Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

a mai rupt cineva pinul de la etrierul fata, care trece printr-una din urechile placutelor de frana (reperul 2)? la mine s-a rupt si ca solutie (de moment/permanenta) s-a ales folosirea unui burghiu mai mic decat diametrul pinului si presarea lui cu capacelul ce venea deasupra (reperul 1). astfel gaura filetata din etrier are o margine de surub inspre placute si e libera/normala in lateral/exterior.

 

este o solutie refiletarea? aveti vreo recomandare - mester strungar, frezor, specialist mecanica fina/whatever - care sa nu imi sparga etrierul (deja am scenarii horror cu frana asta fata)?

 

post-5125-1244043444_thumb.jpg

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da' la ce-ti trebuie refiletarea?

Daca tot esti in 'strungar mood' mai degraba sa-ti pileasca un surub/tija filetata ca sa o reduca pina la grosimea tijei ce trece prin urechi si sa-ti faca un cap la fileul asta. Oricum daca faci alt filet acolo iti trebuie un pin cu filet de dimensiunea noua. Sau poti sa cauti reperul 2 de cumparat. Cred ca se gaseste la mai multe tipuri de frina nu doar la Dominator. Daca stau sa ma gindesc mai bine, o refiletare pe zona aia poti sa faci si tu. Banuiesc ca-i aluminiu, iei un tarod si largesti filetul. TEORETIC

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ma gandeam sa intru cu tarodul din exterior, acolo unde filetul este ok, si sa merg spre placute, scotand restul ramas din surub. dar... nu stiu daca se poate face. pin, daca ma supar ;), cumpar si de la Honda, numai sa potolesc piticii de pe creier legati de nesiguranta. :cheers:

 

post-5125-1244044603_thumb.jpg

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau inmoi dracovenia aia bine in degivrant (ca sa nu ai probleme cu restul de surub ramas pe filet) si incerci cu un extractor de suruburi. Ce filet este? (M...)

 

LE: mi-am aruncat un ochi pe niste placute de frina mai vechi. Daca pinul trece prin gaurile alea si are si un cap mai maricel .....atunci e usor sa gasesti extractor. Ma gindeam sa nu fie un M4-M5 filetul.

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

degripant, lichid de frana... sa vad ce o sa ii fac. mai intai sa dau comanda la honda si sa vad cand vine. un pin din asta e 9 euro. incredibil ;)

 

sa vad ce extractoare gasesc.

pai ei zic ca intr-o saptamina vine (la MotoStoreHonda, linga Gara de nord)

Negociem pt extractoare :cheers: da' n-am coada patrata. Se gaseste ceva sa inlocuim coada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ei zic ca intr-o saptamina vine (la MotoStoreHonda, linga Gara de nord)

Negociem pt extractoare :cheers: da' n-am coada patrata. Se gaseste ceva sa inlocuim coada.

de cat e coada? nu merge adaptata la un clicket?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serban pe la sf luni ma ajuti si pe mine sa montez niste handguarduri ca cele de pe mototoreta

Binenteles

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Harciogu de unde ai luat setul de tourance cu 660?

Serban pe la sf luni ma ajuti si pe mine sa montez niste handguarduri ca cele de pe mototoreta ta.(platesc cash sau bere)

 

inteleg ca e un pret bun ;)

 

romi3, de aici, de pe forum. are si un topic dedicat. ii dai dimensiunile si iti trimite fisier cu ce are pt motorul tau si la ce bani. foarte prompt, ardelean de treaba, a stat calm si cand am incurcat eu o comanda si am spus mai mult decat trebuia. pune-ti o vorba buna, cu parerea mea de rau. :cheers:

 

la mine au fost 630 (F 280 cu S 350) gumele si 30 expedierea Cluj-Bucuresti. gume din saptamanile 4x ale anului de gratie 2008, deci noi-noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inteleg ca e un pret bun ;)

 

romi3, de aici, de pe forum. are si un topic dedicat. ii dai dimensiunile si iti trimite fisier cu ce are pt motorul tau si la ce bani. foarte prompt, ardelean de treaba, a stat calm si cand am incurcat eu o comanda si am spus mai mult decat trebuia. pune-ti o vorba buna, cu parerea mea de rau. :cheers:

 

la mine au fost 630 (F 280 cu S 350) gumele si 30 expedierea Cluj-Bucuresti. gume din saptamanile 4x ale anului de gratie 2008, deci noi-noi.

Si tot nu ne zici unde le-ai schimbat si cat te-a costat? Si, bineinteles, daca esti multumit ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-a schimbat unde le-am schimbat si eu... cu nitel tam-tam si comentarii. Nu-i foarte recomandata vulcanizarea aia, dar isi face treaba :D

Sa inteleg ca eu sunt singurul care si le schimba singur?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat aseara si rasina.....in we e "mozoleala time". M-am laudat ca nu am nevoie de acetona, nu as vrea sa dezamagesc omu'.

 

(acuma nu mai uneste posturile nea scriptu'? :D )

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, ala-s eu, si e din 97 dominatorul :blink:)

nu era motorul de care spune dilly ca are o bataie la biela.. in bolt sau la cuzinetul de jos? :D

 

Talonul e foarte tare la cauc enduro noi. Te chinui foarte mult doar cu leviere, fara masina aia de la vulcanizare. Iar 10 lei cat costa nu mi se pare o suma mare la un schimb.

Sa inteleg ca eu sunt singurul care si le schimba singur?
Editat de rechinulalb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca s-a mai scris pe undeva pe topic dar e bine de mentionat:

 

- pentru cei cu mobre din 96: luati placute fata de etrier nissin, pentru modelul 91-95, cu 2 "urechi" (la lucas trw organice codul MCB571), nu modelul de etrier brembo, cu 1 "ureche"(la lucas trw organice codul MCB671). eu acum le am pe amandoua.

 

post-5125-1244143032_thumb.jpgpost-5125-1244143016_thumb.jpg

 

Later edit:

 

acum am vazut ca a mai avut cineva probleme asemanatoare cu ale mele.

 

am patit eu la etrierul spate

am mers la strugar si mi-a refiletat si mi-a dat alt surub.

 

daca te intereseaza: Ion Goia str popa tatu 92 (piata matache)

tel - frima: 3167554

mobil: 0721214912

 

cat poate sa coste o refiletare?

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

You sure?

Lucas MCB 671 alea cu 1 ureche din poza sunt pe fatza la modelul '97

Pe spate sunt unele MCB 672LF.

 

 

 

Alea cu 1 ureche sunt de spate!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea cu 1 ureche sunt de spate!

 

Am intors problema pe toate partile, stiu despre ce vorbesc. Mai ales ca ma pot holba live la amandoua modelele :D

 

Problema apare cand cumperi placute de 96 care sunt peste tot trecute a fi comune cu cele de 97, nu de 95.

 

Pe spate, placutele MCB 672 sunt mai scurte.

 

post-5125-1244148718_thumb.jpg

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intors problema pe toate partile, stiu despre ce vorbesc. Mai ales ca ma pot holba live la amandoua modelele :D

 

Problema apare cand cumperi placute de 96 care sunt peste tot trecute a fi comune cu cele de 97, nu de 95.

 

Pe spate, placutele MCB 672 sunt mai scurte.

 

post-5125-1244148718_thumb.jpg

Asa este.

 

Am patit si eu aceeasi chestie ca si tine anul trecut, cand am comandat placute fata pt modelul 96 si mi-au venit altele, asa cum ai patit si tu.

 

Luati aminte ce a spus Harciogu'! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dominatori din toata tara, uniti-va! :D

In weekend-ul 4-5 iulie 2009 la Sibiu

Prima intalnire de amploare a Dominatorilor - 2009!

 

Asa cum am tot discutat online si offline in ultimile cateva luni, haideti fratilor sa ne intalnim si noi, Dominatorii din toata tara. Locatia fiind deja acceptata de toti cei care am discutat despre asta - respectiv Sibiu - haideti sa o "comitem".

 

Pana acum au fost de acord si s-au inscris urmatorii:

 

1) N-X-R (Sb)

2) Switch ( B )

3) Dominator72 ( B )

4) Naadi ( B ) - singura Dominatoare pe care o cunosc personal (dar stiu ca mai exista o Dominatoare din Craiova)

5) Tracul ( B )

 

Si-ar dori dar inca nu au confirmat/infirmat:

A- Ser79ban ( B )

B- RD 02 ALX ( B )

 

Cine se mai inscrie? NX250, ne onorezi cu prezenta? Dar ceilalti? (ca sa nu enumar acum lista Dominatorilor)

 

Domnul N-X-R deja studiaza trasee, locuri de campare si ne putem baza pe el sub toate aspectele organizatorice (si nu numai) la fata locului.

 

Deasemeni, din B mai sunt doritori si din alte grupe asemanatoare de motociclete:

a- ShadowRider (DR 650)

b- Didi (Pegaso 650)

c- Doctoril (Transalp)

 

Poate si domnul SorinDMihail va dori sa ne insoteasca, fie doar ca si asistenta rutiera daca pana atunci nu devine fericitul posesor al unui Domi :P Ce zici, Sorine?

 

Cei care vor veni din (:P, probabil ca vom pleca chiar de vineri dupa-amiaza - pe 3 iulie. Din experienta domnului N-X-R, in situatia in care se merge in limita legala de viteza, cu traficul de rigoare, drumul Bucuresti-Sibiu poate fi parcurs in aproape 4 ore. Daca se mai pune problema pe traseu si de mici pauze - care sunt inerente in cazul unui grup mai mare, care include si fumatori - timpul real de parcurgere a distantei creste usor la 5 ore.

 

In cazul in care viteza de croaziera nu depaseste 100-110km/h (maxim 120km pe portiuni scurte) se poate obtine un consum mediu de 4-4.5%.

 

Deci? Pe cine mai contam? :blink: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si dominatoarea lu' Doctoril? Sau ea e acea "naadi"?

 

Consumul de 4-4,5% e vis curat pentru orice motor care nu a fost de mult in service :D La 90-100 la ora eu am scos consum un pic sub 5 (4,8 cred) si un pic peste cu medie la 100. Eu stiu de Sighiu ca s-ar face in 5 ore+.

 

Totodata, nu s-a clarificat modalitatea de cazare. Eu cam stiu ce si cum, dar ar trebui asternut si acilea.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si dominatoarea lu' Doctoril? Sau ea e acea "naadi"?

 

Consumul de 4-4,5% e vis curat pentru orice motor care nu a fost de mult in service :D La 90-100 la ora eu am scos consum un pic sub 5 (4,8 cred) si un pic peste cu medie la 100. Eu stiu de Sighiu ca s-ar face in 5 ore+.

 

Totodata, nu s-a clarificat modalitatea de cazare. Eu cam stiu ce si cum, dar ar trebui asternut si acilea.

Ei bine, domnu' N-X-R a scos 4% din Bucuresti pana in Brezoi (Valea Oltului). Tot gaina batrana face ciorba buna :blink:

 

Cazare: ideal/majoritatea cu cortul. Pentru cine prefera altceva, exista pensiuni si hoteluri in zona din plin. Insa e cineva doritor sa piarda miscarea sportiva "cine prinde ursul de coada", "aoleu de ce am lasat conserva deschisa la usa cortului", "ascunde, Doamne, bautura/ca am cazut in batatura"?... :D

 

P.S.1 Da, Dominatoarea de care intrebi e Naadi.

 

P.S.2. Vara trecuta am scos pe traseul Buc-Targoviste-Zarnesti-Plaiul Foii-Zarnesti-Plaiul Foii-Zarnesti-Plaiul Foii-Zarnesti 4,95%, in conditiile in care am mers cu pasager si full (chiar mai mult decat full, ca nu prea se mai vedea pasagerul) de bagaje. Evident, cu forja pe urcare, curbe etc... (vorba aia, doar aveam Heidenau nou-noutze :P )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...