ticolino Postat Aprilie 17, 2005 Share Postat Aprilie 17, 2005 (editat) M-am capatuit si eu cu un voshod 3m weekendul asta (primul meu motor) care are o "mica" hiba: nu porneste nu conteaza modalitate (cu carburatorul inundat sau fara, cu 3 pedale la inceput fara contact sau fara), nu merge. parca la prima pedala prinde oleaca dar oricum moare imediat. recordul de 2 secunde de functionare a fost dupa ce l-am dat jos din masina (deci fara benzina in carburator, doar cu vapori). asa... si dupa ce-i dau cateva pedale, bujia se uda , deci stai si usuc-o. cu impinsul nu se rezolva iarasi nimic. am fost asa disperat ca l-am si tractat cu masina ca sa porneasca (am sufa elastica, e parfum). porneste, se aprinde farul, dar dupa cateva secunde moare. scateie face, deci nu asta e problema. deci ar putea fi de la carburatie sau eventual de la reglajul aprinderii. zic eu. deoarece nu ma pricep absolut deloc la motoare, cu atat mai putin la voshod, si nu stiu de unde sa-l "apuc", fac apel la sufletul bun al unui om milostiv care sa ma ajute. platesc in bere sau in ce se doreste Editat Aprilie 17, 2005 de ticolino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maniax Postat Aprilie 17, 2005 Share Postat Aprilie 17, 2005 Mosule, nu stiu exact cum e la voshod, dar incearca 2 lucruri care ar putea sa fie de vina: 1. Regleaza avansul la 2,8-3mm si daca tot se inneaca desfa carburatorul si da jiglorul principal una sau doua cote mai jos, ca sa nu ii mai dea atata benzinica. Dca nu stii cum se face faza cu jiclorul si nu are cine sa iti spuna zi aici pe forum si afli sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 17, 2005 Share Postat Aprilie 17, 2005 (editat) Eu sunt ala cu ijul pe pana incearca fara filtru de aer pentru inceput apoi trebuie verificat plutitorul daca mai inchide, Banuiesc ca se inneaca de la faptul ca plutitorul nu mai inchide corect avand in vedere felul in care ziceai ca s-a comportat pana nu a mai pornit Editat Aprilie 17, 2005 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 17, 2005 Share Postat Aprilie 17, 2005 (editat) Ar trebui sa dai si tu mai multe detalii : inainte sa-l transporti mergea? Vezi daca are soc la carburator si actioneaza-l inainte sa pornesti Cand incerci sa o pornesti nu tine farul aprins Icearca sa schimbi bujia/bujiile ; chiar daca aparent dau scanteie la compresie s-ar putea sa nu mai dea; eu am patit asta de 2 ori; Incearca sa vezi daca bujia da scanteie si nu sa pui fisa spre masa ca s-ar putea ca aprinderea sa fie ok si bujia sa fie de vina( desfaci bujia din chiuloasa o conectezi la fisa si partea metalica cu filet o tii apasata undeva la masa motocicletei, de preferat pe ceva de aluminiu nevopsit) Incearca sa schimbi si benzina, asta in cazul in care este veche Cand dai la pedala pune pe cineva sa astupe admisia de aer la carb ( pt asta e mai simplu sa dai filtru jos si sa astupi direct pe carb, vezi sa astupe cu mana nu cu vreo carpa ca s-ar putea sa o traga in carb; cu ocazia asta vezi daca motorul suge aer prin carb; daca nu ai deloc depresiune la carb probabil semeringurile de la ambielaj sunt de vina, sau trage aer fals prin alta parte) Cum a zis si Maniax verifica avansul; daca nu ai cu ce macar incearca sa-l modifici cand intr-un sens cand in altul sa vezi ce se intampla( operatiune asta e bine sa o faci dupa ce ai incercat si alte cauze posibile pt ca poate nu e avansul de vina si-l dereglezi degeaba) Incearca si tu chestiile astea si zi-ne rezultatul ca daca tot nu merge poate ne mai vin si alte idei Editat Aprilie 17, 2005 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 17, 2005 Share Postat Aprilie 17, 2005 am vazut au motorul (5 min, ca aveam probleme cu al meu) Scanteie buna ii da, bujia arata ok, am micsorat eu nitel distanta la electrozi ca era cam 1mm Problemele sunt de la carb (a zis ca in ultimele zile pornea din ce in ce mai greu si acum nu mai porneste deloc), probabil ii vine prea multa benzina ca nu ii mai inchide plutitorul. ar mai fi de verificat secundarul bobinei, ca poate scanteia e ok doar in aer. Nu am avut timp sa il ajut ca eram si eu cu ijul pe pana pe spate si incepuse sa ploua+seara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Aprilie 18, 2005 Autor Share Postat Aprilie 18, 2005 multumesc mult pentru sfaturi , o sa mai incerc si diseara cate ceva.... revin cu intrebari si eventual si cu poze oricum aveam de gand sa-i pun carb de minsk, poate ar tb sa fac asta acuma. macar elimin sigur o cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Aprilie 18, 2005 Share Postat Aprilie 18, 2005 hi, eu na-s umbla la aprindere, numai in ultimul caz... demonteaza carburatorul, vezi daca totul e in regula: asamblata corect, curata!!! etc... Daca nu reusesti, o sa pun o poza cu carbul de Voshod. Dupa mine nu merita schimbata cu cea de Minsc!!! Mare atentie la plutitor, si la nivelul de benzina in carb... Ai grija sa nu traga aer fals pe undeva!!! Nu folosi alte bujii decat BRISC (240-260 grade)... Succes Ps. pune niste poze de la motocicleta ta... (daca ai) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Aprilie 19, 2005 Autor Share Postat Aprilie 19, 2005 din pacate aseara am ajuns pe intuneric acasa, asa ca nu am putut bricola nimic am mai stat si cugetat...... daca se uda bujia inseamna ca: - nu trage aer fals, sau daca trage e prea putin ca sa conteze - evacuarea nu e infundata problemele ar fi deci ori la carburatie, ori la scanteie, ori la avans. o sa incerc sa-i pun o alta bujie (acum e una de dacie, sinterom), ca sa rezolv sigur cu scanteia. avansul, ultimul pe lista, o sa incerc sa-l verific macar, daca se incadreaza in parametri. singura poza cu motorul pe care o am, e cea din avatar . poate mai fac diseara niste poze cu carbu, daca ajung pe lumina. dar daca ploua, iar se amana "meciul" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Aprilie 19, 2005 Share Postat Aprilie 19, 2005 Parerea mea: ia fiecare circuit in parte,si cel electric si cel de alimentare,si verifica.La cel electric, ar fi bine sa inlocuiesti ce nu costa o avere(bujie,fisa etc) iar la cel de alimentare curatat tot de la rezervor la carburator.Daca faci treaba asta iti va folosi si pe viitor,ca asa daca de ex. cureti carbul si ai jeg in rezervor peste un timp relativ scurt o iei de la capat.Si asta mai ales ca din ce inteleg de abia ai achizitionat motocicleta.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Aprilie 19, 2005 Share Postat Aprilie 19, 2005 1. La voshod nu poti regla static avansul, ca nu ai baterie. Doar in mers poti sa rotesti platoul sa vezi ce efect are, asa ca nu umbla pe moment acolo. 2. Probabil carburatorul e de tip K6..., la plutitor are o garnitura fff mica (nu are cui pointeau). Daca s-a pierdut garnitura sigur nu inchide si se ineaca...asa ca verifica. 3. Pune benzina proaspata, ca dupa citeva luni de stat ai surpriza sa nu se mai aprinda nici cu bricheta... 4. Bujie noua, curatat carburator.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Aprilie 19, 2005 Autor Share Postat Aprilie 19, 2005 (editat) bun... tocmai mi-am luat si un filtru de benzina "universal". am vrut sa-mi cumpar si bujie, dar n-am stiut de care. jack2004 spunea brisk 240-260 de grade. presupun ca se refera la temperatura. m-am dus la magazin, dar pe nici o bujie nu scrie cifra termica si vanzatorul nu stia despre ce e vorba. de asemenea m-am uitat pe site la brisk si nu am gasit nicaieri o corespondenta a modelelor cu cifra termica am vrut sa-mi iau si fisa, dar bineinteles ca nu avea asa scurte Editat Aprilie 19, 2005 de ticolino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Aprilie 20, 2005 Share Postat Aprilie 20, 2005 salut nu mai pornea de cind i-am schimbat fisa cea veche de-abia se tinea de bujie. altceva nu stiu ce-o fi patit sa nu mai vrea... poate fi scinteia prea slaba sau nu conteaza asta ? la bujii codurile sint parca de genul NP24, NP26... adica 240 C, 260 C fostul proprietar Razvan ;-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Aprilie 20, 2005 Share Postat Aprilie 20, 2005 a pornit VOSHODUL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Aprilie 20, 2005 Autor Share Postat Aprilie 20, 2005 uraaaaa... a pornit!!! i-am schimbat bujia (n-am gasit brisk, am luat un bosch) si fisa (tot bosch, siliconata, cea veche de-abia se tinea de bujie si s-a si rupt cand am vrut s-o scot, ). desi dadea scanteie si inainte, am vrut sa fiu sigur. si am obtinut o frumoasa scanteie albastra cu nuante violet. am dat jos carburatorul, l-am desfacut, nu l-am curatat (se lasase seara deja si nu mai aveam timp) dar am observat ca: cuiul era dat jos de tot, la ultima "liniuta". l-am pus pe la mijloc, cred ca la a doua gradatie din 4. relantiul era reglat astfel incat inchidea de tot, l-am mai desfacut. surubul de amestec l-am reglat ca in carte (strans de tot, desfacut 1.5 ture). am montat totul la loc si..... a pornit la prima pedala (aaa... prima pedala la care i-am deschis gazul, ca inainte i-am mai dat vreo 3-4 pana sa ma gandesc la asta ). urca in turatie bine, i-am mai deschis relantiul ca sa tina, dar cand i-am dat o tura, au aparut alte probleme: - nu debreiaza. nu pot sa schimb vitezele pe loc, doar in miscare. cand bag I-a, smuceste in fata si se opreste motorul daca nu e ambalat tare. cand franez (in miscare), cu ambreiajul tras, se opreste motorul. - se misca furca rau de tot (doar in miscare, pe loc nu pare sa aibe joc). adica merge drept, dar se misca cu 10 grade stanga-dreapta. multumesc tuturor pt sfaturi , sper sa rezolv si celalalte probleme acu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Aprilie 20, 2005 Share Postat Aprilie 20, 2005 schema carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Aprilie 20, 2005 Share Postat Aprilie 20, 2005 next Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Aprilie 20, 2005 Share Postat Aprilie 20, 2005 ptr. pornirea motorului... in continuare atentie la reglarea relantiului, se face cu motorul cald... chestia cu viteza 1 si ambreiaj - uitate daca e reglat corect de la maneta - se regleaza cu surubul de la maneta, sau de la surubul (mare) din mijloc de la cutie din partea dreapta, tre sa intre in viteze fara a forta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Aprilie 20, 2005 Autor Share Postat Aprilie 20, 2005 merci pt pozele cu carbu, cand o sa-l desfac sa-l curat o sa am nevoie cablul e intins la maxim de la maneta. sa ma uit si in cutie. oricum, pe loc, nu intra in viteza de nici o culoare. in miscare, intra foarte usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Aprilie 20, 2005 Share Postat Aprilie 20, 2005 lasa-l sa mearga 2-3 minute inainte sa pornesti ca sa se incalzeasca motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Aprilie 20, 2005 Share Postat Aprilie 20, 2005 la voshod bujie de dacie nu are ce cauta , daca ar trage aer pe la carter s-ar tura in nestire iar la problema cu ambreaju incearca sa intinzi mai mult cablu sau sal scurtezi ,taiat si cu un pic de cositor se rezolva rapid problema felicitari de achizitie, cu un pic de intretinere nu te va lasa in drum Numa Bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Aprilie 20, 2005 Share Postat Aprilie 20, 2005 Se pare ca nu este problema de la cablu. Cablul actioneaza tija ambreiajului pana la capat, dar cu toate astea, ambreiajul nu decupleaza (cel putin nu decupleaza de tot). De unde se face reglajul asta intern al ambreiajului ? (Un reglaj care sa compenseze in timp, ma gandesc, uzura normala a placilor). La mine, la gilera, exista un capacel mic de vizitare/reglare a tijei ambreiajului. La voshod cum este, trebuie dat jos capacul de pe stanga (cu ulei in el) sau reglajul acesta se face de pe partea dreapta ? Din cate am inteles, intre tija actionata de cablu si tija care impinge in placi efectiv ar fi o bila de rulment, care se uzeaza. Exista si vreun alt surub de reglare ? Cum se face la comuniste in general reglajul asta al ambreiajului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Aprilie 21, 2005 Share Postat Aprilie 21, 2005 are bila de rulment pe dreapta reglajul se face de la maneta cu un surub Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Aprilie 28, 2005 Share Postat Aprilie 28, 2005 Si eu am patzit la fel cu minskul, nu intra in viteza 1 de pe loc. Am observat ca daca eliberez 4-5 mm maneta de ambreiaj, intra normal.....i-am mai desfacut putin surubul de pe capacul cutiei de viteze si s-a rezolvat problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.