Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Nu imi spune mie ca "o Dacie din 1848 poate sa fie diferita de..." Dominatorul nu e Dacie, japonezii au standarde inalte si tolerante mici. Este imposibil sa existe diferente de mai mult de 10% la performantele unei motociclete stock.

 

si inca ceva: nu as da un dominator pe 5 skuzkuki dr !

 

Vezi ca ai cam luat-o pe aratura cu "semi-atacurile" tale. Mie personal mi se rupe de ce ai da tu sau nu. Oricum Suzuki DR nu e pentru baietei. Si eu NU am pomenit nicaieri de Suzuki DR in postul meu, si nu am facut nici o comparatie dar mi-e ca PE TINE te cam roade problema. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai aveai maneta in sensul ca nu se dezintegrase inca? :)

Cum ai verificat etalonarea ceasului de bord?

 

Ce amuzante-s "certurile" astea cu "a mea prinde mai mult".

 

 

De 1 mai se pune laolalta ceva, vreo excursie, o Dobrogea mica? Sau fiecare cu ai lui?

 

 

merge mey ca eu am mers 180. nu deviaza kilometrajul deloc, cu pinion mic, cred ca era original model 90, si inca ceva: mai aveam maneta la 180 cu 7200 rot/min
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am incercat un hard enduro, dar greutatea m-a terminat asa ca m-am ales cu o carena crapata aproape rupta. :)

 

Aveti idee cam pe unde as putea gasi ambele carene culoare alba, model RD02 - 92? Banuiesc ca noi sunt costa cat jumatate de motor asa ca ma orintez catre cele SH din dezmembrari eventual...

 

salutari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am incercat un hard enduro, dar greutatea m-a terminat asa ca m-am ales cu o carena crapata aproape rupta. :)

 

Aveti idee cam pe unde as putea gasi ambele carene culoare alba, model RD02 - 92? Banuiesc ca noi sunt costa cat jumatate de motor asa ca ma orintez catre cele SH din dezmembrari eventual...

 

salutari

Imi pare rau pentru patania ta. Poti cauta in sectiunea de vanzari piese pe forum sau pe ebay. Insa, din cate am vazut eu, cam toate au probleme estetice (cele SH).

 

In schimb, daca nu iti lipsesc parti din carena, se poate reconstitui foarte usor si bine cu fibra de sticla (pe spate). Daca tii foarte mult la estetica, apoi poti sa finisezi parte din exterior a carenei si sa o revopsesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu imi spune mie ca "o Dacie din 1848 poate sa fie diferita de..." Dominatorul nu e Dacie, japonezii au standarde inalte si tolerante mici. Este imposibil sa existe diferente de mai mult de 10% la performantele unei motociclete stock.

 

 

 

Vezi ca ai cam luat-o pe aratura cu "semi-atacurile" tale. Mie personal mi se rupe de ce ai da tu sau nu. Oricum Suzuki DR nu e pentru baietei. Si eu NU am pomenit nicaieri de Suzuki DR in postul meu, si nu am facut nici o comparatie dar mi-e ca PE TINE te cam roade problema. :D

 

 

bine lupule. am glumit cu viteza si ce am scris despre dr nu era pt tine. sa fie cum spui tu. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote name='Lupu' date='Apr 28 2009, 07:17 AM' post='18500

 

 

ai dreptate

 

:D

 

Mai aveai maneta in sensul ca nu se dezintegrase inca? ;)

Cum ai verificat etalonarea ceasului de bord?

 

Ce amuzante-s "certurile" astea cu "a mea prinde mai mult".

 

 

De 1 mai se pune laolalta ceva, vreo excursie, o Dobrogea mica? Sau fiecare cu ai lui?

 

da :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pornit si eu mobra dupa o pauza de 3 zile (busy :D ) si am vazut asa:

 

1. da cu fum la prima pornire.

2. relantiul sta oriunde intre 1500 si 2000 rpm, daca il tai mai mic moare la stop.

3. frana e moale si nu mai blocheaza roata. am aerisit sistemul ca la carte (sub lichid de frana, pompat, dar nici urma de "intarire", ci doar un pasaj al lichidului de frana din bidon-rezervor-conducte-aerisitor-furtun-borcan), frana e tot moale si cand trag de maneta aud un "squiq"(scuic-scuic) daca pot sa mimez sunetul. discul pare curat, la fel si etrierul. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pornit si eu mobra dupa o pauza de 3 zile (busy :D ) si am vazut asa:

 

1. da cu fum la prima pornire.

2. relantiul sta oriunde intre 1500 si 2000 rpm, daca il tai mai mic moare la stop.

3. frana e moale si nu mai blocheaza roata. am aerisit sistemul ca la carte (sub lichid de frana, pompat, dar nici urma de "intarire", ci doar un pasaj al lichidului de frana din bidon-rezervor-conducte-aerisitor-furtun-borcan), frana e tot moale si cand trag de maneta aud un "squiq"(scuic-scuic) daca pot sa mimez sunetul. discul pare curat, la fel si etrierul. :D

 

 

@3: o sa iau un set de garnituri pentru pistonas si o sa curat etrierul sa vad ce minuni se pot face. oricum trebuia sa dau rotile jos sa imi pun gumele noi.

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am mai tras o intilnire de gradul zero. Pe la autobaza militari, dupa ce in prealabil ii vazusem trecind pe linga mine (eu eram pedestru, ma prenidam intre doua magazine cu piese de camion), trei Dominatoare s-au intilnit. Eu, Traian ( sa-mi fie rusine da' nu-i mai stiu userul ca e d-asta cuminte, cu nevasta acasa si nu prea intra pe forum) si.....eeeee aici belea. Inca un Domi rosu, eu retinusem NSK dar am cautat si MOTORINA are nr asta si riderul nu parea deloc fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am mai tras o intilnire de gradul zero. Pe la autobaza militari, dupa ce in prealabil ii vazusem trecind pe linga mine (eu eram pedestru, ma prenidam intre doua magazine cu piese de camion), trei Dominatoare s-au intilnit. Eu, Traian ( sa-mi fie rusine da' nu-i mai stiu userul ca e d-asta cuminte, cu nevasta acasa si nu prea intra pe forum) si.....eeeee aici belea. Inca un Domi rosu, eu retinusem NSK dar am cautat si MOTORINA are nr asta si riderul nu parea deloc fata.

 

Salut,

Intr-adevar nu eram eu. Felicitari pentru spiritul de observatie :D

Motorul este al meu si urmeaza sa il calaresc de indata ce ajung cu picioarele jos. Deocamdata am modificat saua si am lasat-o mai jos din furca, mai am de schimbat o piesa care o sa ii lase garda mai jos.

Pana atunci il calareste sotul meu, al carui Transalp sufera o segmentare de motor - norocul lui ca are motocicleta de rezerva perioada asta. Daca pe el il cauti - nick cornelijus.

Sper sa nu dureze mai mult de cateva saptamani pana o sa ies si eu in trafic, pana atunci va salut de pe locul pasagerului :D

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Sa ma prezint si eu, ma numesc Silviu si de anul trecut posed si eu un Dominator(datorita lui Dori) si ma simt excelent pe el.

Sper sa invat si eu cat mai multe de la voi care aveti mult mai multa experienta si poate facem o iesire impreuna, zicea cineva de o iesire prin mai pe langa Sibiu.

 

In rest numa bine, si astfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Sa ma prezint si eu, ma numesc Silviu si de anul trecut posed si eu un Dominator(datorita lui Dori) si ma simt excelent pe el.

Sper sa invat si eu cat mai multe de la voi care aveti mult mai multa experienta si poate facem o iesire impreuna, zicea cineva de o iesire prin mai pe langa Sibiu.

 

In rest numa bine, si astfalt uscat.

 

mergem silviule. noi sigur si cu dominator 72

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergem silviule. noi sigur si cu dominator 72

Si cu siguranta nu doar noi :baldy: Mai mult decat probabil vom avea un demn reprezentant al Clujului, un altul al Buzau-Bucurestiului si, sper eu, multi altii! :wacko:

 

Trebuie doar sa stabilim detalii (data, cazare, plimbare etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana in iulie am foarte mult timp liber si vreau sa imi modific dominatorul pentru eduro, deja am gasit pe net cateva idei despre cum va arata insa daca a mai facut careva astfel de upgraderi ... schimbul de experienta este bine primit :wacko:

 

1. aripa ridicata - "cross" - elimin problema cu noroiul acumulat sub aripa

3498143678_5dd6fc9286_o.jpg

 

2. eliminarea partilor "inutile" - pentru o greutate mai mica

 

3. ghidoane mai inalte sau inaltatoare - acum am o pozitie incomoda la mersul in picioare (am 1,85m)

3497327483_5260ce7e61_o.jpg

 

 

caut urmatoarele piese second-hand:

- ghidon inalt sau inaltatoare (odata cu inaltarea ghidonului probabil ca va trebui sa schimb si cablurile :baldy: )

- aripa fata cross - din desmembrari

 

 

 

PS. acum 2 ani vazusem pe net un dominator transformat in enduro (cu poze si sfaturi), stie careva adresa respectiva ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca daca inalti ghidonul vei avea nevoie de:

- conducte frana (asta CLAR nu ajunge)

- cablu acceleratie (slabe sanse sa ajunga cum trebe)

- cablu ambreiaj (cred ca asta-i singuru care ar merge mai sus)

- cablu shoc (ar merge, cu conditia sa nu ai pretentia sa iti mentina pozitia maneta cand misti de ghidon)

- crash bar sau ghidon foarte LAT - altfel la orice cazatura vei poliza rezervorul!

 

Aripa de cross poti lua de la 15 mii de modele. Am inteles ca ar merge alea de KTM foarte bine.

 

 

Apropos de excursie... eu am de gand sa trag weekendu viitor o tura pana in Piatra Craiului, la Garofita (pe versantul opus Curmaturii/Plaiului Foii). Vor fi niste prieteni pe acolo si ma duc sa-i vizitez. Plecarea va fi probabil la pranz sambata cu intoarcere duminica seara. Cazarea - eu ma duc cu cortul si mancarea in traista. Cine e interesat - stiti cum sa dati de mine. :baldy:

 

Ar fi o idee sa dam o tura pana acolo sambata, iar duminica sa trecem pe la Sibiu in drum spre casa, desi ar fi destul de lung drumul.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de excursie... eu am de gand sa trag weekendu viitor o tura pana in Piatra Craiului, la Garofita (pe versantul opus Curmaturii/Plaiului Foii). Vor fi niste prieteni pe acolo si ma duc sa-i vizitez. Plecarea va fi probabil la pranz sambata cu intoarcere duminica seara. Cazarea - eu ma duc cu cortul si mancarea in traista. Cine e interesat - stiti cum sa dati de mine. :wacko:

 

Ar fi o idee sa dam o tura pana acolo sambata, iar duminica sa trecem pe la Sibiu in drum spre casa, desi ar fi destul de lung drumul.

 

eu as veni, dar am mobra facuta varza si nu am bani sa o duc la mecanic. :baldy:

 

intreb si eu: tips&tricks pentru curatarea si reglarea carbului? in afara de ce se spune in manualul de model 88-89? o sa gasesc acelasi tip de carb, nu?

 

in principiu stiu ca trebuie scos carbu, spalat cu decarburol/decarbusolv, suflat jiglere cu aer comprimat, dar am fost total pierdut la ajustarea relantiului prin "pilot screw" (ma astept sa fie surubul de reglare al aerului in amestec) si a limitatorului cursei acceleratiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in principiu stiu ca trebuie scos carbu, spalat cu decarburol/decarbusolv, suflat jiglere cu aer comprimat, dar am fost total pierdut la ajustarea relantiului prin "pilot screw" (ma astept sa fie surubul de reglare al aerului in amestec) si a limitatorului cursei acceleratiei.

 

Desfaci jiglerele, le cureti in decarburol si le pui perpendicular pe "lumina soarelui" sa vezi daca sunt infundate cu ceva depuneri, caz in care trebuiesc suflate bine (daca se poate cu aer comprimat) si in nici un caz desfundate cu acul :wacko: . In cel mai rau caz in care nici spalatul/suflatul nu prea fac treaba se foloseste o litza subtire (de pilda o litza dintr-un cablu de frana de bicicleta) pentru desfundare. Litza desfunda fara sa "insiste" si nu risti decalibrarea jiglerelor.

 

La carbelitorul ala ai "idle screw" (ala de relanti) si "pilot screw" ala de amestec - sub galeria de admisie. E pus cam naspa deci ai grija sa nu te frigi cand te joci la el. Pornesti motoreta, o lasi sa se incalzeasca ca sa mearga cat de cat stabil fara sa aiba socul tras si te apuci sa "manaresti" surubul ala in felul urmator: cu miscari fine rotesti cate un sfert de tura intr-un sens sau intr-altul urmarind sunetul motorului (sa nu vrea sa "moara") ci sa isi intetzeasca bataile, de parca ar creste relantiul (bine ca pana la urma chiar creste :baldy: ); continui sa invartzi sa vezi daca nu cumva mai merge un pic iar daca incepe sa moara revii usor in pozitia in care bataile erau cele mai dese. Il lasi acolo si apoi mai reduci (daca este cazul) din surubul de relanti (limitatorul clapetei) sa stea la 1500 rpm. Am incercat sa explic mai popular, pe inteles, sper sa se fi inteles deci.

 

Nu prea am timp si i-am promis si lui Gabi ca il ajut sa vedem ce are Dominatoarea de s-a blocat, ca altfel o "manaream" impreuna. Dar pe weekend s-ar mai gasi niste vreme libera, daca nu reusesti tu intre timp cumva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-as inscrie... poate Paltinis, Curmatura...?

Cred ca am avea multe de povestit.

 

 

pai mergem pe traseul pe unde sunt probele din raliul sibiului si e foarte fain

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...