Sari la conținut

Ajutor (Te-ai impiedicat? Arata-ne busteanul!)


piromaniakkk
 Share

Postări Recomandate

Salutare, stie careva unde gasesc pasta de polish-at material plastic: viziere,telefoane etc?

Am nevioe de ea azi,poate stiti vreo sursa sigura...

 

Multumesc!

Editat de crazydanutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Incearca sa gasesti altupol, dar vezi ca nu e totuna viziera cu telefonul. Unele viziere sunt un material gen nylon, cand am incercat sa polisez o viziera nitro, s-a distrus in coltul unde incercam. In acelasi timp, o viziera de la un junghi de casca veche (e drept, o firma mai serioasa ) a iesit ca noua.

Plexic, plastic, nylon nu-s totuna. Hotaraste-te ce cauti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa gasesti altupol, dar vezi ca nu e totuna viziera cu telefonul. Unele viziere sunt un material gen nylon, cand am incercat sa polisez o viziera nitro, s-a distrus in coltul unde incercam. In acelasi timp, o viziera de la un junghi de casca veche (e drept, o firma mai serioasa ) a iesit ca noua.

Plexic, plastic, nylon nu-s totuna. Hotaraste-te ce cauti.

 

 

 

:blink: Multumesc mult, pana la urma am gasit Displex, e facuta special pt. geamul de la carcasa telefonului. Oricum, aveam si una de incercare :goodposting: . Numa bine si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Mergeam spre Stupini pe banda 2. La giratoriul de la piata eu pe banda 2, el pe banda 1 cu intentia de a se intoarce catre oras, iar politaiul pe margine. La iesire era sa ne pocnim.

Dilema giratoriului: are prioritate cine iese, sau cine ramane in giratoriu?

Eu zic ca are prioritate cine iese, pentru ca cine ramane cel mai probabil s-a incadrat prost.

Politaiul care vroia sa salte un permis zice ca e neasigurare la schimbarea directiei de mers, deci are prioritate cel care ramane.

Cine are dreptate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu de pe banda 2 schimbai pe banda 1, adica a lui la momentul ala, trebuia sa ii dai prioritate. Nu e la fel ca peste tot?

Daca in sensul de la str. Lunga unde sunt 3 benzi in jurul sensului giratoriu, cel de la centru ( cum se intampla f des ) vrea sa iasa, inseamna ca iese gramada si toti ceilalti ii dau prioritate?

 

Pe scurt: tu la pe banda 2 ( adica cea mai apropiata de centrul sensului giratoriu ) vroiai sa iesi direct peste el? Ca in cazul asta cel care s-a incadrat prost ai fost tu...sau cel putin eu asa inteleg din ce ai descris mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Mergeam spre Stupini pe banda 2. La giratoriul de la piata eu pe banda 2, el pe banda 1 cu intentia de a se intoarce catre oras, iar politaiul pe margine. La iesire era sa ne pocnim.

Dilema giratoriului: are prioritate cine iese, sau cine ramane in giratoriu?

Eu zic ca are prioritate cine iese, pentru ca cine ramane cel mai probabil s-a incadrat prost.

Politaiul care vroia sa salte un permis zice ca e neasigurare la schimbarea directiei de mers, deci are prioritate cel care ramane.

Cine are dreptate?

 

In acest caz politistul are dreptate.

Tu trebuie sa te asiguri si sa dai prioritate datorita schimbarii directiei de mers.

Este ca si cum pe un drum drept tu vrei sa faci dreapta de pe banda doi si intri in mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau si mai simplu, explicatia politistilor, imagineaza-ti ca giratoriul este un drum drept cu sens unic, tu cand iesi de pe banda 2, de fapt schimbi intai banda pe banda 1 si pe urma iesi, deci automat trebuie sa acorzi prioritate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intersectiile cu sens giratoriu sunt intersectii cu circulatia dirijata unde se aplica regula prioritatii de stanga. Prin urmare, vehiculele care circula in sensul giratoriu au prioritate fata de cele care patrund intr-o astfel de intersectie

 

 

 

Daca te afli pe banda a 2-a si vrei sa iesi din sens , iar langa tine circula unul care te-ar putea lovi in lateral nu inseamna ca circulai deja prin sens inainte ca el sa intre ? ( se acorda prioritate de STANGA ). Daca tu l-ai putea lovi in lateral inseamna ca el era inaintea ta prin sensul giratoriu respectiv sau ai mers mai repede decat el desi ai intrat dupa :blink:

 

Daca vrei sa iesi pe la a 3-a sau a 4-a iesire, teoretic trebuie sa te incadrezi pe banda cea mai apropiata de centrul sensului giratoriu. Deci iesirea o vei face TOT de pe banda cea mai apropiata de centrul sensului. Asta inseamna ca la iesire esti incadrat prost :D

Intrat in sensul giratoriu, te incadrezi corect pe iesirea a 3-a sau a 4-a. Desi tu ai parcurs deja 4/3 din sens in timp ce ala de langa tine a parcurs doar 1/4 ii vei acorda prioritate ? Pai in cazul asta erai deja in sens de ceva vreme si ar trebui sa ti se dea prioritate pt ca " circulai prin sens " inainte ca el sa intre. Deci ? :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sensurile giratorii sunt o mare nebuloasa pentru multi conducatori. Pe mine era sa ma darame unul azi in sensul giratoriu de la Faget ( am eu o problema cu sensul asta giratoriu, am mai facut un stop pe roata din fata, tot aici, din cauza unei Dacii cu nr. de Covasna, care mi-a taiat fata). Cel de azi a intrat in sens de pe banda a treia, in sens a venit peste mine pe banda a doua (si tot el m-a claxonat ca m-am intercalat in traiectoria lui ideala) si a iesit din sens pe banda intai. :goodposting: Tot noi trebuie sa ne ferim oasele ...soferii au tabla in jurul lor, nu-i intereseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iesirea din sensul giratoriu se face pe banda cea mai aproapiata de aceasta, asa ca, daca ai intentia sa iesi la a 3-a sau a 4-a iesire, va trebui sa fii pe banda cea mai apropiata de aceasta chiar daca tu ai intrat in giratoriu pe banda a 3-a. Daca nu ai posibilitate sa faci acesti lucru esti obligat "teoretic" sa te invarti in giratoriu pana te poti incadra pe banda cea mai apropiata de iesire. Asta e legea.

 

PS. Cica...... :goodposting:

Editat de RedFox200
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine unul m-ati lamurit ....bustean!!! Io stiu una si buna:

1. CEI care SUNT IN SENSUL GIRATORIU au prioritate

2. INCADREAZA-TE DIN TIMP (PRESELECTEAZA-TI BANDA) PT CA BANDA PE CARE INTRI PE AIA SA SI IESI.... din sens evident.

DECI :

daca te-ai incadrat corect nu semnalizezi intrarea in sens, caci e o cretinatate .... daca nu semnalizezi, unde puii mei in alta parte te-ai putea duce??? SEMNALIZEZI DOAR INTENTI DE IESIRE DIN SENS adica pui semnal dreapta inainte de iesirea a 2a a 3a sau a careia vrei sa iesi si imbecilul de langa tine care s-a incadrat pe o banda mai exterioara decat a ta si doreste sa iasa la urmatoarea iesire dupa tina E OBLIGAT sa-ti acorde prioritate !

CAPISCI???

MY OPINION !

PS Scopul sensului giratoriu este acela de fluidizare a traficului rutier !!!

Daca te invarti ca un c....o....i intr-o caldare pana ajungi de la banda interioara pana la cea exterioara de asemenea maniera ca sa iesi din sens LEGAL unde e fluidizarea? Care-i logica ca io chiar nu as intelege asa ceva.

Peace ! :goodposting: :blink:

Editat de Bonzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine unul m-ati lamurit ....bustean!!! Io stiu una si buna:

1. CEI care SUNT IN SENSUL GIRATORIU au prioritate

2. INCADREAZA-TE DIN TIMP (PRESELECTEAZA-TI BANDA) PT CA BANDA PE CARE INTRI PE AIA SA SI IESI.... din sens evident.

DECI :

daca te-ai incadrat corect nu semnalizezi intrarea in sens, caci e o cretinatate .... daca nu semnalizezi, unde puii mei in alta parte te-ai putea duce??? SEMNALIZEZI DOAR INTENTI DE IESIRE DIN SENS adica pui semnal dreapta inainte de iesirea a 2a a 3a sau a careia vrei sa iesi si imbecilul de langa tine care s-a incadrat pe o banda mai exterioara decat a ta si doreste sa iasa la urmatoarea iesire dupa tina E OBLIGAT sa-ti acorde prioritate !

CAPISCI???

MY OPINION !

PS Scopul sensului giratoriu este acela de fluidizare a traficului rutier !!!

Daca te invarti ca un c....o....i intr-o caldare pana ajungi de la banda interioara pana la cea exterioara de asemenea maniera ca sa iesi din sens LEGAL unde e fluidizarea? Care-i logica ca io chiar nu as intelege asa ceva.

Peace ! :goodposting: :blink:

 

 

Ha ha ,eterna nebuloasa,vb. lu' Ramo.

Cineva zicea mai sus de "prioritate stanga".Cu toate ca nu exista in legislatie formula exacta de prioritate stanga,doar aceasta regula poate sa fluidizeze intradevar traficul prin sensurile giratorii.

Toate explicatiile si presupunerile de mai sus sunt logice,doar ca exista problema de punere in practica.

Ca la multe alte legi,nu doar rutiere ,lipsesc cu desavarsire normele de aplicare,nu mai vb de cunostintele Garcistice.

 

De exemplu:Ma indrept spre o intersectie dirijata prin sens giratoriu,sunt 4 benzi pe directia mea de deplasare,sensul giratoriu are 2 benzi,la iesirea pe unde am treaba,se creaza 3,am observat indicatorul de sens giratoriu la 150 de m de intersectie si toate benzile pe directia mea sunt FULL.UNDE PLM MA INCADREZ?????

Sa mai complicam umpic treaba,sa zicem ca intram in giratoriu cu toti interlocutorii de mai sus(fiecare cu parerea,cunostintele si convingerea lui)

si cireasa de pe tort e si nea GARCEA pe acolo.

Mi-e dor de semafoare si cozile de 10 minute,Daciile 1300 nu aveau sanse sa doboare ETZ-ul. :lol: :D :D

 

O seara faina.

Editat de JEFF
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astia din UK care zice ca e mai destepti decat noi nu au decat sensuri giratorii cu 2 benzi in care s-ar ridica probleme (cele cu 3+ au banda de incadrare pe care o tii pana la iesire) si au simplificat bine procesul:

1: Pentru prima iesire tii prima banda si semnalizezi dreapta (am adaptat la circulatia normala EU).

2: Pentru a 2-a iesire intri in sens pe prima banda fara sa semnalizezi, dar incepi semnalizarea imediat ce ai trecut de prima iesire.

3: Pentru a 3-a + iesire intri in sens pe banda a IIa semnalizand stanga, schimband semnalizarea imediat ce ai trecut de iesirea anterioara celei pe care trebuie sa o iei, schimband si banda in acelasi timp.

Adnotare pt 3: Conform legii cel ce este pe banda I in acel moment trebuie sa dea prioritate exceptand situatia in care merge cel putin paralel cu tine, caz in care ii dai drept de trecere dupa care ai drept sa schimbi banda. Conform realitatii, cel care intra dupa tine in sens va avea automat o viteza mai mica si deci nu va ajunge niciodata sa fie paralel cu tine, exceptand cazul in care accelereaza ca un dobitoc, chestie care nu se prea intampla in UK, dar in RO...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Brasov, la giratoare se aplica doua legi:

 

a) "Legea Pamantului", se foloseste de catre soferi, adica la intrare in girator se grabesc toti sa intre in banda 1,2,3 dupa cum au de gand sa iasa, sau pe-aproape. De obicei nu-i bai ca nu vine nimeni din stanga. La iesire insa, daca la girator se racordeaza un drum cu 3 benzi, apoi cel din girator de pe banda 3 iese in banda 3 a drumului, cel din 2 in 2, cel din 1 in 1. Sunt cazuri cand cel de pe banda 3 a giratorului intra in 2. Daca esti pe banda 2 si faci mai mult de 180 de grade prin girator, trebuie sa fii atent ca o iei in freza. Daca esti cuminte, si intorci in girator pe banda 3 si vrei sa iesi, regulamentar, intrand succesiv in banda 2, 1, nu o sa-ti reuseasca si va trebui sa mai dai o tura(pe banda 2 in care ai reusit sa intri) si posibil sa o iei in freza. Legea Pamantului a luat nastere la inceputul gratorizarii cand habar n-avea lumea cum se circula lumea in astfel de intersectie, si s-a instapanit asa de bine, ca nici acum nu se stie varianta legala. A contribuit si regulamentul ambiguu, care spune ce banda sa folosesti pentru parcurgere, dar nu scrie ca se iese de pe banda 1. Racordarea unui drum cu 3 benzi pe sens la un giratoriu cu 3 benzi sporeste haosul. In vest nu prea sunt giratoare din astea, mai dese sunt cele cu 1-2 benzi maxim.

 

b)Regulamentul, il aplica politia in caz de buseala. Ca sofer sau motociclist daca incerci sa aplici strict regulamentul, e rost de buseala. Nu-i legal dar daca vrei sa-ti scapi pielea, trebuie sa aplici un mixaj din astea doua, mixaj pe moment prin care, cu dese asigurari in oglinzi, sa scapi neatins.

 

Asfalt(inca) uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il stie careva pe Marian Neacsu din BV? Momentan are urmatorul anunt pe bikeshop si un amic vrea sa ii cumpere mobra. Binenteles se pune problema daca e tzeapa sau nu. Merci anticipat.

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...997-343410.html

 

P.S.: Nu sunt sigur dar mi se pare ca tipu calareste un mixer galben.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Mergeam spre Stupini pe banda 2. La giratoriul de la piata eu pe banda 2, el pe banda 1 cu intentia de a se intoarce catre oras, iar politaiul pe margine. La iesire era sa ne pocnim.

Dilema giratoriului: are prioritate cine iese, sau cine ramane in giratoriu?

Eu zic ca are prioritate cine iese, pentru ca cine ramane cel mai probabil s-a incadrat prost.

Politaiul care vroia sa salte un permis zice ca e neasigurare la schimbarea directiei de mers, deci are prioritate cel care ramane.

Cine are dreptate?

 

Prioritate are cel care nu schimba banda. Oriunde. Si daca schimbi banda de pe una superioara pe una inferioara ai prioritate fata de cel care schimba de pe cea inferioara pe cea superioara.

 

PS: Vehicolul cel mai mare are prioritate. :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il stie careva pe Marian Neacsu din BV? Momentan are urmatorul anunt pe bikeshop si un amic vrea sa ii cumpere mobra. Binenteles se pune problema daca e tzeapa sau nu. Merci anticipat.

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...997-343410.html

 

P.S.: Nu sunt sigur dar mi se pare ca tipu calareste un mixer galben.

 

sper ca sunteti constienti ca acei km nu sunt reali..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai inteleg nimic. Suntem impartiti in 2 tabere:

Cei care dau dreptate politaiului, cei care imi dau dreptate mie.

Adevarul sigur e undeva la mijloc si pana la aflarea lui e bine sa se respecte prioritatea de tabla/gabarit.

 

Raman in continuare la parerea mea ca e mai logic sa fie prioritate la iesirea din sens; argumentez asta prin numarul mic de prosti care se pun pe banda 3 in sens si vor sa iasa la prima iesire, fata de prostii care se pun pe banda 1 si vor sa iasa la iesirea 3 sau 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva vreun atelier de sablat in Brasov ???

Am nevoie sa sablez 2 genti auto.

:)

Mesaj completat

Stie careva vreun atelier de sablat in Brasov ???

Am nevoie sa sablez 2 genti auto.

:laugh:

 

Am gasit - in Metrom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il stie careva pe Marian Neacsu din BV? Momentan are urmatorul anunt pe bikeshop si un amic vrea sa ii cumpere mobra. Binenteles se pune problema daca e tzeapa sau nu. Merci anticipat.

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...997-343410.html

 

P.S.: Nu sunt sigur dar mi se pare ca tipu calareste un mixer galben.

Motorul asta il vad mai tot timpul la strada Lunga, dupa barieara spre Bartolomeu , langa o casa alba. Dupa restaurantul SENS UNIC pe partea stanga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...