Sari la conținut

Nu revine acceleratia


Smokey
 Share

Postări Recomandate

  • Admin

La Transalpu meu am o singura problema mare si lata: nu revine mansonul de acceleratie usor.

 

Am urmat "procedura standard" in astfel de situatii:

- curatat cablurile (cu diverse zemuri)

- uns cablurile (Putoline SprayGuard)

- curatat ghidonul, smirgheluit, uns (spray de lant)

- uns lacasul de la ghidon cu vaselina

- uns tot ce se mai putea unge legat de astea, inclusiv pe la arcurile din carburator

- pus inapoi cu grija cablurile in lacas

- reglat jocul din suruburile de tensionare

 

Dar tot nu revine usor. Neamtzu a montat mansoane incalzite. Am verificat cablul de curent sa nu incurce, dar n-are treaba, face o bucla. Cablurile de acceleratie merg super-usor luate individual.

 

Am tensionat arcul din carburator (nu stiu cat de bine e asta :lol: ) dar tot nu ajuta. Revine intr-adevar mai repede, dar imi oboseste mana pe manson cand trebe sa-l tin accelerat mult timp.

 

Ce n-am facut: schimbat cablurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai scos cablul din locashul de langa manshon shi mergea OK? ... atunci doar la manshon tzine ceva. Altfel nu are cum ... totul este mecanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cablurile sunt problema. Miezul (otzelul) taie in timp un shantz in manson. Oricat ulei ai pune, cand pica la loc miezul in shantz se intzepeneste. Asa aveam eu un cablu de ambreiaj, nu s-a rupt cablul (miezul), dar mergea foaaarte greu si pana la urma a iesit din presarea de la un capat. Acum am pus cablu nou de bicicleta (din piatza de la rusi) si merge mult mai usor. Tu cand probezi cablul si tragi de "bumb" cu mana pui cablul (miezul) intr-o alta pozitzie relativa la exterior decat cea in care trage mansonul, deci de-asta nu simtzi cum blocheaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am transalp si la inceputul primaverii am uns cablurile pentru ca mergeau greu dar ai mare grija cum tensionezi cele doua cabluri pentru ca daca nu sint bine echilibrate, ori merge greu ori nu revine maneta indiferent cit de bine sint unse cablurile.Si inca ceva; ia-le pe rind incearca la liber clapeta de la carb. dupa aia cablurile si dupa aia maneta daca toate merg usor este vorba despre problema pe care ti-am descriso.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
mare grija cum tensionezi cele doua cabluri pentru ca daca nu sint bine echilibrate, ori merge greu ori nu revine maneta indiferent cit de bine sint unse cablurile

echilibrate in ce sens? acum am jocul la manson dat de carte

 

De la manson e, am avut si eu aceasi pb la scuter..
si cum ai rezolvat-o?

 

ablurile sunt problema. Miezul (otzelul) taie in timp un shantz in manson. Oricat ulei ai pune, cand pica la loc miezul in shantz se intzepeneste.
clar, mi-era frica de asta. am sa incerc sa le inversez capetele (ce vine la carb pus la manson), daca nu merge nici asa -> cablu nou :lol:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca si daca tensionezi prea tare cablurile revine greu tre sa le lasi un pic de joc,iar pe ghidon nu tre sa dai cu vaselina(Mansonul are un plasitc special ceva teflon) sau daca dai tre sa fie una speciala mai subtire ca la rece este exact ca un lipici si mai rau face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglajele mari se fac de linga clapeta iar cele fine de la manson.Chiar daca ai jocul ca la carte este posibil ca celalalt cablu de revenire sa fie mai tensionat si atunci in jurul rotii de clapeta se creaza presiune ne mai lasind+o sa revina singura ci infrinind+o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io am avut acceashi problema la 'onda mea.. :lol: Shi s-a rezolvat cand am skimbat manshoanele de pe ghidon. Se pare ca manshonu' de la acceleratzie (partea de cauciuc, care la tine ii cu incalzitoarele...) ajungea putzin in plasticu' de la comanda (unde am butoanele de faruri, prinderea de la oglinda, etc)... acuma, cand am pus nishte manshoane ceva mai scurte, nu-mi mai ajunge la comanda de pe ghidon shi mere acceleratzia foarte ushor.. problema ii ca dupa 2 ani de mers cu "franele" pe manshonu' de acceleratzie, m-am dezobishnuit sa-mi mearga asha de ushor, asha ca acuma merg ca un incepator, cu accelerari brushte shi frane de motor dure.. pana ma reobishnuiesc cu o acceleratzie normala.. :lol:)

 

Ride safe, DDC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

..Uita-te la ceea ce ti-a scris Belea.Sunt sigur ca acolo-i buba.

Sigur este reglajul de intindere al cablurilor de vina.

Verifica asa: scoate unul dintre cabluri si vezi daca merge usor.daca da,atunci slabeste reglajele de la clapeta si incearca cu ele asa.Le reglezi atit cit iti convine..

Este interesant de lamurit un lucru:asa au mers de la inceput sau ti-a facut figuri pe parcurs?

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Este interesant de lamurit un lucru:asa au mers de la inceput sau ti-a facut figuri pe parcurs?

Asa am luat-o. Initial am dat vina pe imbacseala cablurilor.

 

Reglajele mari se fac de linga clapeta iar cele fine de la manson.Chiar daca ai jocul ca la carte este posibil ca celalalt cablu de revenire sa fie mai tensionat si atunci in jurul rotii de clapeta se creaza presiune ne mai lasind+o sa revina singura ci infrinind+o
multzam. incerc sa mai reglez.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...