Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intr-un final a mers si site'ul si celor din Timisoara si sunt 270ron fata+spate. Acuma urmeaza sa vad cand o sa imi cumpar. Pana atuncea sper sa se mai incalzeasca vremea sa ii dau o cheie si sa o misc putin pe strada pe care stau. Nu mai am rabdare pana la primavara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-un final a mers si site'ul si celor din Timisoara si sunt 270ron fata+spate. Acuma urmeaza sa vad cand o sa imi cumpar. Pana atuncea sper sa se mai incalzeasca vremea sa ii dau o cheie si sa o misc putin pe strada pe care stau. Nu mai am rabdare pana la primavara...

Vezi ca te mai costa 50ron camerele pentru roti. Se recomanda schimbarea lor odata cu cauciucurile, iar pe cele vechi le poti tine de rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si din acelea voi cumpara. Ma gandeam si la un rim lock chiar, numai ca nu stiu cat de ajutor is. Pe motocicleta veche aveam Tkc'uri si din cauza ca erau cauciucuri tubless erau destul de tari si stramte pe janta, astfel incat atunci cand faceam pana mi se rupea automat ventilul de la camera. Acuma nu stiu cam care ii diferenta intre cele 2 cauciucuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si din acelea voi cumpara. Ma gandeam si la un rim lock chiar, numai ca nu stiu cat de ajutor is. Pe motocicleta veche aveam Tkc'uri si din cauza ca erau cauciucuri tubless erau destul de tari si stramte pe janta, astfel incat atunci cand faceam pana mi se rupea automat ventilul de la camera. Acuma nu stiu cam care ii diferenta intre cele 2 cauciucuri.

pui camera in tubeless?

 

Si ziceti ca nu stiti magazine de metale prin zona Baneasa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pui camera in tubeless?

 

Si ziceti ca nu stiti magazine de metale prin zona Baneasa?

 

Tkc'urile din cate stiu eu is facute sa fie folosite si tubless.

Si da, pui camera in cauciuc tubeless daca ai roata cu spitele prinse pe centrul jentii. Pana acuma am vazut roata cu spite ce poate fi folosita tubeless doar pe bmw(au spitele prinse pe marginea jentii). Probabil mai is si altele de care nu stiu(aici ma refer doar la motociclete cu roti spitate pt offroad).

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am puse Heidenau K60 pe Domi.

Le-am luat direct de la ei - magazinul din Sag langa Timisoara, tot la ei am si montat si echilibrat(parca 15RON/roata am dat pentru montat si echilibrat - dar am dus rotile demontate de pe moto).

 

Foarte Multumit!

 

Au zgomot de rulare mai mare decat ce aveam inainte (Metzeler Tourance).

Pe noroi si drum nispos merge foarte bine, la fel si pe ploaie.

 

Eu le-am schimbat prin Mai 2008 si am facut mai bine de 6000km.

Uzura a aparut, ca am mers mai mult pe sosea, dar cred ca duc lejer mai un sezon la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit in marea familie a Dominatorilor, Schumy! Sa-l stapanesti sanatos si la cat mai multi kilometri impreuna!

 

Eu am Heidenau pe Domi al meu. Am pus noi fata+spate si pot sa-ti spun ca sunt foarte multumit de ele. Mai concret, in aprox 6000 km nu m-au dezamagit in nicio situatie/tip de drum si anume: asfalt (uscat sau pe ploaie), praf, praf + bolovani, bolovanis, lespezi de piatra, pamant arat si discuit, apa + bolovani (a se citi apa curgatoare :D ), macadam, piatra cubica (inclusiv uda), linii de tramvai (parca nici n-ar exista), drum forestier nasol. Nu am avut ocazia sa le testez foarte mult pe noroi si deloc pe nisip. Singurul lucru (care m-a "speriat" la inceput) mai neplacut (dar nu cine stie ce), este sunetul crampoanelor pe asfalt (desi nu sunt crampoane ca pentru cross, de exemplu). Dar te obiesnuiesti usor cu zgomotul specific si chiar iti poti forma urechea sa-ti dai seama cand trebuie sa mai bagi presiune :)

 

Am uitat sa precizez ca eu am K60. Pentru mai multe modele Heidenau... Heidenau modele enduro

 

Ca sa iti imaginezi cum sta, de exemplu, pe asfalt in curbe (pe Dealul Negru), uita-te la primul filmulet cu Transalpina din semnatura mea. Imaginile filmate "on-board" (de fapt, de pe ghidon), sunt luate de pe Domi al meu, cu K60 (si crede-ma ca nu-l "iertam" deloc).

 

@Ravenitza: Uita de Atvrom daca vrei alt tip de far. Am fost eu ieri sa vad/vorbesc pentru un far, m-am ales cu doua nr de mobil, am sunat azi, am obtinut un al treilea numar, iar ca raspuns mi s-a spus ca nu au pentru motociclete. Dupa ce am insistat putin (probabil ca sa scape de mine), mi-a zis ca pana in februarie ei nu mai aduc faruri, iar daca totusi mai vrea, sa sun atunci... Se pare ca unii chiar nu vor sa vanda! Asa ca: vorbim cu Dilly? :banana:

Merci mult de informatie! Nu stiu ce sa zic...am sa ma mai interesez si daca nu, vorbim cu Dilly

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce? :) Asa, si de unde iti iei? :banana:

 

 

EDIT: Nu-ti lua mitas! Is varza...

 

Eu nu imi iau Mitas. Sunt facute din plastic nu din cauciuc :D

 

Oferta lui Romi3 (de pe forum) pt Domi 10.01.2009_harciogu.doc

 

Nu are K76 pt spate, si oricum pretul ajunge sa fie comparabil cu Anakee, de la Michelin sau Tourance, de la Metzeler :D . Hmmm... inapoi la K60? :blbl:

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate vad nu are nici K60 fatza, iar ce are pt spate are un cod ciutatel... adaosul nu mi se pare mare sincer.

 

 

 

Pare-mi-se mie sau azi ii ziua domnului Serban (ser79ban), care nu stiu daca si-a montat Crashbar-urile alea inca...

 

La multi ani si sa ne traiesti, Dominatorule :D

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

 

Am dat azi drumu la Domi sa vad cum merge pentru ca de cand am luat-o nu m-am mai atins de ea. Dupa o tura extrem de scurta mi-am adus aminte ce bine ii sa te dai si acuma mi ciuda ca mai ii mult pana la primavara.

Un lucru ciudat: nu stiu cum a mers italianul cu ea, da Michelin'ul Anakee de pe ea ,si pe fata si pe spate, ii ros de tot numa pe mijloc si marginile cauciucului(~2cm) is neatinse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

In speranta ca nu va deranjez, as vrea sa va adresez o rugaminte tuturor posesorilor de Honda Dominator, indiferent de model si anul de fabricatie.

Pentru a limita vesnicele discutii sau certuri care se iveau pe topicurile comparative, initiate de cei care doreau sa isi achizitioneze o motocicleta adventure, am gandit acest topic:

 

Topicul RECENZIILOR - Motociclete Adventure (enduro-touring sau touring-enduro)

 

Ideea de baza a fost (si este) ca fiecare posesor, dar mai ales cunoscatorii si fanii dedicati ai anumitor modele sa si le descrie in cele mai mici detalii, pentru ca noi restul sa citim si sa dobandim un minim de cunostiinte necesare.

Va invit pe aceasta cale sa va exprimati si voi parerea acolo. Sunt sigur ca nu poate fi decat benefica contributia voastra, indiferent ca veti scrie 2, 3 sau 10 persoane despre acelasi model (ca an de fabricatie).

 

Bafta si numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

 

Am dat azi drumu la Domi sa vad cum merge pentru ca de cand am luat-o nu m-am mai atins de ea. Dupa o tura extrem de scurta mi-am adus aminte ce bine ii sa te dai si acuma mi ciuda ca mai ii mult pana la primavara.

Un lucru ciudat: nu stiu cum a mers italianul cu ea, da Michelin'ul Anakee de pe ea ,si pe fata si pe spate, ii ros de tot numa pe mijloc si marginile cauciucului(~2cm) is neatinse.

Eu am un Dunlop Trailmax - fostu proprietar l-a luat la SH, ceva uzat; acum e practic slick pe mijloc, insa pe margine are profilu aproape neatins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca ti frica sa te inclinci cu ea?

Mie chiar imi place cum se lasa avand centrul de greutate mai jos(eu venind de pe DT care desi usoara avea centru de greutate foarte sus). Sper sa dau capatu la cauciuc(fara incidente) :)

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca ti frica sa te inclinci cu ea?

Mie chiar imi place cum se lasa avand centrul de greutate mai jos(eu venind de pe DT care desi usoara avea centru de greutate foarte sus). Sper sa dau capatu la cauciuc(fara incidente) :D

Cand m-am suit prima oara pe SLR, la primele curbe am avut un soc si multa vreme le luam cu teama. Asta pentru ca inainte am avut supersport si e mare diferenta de manevrare in curbe. O diferenta as zice eu de la cer la pamant :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu pt ca nu am avut ocazia sa conduc altceva inafara de enduro si enduro-touring-adventure(domi si lc4 adv). Dar cum cu echilibru nu ma plang(m-a scos din multe probleme, mai ales sine ude de tramvai) nu am sesizat diferente mari. Probabil ca la ghidonul unui SS ii altceva din cauza pozitiei. Dar Domi mi se mare foarte usor de controlat si greutatea in mers nu o simti. Mai putin pe loc din cauza ca venind de pe 125cc si 115kg pe ditamai Domi'u parca merge greu sa dai de exemplu cu spatele(probabil si chestie de antrenament) desi ajung mai bine la pamant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu pt ca nu am avut ocazia sa conduc altceva inafara de enduro si enduro-touring-adventure(domi si lc4 adv). Dar cum cu echilibru nu ma plang(m-a scos din multe probleme, mai ales sine ude de tramvai) nu am sesizat diferente mari. Probabil ca la ghidonul unui SS ii altceva din cauza pozitiei. Dar Domi mi se mare foarte usor de controlat si greutatea in mers nu o simti. Mai putin pe loc din cauza ca venind de pe 125cc si 115kg pe ditamai Domi'u parca merge greu sa dai de exemplu cu spatele(probabil si chestie de antrenament) desi ajung mai bine la pamant.

Bine nu cred ca are rost sa dezvoltam subiectul...Dar in mare diferentele sunt: centru greutate, inaltimea motorului, greutate, unghi de viraj, pozitie in sa :)

Cine si-a pus dintre cei cu Domi, manere incalzite?! Ma bate si pe mine un gand insa mi-e teama ca imi papa bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine nu cred ca are rost sa dezvoltam subiectul...Dar in mare diferentele sunt: centru greutate, inaltimea motorului, greutate, unghi de viraj, pozitie in sa :)

Cine si-a pus dintre cei cu Domi, manere incalzite?! Ma bate si pe mine un gand insa mi-e teama ca imi papa bateria.

 

Chiar, cum sta motocicleta din punct de vedere electric? A pus cineva priza de 12v pe ea? Mai incolo ma bate gandu de un gps si ar trebui alimentare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un Dunlop Trailmax - fostu proprietar l-a luat la SH, ceva uzat; acum e practic slick pe mijloc, insa pe margine are profilu aproape neatins.

 

Mda, eu am Bridgestone Trail Wing 48 S cu 49 F ce se indreapta, dupa cum s-a spus mai sus, spre profilul patrat cu uzura pe centru, si nu pe umerii anvelopei.

 

Asta e, nu o sa zgariem niciodata asfaltul cu scaritele in curbe :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare-mi-se mie sau azi ii ziua domnului Serban (ser79ban), care nu stiu daca si-a montat Crashbar-urile alea inca...La multi ani si sa ne traiesti, Dominatorule
La multi ani si sa ne cinstesti (cu prezenta pe coclauri), Serbane!
:)
E un zvor lansat de uameni rai da' multumesc de gindurile bune. Crashbarurile sunt montate, am facut si o super-piesa (suficient de lunga si imbracata in cauciuc)ca sa prind si in partea de sus dracovenia, unde neamtul mi-a dat o scoaba prea scurta, insa nu am mai pus poze ca intretimp am scos carenele si rezervorul si nu prea mai am ce arata de ea.
Cine si-a pus dintre cei cu Domi, manere incalzite?! Ma bate si pe mine un gand insa mi-e teama ca imi papa bateria.
Eu mi-am pus minere incalzite. Is bune cind ai si niste protectie la vint in fatza mainilor, ele incalzind doar palma. Mare atentie la manusile groase de iarna ca au prostul obicei sa fie noi (sau putin folosite fiind doar de sezon) si sa cam au prostul obicei sa taie circulatia periferica si sa faca de rusine minerele incalzite. Montajul e simplu (dupa ce esuezi montindu-le la Starter Solenoid :D ) pe ale mele le-am trecut prin contact dupa ce m-a mai desteptat si le-am pus si printr-un releu (da' nu mai stiu care era motivul pentru care am fost sfatuit sa fac asaceva)
Chiar, cum sta motocicleta din punct de vedere electric? A pus cineva priza de 12v pe ea? Mai incolo ma bate gandu de un gps si ar trebui alimentare.
Tot eu. Tot prin contact si releu am trecut-o. Sta frumos deasupra bordului (e o priza de pus in Dacia probabil, a mai ieftina gasita prin magazin). Functioneaza bine si sh-a facut treaba la incarcat telefonul si reciverul GPS la intoarcerea de la Albena asta vara.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca ti frica sa te inclinci cu ea?

Mie chiar imi place cum se lasa avand centrul de greutate mai jos(eu venind de pe DT care desi usoara avea centru de greutate foarte sus). Sper sa dau capatu la cauciuc(fara incidente) :)

Dimpotriva! Cu cat e unghiu mai ascutit, cu atat am mai mult profil pe cauciuc :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...