irinel2006 Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 Normal scutul e din aluminiu, dar daca ai pe cineva in apropiere dispus sa iti dea scutul ai putea turna pe el matrita si l-ai face din fibra de sticla. Cred ca o fibra groasa de 3-4 mm ar resista foarte bine. ( in functie de intaritorul pus in rasina, poti obtine o fibra mai rigida sau mai flexibila) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 (editat) singura bucata de tabla de aluminiu striata pe care am gasit-o, de 5, mi s-a parut "subtirica". si mai era si ditai bucata, ramaneam cu material. pe net am mai vazut niste scuturi "sanatoase" dar nu-mi dau seama din ce material sunt facute - ca-n poza. varianta cu matrita pica ptr. ca vreau un scut maricel - ca-n poza, majoritatea sunt mai scurte. multam' ptr ajutor Editat August 13, 2012 de zidaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 (editat) Ai sa razi, dar te asigur ca treaba e cat se poate se serioasa. Arta modelarii aluminiului il au "Caldararii", baietii care fac ciaune. E o stiinta si cum sa bati cu ciocanul, unde sa lovesti ca sa iti iasa forma. Eu zic sa vorbesti cu unul din ala sa ii arati un model si sigur iti face de ce grosime vrei tu. Din cate stiu eu, traditia pentru ei e totul si daca pot sa iti faca, sa le iasa banul, nu vad de ce s-ar opune. Editat August 13, 2012 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 interesant punct de vedere, insa sunt convins ca pot gasi alte variante inaintea asteia. multumesc ptr idei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nazyrider Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 de vanzare: furca fata completa de suzuki dr650 roata fata dr roata spate dr cdi dr 650 cdi dr 600 releu incarcare dr 650 tobe suzuki dr650 furca fata fara juguri dr 600 dakar cauciuc 110/80/19 cauciuc 120/65r17 cauciuc 150/70r17 caburator dr 650 si multe alte piese in afara de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 interesant punct de vedere, insa sunt convins ca pot gasi alte variante inaintea asteia. multumesc ptr idei! in poza de mai sus e vorba de un scut din tabla de aluminiu sudata (ochiometric de 4mm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 si ai idee de unde as putea procura o bucata ptr un scut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 O bucata fix pentru scut nu am idee dar o bucata de 1000/2000/4mm, da! dar si costurile sunt pe masura..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 acum spune drept pana la capat! hai spune! alti doritori de scuturi ca sa impartim tabla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 daca vreti model dupa care sa faceti treaba, va pun io la dispozitie unu de pe un djebel 91 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 multam' ptr intentie dar mai am acasa un DR din '92 ce are un scut care nu ma ajuta ca forma. de fapt, materialul ma intereseaza cel mai mult, ca mester am gasit si ii spun cum sa il faca la fata locului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 (editat) 4-5mm este de ajuns pentru scut. Tu vrei sa tai cu ea lemne sau sa iti protejeze cadrul si motorul? ) Tabla de aluminiu cu striati daca i se mai fac si niste ranforsari este destul de rezistenta. Anul trecut pe Ceahlau nu iti povestesc cate "capuri in gura" a luat scutul meu. Tot ce prindea roata fata arunca in scut.Nu are nici pe dracu. Ca sa te apuci acum sa iti faci unul din tabla neagra mai gros de 6mm ar mai fi o varianta, dar ma gandesc ca e foarte greu de modelat. Ce faci folosesti lampa de sudura sau flex ?........iar la suprafata pe care vrei sa o acoperi cred ca ajunge sa cantareasca vreo 2-3kile. Editat August 14, 2012 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 4mm are si scutu de pe super tenere. si acolea cand dai cu ictai vaca de vre-un damb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 bun, tabla striata de aluminiu de 4-5mm sa fie. acum trebuie sa si gasesc o bucata de 0,5m x 1m.. pe la magazine se gasesc de minimum 1 x 2. va multumesc ptr sprijin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berserk Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 Salut, Pentru interesati se vinde un elefant din 97 reconditionat: /index.php?/topic/682767-vand-dr800s-big-1997/#entry3209066 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rocko_1990 Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 buna, daca ma poate ajuta cineva cu o problema, caut kit de reparatie pentu telescopul spate pt dr 650 rs(daca exista) sau un telescop second-hand in stare buna. va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 buna, daca ma poate ajuta cineva cu o problema, caut kit de reparatie pentu telescopul spate pt dr 650 rs(daca exista) sau un telescop second-hand in stare buna. va multumesc. Cauta cu cateva pagini mai in urma pe acest topic, unul dintre baieti a pus un adevarat tutorial despre o varianta foarte ieftina de remediere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 hai sa ajutam omul la nevoie ca stiu cum e cand iti crapa maseaua. http://www.pro-bike.ro/forums/topic/79646-reconditionare-suzuki-dr-650-rs/page__st__10 Deja am cred 5000km si totul este super ok. Nici o problema ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rideordye Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Salut, am un Dr 800 din 93 si caut un disc de frana sh pentru roata fata. Are cineva asa ceva de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Vorbeste cu user-ul ena_dan /index.php?/user/52740-ena-dan/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rideordye Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Vorbeste cu user-ul ena_dan /index.php?/user/52740-ena-dan/ Mersi! I-am dat un mesaj. Sa vad daca am noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petronius Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Salutare frati DR-isti Am patit o chestie. Eram pe drumul dintre comuna Jina jud. Sibiu catre Transalpina. Pentru cei care nu stiti acolo este un sector in cocborare care parca nu se mai sfarseste cu un miliard de curbe. Franarea o faceam combinat cand fata cand spate cand in motor. Dintr-o data am obs cu groaza ca nu mai am frana spate. Am zis ca asta e pana acasa merg cu frana fata ca doar nu-i o problema. Dupa cca 40 min de mers asa lejer am vazut ca ca frana spate lucreaza iar. Care e explicatia? Pedala frana mergea in gol pana la capatul cursei absolut fara efect iar dupa aceea totul a revenit la normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Salutare frati DR-isti Am patit o chestie. Eram pe drumul dintre comuna Jina jud. Sibiu catre Transalpina. Pentru cei care nu stiti acolo este un sector in cocborare care parca nu se mai sfarseste cu un miliard de curbe. Franarea o faceam combinat cand fata cand spate cand in motor. Dintr-o data am obs cu groaza ca nu mai am frana spate. Am zis ca asta e pana acasa merg cu frana fata ca doar nu-i o problema. Dupa cca 40 min de mers asa lejer am vazut ca ca frana spate lucreaza iar. Care e explicatia? Pedala frana mergea in gol pana la capatul cursei absolut fara efect iar dupa aceea totul a revenit la normal. S-o incins lichidul de frana. Am patit si eu asa pe o coborare lunga pe niste serpentine. Aveam pasager si bagaje multe. Am facut o pauza de 10 minute si dupa o mers bine. In prima faza m-am speriat ca s-o fi desfacut vreun surub si am pierdut lichidul de frana... Btw, stie cineva vreun DR 650SE la vanzare? Ma cam bate gandu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Salutare frati DR-isti Am patit o chestie. Eram pe drumul dintre comuna Jina jud. Sibiu catre Transalpina. Pentru cei care nu stiti acolo este un sector in cocborare care parca nu se mai sfarseste cu un miliard de curbe. Franarea o faceam combinat cand fata cand spate cand in motor. Dintr-o data am obs cu groaza ca nu mai am frana spate. Am zis ca asta e pana acasa merg cu frana fata ca doar nu-i o problema. Dupa cca 40 min de mers asa lejer am vazut ca ca frana spate lucreaza iar. Care e explicatia? Pedala frana mergea in gol pana la capatul cursei absolut fara efect iar dupa aceea totul a revenit la normal. Schimba lichidul de frana din circuit. Acesta e higroscopic si, in timp, se contamineaza cu apa. Franele se incing iar apa din circuit se evapora. Devine gaz. E ca si cum ai avea aer in circuit. Dupa ce se racesc franele, apa trece din nou in stare lichida si franele incep sa lucreze. Pe coborari abrupte si lungi e bine sa folosesti cat mai mult frana de motor si ambele frane actionate simultan. Ca sa intarzii incingerea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bob Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 (editat) Schimba lichidul de frana din circuit. Acesta e higroscopic si, in timp, se contamineaza cu apa. Franele se incing iar apa din circuit se evapora. Devine gaz. E ca si cum ai avea aer in circuit. Dupa ce se racesc franele, apa trece din nou in stare lichida si franele incep sa lucreze. Pe coborari abrupte si lungi e bine sa folosesti cat mai mult frana de motor si ambele frane actionate simultan. Ca sa intarzii incingerea lor. Eu stiam ca problema asta se manifesta la furtune de frana care sunt din cauciuc, indiferent de prezenta apei in lichidul de frana. Apa din lichid ii strica proprietatile (lichidului de frana) mai repede in timp, mai corodeaza banjo-urile si alte probleme de genul. Explicatia pe care o stiu eu ar fi ca de la franat intensiv se transfera caldura din placute in etrier apoi in lichidul de frana care transfera mai departe caldura in furtunul din cauciuc. Dupa o anumita temperatura acesta devine elastic. Cand se intampla asta, presiunea aplicata de la maneta de frana cauzeaza o dilatare a furtunului din cauciuc in loc sa se transfere in pistonul de frana, si asa apare senzatia de "aoleu nu mai am franeeee!!!!". De aceea ca upgrade se folosesc furtunase de frana cu insertii de metal care nu mai permit dilatarea lor, cel putin nu la temperaturile la care se poate ajunge atunci cand abuzezi mai mult franele. Intrebare, stie careva de unde pot face rost de plasticele laterale spate (preferabil negre), un set original de oglinzi in stare decenta si o protectie de aluminiu pentru motor? Ma intereseaza la mana a doua, nu am prea multi bani de investit (DR650SE '97) Editat Septembrie 23, 2012 de Bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.