Virus3nd3r Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 in fine mai bine se duce si intreaba care e demersul.e cel mai OK asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Am gasit pe cineva care stie pe cineva care are pe cineva care lucreaza la RAR, deci nu cred ca o sa fie complicat. Sunt 2 scutere, problemele pe care le vad momentan sunt urmatoarele: 1. La ambele operatiunea a fost facuta de un prieten, deci canci factura/dovada de service. In cel mai rau caz dau o spaga. 2. La motorul de pe scuterul meu nu mai am actele, insa se poate vedea dupa serie ca e acelasi lucru (am luat un scuter identic cu al meu, am luat ce mi-a trebuit de pe el, iar ce nu mi-a trebuit am vandut. Oricum, in actele de Italia nu era trecuta nicaieri seria motorului). Motorul vechi e undeva prin valcea, deci posibilitate de prezentat motorul vechi e 0. 3. Mai am scuterul unui prieten, un Majesty de 250, model de 2001, care a are motor de Majesty 250 din 1999. Aici pot fi 2 probleme: una legata de serie, alta legata de valabilitatea imputernicirii pe care o am. Asta are si ITP-ul expirat. O sa revin cu update dupa ce termin plimbarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mougli Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Oi tragemi-as palme c-un picior de plai! Bafta la RAR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Si eu iti urez succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 (editat) Va spun din perspectiva unuia care chiar a vrut sa-si puna un motor de vulcan pe cadru de jawa. Daca ar fi fost atat de simplu cu inregistrarea noului motor o si faceam. Ca sa nu mai spun ca unele jigodii ar face chestia asta "imprumutand" un motor de pe strada. Nu sunt decat vreo 4 suroabe, firele le tai cu cutitu. Treaba de 2 minute in 3 insi sa-l urce in porbagaj. E si mai greu de depistat ca furt decat intreg motorul, etc. L-ai pus pe un cadru de comunista pe care ai dat 150 de lei cu acte, si-ti faci chopper vulcan in 500 de lei. Chiar crezi ca raru o sa te intrebe doar atat? Baiete, i-ai schimbat motoru? Baga 70 de lei in plus? Un motor de masina e practic imposibil de furat. Tre sa fii distrus rau sa incerci asa ceva. Dar la motocicleta? Poate nu e p...a chiar atat de neagra, dar din punctul meu de vedere va zic, terminati cu prostiile. Am trait in romania, am cunoscut bisnitari, am vazut ce manevre se pot face si ce se mai fura, s-au prins si politzaii intr-un final de majoritatea. Chiar daca voi faceti vre-o manareala 99% legala (in teorie nu ai voie sa umbli la motor daca nu esti autorizat sa faci asa ceva, tocmai ca sa nu faci vreo prostie si sa omori pe careva ca ti s-a blocat motorul la 100 la ora pentru ca ai pus un segment stramb, s-a rupt, a cazut in blocu motor si acolo a blocat vre-un pinion) in spatele ei sunt cel putin 200 care au incercat acelasi lucru cu chestii 0% legale. bine cum zici tu! eu sunt un mincinos si duc lume in eroare, cei 70 de lei apar pe factura! nu sunt spaga! ex tau cu jawa nu e compatibila cu povestea (sau am inteles eu gresit?) eu ma refer la schimbarea motorului cu unul identic! ( motor de bmw 1,8 schimbi si pui motor de bmw 1.8, nu, am dacie si pun motor de bmw 1.8 pe ea este normal sa apara complicatii in cazu asta! da, e posibil sa se mai fii schimbat politica la RAR, in cel mai rau caz sar putea sa iti ceara o hartie(act, factura) cu provenienta motorului! nu cu cine la montat! numa bine bafta! Editat Aprilie 27, 2011 de CalinMZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 (editat) n-are rost sa va certati, mereti si incercati... yo exact asta am spus in primu meu post legat de schimbarea motorului - e piesa de schimb, daca pui un motor identic cu cel stricat/defect/bulit de pe sasiul existent, nimeni nu are treaba cu tine la RAR, ti se face identificarea noului motor in CIaA platind o taxa suplimentara la eventualul examen ITP etc., bineinteles ideal ar fi sa faci schimbarea asta la un service, daca te pricepi si ai incredere in ceea ce faci (in eventualitatea cazului in care tu meri cu motoru sau cel pentru care o faci are incredere in ceea ce faci tu). Daca in schimb pe un scooter vrei sa pui motor de Busa, sau un motor de acelasi scooter dar de o capacitate mai mare, seriile nu mai coincid, prinderile de regula nu mai coincid si atunci ti-se va face omologare individuala, dar v-a trebui sa dovedesti cu acte ca nu s-a depasit x, Y, Z parametrii (chestii care tin de siguranta autovehiculuilui in trafic, etc) si atunci v-a fi un pic mai complicat daca ai facut toate modificarile in curtea/garajul propriu. ex. personal: kawa Z1000 cu motor defect(calat, facut ZOB iremediabil)-->cumparat de la dezmembrari un motor de Z1000-->montat si reglat noul motor-->mers la RAR facut ITP + identificarea noului moto + schimbare de proprietar in CIaA=toata afacerea la RAR, 180-190roni parca. Treaba asta am facut-o in urma cu 2 sapt urmand procedura de pe siteul RAR (programare prin internet, prezentare la ora programarii, frecat buha 2 ore pana mi-a venit randul, platit, plecat acasa). Editat Aprilie 27, 2011 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 in concluzie sunt doua sfaturi asemanatoare.....se gandeste baiatul cum ia decizia mai bn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 azi am fost la rar sa intreb. de fapt am fost la rar sa dau telefon din curte de la ei, ca e mai bun semnalul acolo. am stat vreo 5 minute in fata ghiseului de informatii si nu m-a bagat nimeni in seama, asa ca am luat numarul de telefon si am discutat linistit in timp ce fumam o tigara. mi-au zis ca nu trebuie decat CIV, talon si buletin (si imputernicire pentru celalalt). am intrebat special de dovada montare in service autorizat, au zis ca nu trebuie. saptamana viitoare fac programarea, revin cu completari. multumesc tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Va salut, Ce fel de protectie(costum) pentru ploaie recomandati?.Vreau ceva care se poate purta peste costumul moto.Unde pot gasi asa ceva pe la noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 magazinul de echipament de protectia muncii, Str Traian, costum de ploaie din plastic galben bluza cu gluga + pantalon, 35lei setul. Eu sunt mai masiv si am putut sa-l imbrac peste echipament. Am mers pe ploaie 300km anul trecut si si-a facut datoria f. bine. Tine cam un an, anul asta tot dinasta mi-am luat. Recomand galben, ca-i vizibil, nu varianta camo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Va salut,Ce fel de protectie(costum) pentru ploaie recomandati?.Vreau ceva care se poate purta peste costumul moto.Unde pot gasi asa ceva pe la noi? daca nu ma insel am vazut costm de ploaie la MyMoto pe strada Mihai Viteazu colt cu str.Morii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefbure Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 am si eu nevoie de un kit de fibra de sticla(rasina,intaritor,tesatura)pentru o reparatie de carena stie cineva unde se poate gasi in brasov sau prin imprejurimi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefbure Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 am si eu nevoie de un kit de fibra de sticla(rasina,intaritor,tesatura)pentru o reparatie de carena stie cineva unde se poate gasi in brasov sau prin imprejurimi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 am si eu nevoie de un kit de fibra de sticla(rasina,intaritor,tesatura)pentru o reparatie de carena stie cineva unde se poate gasi in brasov sau prin imprejurimi la april 91 pe grivitei langa fostul hard discount gasesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R6 lover Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 am si eu nevoie de un kit de fibra de sticla(rasina,intaritor,tesatura)pentru o reparatie de carena stie cineva unde se poate gasi in brasov sau prin imprejurimi pe 13 decembrie fata in fata cu Banca transilvania ( aproape de onix ) pe Garii la Policolor .. magazine de piese auto .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 update-ul promis, partea 1 am fost doar cu majesty-ul, iar pentru cateva sute sau mii de rotatii pe minut, platesc cateva sute de lei in plus, pentru ca trebuie facuta o noua omologare. nelegat de subiect, ca sa ramana pentru posteritate, seria de sasiu la majesty 250 din 2001 e sub carena laterala din dreapta-jos, sub vasul de expansiune. joi sper sa termin distractia, aproximativ 365 RON; sper sa fie inclus si itp-ul in banii astia. gata, am terminat distractia. cost total 365,4 RON am aflat ca inainte de a schimba motorul este bine sa verifici la rar, pentru ca poate sa difere turatia maxima, capacitatea, puterea, chiar si norma de poluare, iar in unele situatii nu poti sa "treci" nici cu reomologare. bineinteles, asta e valabil pentru motoarele care "se potrivesc" (acelasi model din ani diferiti, de exemplu). pentru restu' se face identificare si cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 update-ul promis, partea 1 am fost doar cu majesty-ul, iar pentru cateva sute sau mii de rotatii pe minut, platesc cateva sute de lei in plus, pentru ca trebuie facuta o noua omologare. nelegat de subiect, ca sa ramana pentru posteritate, seria de sasiu la majesty 250 din 2001 e sub carena laterala din dreapta-jos, sub vasul de expansiune. joi sper sa termin distractia, aproximativ 365 RON; sper sa fie inclus si itp-ul in banii astia. gata, am terminat distractia. cost total 365,4 RON am aflat ca inainte de a schimba motorul este bine sa verifici la rar, pentru ca poate sa difere turatia maxima, capacitatea, puterea, chiar si norma de poluare, iar in unele situatii nu poti sa "treci" nici cu reomologare. bineinteles, asta e valabil pentru motoarele care "se potrivesc" (acelasi model din ani diferiti, de exemplu). pentru restu' se face identificare si cam atat. exact aceeasi chestie a patito si un prieten din bucuresti caruia i-am vandut un motor de kawasaki zzr 600 si acum trebuie sa mearga sa-l inmatriculeze.bine motoarele sunt identice acelasi an de fabricatie ,si vroia sa vina ieri la bv sa facem actele de vanzare cumparare ,noroc ca nu a putut veni , o sa vb cu el sa incerce sa mearga la rar sa vorbeasca si sa incerce sa il inmatriculeze.(pana la urma trebuie sa aiba si motorul vechi care la avut pe motocicleta?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 nu, nu mi-a cerut motorul vechi. eu nici nu m-as fi complicat cu toata polologhia, dar expirase itp-ul si n-aveam cum sa fac itp cand era alta serie pe motor. daca e acelasi model si acelasi an trebuie sa mearga doar cu identificare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 nu, nu mi-a cerut motorul vechi. eu nici nu m-as fi complicat cu toata polologhia, dar expirase itp-ul si n-aveam cum sa fac itp cand era alta serie pe motor. daca e acelasi model si acelasi an trebuie sa mearga doar cu identificare... lui in august ii expira itpul din cate mi-a zis ,si daca ar trebui sa plimbe celalalt motor cu el nu ar fi fost o problema ca are camion.o sa-i comunic sa mearga la identificare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 la talonul vechi la pct.17 ai tip motor. daca e la fel si seria noua e doar identificare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihail_ionescul Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Salutare. Am si eu nevoie de niste sfaturi. Cum sa mi lipesc aripa de pe fata la motor? e un fel de plastic sau fibra de sticla. Azi am dat motoru la un amic (care are permis de juma de an) si a luat o busa zdravana . daune: aripa crapata in mai multe locuri, far indoit cu tot cu suport, semnalizatoare fata sparte, chilometraj julit si crapat dar funtional,plus ca am impresia ca ghidoanele sunt putin mutate. ! E o HONDA CB 450s. Cine ma poate ajuta cu sfaturi si ajutor? A tipul s-a ales cu julituri de sus pana jos pe partea stanga si toate hainele rupte! Norocu lui ca avea viteza mai mica. O sa va pun si niste poza poate va dati cu parerea. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mougli Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Daca nu ai mai facut niciodata asa ceva, cel mai bine este sa mergi la cineva sa ti-o rezolve. Parerea mea, suna-l pe Satan (0766.314.334) si ti-o rezolva el. Te poate ajuta si cu restul daca e, macar iti faci o idee. Ultima oara cand am vorbit cu el pe tema asta mai si avea fibra de sticla ramasa pt reparatii. Bafta si insanatosire grabnica amicului, ca fieru se repara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihail_ionescul Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Astea s pozele! Daca nu ai mai facut niciodata asa ceva, cel mai bine este sa mergi la cineva sa ti-o rezolve. Parerea mea, suna-l pe Satan (0766.314.334) si ti-o rezolva el. Te poate ajuta si cu restul daca e, macar iti faci o idee. Ultima oara cand am vorbit cu el pe tema asta mai si avea fibra de sticla ramasa pt reparatii. Bafta si insanatosire grabnica amicului, ca fieru se repara. Multumesc o sa-i urez. Asta sa-i fie invatatura de minte pt el si pt restul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mougli Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Mda, la aripa, fibra de sticla pe interior pt fixare zdravana, iar pe exterior chit de plastice (e usor elastic) si revopsit. Plasticele (daca sunt din plastic) relipite, chituite cu chit normal si revopsite, sticla de far cautata la dezmembrari si schimbata. Pe undeva pe la 200-300 de lei ar trebui sa fie ok, asta din cate imi dau eu seama din poze. Din nou, suna-l pe Alex si vorbeste cu el. Multumesc o sa-i urez. Asta sa-i fie invatatura de minte pt el si pt restul! Invatatura de minte eventual sa nu o mai dai la altii, iar asta tine de tine daca vrei sa o inveti. Nu stiu cata experienta ai pe 2 roti, dar e o vorba: Exista motociclisti care au cazut, si motociclisti care o sa cada! O a treia categorie nu exista. Am cazut si eu cu mobrele altora si mi-am luat o gramada de p*le-n gura, si cand ma vad, inca mai livreaza, au cazut si altii cu mobrele mele si nu si-am mai luat atatea. La dracu, unu mi-a facut masina praf, dauna totala si nu m-am ales nici macar cu o bere. Undeva se face un echilibru, si iti dau un sfat: Nu fa la altu ce tie nu ti-ar place sa ti se faca. Pana la urma noi sa fim sanatosi si peste 10 ani sa radem la o bere amintindu-ne ce copii prosti eram. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pebbles_ohp Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 o alarmă pe motor unde se poate pune Âşi-n urbea noastră? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.