Hosszu Toll Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 salut,ieri am venit dintr-o tura de aproape 5000 km prin alpi(inclusiv drumul dus-intors). intre cele 25 de motoare au fost si 2 ktm adv. Intradevar sunt niste motoare de exceptie. Am vazut pozele in topicul celalalt,super tura!Felicitari si la cat mai multe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Salutari, cel de al doilea a fost al meu. A trecut de 50000 km si merge ca in tinerete. Inca odata a confirmat ca este un motor care nu te lasa la greu. Mae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caponord Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 tura de 5000km....... Ce viata Ca m-as duce si eu la asa o tura daca n-ar urla feciorul meu de 4 luni sa nu plec. Din fericire a trebuit sa ma multumesc cu un macadam Dobrogean cateva sute de km. Intrebare : vi s-a intamplat sa faceti pana fara sa gauriti cauciucul (camera ciupita din cauza sariturilor). Nu inteleg ceva, Sambata am facut o saritura fortuita de 5-6 metri lungime la peste 1-1,5m deasupra pamantului, iar apoi in 5 km eram pe janta. Am gume TKC 80 Continental. Am desfacut cauciucul, iar camera avea o ciupitura si vreau sa va spun ca nu are nici cea mai mica urma pa cauciuc. foarte ciudat..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 tura de 5000km....... Ce viata Ca m-as duce si eu la asa o tura daca n-ar urla feciorul meu de 4 luni sa nu plec. Din fericire a trebuit sa ma multumesc cu un macadam Dobrogean cateva sute de km. Intrebare : vi s-a intamplat sa faceti pana fara sa gauriti cauciucul (camera ciupita din cauza sariturilor). Nu inteleg ceva, Sambata am facut o saritura fortuita de 5-6 metri lungime la peste 1-1,5m deasupra pamantului, iar apoi in 5 km eram pe janta. Am gume TKC 80 Continental. Am desfacut cauciucul, iar camera avea o ciupitura si vreau sa va spun ca nu are nici cea mai mica urma pa cauciuc. foarte ciudat..... Ciupitura este pe partea interioara a camerei sau pe exterior? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 tura de 5000km....... Ce viata Ca m-as duce si eu la asa o tura daca n-ar urla feciorul meu de 4 luni sa nu plec. Din fericire a trebuit sa ma multumesc cu un macadam Dobrogean cateva sute de km. Intrebare : vi s-a intamplat sa faceti pana fara sa gauriti cauciucul (camera ciupita din cauza sariturilor). Nu inteleg ceva, Sambata am facut o saritura fortuita de 5-6 metri lungime la peste 1-1,5m deasupra pamantului, iar apoi in 5 km eram pe janta. Am gume TKC 80 Continental. Am desfacut cauciucul, iar camera avea o ciupitura si vreau sa va spun ca nu are nici cea mai mica urma pa cauciuc. foarte ciudat..... Camera se ciupeste atunci cand nu ai presiune suficienta sau socul incasat este foarte mare astfel incat camera sa fie prinsa intre cauciuc si camera(nefiind foarte groasa, camera pur si simplu se taie). O alternativa la problema asta ar fi camerele "heavy duty", dar nici macar ele nu te scot daca nu mergi cu presiunea corecta(mai ales la o motocicleta care are peste 200kg). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Camera se ciupeste atunci cand nu ai presiune suficienta sau socul incasat este foarte mare astfel incat camera sa fie prinsa intre cauciuc si camera(nefiind foarte groasa, camera pur si simplu se taie). O alternativa la problema asta ar fi camerele "heavy duty", dar nici macar ele nu te scot daca nu mergi cu presiunea corecta(mai ales la o motocicleta care are peste 200kg). 990 ADV are 199 kg iar 950 adv 198 deci sunt sub 200 kg Ma prostesc si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 990 ADV are 199 kg iar 950 adv 198 deci sunt sub 200 kg Ma prostesc si eu Punei ulei si benzina si deja ai sarit de 200kg. Mai adauga si greutatea ta si a echipamentului plus accesoriile care le ai pe moto si o sa vezi ca se apropie de 300kg si poate chiar trece peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caponord Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Punei ulei si benzina si deja ai sarit de 200kg. Mai adauga si greutatea ta si a echipamentului plus accesoriile care le ai pe moto si o sa vezi ca se apropie de 300kg si poate chiar trece peste. Ce pot spune sigur este ca dimineata am plecat cu 2,4 spate si 2.2fata. Binenteles cu presiune facuta la un manometru verificat si nu la vre-o benzinarie:) legat de greutate.... motor 200kg, benzina, suporti cutii spate,protectii fata,cutie si suport spate +bagaje - lejer inca 80kg, si eu 40kg. , glumeam am 100, asa ca ajungem la 380 kg. E ceva nu. am verificat si la alta lume si asa este din cauza sariturii facute la impact s-a intamplat. Nu-i nimic atata timp cat esti pregatit. Pentru cine este interesat de o tura in ultimul weekend din august sau primul din septembrie: suntem 2ktm lc8 si 2 transalp, Vineri Sambata si Duminica, aprox 1600-2000km depinde de traseu minim 500 enduro. Mesaj completat Hai baieti care vine la tura 28,29,30 August /index.php?showtopic=402294 500km/zi aproximativ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Salutari,cel de al doilea a fost al meu. A trecut de 50000 km si merge ca in tinerete. Inca odata a confirmat ca este un motor care nu te lasa la greu. Mae mae auitat sa va spuna ca a desfacut acel motor de cel putin 6 - 7 ori pana acum si a modificat la el o multime pe cand eu am facut 66000 doar schimband ulei so e normal ca dupa ce inlocuiesti o multime iarna sa il desfaci sai sa.l pui la loc ca arate ca nou so...................fiabilitatea oare de ce e data de intretinerea constanta a lui mae sau de a mea care nu este desfacuta decat acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 mae auitat sa va spuna ca a desfacut acel motor de cel putin 6 - 7 ori pana acum si a modificat la el o multime pe cand eu am facut 66000 doar schimband ulei so e normal ca dupa ce inlocuiesti o multime iarna sa il desfaci sai sa.l pui la loc ca arate ca nou so...................fiabilitatea oare de ce e data de intretinerea constanta a lui mae sau de a mea care nu este desfacuta decat acum? Prietenul meu, l-am desfacut de vreo 15 ori, dar doar pentru faptul ca eu am probleme. Pentru a te lamuri deplin asupra celor facute la acest KTM o sa-ti enumar ce am facut inafara de schimbul de ulei, filtre si anvelope. Deci: la 9000 de km am schimbat cilindrul de ambreiaj (defect recunoscut de KTM, garantie adica moca), la 30000 schimbat (toate in garantie, adica moca) garnituri pompa frina spate si capacul in care se gasesc pinioanele demarorului) + pe banii mei pompa de apa si antigelul si lichidul de frina (urma un drum de 15000 km). Acum are 55000 km si cu riscul de a ma repeta, nu m-a lasat niciodata in drum, iar penultimul drum am facut 14800 km. Motorul si cutia de viteze nu au fost desfacute niciodata. Nu am facut nici macar o pana in acesti 55000 de km. Parerea mea este ca daca vrem sa avem o motocicleta pe care sa ne bazam trebuie sa o intretinem. Deci ca sa revenim la fiabilitate, cred ca ceea mai buna fiabilitate este INTRETINEREA. Mae PS. Nu fii suparat ca stai pe bara vreo trei saptamini, doar ai o motocicleta foarte FIABILA, dar in viitor adica la iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 Prietenul meu,l-am desfacut de vreo 15 ori, dar doar pentru faptul ca eu am probleme. Pentru a te lamuri deplin asupra celor facute la acest KTM o sa-ti enumar ce am facut inafara de schimbul de ulei, filtre si anvelope. Deci: la 9000 de km am schimbat cilindrul de ambreiaj (defect recunoscut de KTM, garantie adica moca), la 30000 schimbat (toate in garantie, adica moca) garnituri pompa frina spate si capacul in care se gasesc pinioanele demarorului) + pe banii mei pompa de apa si antigelul si lichidul de frina (urma un drum de 15000 km). Acum are 55000 km si cu riscul de a ma repeta, nu m-a lasat niciodata in drum, iar penultimul drum am facut 14800 km. Motorul si cutia de viteze nu au fost desfacute niciodata. Nu am facut nici macar o pana in acesti 55000 de km. Parerea mea este ca daca vrem sa avem o motocicleta pe care sa ne bazam trebuie sa o intretinem. Deci ca sa revenim la fiabilitate, cred ca ceea mai buna fiabilitate este INTRETINEREA. Mae PS. Nu fii suparat ca stai pe bara vreo trei saptamini, doar ai o motocicleta foarte FIABILA, dar in viitor adica la iarna. fucknd un calcul sa o desfac de 15 ori cred ca ia mai mult decat 3 sapt pe bara ceea ce incercam eu sa prezint era ideea ca daca vrei o moto care DOAR sa te plimbe iei BMW daca vrei sa iei o moto ca sa mai surubaresti la ea de 15 ori ,,,hi hi hi iei KAKATM lasand glumele la o parte in toate drumurile nostre facute impreuna AMBELE MOTOCICLETE au fost la inaltime Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladrb Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 (editat) fucknd un calcul sa o desfac de 15 ori cred ca ia mai mult decat 3 sapt pe baraceea ce incercam eu sa prezint era ideea ca daca vrei o moto care DOAR sa te plimbe iei BMW daca vrei sa iei o moto ca sa mai surubaresti la ea de 15 ori ,,,hi hi hi iei KAKATM lasand glumele la o parte in toate drumurile nostre facute impreuna AMBELE MOTOCICLETE au fost la inaltime Ianachim, Bmw rules ) PS: Mae, iti multumesc pentru accesorii. Vlad Editat August 5, 2009 de vladrb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Eu tocmai m-am intors dintr-o tura de 5200 km cu Adventureul singura problema ce am avut a fost garnitura de la ambreaj(probabil vina a fost a mea pt ca am completat o data cand am cumparat KTM-ul ,nu mi-a facut probleme si n-am mai verificat mai atent) oricum am rezolvat lejer cu un colier de nailon Vezi calatoria: /index.php?showtopic=411816 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladrb Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 Daca mi se permite ironia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker'sChallenge Postat August 20, 2009 Autor Share Postat August 20, 2009 In asteptarea 690 Adventure, se vinde 990 -ul din semnatura.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caponord Postat August 21, 2009 Share Postat August 21, 2009 Daca mi se permite ironia foarte tare poza Mesaj completat Sunt curios cati intram pe acest forum (posesori de KTM Adventure)..., poate iesim la un suc,mai planuim o tura ceva si cine stie poate chiar ne distram! Mesaj completat /index.php?showtopic=414929 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker'sChallenge Postat August 24, 2009 Autor Share Postat August 24, 2009 Si unde ai auzit tu ca va aparea 690 Adv. ??? Ai vre'o informatie oficiala sau ..... zvonuri ?Nu de alta, dar si eu stau cu limba scoasa la pozele cu 690 Rally Replica, insa stim cu toti ca aceasta mobra nu este ,,de serie" ! Asa se auzea de aparitia aestui model in 2010, dar cred ca in afara de 690 Enduro/SMC/SM/Duke, nu o sa mai vedem altceva. Daca vrei 690 Adventure, cred ca trebuie sa te multumesti cu asta ....... Am auzit si eu zvonuri ca apare in 2010..Am avut 690 Enduro..Un motor polivalent..bun la toate..si la nimic specializat..Pt enduro, prea greu; pt touring , are o sa atat de ingusta incat iti nenoroceste toti mostenitorii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fra'su Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 Si unde ai auzit tu ca va aparea 690 Adv. ??? Ai vre'o informatie oficiala sau ..... zvonuri ?Nu de alta, dar si eu stau cu limba scoasa la pozele cu 690 Rally Replica, insa stim cu toti ca aceasta mobra nu este ,,de serie" ! Asa se auzea de aparitia aestui model in 2010, dar cred ca in afara de 690 Enduro/SMC/SM/Duke, nu o sa mai vedem altceva. Daca vrei 690 Adventure, cred ca trebuie sa te multumesti cu asta ....... Ai idee de unde a luat prinderile pt genti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker'sChallenge Postat August 24, 2009 Autor Share Postat August 24, 2009 Ai idee de unde a luat prinderile pt genti? http://ktm.com/PowerParts.50.0.html?&c...Hash=8d819f05f2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 (editat) Am auzit si eu zvonuri ca apare in 2010..Am avut 690 Enduro..Un motor polivalent..bun la toate..si la nimic specializat..Pt enduro, prea greu; pt touring , are o sa atat de ingusta incat iti nenoroceste toti mostenitorii.. Scuze de off-topic: Folosind un 690 stock, italianul Ugo Filosa a facut liniste ca la teatru in cea mai lunga etapa din campionatul romanesc de rally-raid = Transcarpatic, Satu Mare-Mangalia, 7 zile, 2800 de km din care 1800 probe speciale. La ora actuala, singurul monocilindru din aceeasi clasa care sa il rivalizeze ar putea fi Husqvarna TE -ul. In rest, liniste. Dual sport si rally-raid cred ca este la el acasa. Este un topic pe Advrider despre Adventure. Pentru a trece mai usor peste perioada de tranzitie, multa lume a apelat la rezervoarele supradimensionate si la carena din kitul de rally (sau la o replica mai ieftina a acesteia). Editat August 24, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 Desi (inca) nu sunt posesor de Adventure, am avut privilegiul sa-l pot testa o zi intreaga pe circuitul Amkart. Ce sa zic....o motocicleta ideala pentru Romania, pacat de problemele(recunoscute) legate de fiabilitate....unde mai e de lucrat. In rest...nota 10 ! Profit de aceasta ocazie sa-i salut pe toti posesorii de Adventure care "misuna" pe aici ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caponord Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 Este mare lucru sa-ti poti cumpara mobra ce-ai visat-o.....Iar fiabilitatea la ktm zic ca este ok, iar daca vrei ceva piese sunt ieftine si vin repede daca nu sunt pe stoc.Astea nu sunt decat avantaje. Abia astept sa plec la tura Vineri 1800-2000km minim 500offroad deja ma mananca gheara .................. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caponord Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Toate mobrele au bubele lor ! La 950/990 Adv. este binecunoscuta problema cilindrului receptor al ambreiajului, care face sa-ti dispara lichidul de ambreiaj cand iti este lumea mai draga, pompa de benzina care mai face figuri si placile de presiune ale ambreiajului care incep ,,sa cante" dupa un anumit numar de kilometrii (cam peste 40000km) ..... in rest este singura mobra dupa care am plans (la propriu) cand am fost obligat sa o vand, din motive ce nu au tinut de ea. Dar sa zicem cate ceva si de celelalte mobre similare : Africa Twin - pompa de benzina care se parajeste cand ramai fara benzina - releul de incarecare ... are limitele lui - CDI-ul are o viata suspect de scurta pentru o mobra de legenda - dupa 50000-60000km poti avea surprize cu cuzinetii care se pot infasura pe manetonul arborelui cotit ........ astea sunt problemele adevarate, frecvente la acest model ! Nu vorbesc de alte nimicuri. R1200GS/GSA - amortizorul fata se pare a fost gandit ..... la o cafea - imobilizarea electronica iti poate face surprize destul de neplacute - transmisia finala, cea pe cardan - fara moarte, mai ,,lesina" si ea cate o data ... ba scuipa ulei prin articulatia din 'naintea grupului conic, ba capata joc in rulmentul final .... ce sa-i faci ? - urechea de prindere a semicadrului de pe partea stanga (cea de pe cutia de viteze) are nevoie de ,,steroizi" la un stil de pilotaj mai .... ,,enduro" sa zicem. Atentie la fisuri ! .............. va mai zic ? Nu ! Deci te legi la cap, cu orice mobrea ti-ai lua ..... asa ca nu mai dati cu pietre in ,,fiabilitatea asta precara" a LC8-ului. Bafta ! Mesaj completat Ba te contrazic ! Nu este chiar asa de greu sa cumperi mobra ce o vizezi ! Cel mai greu este sa iti poti permite sa o pastrezi ! Personal, VIATA, nu mi-a permis sa imi pastrez batranul 950 Adv. S................asa ca nu ma enervati ! LC8 RULES ! Atunci iti doresc sa nu mai fi nevoit niciodata sa-ti vinzi mobra ce-ai visat-o. L-am cunoscut ieri pe baiatul ce-a cumparat-o de la tine si era tare incantat de ea. bafta si cine stie.... poate la anul te vad pe un lc8 nou nout. Mesaj completat Toate mobrele au bubele lor ! La 950/990 Adv. este binecunoscuta problema cilindrului receptor al ambreiajului, care face sa-ti dispara lichidul de ambreiaj cand iti este lumea mai draga, pompa de benzina care mai face figuri si placile de presiune ale ambreiajului care incep ,,sa cante" dupa un anumit numar de kilometrii (cam peste 40000km) ..... in rest este singura mobra dupa care am plans (la propriu) cand am fost obligat sa o vand, din motive ce nu au tinut de ea. Dar sa zicem cate ceva si de celelalte mobre similare : Africa Twin - pompa de benzina care se parajeste cand ramai fara benzina - releul de incarecare ... are limitele lui - CDI-ul are o viata suspect de scurta pentru o mobra de legenda - dupa 50000-60000km poti avea surprize cu cuzinetii care se pot infasura pe manetonul arborelui cotit ........ astea sunt problemele adevarate, frecvente la acest model ! Nu vorbesc de alte nimicuri. R1200GS/GSA - amortizorul fata se pare a fost gandit ..... la o cafea - imobilizarea electronica iti poate face surprize destul de neplacute - transmisia finala, cea pe cardan - fara moarte, mai ,,lesina" si ea cate o data ... ba scuipa ulei prin articulatia din 'naintea grupului conic, ba capata joc in rulmentul final .... ce sa-i faci ? - urechea de prindere a semicadrului de pe partea stanga (cea de pe cutia de viteze) are nevoie de ,,steroizi" la un stil de pilotaj mai .... ,,enduro" sa zicem. Atentie la fisuri ! .............. va mai zic ? Nu ! Deci te legi la cap, cu orice mobrea ti-ai lua ..... asa ca nu mai dati cu pietre in ,,fiabilitatea asta precara" a LC8-ului. Bafta ! Mesaj completat Ba te contrazic ! Nu este chiar asa de greu sa cumperi mobra ce o vizezi ! Cel mai greu este sa iti poti permite sa o pastrezi ! Personal, VIATA, nu mi-a permis sa imi pastrez batranul 950 Adv. S................asa ca nu ma enervati ! LC8 RULES ! Atunci iti doresc sa nu mai fi nevoit niciodata sa-ti vinzi mobra ce-ai visat-o. L-am cunoscut ieri pe baiatul ce-a cumparat-o de la tine si era tare incantat de ea. bafta si cine stie.... poate la anul te vad pe un lc8 nou nout. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 o frumusete!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 De cand visez si eu la un adventure....sper sa nu mai dureze prea mult.... Cam ce consum de benzina are motocicleta asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.