scabron Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 (editat) mei jupani, gasit asta pe net si am zis ca tre sa va arat si voua, ca prea ii faina: http://www.bikeexif.com/honda-nx650-dominator mai multe poze http://nx650elsinore.blogspot.com/2010/07/...ct-complete.html si un mic teaser... Editat Septembrie 3, 2010 de scabron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Si-o facut-o unu de prin Anglia. Belea i-o iesit, chiar daca mie nu imi place stilul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 nu conteaza daca e mai scurt, la gauri sa potriveascaBa conteaza. 8 cm e enorm, omule. S-ar putea sa-l poti pune pe motor, dar va sta ca o dacie veche cu 8 insi si 7 saci de cartofi in ea si la gropi va lovi roata in subcadru. o sa fie cel putin caraghios , dar si putin manevrabil cumn era pe timpuri bicicletele alea cu roata cat casa pe fata si pe spate una de caricior de piata Mesaj completat scuzati greselile de ortografie. am inspectat cateva beri. Mesaj completat scuzati greselile de ortografie. am inspectat cateva beri. Mesaj completat Sa-mi fie iertata interventia, dar nu ma pot abtine. Atitudinea unui "endurist" ar trebui sa fie mult mai "enviromently friendly", mai responsabila si mai in echilibru cu natura, mai ales cate noxe aruncam in aer prin paduri si cat stres provocam faunei. Nu cred ca exemplul filmat ar trebui macar montat intr-un film, daramite sa fie dat exemplu pe youtube de cum sa-ti speli lantul. Rusine. Sa nu mai vb de exemplul echipamentului purtat si "abilitatile deosebite" de offroad ale "pilotului". Parerea mea.. lasa batrane ca nu prin asta se polueaza planeta. aia care dau bere la ursi la gradina zoologica, polueaza sau le fac bine? cred ca iii polueaza pe ursi la minte de nu mai vor apa de izvor... sursele de poluare sunt altele, nu ca trece unu cu motoru prin rau, o data la doi ani. numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 sub galerii am 2 tuburi de inox care se unesc si o iau in partea stanga a motorului , la vechiul Domi nu aveam asa ceva asa ca nu stiu unde vine tubul acela . Pare ceva de ungere cu ulei . Sorry nu am poza . poate sa=mi spuna cineva unde merge tubul ? PS : are cineva de vanzare o fisa de bujie de la Domi ? sau stie cineva daca pot adapta o fisa de la cbr . Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 sub galerii am 2 tuburi de inox care se unesc si o iau in partea stanga a motorului , la vechiul Domi nu aveam asa ceva asa ca nu stiu unde vine tubul acela . Pare ceva de ungere cu ulei . Sorry nu am poza . poate sa=mi spuna cineva unde merge tubul ? PS : are cineva de vanzare o fisa de bujie de la Domi ? sau stie cineva daca pot adapta o fisa de la cbr . Mersi eu am cumparat o pipa cu fisa, pe care am scurtat-o la dimensiunea potrivita,,,,,, si merge la fel ca cea originala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 (editat) @Robyb: vezi ca ti s-a mai raspuns odata. Cum bine zicea cineva inaintea mea, este vorba de epuratorul de gaze. Nu are niciun scop functional, fiind menit doar sa reduca emisiile in vedere indeplinirii unor norme stricte antipoluare. Din ce am citit, nu sunt mari diferente (pe dyno practic e tot una) intre varianta cu epurator, acelasi model cu epuratorul scos si modelul fara epurator. Poate fi inlaturat, daca astupi cumva gaurile din motor/carcasa filtru aer/colector de depozite la care e conectat. Editat Septembrie 6, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Melc, melc, codobelc... sau... am si eu o problema De la o vreme, motocicleta mea nu mai prinde viteza! Adica, chiar daca prinde, nu mai indica nimic vitezometrul. In ultimile cateva mii de kilometri, acul avea o "bataie" serioasa intre 30-60km/h pana cand ajungeam la o indicatie de 60-70km/h dupa care indica frumos (adica fara sa mai bata), continuu. Cand am intorceam de la Dominatoriada, aproape de Targoviste, indicatia si-a dat "obstescul sfarsit". Am fost mai mult decat convins ca de vina cablul de vitezometru. Am cumparat cablu nou, dar cand sa-l schimb... alta problema: surubul care fixeaza camasa cablului in melc s-a blocat, adica nu mai pot sa-l desurubez sub nicio forma. Astazi am dat mecul jos (cu tot cu cablu, evident). N-am reusit sa desfac surubul, insa am constatat ca am cablul absolut ok. Si melcul la fel (am fost astazi si am comparat cu un melc nou). Insa cand montez melcul la locul lui, dupa ce strang axul, atunci cand invart roata, uneori invarte (doar pe anumite unghiuri de rotatie) cablul de vitezometru, alteori nici macar atat. Ca in filmarea de mai jos: P.S. Tin degetul mare in dreptul capatului de cablu ca sa fie mai contrastant, insa, evident, nu franez capatul de cablu cu degetul (asa cum ar putea parea din inregistrarea video) Sa fie oare de la saiba care antreneaza piesa de plastic? E posibil ca "urechile" de pe saiba metalica sa aplatizeze (in anumite conditii, poate) in timp? Mesaj completat Melc, melc, codobelc... sau... am si eu o problema De la o vreme, motocicleta mea nu mai prinde viteza! Adica, chiar daca prinde, nu mai indica nimic vitezometrul. In ultimile cateva mii de kilometri, acul avea o "bataie" serioasa intre 30-60km/h pana cand ajungeam la o indicatie de 60-70km/h dupa care indica frumos (adica fara sa mai bata), continuu. Cand am intorceam de la Dominatoriada, aproape de Targoviste, indicatia si-a dat "obstescul sfarsit". Am fost mai mult decat convins ca de vina cablul de vitezometru. Am cumparat cablu nou, dar cand sa-l schimb... alta problema: surubul care fixeaza camasa cablului in melc s-a blocat, adica nu mai pot sa-l desurubez sub nicio forma. Astazi am dat mecul jos (cu tot cu cablu, evident). N-am reusit sa desfac surubul, insa am constatat ca am cablul absolut ok. Si melcul la fel (am fost astazi si am comparat cu un melc nou). Insa cand montez melcul la locul lui, dupa ce strang axul, atunci cand invart roata, uneori invarte (doar pe anumite unghiuri de rotatie) cablul de vitezometru, alteori nici macar atat. Ca in filmarea de mai jos: P.S. Tin degetul mare in dreptul capatului de cablu ca sa fie mai contrastant, insa, evident, nu franez capatul de cablu cu degetul (asa cum ar putea parea din inregistrarea video) Sa fie oare de la saiba care antreneaza piesa de plastic? E posibil ca "urechile" de pe saiba metalica sa aplatizeze (in anumite conditii, poate) in timp? Observatie ulterioara. Am desfacut din nou melcul si am mai indoit suplimentar urechile de pe saiba montata pe roata. Acum pare sa indice mai mult decat inainte (la proba pe stand, cu fata ridicata, invartind roata cu mana, acul de la vitezometru dansa frumusel in jurul valorii de 20km/h - deh, a ramas cu "parkinsonu" asta, se pare)... Mesaj completat Melc, melc, codobelc... sau... am si eu o problema De la o vreme, motocicleta mea nu mai prinde viteza! Adica, chiar daca prinde, nu mai indica nimic vitezometrul. In ultimile cateva mii de kilometri, acul avea o "bataie" serioasa intre 30-60km/h pana cand ajungeam la o indicatie de 60-70km/h dupa care indica frumos (adica fara sa mai bata), continuu. Cand am intorceam de la Dominatoriada, aproape de Targoviste, indicatia si-a dat "obstescul sfarsit". Am fost mai mult decat convins ca de vina cablul de vitezometru. Am cumparat cablu nou, dar cand sa-l schimb... alta problema: surubul care fixeaza camasa cablului in melc s-a blocat, adica nu mai pot sa-l desurubez sub nicio forma. Astazi am dat mecul jos (cu tot cu cablu, evident). N-am reusit sa desfac surubul, insa am constatat ca am cablul absolut ok. Si melcul la fel (am fost astazi si am comparat cu un melc nou). Insa cand montez melcul la locul lui, dupa ce strang axul, atunci cand invart roata, uneori invarte (doar pe anumite unghiuri de rotatie) cablul de vitezometru, alteori nici macar atat. Ca in filmarea de mai jos: P.S. Tin degetul mare in dreptul capatului de cablu ca sa fie mai contrastant, insa, evident, nu franez capatul de cablu cu degetul (asa cum ar putea parea din inregistrarea video) Sa fie oare de la saiba care antreneaza piesa de plastic? E posibil ca "urechile" de pe saiba metalica sa aplatizeze (in anumite conditii, poate) in timp? Mesaj completat Observatie ulterioara. Am desfacut din nou melcul si am mai indoit suplimentar urechile de pe saiba montata pe roata. Acum pare sa indice mai mult decat inainte (la proba pe stand, cu fata ridicata, invartind roata cu mana, acul de la vitezometru dansa frumusel in jurul valorii de 20km/h - deh, a ramas cu "parkinsonu" asta, se pare)... . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 (editat) Vorbeam cu dilly mai demult despre melci (de domi, nu d'aia de n-au picioare si lasa dare). Spunea ca saiba aia daca-i pusa prost strica tot jocu si nu mai angreneaza cum trebe melcul, stricandu-l in timp. N-am verificat ca eu am scapat de melc. Eu as verifica sa nu cumva sa fie prea larg pus axul (jambe cracanate destul cat sa prinda melcul joc lateral) si sa functioneze ok saiba aia (adica sa fie angrenata corect de roata) -- monteaza roata odata fara melc si vezi daca in miscarea normala a rotii, saiba aia merge ok; incearca sa opresti saiba cu ceva surubelnita sau lemn - poate acolo o fi buba. Si inca ceva: corpul melcului e ok? invarte liber? Editat Septembrie 7, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Vorbeam cu dilly mai demult despre melci (de domi, nu d'aia de n-au picioare si lasa dare). Spunea ca saiba aia daca-i pusa prost strica tot jocu si nu mai angreneaza cum trebe melcul, stricandu-l in timp. N-am verificat ca eu am scapat de melc. Eu as verifica sa nu cumva sa fie prea larg pus axul (jambe cracanate destul cat sa prinda melcul joc lateral) si sa functioneze ok saiba aia (adica sa fie angrenata corect de roata) -- monteaza roata odata fara melc si vezi daca in miscarea normala a rotii, saiba aia merge ok; incearca sa opresti saiba cu ceva surubelnita sau lemn - poate acolo o fi buba. Si inca ceva: corpul melcului e ok? invarte liber? Saiba e relativ fixa pe roata, am verificat aseara. Iar melcul este presat pe roata; in momentul cand axul este strans la maxim, melcul (carcasa/exteriorul) nu mai misca. Melcul si el se invate ok in... cochilie. Cred ca o sa-i mai acord atentie in curand, cand voi schimba rulmentii din fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 (jambe cracanate destul cat sa prinda melcul joc lateral) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Cand am schimbat melcul, cel vechi era tocit si bucati din el erau bagate pe melcul vertical. Am scos toata vasilina si am spalat bine cochilia. Vreo jumatate de ora tot mai apareau diverse fragmente de plastic. Sub melc mai sunt doua saibe subtiri de metal. Daca merge intrerupt este clar de la saiba cu urechi (nu mai actioneaza asupra melcului).. caci melcul, daca se blocheaza ar trebui sa se rupa. Vezi si cablul sa fie infipt bine prin manta .. sa nu aibe joc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 (editat) Cand am schimbat melcul, cel vechi era tocit si bucati din el erau bagate pe melcul vertical. Am scos toata vasilina si am spalat bine cochilia. Vreo jumatate de ora tot mai apareau diverse fragmente de plastic. Sub melc mai sunt doua saibe subtiri de metal. Daca merge intrerupt este clar de la saiba cu urechi (nu mai actioneaza asupra melcului).. caci melcul, daca se blocheaza ar trebui sa se rupa. Vezi si cablul sa fie infipt bine prin manta .. sa nu aibe joc... Merci de info. Se pare ca saiba cu urechi era cauza principala. Noaptea trecuta am scos putin mai mult in relief urechile de pe saiba si astazi am constatat ca indica frumos, fara "tremurici" la ac. N-am avut timp sa verific la viteza mica (in jur de 20km/h) dar poate vad maine (azi)... Totul e sa merg atat de incet mai mult de 0.5 secunde Apropos de saibe subtiri de metal... ma gandeam ca ar fi o solutie sa pun sub melc ceva saibe de genul asta, insa nu stiam daca va mai actiona asupra danturii de pe cablu (apropos, cablul e ok). Oricum, la mine aceste saibe nu exista, cu exceptia unui soi de... siguranta (care nu e plata, ci are sectiune cilindrica, un soi de sarma otelita foarte subtire). Unde as putea gasi oare astfel de saibe, de care spunei tu? Editat Septembrie 7, 2010 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Salut, Nu stiu de unde ai putea face rost de astfel de saibe. Poti intreba la Dilly. Saibele pe care le am eu acolo sunt doua. Una este plana iar cea de-a doua este putin concava. (un arc de cerc ... in sectiune)Concavitatea vine pe buza melcului. Chestiile aste umplute cu vasilina cred ca reduc foarte mult frecarea intre melc si caracsa. Saibele sunt foarte foarte subtiri. Nu cred ca e o idee buna sa pui unele mai groase pt ca ridica melcul si nu va mai calca bine pe cel vertical. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Probabil sunt saibe care faciliteaza frecarea, cum ai si la maneta de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 salut , revin si eu dupa ceva vreme si as vrea mic sfat din partea voastra daca sunteti bine voitori vreau sa-mi incalt dominatoru si nustiu pe ce sa ma axsez. eu 90 la % din drumuri sunt pe asfalt si as opta ptr niste anvelope care duc mai mult si au aderenta mai buna? Mesaj completat salut , revin si eu dupa ceva vreme si as vrea mic sfat din partea voastra daca sunteti bine voitorivreau sa-mi incalt dominatoru si nustiu pe ce sa ma axsez. eu 90 la % din drumuri sunt pe asfalt si as opta ptr niste anvelope care duc mai mult si au aderenta mai buna? problema e ca are un prieten un cauciuc nou 130/80/17 continental TKC80 la un pret foarte bun si ma gandeam sa imi si pa fata sa fac pereche , dar ma cam ingrijoreaza durata de viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 salut , revin si eu dupa ceva vreme si as vrea mic sfat din partea voastra daca sunteti bine voitorivreau sa-mi incalt dominatoru si nustiu pe ce sa ma axsez. eu 90 la % din drumuri sunt pe asfalt si as opta ptr niste anvelope care duc mai mult si au aderenta mai buna? Mesaj completat problema e ca are un prieten un cauciuc nou 130/80/17 continental TKC80 la un pret foarte bun si ma gandeam sa imi si pa fata sa fac pereche , dar ma cam ingrijoreaza durata de viata Despre TKC-uri lumea spune ca sunt excelente si au cea mai buna aderenta pe asfalt dintre cramponate. Au o singura hiba: se tocesc repede. Si sunt scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 salut , revin si eu dupa ceva vreme si as vrea mic sfat din partea voastra daca sunteti bine voitorivreau sa-mi incalt dominatoru si nustiu pe ce sa ma axsez. eu 90 la % din drumuri sunt pe asfalt si as opta ptr niste anvelope care duc mai mult si au aderenta mai buna? Mesaj completat problema e ca are un prieten un cauciuc nou 130/80/17 continental TKC80 la un pret foarte bun si ma gandeam sa imi si pa fata sa fac pereche , dar ma cam ingrijoreaza durata de viata Incearca si la http://www.heidenau.ro/ sau cu mai multe detalii in /index.php?showtopic=224462. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flopicu Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 salut. am si eu un dominator si au aparut ceva probleme, daca ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi. Intr-o zi eram la plimbare si brusc nu am mai putut sa schimb treapta, a ramas in a 3-a (pedala are cursa dar nu mai schimba, sa fie furca?) Am oprit motoru l-am adus acasa si am incercat sa il pornesc ( cric ridicat, ambreaj tras) si nu da nici un semn e mort... nu am nici cea mai mica idee ce ar putea fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 salut. am si eu un dominator si au aparut ceva probleme, daca ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi. Intr-o zi eram la plimbare si brusc nu am mai putut sa schimb treapta, a ramas in a 3-a (pedala are cursa dar nu mai schimba, sa fie furca?) Am oprit motoru l-am adus acasa si am incercat sa il pornesc ( cric ridicat, ambreaj tras) si nu da nici un semn e mort... nu am nici cea mai mica idee ce ar putea fi. Probabil s-a futut ceva in cutia de viteze. Avea vreun zgomot ciudat inainte? Suierat intr-o anumita viteza, etc? Electromotorul invarte, dar nu pleaca mobra? Sau invarte foarte greu? Posibil sa fie nevoie sa-l desfaci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flopicu Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Nu invarte deloc, ca si cum ai incerca sa i dai la automat fara contact. nu a avut nici un sunet in cutie nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Ceva e clar dubios prin cutia aia a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Nu invarte pt ca nu e la neutru. Mie uneori, chiar cu cricul ridicat, nu imi pornea elecromotorul daca nu scoteam la neutru. Cineva zicea candva ca acel contact de la cric e aiurea... ca nuai nevoie de el. Daca stau sa ma gandesc de cate ori am incercat sa pornesc mobra s-o incalzesc fiind pusa pe cric si uitand s-o scot din vitea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Poate deja sunteti deja in tema, asa ca scuze daca ma repet:D Credeti ca va reinvia Dominatorul? http://www.topspeed.com/motorcycles/motorc...zi-ar84415.html ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- The Honda NX 650 Dominator is a budget dual-sport motorcycle powered by a 644cc single-cylinder engine, produced by the Japanese manufacturer between 1988 and 2003. Italy’s motorcycle design guru Oberdan Bezzi has come up with a rendering for a new Honda Dominator. Nowadays, such a bike would have to compete with models such as the Yamaha XT 660Z Tenere, BMW F 650 GS and Kawasaki KLX 650, but if the previous Dominator’s reliability and great mileage were also taken in consideration, we reckon the middleweight dual-sport segment will soon have a new leader. Still, that is only and only if Honda ever decides to revive the Dominator. Looks like even a supermoto version isn’t to be neglected either. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Poate deja sunteti deja in tema, asa ca scuze daca ma repet:D Credeti ca va reinvia Dominatorul? http://www.topspeed.com/motorcycles/motorc...zi-ar84415.html ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- The Honda NX 650 Dominator is a budget dual-sport motorcycle powered by a 644cc single-cylinder engine, produced by the Japanese manufacturer between 1988 and 2003. Italy’s motorcycle design guru Oberdan Bezzi has come up with a rendering for a new Honda Dominator. Nowadays, such a bike would have to compete with models such as the Yamaha XT 660Z Tenere, BMW F 650 GS and Kawasaki KLX 650, but if the previous Dominator’s reliability and great mileage were also taken in consideration, we reckon the middleweight dual-sport segment will soon have a new leader. Still, that is only and only if Honda ever decides to revive the Dominator. Looks like even a supermoto version isn’t to be neglected either. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- arata bestial ce vor sa faca astia , daca ar fi sa faca vreodata... P.S. ai motor exact ca al meu la colorit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 N-o sa mai scoata nimic de talia domiului prea curand. Desenul ala a fost arhidiscutat -- e al unui macaronar fara ocupatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.