Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Petrica, esti mic copil , ia uite aici:

 

;)

 

Cunoastem, cunoastem ! :blbl:

 

 

.

.

.

.

.

.

Credeti ca se poate monta o guma de 140 pe roata spate de la Adventure ? As incerca Pirelli Rally Cross MT 21 C70R, care este de 140. Am vazut la unu pe AdvRider, motat asa ceva !

post-10224-1225091019_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut posesori de ktm 990, vreau sa-mi iau si eu aceasta motocicleta si am facut azi un drive-test la motomania si am fost multumit atat cat am mers azi prin aglomeratia din pipera. as vrea sa o iau pentru excursii prin tara. sunt aproape convins si o sa o iau in ianuarrie-februarie. aveti vreun sfat pentru mine? mai ales pentru accesorii. e o motocicleta adevarata asa cum cred eu? am mai avut un TDM si acum am un BANDIT de 1200. manuel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut posesori de ktm 990, vreau sa-mi iau si eu aceasta motocicleta si am facut azi un drive-test la motomania si am fost multumit atat cat am mers azi prin aglomeratia din pipera. as vrea sa o iau pentru excursii prin tara. sunt aproape convins si o sa o iau in ianuarrie-februarie. aveti vreun sfat pentru mine? mai ales pentru accesorii. e o motocicleta adevarata asa cum cred eu? am mai avut un TDM si acum am un BANDIT de 1200. manuel

 

@menix ... doar un sfat am pentru tine ! ... CUMPARO !!!

 

Accesorii se pot pune destul de multe, insa si acestea costa o roaba de bani !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutam! Mai baieti posesori de 990-uri am si eu o nedumerire: :laugh: din cat am studiat pe net diferenta intre 990adv. si 990adv. S consta in cursa suspensiilor, garda la sol si implicit a inaltimii seii. :D Va sa zica varianta "S" ar fi mai pregatita de OFFroad decat surata ei. Pana aici toate bune si frumoase despre "S" numai ca "S"-ul asta nu il vad la vanzare in varianta cu ABS, nu se fabrica pe NEGRU, si nici nu pot spera sa il gasesc in promotia TRAVELER (cu parbriz inaltat, sidecase-uri, manere incalzite, geanta pe rezervor si bara de protectie) :laugh: In alta dezordine de idei as putea lua un 990 fara S, si sa il fac mai edduro?, adica sa-l fac S? :)

 

Care sunt de fapt diferentele mecanice (amortizoare, arcuri...)dintre cele 2 modele?

 

P.S. Discutam de variantele 2008 cumparabile noi noutze.

 

MERCI! :D Clau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta dezordine de idei as putea lua un 990 fara S, si sa il fac mai edduro?, adica sa-l fac S? :disappointed:

 

Care sunt de fapt diferentele mecanice (amortizoare, arcuri...)dintre cele 2 modele?

 

P.S. Discutam de variantele 2008 cumparabile noi noutze.

 

MERCI! :lol: Clau

 

Cred ca raspunsul este "da, da' costa!" Cumperi un 990 cu ABS si separat suspensiile mai lungi (fatza + spate) de la S si, dupa ce ai terminat rodajul, le inlocuiesti.

Acu' nu stiu ce sa zic despre faza asta... suspensiile cu care vine 990 (cu ABS) sunt suficient de off-road dupa parerea mea... iar daca off-road te pasioneaza mai tare nu mai ai nevoie de ABS...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca raspunsul este "da, da' costa!" Cumperi un 990 cu ABS si separat suspensiile mai lungi (fatza + spate) de la S si, dupa ce ai terminat rodajul, le inlocuiesti.

Acu' nu stiu ce sa zic despre faza asta... suspensiile cu care vine 990 (cu ABS) sunt suficient de off-road dupa parerea mea... iar daca off-road te pasioneaza mai tare nu mai ai nevoie de ABS...

 

 

Merci mult... oricum anul asta nu achizitionez nimic iar pana la anul ma mai documentez eu.

Off-road ma pasioneaza, ultimul meu moto fiind un DRZ 400 S, dar din pacate la drumuri lungi era un cosmar(saua, vantul, bagajele, nemaivorbind de cei doar 40 de caluti,harnici de altfel)

Ceea ce imi trebuie este un ''ENDURO-TOURING-DE VITEZA'' (ai mai auzit de categoria asta de moto?)

Acum pentru mine viteza inseamna un ritm constant de 120-140 km/h cu motorul la o turatie normala de functionare, touring inseamna pasager, bagaje comoditate,parbriz care sa asigure o prot. suficienta. Enduro? Aici e problema. 1 am posibilitatea sa cumpar un 990 si sa ma limitez la un soft enduro, sau 2 sa cumpar un DL 650 V-STROM si de restul banilor adica vreo 6000e sa cumpar o ''capra'' gen RMZ 250 sau WR 250 de pana in 100 de kg. cu care sa fac enduro in adevaratul sens al cuvantului.

MORALA! Avand in vedere ca am 1,88 inaltime si vreo 100 de kg m-am gandit ca ''S''-ul ar fi ceva mai potrivit, dar cred ca si varianta cu ABS sa fie destul de OK. Oricum vorbind de touring nu renunt la ABS nicicum.

 

P.S. Cat e de adevarat mitul care spune ca la KTM se slabesc suruburile de la vibratii?

P.S.2 astept pareri despre KTM vs V-STROM+capra.

 

Merci oricum.

Clau

post-27633-1225823701_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai bun sfat

 

BMW R 1200 GS ADV

 

HI HI HI :disappointed:

 

Are un singur defect, se zgirie pe cilindrii

 

Merci mult... oricum anul asta nu achizitionez nimic iar pana la anul ma mai documentez eu.

Off-road ma pasioneaza, ultimul meu moto fiind un DRZ 400 S, dar din pacate la drumuri lungi era un cosmar(saua, vantul, bagajele, nemaivorbind de cei doar 40 de caluti,harnici de altfel)

Ceea ce imi trebuie este un ''ENDURO-TOURING-DE VITEZA'' (ai mai auzit de categoria asta de moto?)

Acum pentru mine viteza inseamna un ritm constant de 120-140 km/h cu motorul la o turatie normala de functionare, touring inseamna pasager, bagaje comoditate,parbriz care sa asigure o prot. suficienta. Enduro? Aici e problema. 1 am posibilitatea sa cumpar un 990 si sa ma limitez la un soft enduro, sau 2 sa cumpar un DL 650 V-STROM si de restul banilor adica vreo 6000e sa cumpar o ''capra'' gen RMZ 250 sau WR 250 de pana in 100 de kg. cu care sa fac enduro in adevaratul sens al cuvantului.

MORALA! Avand in vedere ca am 1,88 inaltime si vreo 100 de kg m-am gandit ca ''S''-ul ar fi ceva mai potrivit, dar cred ca si varianta cu ABS sa fie destul de OK. Oricum vorbind de touring nu renunt la ABS nicicum.

 

P.S. Cat e de adevarat mitul care spune ca la KTM se slabesc suruburile de la vibratii?

P.S.2 astept pareri despre KTM vs V-STROM+capra.

 

Merci oricum.

Clau

 

Salut,

referitor la suruburi este si mult folclor. Eu o am de 3 ani si nu nu am strins vreun surub.

Mae

Editat de mae
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult... oricum anul asta nu achizitionez nimic iar pana la anul ma mai documentez eu.

Off-road ma pasioneaza, ultimul meu moto fiind un DRZ 400 S, dar din pacate la drumuri lungi era un cosmar(saua, vantul, bagajele, nemaivorbind de cei doar 40 de caluti,harnici de altfel)

Ceea ce imi trebuie este un ''ENDURO-TOURING-DE VITEZA'' (ai mai auzit de categoria asta de moto?)

Acum pentru mine viteza inseamna un ritm constant de 120-140 km/h cu motorul la o turatie normala de functionare, touring inseamna pasager, bagaje comoditate,parbriz care sa asigure o prot. suficienta. Enduro? Aici e problema. 1 am posibilitatea sa cumpar un 990 si sa ma limitez la un soft enduro, sau 2 sa cumpar un DL 650 V-STROM si de restul banilor adica vreo 6000e sa cumpar o ''capra'' gen RMZ 250 sau WR 250 de pana in 100 de kg. cu care sa fac enduro in adevaratul sens al cuvantului.

MORALA! Avand in vedere ca am 1,88 inaltime si vreo 100 de kg m-am gandit ca ''S''-ul ar fi ceva mai potrivit, dar cred ca si varianta cu ABS sa fie destul de OK. Oricum vorbind de touring nu renunt la ABS nicicum.

 

P.S. Cat e de adevarat mitul care spune ca la KTM se slabesc suruburile de la vibratii?

P.S.2 astept pareri despre KTM vs V-STROM+capra.

 

Merci oricum.

Clau

 

Modelul 990 S, 'ti se potriveste de minune ! La cei 188cm inaltime si 100kg, esti facut pentru vaianta S ! Si eu am tot S, insa am 170cm si vreo 86kg...........dar nu palesc din cauza asta !

 

Acum ... despre ,,suruburile ce se slabesc de la vibratii" ... ! Stii cui i se slabesc suruburile ? Celor care nu au mers vre'o data cu un KTM ! Doar la astia li se slabesc suruburile ............. la cap !

 

Cat despre KTM vs V-Strom + capra ........ nu ar fi mai bine KTM 990 Adv. S + capra ??? Ia gandeste-te ! :lol:

 

 

.

.

.

.

.

.

.

.

Ati vazut asta ..... LINK ??????? :lol:

 

Cand o aparea ?

Cat va costa ?

 

EA ... va fi prima mea motocicleta noua, dupa atatea SH-uri ! Sper din tot sufletul ! Imi place la nebunie noul 990 Adv. R ! :disappointed:

Mai are si 115CP, bord redesenat, esapamente noi, un arbore de echilibrare si alte chestii ............ :lol:

post-10224-1225877267_thumb.jpg

post-10224-1225877277_thumb.jpg

post-10224-1225877292_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul 990 S, 'ti se potriveste de minune ! La cei 188cm inaltime si 100kg, esti facut pentru vaianta S ! Si eu am tot S, insa am 170cm si vreo 86kg...........dar nu palesc din cauza asta !

 

Acum ... despre ,,suruburile ce se slabesc de la vibratii" ... ! Stii cui i se slabesc suruburile ? Celor care nu au mers vre'o data cu un KTM ! Doar la astia li se slabesc suruburile ............. la cap !

 

Cat despre KTM vs V-Strom + capra ........ nu ar fi mai bine KTM 990 Adv. S + capra ??? Ia gandeste-te !

 

 

.

.

.

.

.

.

.

.

Ati vazut asta ..... LINK ???????

 

Cand o aparea ?

Cat va costa ?

 

EA ... va fi prima mea motocicleta noua, dupa atatea SH-uri ! Sper din tot sufletul ! Imi place la nebunie noul 990 Adv. R !

Mai are si 115CP, bord redesenat, esapamente noi, un arbore de echilibrare si alte chestii ............

 

ba ma lasi....termina cu prostiile....d-abia mi-am luat 990-ul :disappointed: , iar ma bagi in boale! :lol:

e o facatura, va spun...

 

of course ca daca apare, mi-o iau si io.

m-as da cu a ta intai sa vad daca e vreo dif fata de al meu :lol:

 

baga cineva ceva peste 2 weekend-uri? m-as duce prin tara....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati vazut asta ..... LINK ??????? :disappointed:

 

ORANGE PORN!!! :lol: vorba unuia de pe advrider... da' totusi ce e nou e mai mult "culoare" la anu' sigur or sa arunce pe piatza 1190 ADV si asta ar putea fi "alceva"!

 

sper doar ca "alceva"-ul asta sa nu aduca a 12XX GS :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,,In 2010, unzina KTM va lansa noul mega-adventurer ce se va numi KTM 2400 R Mega-Adv., cu un motor turbo-diesel V6 si o capacitate cilindrica de 2349ccm, ce va impinge noul model cu o putere de 240CP si un cuplu de 600 Nm la doar 500rot/min, motiv pentru care motocicleta are roata dubla pe spate. Sa renuntat la transmisia pe lant, pentru ca acesta nu mai facea fata imensei puteri (...facea spate !) si sa abordat solutia unei transmisii pe cardan, subansamblu livrat de uzina de utilaje pentru extractii de suprafata - Caterpilar.

Noul model va fi capabil sa atinga o viteza maxima de 420km/h, aceasta performanta facand-ul mai rapid si decat Bugatti Veyron. Din considerente de securitate, modelul a fost limitat la 200km/h, viteza la care ajunge, fix, intr-o secunda cu plecare dupa loc. Din acest motiv in pachetul de livrare, o data cu motocicleta noua, se va livra si un costum antigravitational ce face ca organismul uman sa reziste pana la acceleratii gravitationale de 12 G. Kit-ul contine doar un singur costum, pentru pasager se livreaza pantaloni scurti si bluza decoltata cu insemnele KTM..... in cazul in care acest loc este ocupat de propria sotie.

Motocicleta are in dotarile de baza o serie imbunatatiri, fata de modelele anterioare. Clima bizonala, doua sisteme redundante ABS + parasuta de franare, GPS cu ecran TFT de 16mil. culori si diagonala de 17" atat pentru pilot cat si pentru pasager, directie asistata electronic aceasta putand fi actionata si de pasager in timpul cat pilotul serveste masa, rezervor de combustibil de 100litrii cu posibilitatea de a fi realimentat din mers de vre'o cisterna, pentru sistemul de suspensie sa optat tot pentru marca WP, insa noile modele de telescoape vor fi pneumatice, aer asigurat de grupul moto-compresor de la bord. Acestea sunt doar cateva dezvaluiri scapte de producatorul austriac, insa surpriza ne va fi dezvaluita in totalitate pe 17 octombrie 2010, la lansarea modelului, moment in care uzina va retrage de pe piata vechile modele 950/990 Adv. care nu au avut rezultatul scontat !"

 

Stire preluata ...... din plictiseala de la birou ! :disappointed: :lol:

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,,In 2010, unzina KTM va lansa noul mega-adventurer ce se va numi KTM 2400 R Mega-Adv., cu un motor turbo-diesel V6 si o capacitate cilindrica de 2349ccm, ce va impinge noul model cu o putere de 240CP si un cuplu de 600 Nm la doar 500rot/min, motiv pentru care motocicleta are roata dubla pe spate. Sa renuntat la transmisia pe lant, pentru ca acesta nu mai facea fata imensei puteri (...facea spate !) si sa abordat solutia unei transmisii pe cardan, subansamblu livrat de uzina de utilaje pentru extractii de suprafata - Caterpilar.

Noul model va fi capabil sa atinga o viteza maxima de 420km/h, aceasta performanta facand-ul mai rapid si decat Bugatti Veyron. Din considerente de securitate, modelul a fost limitat la 200km/h, viteza la care ajunge, fix, intr-o secunda cu plecare dupa loc. Din acest motiv in pachetul de livrare, o data cu motocicleta noua, se va livra si un costum antigravitational ce face ca organismul uman sa reziste pana la acceleratii gravitationale de 12 G. Kit-ul contine doar un singur costum, pentru pasager se livreaza pantaloni scurti si bluza decoltata cu insemnele KTM..... in cazul in care acest loc este ocupat de propria sotie.

Motocicleta are in dotarile de baza o serie imbunatatiri, fata de modelele anterioare. Clima bizonala, doua sisteme redundante ABS + parasuta de franare, GPS cu ecran TFT de 16mil. culori si diagonala de 17" atat pentru pilot cat si pentru pasager, directie asistata electronic aceasta putand fi actionata si de pasager in timpul cat pilotul serveste masa, rezervor de combustibil de 100litrii cu posibilitatea de a fi realimentat din mers de vre'o cisterna, pentru sistemul de suspensie sa optat tot pentru marca WP, insa noile modele de telescoape vor fi pneumatice, aer asigurat de grupul moto-compresor de la bord. Acestea sunt doar cateva dezvaluiri scapte de producatorul austriac, insa surpriza ne va fi dezvaluita in totalitate pe 17 octombrie 2010, la lansarea modelului, moment in care uzina va retrage de pe piata vechile modele 950/990 Adv. care nu au avut rezultatul scontat !"

 

Stire preluata ...... din plictiseala de la birou ! :disappointed: :lol:

 

si eu ce fac acum Petrica? imi mai iau Ktm-ul 990 daca nu a avut rezultatul scontat...? tu mi-ai spus sa-l iau cu incredere! care e diferenta majora intre 990 si 990R. eu nu am prea mare experienta in acest tip de motor.

 

 

si eu ce fac acum Petrica? imi mai iau Ktm-ul 990 daca nu a avut rezultatul scontat...? tu mi-ai spus sa-l iau cu incredere! care e diferenta majora intre 990 si 990R. eu nu am prea mare experienta in acest tip de motor.

 

 

am vazut ca s-a scos S-ul si s-a introdus R-ul. inseamna ca au imbunatatit varianta S?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stire preluata ...... din plictiseala de la birou ! :disappointed: :lol:

 

aha, deci tu esti ala care scrie scenariile la Star Trek, s'acu' intre doua episoade te plictiseai...

 

da' io cred ca nu din plictiseala ai "preluat" stirea... esti ofticat ca S-ul devine istorie :lol:

da' n'ai de ce... S-ul nu moare, S-ul se transformaaa... (in R), stii tu, ca'n cantec :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha, deci tu esti ala care scrie scenariile la Star Trek, s'acu' intre doua episoade te plictiseai...

 

da' io cred ca nu din plictiseala ai "preluat" stirea... esti ofticat ca S-ul devine istorie :lol:

da' n'ai de ce... S-ul nu moare, S-ul se transformaaa... (in R), stii tu, ca'n cantec :lol:

 

Pana scot astia modelul Adv. R, cine stie pe unde o sa fiu ..... sau pe ce ? :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana scot astia modelul Adv. R, cine stie pe unde o sa fiu ..... sau pe ce ? :lol:

 

pai ce ma, R-ul e deja pe situ oficial ktm - in locul lui S.

am comparat specificatiile cu Adventure-ul normal, e exact predecesoarea varianta S, doar cu un pic de putere in plus la motor.

 

nu scrie nimic de alte imbunatatiri la cadru si in continuare nu are ABS, ca si S-ul.

parerea mea - o noua schema de marketing pt vanzari bune....au schimbat culoarea, adaugat un pic putere si schimbat bordul, cam atat. sunt curios de pret, cum e? :lol:

 

m-am lamurit, nu merita schimbul 990 normal cu 990 R...pe sosea, ABS-ul rules!!!

imi cam intrase morcovu :disappointed:

 

si-apoi, super misto ca au scos de la vanzare varianta neagra, prea isi luau multi :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ce ma, R-ul e deja pe situ oficial ktm - in locul lui S.

am comparat specificatiile cu Adventure-ul normal, e exact predecesoarea varianta S, doar cu un pic de putere in plus la motor.

 

nu scrie nimic de alte imbunatatiri la cadru si in continuare nu are ABS, ca si S-ul.

parerea mea - o noua schema de marketing pt vanzari bune....au schimbat culoarea, adaugat un pic putere si schimbat bordul, cam atat. sunt curios de pret, cum e? :lol:

 

m-am lamurit, nu merita schimbul 990 normal cu 990 R...pe sosea, ABS-ul rules!!!

imi cam intrase morcovu :disappointed:

 

si-apoi, super misto ca au scos de la vanzare varianta neagra, prea isi luau multi :lol:

 

pe agentiile de presa scrie cam asa ceva:

 

"Pe langa 990 SMT si RC8 R, KTM a prezentat la salonul EICMA din Milano si noul 990 Adventure R, succesorul versiunii “S” de pana acum, un model care va fi disponibil incepand cu primavara anului viitor.

 

Compania austriaca a reusit sa dezvolte o motocicleta ce se deosebeste de modelul din care este derivat, atat din punct de vedere tehnic cat si al design-ului. Noul 990 Adventure R dispune de chiulase noi, ce au un sistem de racire mai bun, eliminand nevoia de a regla supapele dupa prima mie de kilometri.

 

Cea mai semnificativa modificare a fost adusa motorului care acum produce 115 cp la 8.750 rpm, cu 17 cp mai mult decat predecesorul sau, in timp ce cuplul a crescut la 100 Nm. O alta imbunatatire deloc de neglijat este cursa suspensiei fata-spate de 265 mm, cu 55 mm mai mare fata de cea a modelului standard 990 Adventure.

 

Sistemul dual de evacuarea a suferit modificari iar bascula, cadrul secundar, scaritele si etrierele au fost vopsite in negru. KTM 990 Adventure R are un nou aranjament al instrumentelor de bord si va fi disponibil in combinatia de culori negru-portocaliu" vezi motoflash.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasand gluma la o parte, ... pe asta ati vazut-o ?

 

Adventure cu motor de 1190 ??? Aaa ? Cum ,,va suna" ?

 

ce naiba sa mai puna pe ea? 150 caluti???? sau 200... :disappointed:

ca mai mare la dimensiuni, nu cred ca te mai poti da cu ea pe coclauri...

 

o sa ne intrecem cu busele in curand :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...