Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

salutare

 

azi am inceput sa desfac pe domi sa ajung la amortizor sa mai cobor un pic spatele...(vreo 2-3 cm) ca mi se pare prea sus si prea rigid.

 

am avut surpriza ca surubul colierului uneia dintre tobe sa se rupa cand incercam sa il desfac; cu timpul pe care l-am pierdut incercand sa scot surubul de-acolo a inceput sa se insereze, si cum eram la vreo 15 km de casa m-am apucat sa montez la loc fara... maine il rezolv cumva.

 

ce vreau sa intreb e cum ati reusit sa defaceti piulitele alea de pe amortizor? eu am incercat sa lovesc o surubelnita cu un ciocan, cu o dalta sa rotesc de ele incat sa se desfaca si nu vrea... dati-mi si mie idei. mersi :baldy:

 

numai bine

mihai.

 

ps: @ domi72 - asteptam POZE! ;)

pps: @toata lumea - faceti cumva sa ii dai lui domi72 pozele sa poata sa le urce pe un server sa avem cu totii acces la ele :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce vreau sa intreb e cum ati reusit sa defaceti piulitele alea de pe amortizor? eu am incercat sa lovesc o surubelnita cu un ciocan, cu o dalta sa rotesc de ele incat sa se desfaca si nu vrea... dati-mi si mie idei. mersi :baldy:

 

urca motoru pe o capra pe ceva, in asa fel incat amortizorul sa fie complet decompresat, apoi daca nu ai cheie speciala pentru piulitele de la amortizor bati usor cu un ciocan intr-un don in floarea superioara pana o desfaci cat ai nevoie apoi pe cea inferioara si la sfarsit o strangi pe cea superioara. este esential ca amortizorul sa fie decompresat(roata spate complet in aer, bascula libera) altfel iti strici florile la cat bati in ele... implicit filetul.

 

pune motoru pe cricul lui si baga un cric de dacie in partea opusa la pinten si ridici motorul pe o parte... sau pui o caramida lata sfanta sub motor ;)

Mesaj completat

http://picasaweb.google.com/rzvn87/DominatoriadaConcediu2010

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

azi am inceput sa desfac pe domi sa ajung la amortizor sa mai cobor un pic spatele...(vreo 2-3 cm) ca mi se pare prea sus si prea rigid.

 

am avut surpriza ca surubul colierului uneia dintre tobe sa se rupa cand incercam sa il desfac; cu timpul pe care l-am pierdut incercand sa scot surubul de-acolo a inceput sa se insereze, si cum eram la vreo 15 km de casa m-am apucat sa montez la loc fara... maine il rezolv cumva.

 

ce vreau sa intreb e cum ati reusit sa defaceti piulitele alea de pe amortizor? eu am incercat sa lovesc o surubelnita cu un ciocan, cu o dalta sa rotesc de ele incat sa se desfaca si nu vrea... dati-mi si mie idei. mersi :baldy:

 

numai bine

mihai.

 

ps: @ domi72 - asteptam POZE! ;)

pps: @toata lumea - faceti cumva sa ii dai lui domi72 pozele sa poata sa le urce pe un server sa avem cu totii acces la ele :D

 

Domi 72 nu se prea stie cu PC-ul. Ai si tu putina rabdare .

 

Faine turele si pozele tale mai Purice. Apropos, ce aparat ai? Nikkon ? Ca nu mai retin ca aveam numai pinioane si lanturi in cap cand iti faceam poza acolo sus in deal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@gabriell eu trageam cu o funie de carligu de la macara intr-o parte si Horatiu incaleca podu incet incet ;), team work :baldy:

@dodomotox multumesc, aparatul e o panarama de compacta fujifilm s5700... nu am mai avut bani de nikon... urmeaza sa imi iau cand o sa am bani un d5000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@gabriell eu trageam cu o funie de carligu de la macara intr-o parte si Horatiu incaleca podu incet incet ;), team work :baldy:

 

Pe cuvant daca-mi dau seama. Intr-o parte vad lacul iar in alta o balustrada.Pe mijloc.. macaraua... Distanta intre macara si balustrada e mica si separata de sina aia...

 

Ma uit la poza asta.... http://picasaweb.google.com/rzvn87/Dominat...614225241514514 si nu-mi dau seama de loc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baietii, voua va vobleaza ghidonul cand nu tineti mainile pe el? la mine cateodata foarte brutal si cateodata deloc...dar parca in ultimul timp nu mai pot lua mainile de pe ghidon...vobleaza rau de tot. care ar fi cauzele principale? ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! am iesit si eu la drum lung prima oara cu Dominatoru' si simt un tangaj la viteze de peste 60km/h si am observat ca si anvelopele sunt uzate "ca dintii de fierastrau" (urmeaza sa le schimb sezonul viitor oricum) - aveti idee care poate fi cauza? eu suspectez amortizorul

PS sunt incepator si e posibil ca lipsa de experienta sa isi spuna cuvantul - a mers cu ea un amic si a zis ca nu simte nimic !?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baietii, voua va vobleaza ghidonul cand nu tineti mainile pe el? la mine cateodata foarte brutal si cateodata deloc...dar parca in ultimul timp nu mai pot lua mainile de pe ghidon...vobleaza rau de tot. care ar fi cauzele principale? ^_^

rulmenti jug uzati sau prea larg jocul, poate mai trebuie stransi

presiune mica in pneu

cauciuc/janta stramba

nu ai acelasi nivel de ulei in telescoape, poate unul e mai scurs, sau ai uzura inegala... agata

 

in principiu daca e la viteza mica e de la jug... parerea mea

 

la viteza mare e de la pneu si ulei imbatranit in telescoape

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum adica temperatura e mai mica cu 10-15 grade? cat era inainte si cat e acum? mie mi se pare ca Dominatorul chiar daca e folosit la o plimbare relaxata pe (drumuri de) campie (3500-4000 ture) si daca e alergat pe serpentine cu 5000-5500 ture tot la 105-110 grade ramane temperatura uleiului. parerea mea. poate ai folosit alt ulei.

 

off topic: abia am ajuns acasa, 800 km in 36h ^_^ /index.php?...t&p=2564061

 

subscriu la ce a spus switch legat de pinioane

eu am 15/42 si da... creste consumul cu 0.7-1l

in schimb in oras folosesc 1 2 3 si in afara 4 5... am si ceas de temp ulei si pot sa zic ca la drum lung temp la ulei e cu 15-20grade mai mica... si motorul toarce mai frumos... dar nu mai este atat de vanos

 

@lucay: auzi cum cloncane (zgomot metalic, fier pe fier) furca la franare sau gropane? atunci s-ar putea sa fie de la rumentii de jug. treuie fie stransi, fie desfacuti si schimbati.

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eee. dragii mosului, cum am aruncat eu 80 lei degeaba pe rulmentii rotii fata. I-am schimbat si zgomotul respectiv nu a disparut. E un fel de suierat puternic si inclin sa cred acum ca este de la cauciucul uzat. O sa il schimb si voi vedea daca se simte vreo diferenta.

 

Asa...

 

Am desfacut si meluc. celebrul melc... ala de la roata ... si e mancat tot. Deci..cum zicea Switch... 130lei mai pleaca de la mine. Doar ca, domnule Switch, daca esti amabil sa-mi spui si mie unde anume sa il comand. La Dilly?

 

Am vrut sa schimb si uleiul dupa 4500km. In ultima tura de 3400(mers frumos, numai sosele... croaziera de 90la ora) am adaugat per total cam 400ml de ulei(mie mi s-a parut mult). Numai ca acum cand am vrut sa-l schimb am verificat si al naibii e verde si frumos. Parca nu prea imi vine sa-l schimb inca.... Motul 300v factory line 15W50 Cred ca-l mai tin putin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum adica temperatura e mai mica cu 10-15 grade? cat era inainte si cat e acum?

off topic: abia am ajuns acasa, 800 km in 36h ^_^

adica inainte cu raportul 15/45 era in jur de 120 si acum 15/42 e in jur de 100 testat pe 2 marci diferite aceleasi grosimi motul si motorex 15w50

offtopic 1000km in 18 ore

 

 

Motul 300v factory line 15W50 Cred ca-l mai tin putin...

daca nu ma insel e full sintetic si parerea mea proprie si personala e ca nu faci bine... baga cel mult semisintetic, sau mai degraba verifica manualul utilizatorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Purice: ceva mi se pare aiurea la ce zici. temperatura la mine a ramas la 105-110, fie ca merg 1-2-3-4 prin oras, fara aglomeratie, fie ca o tin doar pe a 5a, la drum lung. nu a sarit la 120 decat in aglomeratie, cand am prins zeci de stopuri sau la urcare, cand am folosit 1 majoritar -2 mai rar. 15w50, semisint, Yacco.

 

Oricum, asta e. Nu vreau sa intru in polemici legate de miturile racirii uleiului. Sa fie si sa fie schimbat la timp!

 

@gabriell: nu ai facut nici o prostie cu uleiul full sintetic, mai ales daca ai prins o oferta buna. Sa fii doar atent la nivel, sa nu ti-l pape mai cu sport decat pe un semisint. Un ulei full sintetic rezista mai bine la "prajire" (si intr-un motor racit pe aer un ulei se arde nu gluma), calitatile lui sunt mai bine pastrate in timp. S-ar putea insa ca un motor mai batran sa il manance mai repede.

 

Idee e ca la noi, schimband uleiul la 2500-3000 nu prea e nevoie de un ulei cu o viata asa lunga. 300v-ul pretinde ca are, pe langa dublul ester, si componente care fac ca pornirea la rece sa nu se faca metal pe metal, o pelicula de ulei ramanand aderenta la metal chiar si dupa racirea motorului.

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@lucay: auzi cum cloncane (zgomot metalic, fier pe fier) furca la franare sau gropane? atunci s-ar putea sa fie de la rumentii de jug. treuie fie stransi, fie desfacuti si schimbati.

 

uleiul de furca e schimbat proaspat - (Motul 20W) iar de cloncanit nu mi se pare sa cloncane, o sa ii verific astazi. E posibil sa fie si din cauza presiunii pneurilor? Pe spate aveam 2 si am scazut la 1.5 ca la carte (merg fara pasager sau bagaj momentan) in schimb din ce am mai citit am vazut ca producatorul anvelopei recomanda presiuni diferite fata de cel al motocicletei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! am iesit si eu la drum lung prima oara cu Dominatoru' si simt un tangaj la viteze de peste 60km/h si am observat ca si anvelopele sunt uzate "ca dintii de fierastrau" (urmeaza sa le schimb sezonul viitor oricum) - aveti idee care poate fi cauza? eu suspectez amortizorul

PS sunt incepator si e posibil ca lipsa de experienta sa isi spuna cuvantul - a mers cu ea un amic si a zis ca nu simte nimic !?!

Greu de zis daca intr-adevar simti ceva sau nu. Sunt mai mult cauze, din care cea mai uzuala e o roata stramba. Urmeaza apoi alte chestii strambe, apoi rulmentii (roata, jug, bascula, in ordinea asta). Dar sa nu ne impacientam ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa vezi tu ce frumos danseaza la 60km/h pe nisip... crima si pedeapsa... am fost la portita... traseu de 30km mers pe plaja ^_^

 

cum e drumul pt portita. intri pe plaja la corbu si apoi nord?

cum sunt cele doua treceri de la periboina?

Mesaj completat

suiciule- cum frate mergi cu 140? si cu laterale? ce consum are?

in alta ordine de idei eu tot sustin sa facem o intalnire saptamanala in bucuresti. mai aflam si noi cate una alta. mai invatam ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum e drumul pt portita. intri pe plaja la corbu si apoi nord?

cum sunt cele doua treceri de la periboina?

Mesaj completat

suiciule- cum frate mergi cu 140? si cu laterale? ce consum are?

in alta ordine de idei eu tot sustin sa facem o intalnire saptamanala in bucuresti. mai aflam si noi cate una alta. mai invatam ceva...

Pinioane 15/43 (raport lung), turatii inalte vit 5. Consumul Adjud - Bucuresti = 16L (~7%).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm, eu acu m am uitat si am 15/48.

o fi bine o fi rau...

cu raportul asta am vazut ca merge cel mai bine intre 80 si 90kmh.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...