bogdan_harea Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 Asta mi s-a parut ciudat. Buretele la vedere. Pe ploaie torentiala cam sunt sanse sa se ude. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Salutare. Am mai primit din america o placa de prindere pentru filtru de aer. Daca este cineva interesat de acceiasi modificare pentru motocicleta, ai pot da placa mea. Doar trebuie sa-si cumpere filtrul de aer. Am vazut ca au distribuitor in Romania, link: http://www.itgairfilters.com/distributors2.asp?section=distributors&ID=56, de unde poate sa-si ia doar filtrul. Modelul i-l dau eu. Am vauzt pe site ca este cam 82 Lire Sterline. Dar cred ca merita toti banii. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 990 ADV AWD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 . Rezerva de putere folosita Salutare. Asa vine el montat. Am eliminat carcasa exterioara. Initial aveam filtru sport BMS, montat in carcasa originala(am atasat si poza cu ea). Ideea e ca pe cat de mare este aceasta, dupa cum se vede si din poze, admisia se face doar prin acel mic orificiu. Da, era mai bine protejat la intemperii decat filtrul actual, dar parerea mea este ca restrictioneaza foarte mult debitul de aer. Filtrul asta se unge cu un ulei special, similar cu cel folosit la toate motocicletele de enduro, care are si proprietati de retinere a particulelor de praf cat si de respingerea picaturilor de apa. Dupa cum sti, cand mergi la endureala, nu-ti faci de loc probleme cu trecerea prin apa(decat daca te afunzi complet cu motorul in baltoaca ). Bafata. asemanator cu DNA stage 3. Inclusiv modificarea prizei de aer mareste 30% debitul... turbioane, chestii, harta dedicata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Tocmai ma uitam pe ceva site de LC8, priviti ce am gasit intamplator. Nu am vut sa postez in sectiunea GS ca sa nu fie troll, (multi nu au simtul umorului).Imi place in special commentul de la userul KTM http://www.youtube.com/watch?v=IWByE3RHrVg&feature=youtu.be Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 dar ce se intampla? Regina Alpilor s-a ratacit?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 Tocmai ma uitam pe ceva site de LC8, priviti ce am gasit intamplator. Nu am vut sa postez in sectiunea GS ca sa nu fie troll, (multi nu au simtul umorului).Imi place in special commentul de la userul KTM http://www.youtube.com/watch?v=IWByE3RHrVg&feature=youtu.be Ce "praf" e ! Poate s-a gandit ca e cu autocarul si a zis sa "ia larg" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 L-a furat peisajul.Virajele sunt nasoale si daca nu esti cu ochii-n paispe o inbulinezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 E viraj in urcare, nu e chiar asa nasol (desi e strans), dar a intrat prost pe trasa si mai ales a tintit privirea unde nu trebuia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 L-a furat peisajul.Virajele sunt nasoale si daca nu esti cu ochii-n paispe o inbulinezi. Domnu' Harea....hai sa fim seriosi. E viraj in urcare, nu e chiar asa nasol (desi e strans), dar a intrat prost pe trasa si mai ales a tintit privirea unde nu trebuia. Exact ! A intrat "ca lumanarea" in viraj ce sa o mai "dam pe dupa visin". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 De ce le spune lumea Big Dirtbikes? Action de la minutul 2: http://www.youtube.com/watch?v=xqWGiJO049I&feature=youtu.be Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 (editat) De ce le spune lumea Big Dirtbikes? Action de la minutul 2: http://www.youtube.com/watch?v=xqWGiJO049I&feature=youtu.be adevarul este ca din clasa big dual sport asta este cel mai cel in off, imbina cel mai bine dpmdv calitatile off cu on mai, bine ca oricare altul dupa care vine Varadero!!! normal !!! http://www.youtube.com/watch?v=IWByE3RHrVg&feature=youtu.be baaa tu ala cu ww da-te baaa !!! nu vezi ca urca un BMW ??? baaa da-te nu auzi ? Editat Decembrie 9, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 (editat) Motocicleta "stie" foarte multe si pe asfalt, nu numai in teren. Pe vremea cand lucram la dealerul KTM din Brasov....cred ca in 2009, am avut ocazia sa particip la un drive-test organizat de KTM pe Amkart. Ca reprezentant de dealer, am putut testa 990 Adventure ceva mai mult de 1 ora, cu cateva pauze si am ramas foarte placut impresionat de motocicleta. Chiar a fost o vreme in care imi doream un 950 sau 990. E drept, Amkart nu e prea mare, insa...cat de cat iti faci o idee. Da, nu sariti cu gura, incaltarile nu erau adecvate, cizmele moto erau uitate acasa Editat Decembrie 9, 2013 de MotoMax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 Un pic de back trail... http://www.youtube.com/watch?v=vOqVzV-WtXI&feature=youtu.be Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 Riscul meseriei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 Respect. Asta numesc eu traseu interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 .... asa de sezon: http://www.youtube.com/watch?v=9sirheOxR4s Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niroL Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 EHEHEE!!! A venit noul filtru de aer !! ... Urmeaza acum sa merg sa-i pun o harta noua, sper ca saptamana viitoare sa-si faca timp baietii de la DEMENTOR(ca de, iar s-au mutat). Aproape in fiecare zi ma uit pe aici sa vad daca ne povestesti cum functioneaza si cat consuma motoreta cu harta dedicata. Pe advrider lumea da valori intre 35 si 45 mpg... cam larga plaja. Incerc sa-mi dau seama daca imi trebuie asa un filtru... numai pentru ce-i 8 cai in plus asi zice ca nu-i de mine, consumul si modul cum lucreaza in turatii joase m-ar decide sa o cumpar. A mea e model 2007 si singura modificare facuta ca sa nu mai smunceasca in turatii mici e cama de acceleratie dar in primavara ii pun ambreiaj rekluse si evacuare 2 in 1. A ta ce model e si ce evacuare ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 (editat) Aproape in fiecare zi ma uit pe aici sa vad daca ne povestesti cum functioneaza si cat consuma motoreta cu harta dedicata. Pe advrider lumea da valori intre 35 si 45 mpg... cam larga plaja. Incerc sa-mi dau seama daca imi trebuie asa un filtru... numai pentru ce-i 8 cai in plus asi zice ca nu-i de mine, consumul si modul cum lucreaza in turatii joase m-ar decide sa o cumpar. A mea e model 2007 si singura modificare facuta ca sa nu mai smunceasca in turatii mici e cama de acceleratie dar in primavara ii pun ambreiaj rekluse si evacuare 2 in 1. A ta ce model e si ce evacuare ai? Salutare. Am pers in perioada asta doar prin oras cu motorul, la 0 grade. Din cate am vazut pana acum consumul nu s-a modificat prea mult. Adica pana acum aveam 9.5%-10% consum, acum nu mai scade sub 10%. Harta dedicata nu a functionat, i-am scris americanului si mai lucreaza la ea. Am pus in schimb harta de Akrapovici, care i-a modificat putin liniaritatea in acceleratie si e mai controlabila. Despre turatii nu pot sa-ti zic nimic interesant. La mine dupa ce am montat ambreiajul Rekluse au disparut toate acele svacuri la turatii sub intre 1500-4000 RPM. Deci daca vrei doar sa scapi de acele mici probleme e de ajuns sa schimbi doar ambreiajul si gata. Nu filtru nu tobe. Astea doua te ajuta doar la putere si respectiv greutate scazuta pe coada motorului. Eu am KTM 990 din 2006, deci e identic cu al tau. Evacuarea este facuta la comanda in Serbia, iar modificarea galeriilor din 2 in 1 este facuta de un baiat in Bucuresti. Daca vrei te astept oricand sa te dai cu al meu sa-ti faci o idee. Este valabil pentru oricine doreste sa faca un drive teset. Bafta tuturor si sarbatori fericite! Editat Decembrie 20, 2013 de extremusski Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 (editat) Salutare. Am pers in perioada asta doar prin oras cu motorul, la 0 grade. Din cate am vazut pana acum consumul nu s-a modificat prea mult. Adica pana acum aveam 9.5%-10% consum, acum nu mai scade sub 10%. Harta dedicata nu a functionat, i-am scris americanului si mai lucreaza la ea. Am pus in schimb harta de Akrapovici, care i-a modificat putin liniaritatea in acceleratie si e mai controlabila. Despre turatii nu pot sa-ti zic nimic interesant. La mine dupa ce am montat ambreiajul Rekluse au disparut toate acele svacuri la turatii sub intre 1500-4000 RPM. Deci daca vrei doar sa scapi de acele mici probleme e de ajuns sa schimbi doar ambreiajul si gata. Nu filtru nu tobe. Astea doua te ajuta doar la putere si respectiv greutate scazuta pe coada motorului. Eu am KTM 990 din 2006, deci e identic cu al tau. Evacuarea este facuta la comanda in Serbia, iar modificarea galeriilor din 2 in 1 este facuta de un baiat in Bucuresti. Daca vrei te astept oricand sa te dai cu al meu sa-ti faci o idee. Este valabil pentru oricine doreste sa faca un drive teset. Bafta tuturor si sarbatori fericite! Kitul Rekluse contine si un cilindru receptor "special"? Editat Decembrie 20, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 Kitul Rekluse contine si un cilindru receptor "special"? Salutare. Da kitul incluude si cilindrul receptor ce are reglaj pe el pentru a seta distanta parghiei ce desparte placile. Daca esti interesat de un cilindru receptor, mi-a ramas mie unul. Eu aveam un OBERON inainte. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 (editat) Salutare. Da kitul incluude si cilindrul receptor ce are reglaj pe el pentru a seta distanta parghiei ce desparte placile. Daca esti interesat de un cilindru receptor, mi-a ramas mie unul. Eu aveam un OBERON inainte. Bafta. Mersi de raspuns si oferta! Am intrebat numai, pt. ca am vazut intr-un filmulet ca se putea regla. Stiam ca originalul nu are asa ceva. Editat Decembrie 22, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niroL Postat Decembrie 24, 2013 Share Postat Decembrie 24, 2013 Harta dedicata nu a functionat, i-am scris americanului si mai lucreaza la ea. Am pus in schimb harta de Akrapovici, care i-a modificat putin liniaritatea in acceleratie si e mai controlabila. De maparile astea stii? Sunt 3 variante acolo care ar trebui sa functioneze si la tine daca injectia la modelul 2006 e identica cu cea de la modelele 2007-2008. Din 2009 incoace sigur e alta injectie. Am citit lucruri bune despre cele 3 mapari de la useri (advrider forum) cu 2 in 1 instalat. Despre turatii nu pot sa-ti zic nimic interesant. La mine dupa ce am montat ambreiajul Rekluse au disparut toate acele svacuri la turatii sub intre 1500-4000 RPM. Deci daca vrei doar sa scapi de acele mici probleme e de ajuns sa schimbi doar ambreiajul si gata. Nu filtru nu tobe. Astea doua te ajuta doar la putere si respectiv greutate scazuta pe coada motorului. Vreau sa scap de evacuarea stoc si sistemul SAS in primul rand pentru greutate si ma gandesc sa las deocamdata maparea stoc la evacuarea 2 in 1 pentru consumul mai redus. Daca vrei te astept oricand sa te dai cu al meu sa-ti faci o idee. Este valabil pentru oricine doreste sa faca un drive teset. Multzam de invitatie, ar trebui sa ajung sa ajung in primavara la Bucuresti cu motoreta sa "fac" jocul la valve la Dementor... poate ne vedem atunci daca permite timpul Salutare. Da kitul incluude si cilindrul receptor ce are reglaj pe el pentru a seta distanta parghiei ce desparte placile. Daca esti interesat de un cilindru receptor, mi-a ramas mie unul. Eu aveam un OBERON inainte. Bafta. Uite asa am ramas si eu cu un Oberon pe raft, nici nu am apucat sa il montez ca am vazut ambreajul asta nou de la Rekluse si l-am cumparat pe asta care vine cu tot cu cilindru "sclav". Partea buna e ca se potrivesc la tot ce merge cu LC8 deci ar trebui sa se gaseasca ceva amatori. Sarbatori fericite la toata lumea!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 (editat) Cum pe celalalt topic era postat un filmulet cu trece prin apa, mi-am adus aminte de acest filmulet(se vede mai bine full screen pt. ca e filmat de la distanta): http://www.youtube.com/watch?v=_3BYM-o00NU Editat Decembrie 30, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 misto filmuletul si trecerea dibace. totusi, spre deosebire de "celalalt" aici nu pare sa fie atat curent cat vant super puternic! dar tot e misto si tot dibac e rider-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.