Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare.

Am mai primit din america o placa de prindere pentru filtru de aer. Daca este cineva interesat de acceiasi modificare pentru motocicleta, ai pot da placa mea. Doar trebuie sa-si cumpere filtrul de aer. Am vazut ca au distribuitor in Romania, link: http://www.itgairfilters.com/distributors2.asp?section=distributors&ID=56, de unde poate sa-si ia doar filtrul.

Modelul i-l dau eu. Am vauzt pe site ca este cam 82 Lire Sterline. Dar cred ca merita toti banii.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) . Rezerva de putere folosita

 

Salutare.

Asa vine el montat. Am eliminat carcasa exterioara. Initial aveam filtru sport BMS, montat in carcasa originala(am atasat si poza cu ea). Ideea e ca pe cat de mare este aceasta, dupa cum se vede si din poze, admisia se face doar prin acel mic orificiu. Da, era mai bine protejat la intemperii decat filtrul actual, dar parerea mea este ca restrictioneaza foarte mult debitul de aer.

Filtrul asta se unge cu un ulei special, similar cu cel folosit la toate motocicletele de enduro, care are si proprietati de retinere a particulelor de praf cat si de respingerea picaturilor de apa. Dupa cum sti, cand mergi la endureala, nu-ti faci de loc probleme cu trecerea prin apa(decat daca te afunzi complet cu motorul in baltoaca :)).

Bafata.

asemanator cu DNA stage 3. Inclusiv modificarea prizei de aer mareste 30% debitul... turbioane, chestii, harta dedicata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ma uitam pe ceva site de LC8, priviti ce am gasit intamplator.

 

Nu am vut sa postez in sectiunea GS ca sa nu fie troll, (multi nu au simtul umorului).Imi place in special commentul de la userul KTM :P

 

http://www.youtube.com/watch?v=IWByE3RHrVg&feature=youtu.be

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ma uitam pe ceva site de LC8, priviti ce am gasit intamplator.

 

Nu am vut sa postez in sectiunea GS ca sa nu fie troll, (multi nu au simtul umorului).Imi place in special commentul de la userul KTM :P

 

http://www.youtube.com/watch?v=IWByE3RHrVg&feature=youtu.be

 

Ce "praf" e ! :laugh:

 

Poate s-a gandit ca e cu autocarul si a zis sa "ia larg" :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-a furat peisajul.Virajele sunt nasoale si daca nu esti cu ochii-n paispe o inbulinezi.

 

Domnu' Harea....hai sa fim seriosi.

 

E viraj in urcare, nu e chiar asa nasol (desi e strans), dar a intrat prost pe trasa si mai ales a tintit privirea unde nu trebuia.

 

Exact ! A intrat "ca lumanarea" in viraj ce sa o mai "dam pe dupa visin".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce le spune lumea Big Dirtbikes?

 

Action de la minutul 2:

 

http://www.youtube.com/watch?v=xqWGiJO049I&feature=youtu.be

adevarul este ca din clasa big dual sport asta este cel mai cel in off, imbina cel mai bine dpmdv calitatile off cu on mai, bine ca oricare altul

 

dupa care vine Varadero!!! normal !!! :crack:

baaa tu ala cu ww da-te baaa !!! nu vezi ca urca un BMW ??? baaa da-te nu auzi ? :crack:

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta "stie" foarte multe si pe asfalt, nu numai in teren.

 

Pe vremea cand lucram la dealerul KTM din Brasov....cred ca in 2009, am avut ocazia sa particip la un drive-test organizat de KTM pe Amkart.

 

Ca reprezentant de dealer, am putut testa 990 Adventure ceva mai mult de 1 ora, cu cateva pauze si am ramas foarte placut impresionat de motocicleta.

Chiar a fost o vreme in care imi doream un 950 sau 990. E drept, Amkart nu e prea mare, insa...cat de cat iti faci o idee.

 

Da, nu sariti cu gura, incaltarile nu erau adecvate, cizmele moto erau uitate acasa :)

post-8488-0-47608700-1386600120_thumb.jpg

post-8488-0-89488300-1386600136_thumb.jpg

post-8488-0-96874300-1386600146_thumb.jpg

Editat de MotoMax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EHEHEE!!!

 

A venit noul filtru de aer !! :rock:

...

Urmeaza acum sa merg sa-i pun o harta noua, sper ca saptamana viitoare sa-si faca timp baietii de la DEMENTOR(ca de, iar s-au mutat).

 

Aproape in fiecare zi ma uit pe aici sa vad daca ne povestesti cum functioneaza si cat consuma motoreta cu harta dedicata. Pe advrider lumea da valori intre 35 si 45 mpg... cam larga plaja. Incerc sa-mi dau seama daca imi trebuie asa un filtru... numai pentru ce-i 8 cai in plus asi zice ca nu-i de mine, consumul si modul cum lucreaza in turatii joase m-ar decide sa o cumpar. A mea e model 2007 si singura modificare facuta ca sa nu mai smunceasca in turatii mici e cama de acceleratie dar in primavara ii pun ambreiaj rekluse si evacuare 2 in 1. A ta ce model e si ce evacuare ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aproape in fiecare zi ma uit pe aici sa vad daca ne povestesti cum functioneaza si cat consuma motoreta cu harta dedicata. Pe advrider lumea da valori intre 35 si 45 mpg... cam larga plaja. Incerc sa-mi dau seama daca imi trebuie asa un filtru... numai pentru ce-i 8 cai in plus asi zice ca nu-i de mine, consumul si modul cum lucreaza in turatii joase m-ar decide sa o cumpar. A mea e model 2007 si singura modificare facuta ca sa nu mai smunceasca in turatii mici e cama de acceleratie dar in primavara ii pun ambreiaj rekluse si evacuare 2 in 1. A ta ce model e si ce evacuare ai?

Salutare.

Am pers in perioada asta doar prin oras cu motorul, la 0 grade. Din cate am vazut pana acum consumul nu s-a modificat prea mult. Adica pana acum aveam 9.5%-10% consum, acum nu mai scade sub 10%.

Harta dedicata nu a functionat, i-am scris americanului si mai lucreaza la ea. Am pus in schimb harta de Akrapovici, care i-a modificat putin liniaritatea in acceleratie si e mai controlabila.

Despre turatii nu pot sa-ti zic nimic interesant. La mine dupa ce am montat ambreiajul Rekluse au disparut toate acele svacuri la turatii sub intre 1500-4000 RPM. Deci daca vrei doar sa scapi de acele mici probleme e de ajuns sa schimbi doar ambreiajul si gata. Nu filtru nu tobe. Astea doua te ajuta doar la putere si respectiv greutate scazuta pe coada motorului.

Eu am KTM 990 din 2006, deci e identic cu al tau. Evacuarea este facuta la comanda in Serbia, iar modificarea galeriilor din 2 in 1 este facuta de un baiat in Bucuresti.

Daca vrei te astept oricand sa te dai cu al meu sa-ti faci o idee. Este valabil pentru oricine doreste sa faca un drive teset.

Bafta tuturor si sarbatori fericite!

Editat de extremusski
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am pers in perioada asta doar prin oras cu motorul, la 0 grade. Din cate am vazut pana acum consumul nu s-a modificat prea mult. Adica pana acum aveam 9.5%-10% consum, acum nu mai scade sub 10%.

Harta dedicata nu a functionat, i-am scris americanului si mai lucreaza la ea. Am pus in schimb harta de Akrapovici, care i-a modificat putin liniaritatea in acceleratie si e mai controlabila.

Despre turatii nu pot sa-ti zic nimic interesant. La mine dupa ce am montat ambreiajul Rekluse au disparut toate acele svacuri la turatii sub intre 1500-4000 RPM. Deci daca vrei doar sa scapi de acele mici probleme e de ajuns sa schimbi doar ambreiajul si gata. Nu filtru nu tobe. Astea doua te ajuta doar la putere si respectiv greutate scazuta pe coada motorului.

Eu am KTM 990 din 2006, deci e identic cu al tau. Evacuarea este facuta la comanda in Serbia, iar modificarea galeriilor din 2 in 1 este facuta de un baiat in Bucuresti.

Daca vrei te astept oricand sa te dai cu al meu sa-ti faci o idee. Este valabil pentru oricine doreste sa faca un drive teset.

Bafta tuturor si sarbatori fericite!

 

Kitul Rekluse contine si un cilindru receptor "special"?

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kitul Rekluse contine si un cilindru receptor "special"?

Salutare.

Da kitul incluude si cilindrul receptor ce are reglaj pe el pentru a seta distanta parghiei ce desparte placile.

Daca esti interesat de un cilindru receptor, mi-a ramas mie unul. Eu aveam un OBERON inainte.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Da kitul incluude si cilindrul receptor ce are reglaj pe el pentru a seta distanta parghiei ce desparte placile.

Daca esti interesat de un cilindru receptor, mi-a ramas mie unul. Eu aveam un OBERON inainte.

Bafta.

 

Mersi de raspuns si oferta! Am intrebat numai, pt. ca am vazut intr-un filmulet ca se putea regla. Stiam ca originalul nu are asa ceva.

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Harta dedicata nu a functionat, i-am scris americanului si mai lucreaza la ea. Am pus in schimb harta de Akrapovici, care i-a modificat putin liniaritatea in acceleratie si e mai controlabila.

De maparile astea stii? Sunt 3 variante acolo care ar trebui sa functioneze si la tine daca injectia la modelul 2006 e identica cu cea de la modelele 2007-2008. Din 2009 incoace sigur e alta injectie. Am citit lucruri bune despre cele 3 mapari de la useri (advrider forum) cu 2 in 1 instalat.

 

Despre turatii nu pot sa-ti zic nimic interesant. La mine dupa ce am montat ambreiajul Rekluse au disparut toate acele svacuri la turatii sub intre 1500-4000 RPM. Deci daca vrei doar sa scapi de acele mici probleme e de ajuns sa schimbi doar ambreiajul si gata. Nu filtru nu tobe. Astea doua te ajuta doar la putere si respectiv greutate scazuta pe coada motorului.

Vreau sa scap de evacuarea stoc si sistemul SAS in primul rand pentru greutate si ma gandesc sa las deocamdata maparea stoc la evacuarea 2 in 1 pentru consumul mai redus.

 

 

Daca vrei te astept oricand sa te dai cu al meu sa-ti faci o idee. Este valabil pentru oricine doreste sa faca un drive teset.

Multzam de invitatie, ar trebui sa ajung sa ajung in primavara la Bucuresti cu motoreta sa "fac" jocul la valve la Dementor... poate ne vedem atunci daca permite timpul :)

 

 

Salutare.

Da kitul incluude si cilindrul receptor ce are reglaj pe el pentru a seta distanta parghiei ce desparte placile.

Daca esti interesat de un cilindru receptor, mi-a ramas mie unul. Eu aveam un OBERON inainte.

Bafta.

Uite asa am ramas si eu cu un Oberon pe raft, nici nu am apucat sa il montez ca am vazut ambreajul asta nou de la Rekluse si l-am cumparat pe asta care vine cu tot cu cilindru "sclav". Partea buna e ca se potrivesc la tot ce merge cu LC8 deci ar trebui sa se gaseasca ceva amatori.

 

 

 

Sarbatori fericite la toata lumea!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum pe celalalt topic era postat un filmulet cu trece prin apa, mi-am adus aminte de acest filmulet(se vede mai bine full screen pt. ca e filmat de la distanta):

 

http://www.youtube.com/watch?v=_3BYM-o00NU

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...