switch Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Probabil sunt saibe care faciliteaza frecarea, cum ai si la maneta de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 salut , revin si eu dupa ceva vreme si as vrea mic sfat din partea voastra daca sunteti bine voitori vreau sa-mi incalt dominatoru si nustiu pe ce sa ma axsez. eu 90 la % din drumuri sunt pe asfalt si as opta ptr niste anvelope care duc mai mult si au aderenta mai buna? Mesaj completat salut , revin si eu dupa ceva vreme si as vrea mic sfat din partea voastra daca sunteti bine voitorivreau sa-mi incalt dominatoru si nustiu pe ce sa ma axsez. eu 90 la % din drumuri sunt pe asfalt si as opta ptr niste anvelope care duc mai mult si au aderenta mai buna? problema e ca are un prieten un cauciuc nou 130/80/17 continental TKC80 la un pret foarte bun si ma gandeam sa imi si pa fata sa fac pereche , dar ma cam ingrijoreaza durata de viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 salut , revin si eu dupa ceva vreme si as vrea mic sfat din partea voastra daca sunteti bine voitorivreau sa-mi incalt dominatoru si nustiu pe ce sa ma axsez. eu 90 la % din drumuri sunt pe asfalt si as opta ptr niste anvelope care duc mai mult si au aderenta mai buna? Mesaj completat problema e ca are un prieten un cauciuc nou 130/80/17 continental TKC80 la un pret foarte bun si ma gandeam sa imi si pa fata sa fac pereche , dar ma cam ingrijoreaza durata de viata Despre TKC-uri lumea spune ca sunt excelente si au cea mai buna aderenta pe asfalt dintre cramponate. Au o singura hiba: se tocesc repede. Si sunt scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 salut , revin si eu dupa ceva vreme si as vrea mic sfat din partea voastra daca sunteti bine voitorivreau sa-mi incalt dominatoru si nustiu pe ce sa ma axsez. eu 90 la % din drumuri sunt pe asfalt si as opta ptr niste anvelope care duc mai mult si au aderenta mai buna? Mesaj completat problema e ca are un prieten un cauciuc nou 130/80/17 continental TKC80 la un pret foarte bun si ma gandeam sa imi si pa fata sa fac pereche , dar ma cam ingrijoreaza durata de viata Incearca si la http://www.heidenau.ro/ sau cu mai multe detalii in /index.php?showtopic=224462. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flopicu Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 salut. am si eu un dominator si au aparut ceva probleme, daca ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi. Intr-o zi eram la plimbare si brusc nu am mai putut sa schimb treapta, a ramas in a 3-a (pedala are cursa dar nu mai schimba, sa fie furca?) Am oprit motoru l-am adus acasa si am incercat sa il pornesc ( cric ridicat, ambreaj tras) si nu da nici un semn e mort... nu am nici cea mai mica idee ce ar putea fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 salut. am si eu un dominator si au aparut ceva probleme, daca ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi. Intr-o zi eram la plimbare si brusc nu am mai putut sa schimb treapta, a ramas in a 3-a (pedala are cursa dar nu mai schimba, sa fie furca?) Am oprit motoru l-am adus acasa si am incercat sa il pornesc ( cric ridicat, ambreaj tras) si nu da nici un semn e mort... nu am nici cea mai mica idee ce ar putea fi. Probabil s-a futut ceva in cutia de viteze. Avea vreun zgomot ciudat inainte? Suierat intr-o anumita viteza, etc? Electromotorul invarte, dar nu pleaca mobra? Sau invarte foarte greu? Posibil sa fie nevoie sa-l desfaci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flopicu Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Nu invarte deloc, ca si cum ai incerca sa i dai la automat fara contact. nu a avut nici un sunet in cutie nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Ceva e clar dubios prin cutia aia a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Nu invarte pt ca nu e la neutru. Mie uneori, chiar cu cricul ridicat, nu imi pornea elecromotorul daca nu scoteam la neutru. Cineva zicea candva ca acel contact de la cric e aiurea... ca nuai nevoie de el. Daca stau sa ma gandesc de cate ori am incercat sa pornesc mobra s-o incalzesc fiind pusa pe cric si uitand s-o scot din vitea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Poate deja sunteti deja in tema, asa ca scuze daca ma repet:D Credeti ca va reinvia Dominatorul? http://www.topspeed.com/motorcycles/motorc...zi-ar84415.html ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- The Honda NX 650 Dominator is a budget dual-sport motorcycle powered by a 644cc single-cylinder engine, produced by the Japanese manufacturer between 1988 and 2003. Italy’s motorcycle design guru Oberdan Bezzi has come up with a rendering for a new Honda Dominator. Nowadays, such a bike would have to compete with models such as the Yamaha XT 660Z Tenere, BMW F 650 GS and Kawasaki KLX 650, but if the previous Dominator’s reliability and great mileage were also taken in consideration, we reckon the middleweight dual-sport segment will soon have a new leader. Still, that is only and only if Honda ever decides to revive the Dominator. Looks like even a supermoto version isn’t to be neglected either. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Poate deja sunteti deja in tema, asa ca scuze daca ma repet:D Credeti ca va reinvia Dominatorul? http://www.topspeed.com/motorcycles/motorc...zi-ar84415.html ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- The Honda NX 650 Dominator is a budget dual-sport motorcycle powered by a 644cc single-cylinder engine, produced by the Japanese manufacturer between 1988 and 2003. Italy’s motorcycle design guru Oberdan Bezzi has come up with a rendering for a new Honda Dominator. Nowadays, such a bike would have to compete with models such as the Yamaha XT 660Z Tenere, BMW F 650 GS and Kawasaki KLX 650, but if the previous Dominator’s reliability and great mileage were also taken in consideration, we reckon the middleweight dual-sport segment will soon have a new leader. Still, that is only and only if Honda ever decides to revive the Dominator. Looks like even a supermoto version isn’t to be neglected either. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- arata bestial ce vor sa faca astia , daca ar fi sa faca vreodata... P.S. ai motor exact ca al meu la colorit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 N-o sa mai scoata nimic de talia domiului prea curand. Desenul ala a fost arhidiscutat -- e al unui macaronar fara ocupatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 salut. am si eu un dominator si au aparut ceva probleme, daca ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi. Intr-o zi eram la plimbare si brusc nu am mai putut sa schimb treapta, a ramas in a 3-a (pedala are cursa dar nu mai schimba, sa fie furca?) Am oprit motoru l-am adus acasa si am incercat sa il pornesc ( cric ridicat, ambreaj tras) si nu da nici un semn e mort... nu am nici cea mai mica idee ce ar putea fi. salut am patit la fel, doar ca viteza era a2-a,,,, nu a fost mare lucru, ceva mizerie in cutie, dar a trebuit sa dau motorul jos, a il desfac bucatele,,, de fapt, pe axul pedalei, e un angrenaj din doua piese,,,,un soi de clichet, care s-a intepenit motor dat jos, despicat la mijloc, curatat, montat la loc, si merge ceas treaba de ,,,,vreo 2 zile numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 baietii!!! cand e dus telescopul spate cum face? scartaie sau bate? al meu scartie urat dintr-o data dupa ce am carat 300 kile peste greutatea lui...parca scrie max 355kile total...nici curat nu e...intrebam si io ca sa nu stau degeaba sa ma uite lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 Faceca barca atunci cand se duce. Si al meu scartaie - e vorba de acele de rulment din angrenajul suspensiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 salut hai ca mai scriu si eu ca ma uita lumea, bine zice dorin; sunt curios de o treaba, dupa ce am alergat prin padis cu voi, acum cand merg pe teren putin accidentat, adica pe drumuri de pamanat, sau denivelari pe asfalt, la viteza mica (ca altfel nu aud eu) se aude un zgomot interesant, parca ar fi ceva sticle/ vase care se ciocnesc, nu se aude ft tare, dar nu stiu ce e, daca nu sunt pe mobra si o imping (Deh ca repede pot sa o imping) nu se aude nimic. aveti idee ce e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 chiar nu vrea nimeni un domi super? detalii in semnatura! pret negociabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Faceca barca atunci cand se duce. Si al meu scartaie - e vorba de acele de rulment din angrenajul suspensiei. multam batrane. m-am uitat mai bine si era o bucata de sarma agatata pe acolo si freca de bascula...si io credeam ca e telescopul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 multam batrane. m-am uitat mai bine si era o bucata de sarma agatata pe acolo si freca de bascula...si io credeam ca e telescopul... Ti-am spus eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Salut! Dezmembrez Honda Dominator din '93. Preturile sunt negociabile ca vine frigu. ) ma gasiti la 0751185194 /index.php?showtopic=536520 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Salut! Dezmembrez Honda Dominator din '93. Preturile sunt negociabile ca vine frigu. ) ma gasiti la 0751185194 /index.php?showtopic=536520 scz daca nu am citit sau nu am obs. a fost vreo problema majora la el de nu merita reparat? asa din curiozitate intreb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 (editat) I-o crapat motoru si nu mai merge vandut intreg. Si daca omu vrea altceva... de ce sa bage 500e in el cand il da cu - sa zicem - 1500? Editat Septembrie 14, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Salut! Dezmembrez Honda Dominator din '93. Preturile sunt negociabile ca vine frigu. ) ma gasiti la 0751185194 /index.php?showtopic=536520 Verifica si tu link-ul ala, ca e introdus gresit sau nu mai e valabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Salutare! Tocmai am montat un set nou de gume Heidenau K60 (90/90-21, 120/90-17) si as vrea o parere despre presiunea optima pentru asfalt, momentan merg fara pasager sau bagaj -manualul zice 1.5 /1.5; voi cum le folositi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Salutare! Tocmai am montat un set nou de gume Heidenau K60 (90/90-21, 120/90-17) si as vrea o parere despre presiunea optima pentru asfalt, momentan merg fara pasager sau bagaj -manualul zice 1.5 /1.5; voi cum le folositi? Eu folosesc presiunea indicata in manual (in principiu, urc la 1.6 pe spate) si este absolut ok. Altii sunt mai "rai" si le umfla mai mult. Dar eu asa le-am folosit intotdeauna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.