unul. Numa grabesc, pe vremea asta obisnuiesc sa cad fara motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Salutare, am gasit motorul de model, am probat crash-ul meu pe el, se potriveste aproape perfect, voi face micile modificari necesare la modelul pentru voi. Mai pe seara revin cu poze. Domnule Cyphre, e o placere sa va reintalnesc, va voi servi cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 (editat) Cel de BIG arata asa: Cel de 650 RS / RSE va arata mai degraba asa: Toate crash bar-urile vor fi galvanizate si apoi vopsite in camp electrostatic. Daca aveti vreo preferinta anuma la culoare, putem discuta, in principiu merg pe negru mat. Pretul pentru un crash bar de 650 / BIG va fi de 280 RON. Editat Februarie 7, 2012 de Hellicks Hellmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 (editat) Salut tuturor, De sambata printre voi, ca nou posesor de DR650 SE 1998. Visam la motocicleta asta de prin octombrie anul trecut asadar asteptarile sunt mari. Momentan e in livingul unui prieten si se pregateste de tratamentele de iarna specifice unei rasfatate. Deja s-au desfacut furcile pentru servisare, curatat plasticele, si curatat toate comenziile de pe coarne. Va urma o reglare de culbutori, schimbare de bujii, ulei si filtre(inclusiv aer,) curatare de carb, ceva munca pe partea de electric, si sunt convins ca au sa mai tot curga. Am insa si cateva intrebari: - stopul pe frana de la dr650se se potriveste cu vreunul de la modelele anterioare sa nu fiu nevoit sa cumpar altul nou?! - scutul de DR650 dakar se poate adapta sau se potriveste pe SE? - rotile de pe DR650 dakar spre ex se potrivesc pe SE cu discuri de frana schimbate?! ------------------------------ Later edit ------------------------------ Salutare, Revin de data asta cu ceva informatii ce ar putea fii utile pentru unii la un moment dat. Incercand sa schimb semeringurile de la furca am descoperit ca trebuie tinuta contra din interiorul tuburilor cu un suzuki tool (ceva sub forma de T si o stea in capat) pentru a putea debloca cilindrul interior din furca. Cautand ceva pe net am gasit o solutie ce a fost testata cu succes de altii. Poate fii improvizat blocajul in cauza folosind: - un surub de 13mm lung de minim 40....maxim...nu exista - o piulita de 20mm care va intra la fix pe steauau in cauza din furca. - o piulita blocanta de 13mm care va centra piulita de 20mm.... - inca o piulita de 13 pe care veti putea pune spre ex o tubulara si apoi prelungitoarele in cauza ca sa intrati in furca. O alta varianta ar fii sa cumparati o bara filetata lunga (cred ca 500mm e mai mult decat suficient.) Poate cuiva ii vor fii utile toate astea candva. astasem mai jos pozele cu ansablul povestit, fara tija. Editat Februarie 14, 2012 de marius.roibu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Salut tuturor, De sambata printre voi, ca nou posesor de DR650 SE 1998. Visam la motocicleta asta de prin octombrie anul trecut asadar asteptarile sunt mari. Momentan e in livingul unui prieten si se pregateste de tratamentele de iarna specifice unei rasfatate. Deja s-au desfacut furcile pentru servisare, curatat plasticele, si curatat toate comenziile de pe coarne. Va urma o reglare de culbutori, schimbare de bujii, ulei si filtre(inclusiv aer,) curatare de carb, ceva munca pe partea de electric, si sunt convins ca au sa mai tot curga. Poate cuiva ii vor fii utile toate astea candva. astasem mai jos pozele cu ansablul povestit, fara tija. Salutare si tie!felicitari de achizitie si la multi km de distractie in saua DR-ului, interesanta metoda de a umbla la furca, eu personal, am ales sa le dau cuiva care se ocupa numai cu suspensii si m-i lea facut. Bafta cu aranjatul agregatului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Salut tuturor, salut , salut, ma bucur sa vad ca ti-ai tras pana la urma SE ne auzim la vara sa mergem pe coclauri, si dau si o bere sa ma ierti ca "ti-am luat-o inainte" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Incercand sa schimb semeringurile de la furca am descoperit ca trebuie tinuta contra din interiorul tuburilor cu un suzuki tool (ceva sub forma de T si o stea in capat) pentru a putea debloca cilindrul interior din furca. Merge si fara sa tii contra daca folosesti o cheie cu percutie. Dar, oricum, interesanta solutia ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Salutare tuturor!.... Zidare, merci pt bere...se accepta... Cat despre solutia cu pistolul pneumatic, stiam ca merge....dar m am gandit ca dc voi face asta risc sa o invart in loc si sa creez uzuri, asa e mult mai simplu si mai usor de facut in casa, putini dintre noi au acasa pneumatic. Am incercat cu varianta mea si in 20 sec a fost gata desfacut afurisitul. Am spalat deja furcile, azi incerc la SKF sa vad daca gasesc semeringurile de ulei/praf la ei. Le am studiat putin si nu par cu nimic mai speciale decat restul....si as tinde sa cred ca merg alea SKF care sunt proabibl mai ieftine si mai bune decat alea Athena ce se gasesc pe piata... Ca idee... semeringurile sunt: ulei: 43x55x10.5 ...si aici as tinde sa cred ca poate fii pus si 10 si 11. Nu vad de ce nu. Sunt curios cat o fii bucata...dar voi afla maine. Athena moto...27 lei. praf: 43x55x5 cu 10mm daca masori de la baza semering pana peste buza. Singurele care se gasesc pe piata originale la 80 lei si inca un producator pe la vreo 70lei. Va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.