Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

Toate mobrele au bubele lor ! La 950/990 Adv. este binecunoscuta problema cilindrului receptor al ambreiajului, care face sa-ti dispara lichidul de ambreiaj cand iti este lumea mai draga, pompa de benzina care mai face figuri si placile de presiune ale ambreiajului care incep ,,sa cante" dupa un anumit numar de kilometrii (cam peste 40000km) ..... in rest este singura mobra dupa care am plans (la propriu) cand am fost obligat sa o vand, din motive ce nu au tinut de ea.

 

Dar sa zicem cate ceva si de celelalte mobre similare :

Africa Twin

- pompa de benzina care se parajeste cand ramai fara benzina

- releul de incarecare ... are limitele lui

- CDI-ul are o viata suspect de scurta pentru o mobra de legenda

- dupa 50000-60000km poti avea surprize cu cuzinetii care se pot infasura pe manetonul arborelui cotit

........ astea sunt problemele adevarate, frecvente la acest model ! Nu vorbesc de alte nimicuri.

 

R1200GS/GSA

- amortizorul fata se pare a fost gandit ..... la o cafea

- imobilizarea electronica iti poate face surprize destul de neplacute

- transmisia finala, cea pe cardan - fara moarte, mai ,,lesina" si ea cate o data ... ba scuipa ulei prin articulatia din 'naintea grupului conic, ba capata joc in rulmentul final .... ce sa-i faci ?

- urechea de prindere a semicadrului de pe partea stanga (cea de pe cutia de viteze) are nevoie de ,,steroizi" la un stil de pilotaj mai .... ,,enduro" sa zicem. Atentie la fisuri !

 

.............. va mai zic ? Nu !

Deci te legi la cap, cu orice mobrea ti-ai lua ..... asa ca nu mai dati cu pietre in ,,fiabilitatea asta precara" a LC8-ului.

 

Bafta ! :D

 

Mesaj completat

 

 

Ba te contrazic ! Nu este chiar asa de greu sa cumperi mobra ce o vizezi ! Cel mai greu este sa iti poti permite sa o pastrezi !

 

Personal, VIATA, nu mi-a permis sa imi pastrez batranul 950 Adv. S................asa ca nu ma enervati !

 

LC8 RULES !

Ca un om care cunoaste destul de bine aceste motoare(si ca fost proprietar si din cauza ca fac service regulat la aceste modele)sa adaug putins i yo..

Africa Twin

Sa nu uitam ca e un concept de la inceputurile aniilor '90,si fiecare buba vine dpa 50-70 mii km(nu la 15-20mii),-

Cdi-ul n-a fost niciodata o problema regulata poate dinainte de model RD07(dinainte de 93)

-cat despre releul de incarcare(aceasta e o buba a tuturor motoarelor moderne care folosesc astfel de sisteme),

-iar de cuzineti( se intampla numai daca folosesti ulei de proasta calitate) dar eu personal n-am intalnit niciunul,iar in cercul meu de prieteni sunt 2 calareti care umbla cu Twin(unul are 73mii celalalt peste 60mii,si primul numai la 70mii a avut nevoie la reglaj de joc la supape cea ce spune ceva de calitate)

-mai frecvent se duc rulmentii de la roata,daca speli rotile de aproape cu jet puternic,in rest nimic,chiar e prea plictisitor.

 

GS:

in primul rand cea mai mare problema pretul(platesti in plus pt nume)

-immo chiar ca slab la primele modele

-consum de ulei(inadmisibil pentru mine in era tehnicii si exactitatii moderne,vfr750 la 100mii km nu consuma 1gram)

-probleme de senzori abs

-cutia de viteze de tractor(chiar daca e in fata cu ani de lumina de 1100gs si 1150)

 

Adventure 950/990

M-a surpins placut ciclistica franele si comportamentul sport al motorului(si imi place tare designul),dar pe calitate sincer sa fiu(fara sa vreau sa jignesc vre-un fan Adventure) nu dau 2 bani:probleme pompa de apa,maping(oprirea motoarelor la relantiu),ventilatie carter,ventilatia carburatoarelor,de pompa ambreiaj,pompa de benzina,pompa de ulei(bypass valve),sistemul idiot de ungere cu supape+ bilute+arcuri de presiune(sa vezi cat ai de cautat in cazul cand dispare presiunea de ulei),trebe sa demontezi juma de motor pt un amarat schimb de ulei(Am vazut unele serviceuri renumite de la noi la noi(nu vreau sa arat cu degetul dar exista)chiar 'uita' schimbul de filtru si curatirea filtrului din rezervorul de ulei cand fac schimbul de ulei,consum de ulei,,consum de benzina destul de ridicat('a la Varadero pe carb)daca mergi mai sportiv,senzor nivel de benzina defect ,far fff slab etc.Si cel mai enervant e faptul ca aceste probleme nu tin de km parcursi sau ani de vechime( am vazut si exemplare cu 18mii cu defecte majore si nu din neglijenta s-a ajuns acolo,si motor la 55mii fara,)parca unele sunt facute cand cei de la Ktm au zile mai bune si restul cand au zile mai proaste.Se prezinta ca o amanta focoasa cu fite :D la care trebe sa ai grija...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

nu inca,mai am 10 zile :laugh: ...poate ne vedem la intrunire la Peris,eu am de gand sa merg acolo(16-18 oct)

 

Nu am mai fost nicaieri pt ca a plouat cu galeata. Asta e.

Este o idee ce spui tu. Fa si tu un semn cand ajungi poate ne vedem la Peris.

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer? Cred ca pe topicul KTM o sa ti-o iei. Exista mult mai multe filme cu KTM in peisaje similare. :)

Ai dreptate,stiu o gramada de filmulete cu LC8 care sunt cu mult peste clipul acesta,asta e un "bmw in slow motion pe autostrada"pe langa ce fac unii cu LC8-ul....inca ma mai gandesc sa raspund cu clipuri la provocare :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer? Cred ca pe topicul KTM o sa ti-o iei. Exista mult mai multe filme cu KTM in peisaje similare. :)

hai ba ca nu l-am pus cu rautate aici, ii funny!

 

cum adica sa mi-o iau pe forum? imi bombardeaza ktm-istii casuta de email cu virusi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ba ca nu l-am pus cu rautate aici, ii funny!

 

cum adica sa mi-o iau pe forum? imi bombardeaza ktm-istii casuta de email cu virusi?

Nu pot sa nu dau un reply.......nici eu nu pun din rautate,sa ne amuzam si noi un pic posesorii de LC8......cum in videoclip e vorba de inginerii de la KTM uite baietii ce au scos cand au vazut modelele GS yikes: ,cred ca SEFU MARE de la KTM a zis: It's time to UNLEASH THE BEAST:

 

 

 

 

 

Enjoy....and Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Budd: You gotta see the irony of it... :)

 

@Hosszu Toll: Am revazut cu placere toate filmuletele! Singurul motiv pt. care nu mi-am luat KTM adv a fost confortul seii. Imi plac in continuare si ma uit cu admiratie la ele, iar daca m-ar da banii afara din casa, mi-as lua si o vaca de 950 adv. Oricum, dupa ce ma mai scutur de alte obligatii, vine in garaj si un cross KTM.

 

PEACE !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
:rolleyes:

 

E o placere sa vezi "harjoneala" asta KTM vs BMW :lol: ( cand de fapt ambele sunt superbe....norocosilor...)

 

Hai un Bmw-ist repede cu un filmulet :D

Man ,

 

E just for fun. Daca te uiti pe sectiunea Beemerelor, o sa vezi aceeasi oameni impatimiti, care spun aceleasi lucruri minunate despre motoretele lor.

 

Keep on watching ca mai am cateva filmulete faine :moron:. Sau mai bine, uite aici link:

 

http://advrider.com/forums/showthread.php?t=220132

 

Respect

 

Vlad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi place la nebunie motoreta voastra. drept curiozitate am luat si citit tot topicul de pe adriver dedicat aceste minnate mobre.

 

poate in viitorul apropiat cand vor fi bani la mine in visterie o sa incalec si eu un pur-sange KTM

 

pana atunci numai bine

 

PS il bate la poponeata pe beemer :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Booooooooooooring :P

 

Mai, daca tot vreti sa ne enervati cu filmulete de beemer pe topicul LC8 macar faceti calumea...puneti si voi niste filmulete care sa depaseasca filmele postate de mine pe pag 69,macar atunci avem si noi de ce sa ne enervam si sa cautam repede niste scheme facute cu LC8,care bineinteles iarasi nu se pot face cu BMdouble V. :P

 

:kiss:

 

Ride Safe!

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Booooooooooooring :P

 

Mai, daca tot vreti sa ne enervati cu filmulete de beemer pe topicul LC8 macar faceti calumea...puneti si voi niste filmulete care sa depaseasca filmele postate de mine pe pag 69,macar atunci avem si noi de ce sa ne enervam si sa cautam repede niste scheme facute cu LC8,care bineinteles iarasi nu se pot face cu BMdouble V. :P

 

:kiss:

 

Ride Safe!

de asta zici?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de asta zici?

Asta ar fi raspunsul

 

 

nu vad de ce nu e capabil LC8-ul fata de BMW.... si asta e LC8 de 99 de cai, dar intre timp a aparut si cel de 115 cp.....

Mesaj completat

PS: Imi place si BMW-ul am stat pe ganduri cateva luni pana sa ma decid ce sa iau R1200GS sau LC8,imi trebuia o mobra pt drumuri lungi cu 2 pers si sa ma si pot distra pe offroad,din cauza asta am zis ca LC8 e mobra mai capabila si sa nu veniti cu fiabilitate si confort pt ca in cei 15k de km ce am facut cu el, singura problema ce am avut a fost un simering care m-a costat 50 de bani(asta in conditiile in care mobra se apropie de 50k de km),iar de confort ce sa zic am facut si 800 km/zi fara probleme......

 

 

Ride Safe!

post-26723-1257233864_thumb.jpg

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii copilareasca disputa asta intre BMW si KTM sau orice altceva; pana la urma, ii meritul inginerilor care au proiectat motoarele ca sa fie sau nu capabile de performante mai mult sau mai putin ridicate.

 

Sau faptul ca unu are bmw de 20k eur sau altu ktm de 25k eur, inseamna ca unu are bani mai mult de dat pe mobra decat alalalt. ATAT.

Si pana la urma unu care scoate untu din BMW, scoate si din KTM :kiss: Da noah, orgoliul...

009872_2008_KTM_EXC.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii copilareasca disputa asta intre BMW si KTM sau orice altceva; pana la urma, ii meritul inginerilor care au proiectat motoarele ca sa fie sau nu capabile de performante mai mult sau mai putin ridicate.

 

Sau faptul ca unu are bmw de 20k eur sau altu ktm de 25k eur, inseamna ca unu are bani mai mult de dat pe mobra decat alalalt. ATAT.

Si pana la urma unu care scoate untu din BMW, scoate si din KTM :friends: Da noah, orgoliul...

 

:friends: ......eu am raspuns numai la clipuri oferite de voi cu BMW-uri pe topicul KTM,asta e si pt ca stiu ca LC8 e capabil sa infrunte asemenea provocari am reactionat ca atare tot cu clipuri,dar de LC8. B)

 

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...