Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

cum faci dom'le praf motorul daca lasi la atmosfera ventilarea carterului? in afara de o proba de scufundari in lacuri cu motorul? furtunul ar trebui sa fie destul de lung si ingust ca sa iasa sub motocicleta, iar carterul nu va avea niciodata presiune negativa ca sa traga aer de afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna....

 

Am o problema cum multi dintre voi de pe forum ati avut-o....

 

Mi sa fisurat flansa de admisie la carburator (in partea de jos la prinderea surubului de jos) , Am lipito cu poxipol a mers un pic dar nu rezista acolo ii foarte flexibil si nu imi tine lipitura...

 

Vreau sa ma ajutati cu urmatoarele raspunsuri:

 

1. Se poate lipi, ii o pozitie foarte proasta petru lipit si cu ce?

2. Merita sa iau una de la dezmembrari sau risc sa patesc la fel fiind o piesa de uzura, mentionez ca sunt din Lugoj , daca stiti voi pe cineva serios care ar putea avea asa ceva sa imi spuneti .

3. sa cumpar una pe original care vine in 10 zile si ii in jr la 270 lei?

 

Multumesc !

Mesaj completat

Buna....

 

Am o problema cum multi dintre voi de pe forum ati avut-o....

 

Mi sa fisurat flansa de admisie la carburator (in partea de jos la prinderea surubului de jos) , Am lipito cu poxipol a mers un pic dar nu rezista acolo ii foarte flexibil si nu imi tine lipitura...

 

Vreau sa ma ajutati cu urmatoarele raspunsuri:

 

1. Se poate lipi, ii o pozitie foarte proasta petru lipit si cu ce?

2. Merita sa iau una de la dezmembrari sau risc sa patesc la fel fiind o piesa de uzura, mentionez ca sunt din Lugoj , daca stiti voi pe cineva serios care ar putea avea asa ceva sa imi spuneti .

3. sa cumpar una pe original care vine in 10 zile si ii in jr la 270 lei?

 

Multumesc !

 

 

Am un Dominator NX650 rd02 din 1991 codul piesei ii HO16211MN9000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum faci dom'le praf motorul daca lasi la atmosfera ventilarea carterului? in afara de o proba de scufundari in lacuri cu motorul? furtunul ar trebui sa fie destul de lung si ingust ca sa iasa sub motocicleta, iar carterul nu va avea niciodata presiune negativa ca sa traga aer de afara.

Intra praf, umezeala, cand stai pe loc. Si daca intra apa, iar nu-i bine.

 

Mi sa fisurat flansa de admisie la carburator (in partea de jos la prinderea surubului de jos) , Am lipito cu poxipol a mers un pic dar nu rezista acolo ii foarte flexibil si nu imi tine lipitura...

Daca vrei sa tii motocicleta si nu te omoara prea rau costul, merita s-o iei noua. Daca schimbi des motocicletele, nu se justifica investita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am eliminat conexiunea dintre carter si airbox. Am astupat orificiul din airbox in care intra epuratorul. Pe furtunul epuratorului am bagat o supapa confectionata din doua capace de pix, un arc de pix si o bila de rulment. Apa, noroiul, praful nu intra in carter si, daca se creeaza presiune in carter, gazele sau uleiul vor iesi totusi prin epurator. In atmosfera sau pe pamant. Asta e...

nu cred ca e cea mai inspirata idee... in cazul in care umiditatea poate ajunge in carter si prin alta parte... adica condensul (apa) va fi elimnat mai greu. In airbox este o depresiune care ar influenta si carterul, ceea ce ar fi influentata negativ de supapa de sens ... :laugh: ...daca ala e singurul loc de legatura cu unmiditata atmosferica, ma gandesc de ce nu s-or fi gandit japone"j"ii la asta

Mesaj completat

Buna....

 

Am o problema cum multi dintre voi de pe forum ati avut-o....

 

Mi sa fisurat flansa de admisie la carburator (in partea de jos la prinderea surubului de jos) , Am lipito cu poxipol a mers un pic dar nu rezista acolo ii foarte flexibil si nu imi tine lipitura...

 

Vreau sa ma ajutati cu urmatoarele raspunsuri:

 

1. Se poate lipi, ii o pozitie foarte proasta petru lipit si cu ce?

2. Merita sa iau una de la dezmembrari sau risc sa patesc la fel fiind o piesa de uzura, mentionez ca sunt din Lugoj , daca stiti voi pe cineva serios care ar putea avea asa ceva sa imi spuneti .

3. sa cumpar una pe original care vine in 10 zile si ii in jr la 270 lei?

 

Multumesc !

Mesaj completat

 

sh este ca si cum ai cumpara anvelope sh ... ca sa faci o carpeala trebe sa o dai jos, sa o degresezi, sa lipesti fisura cu ceva care care este flexibil dupa intarire si care si rezista la temperatura, dupa operatiunea asta eu as da si cu o banda de izolat de calitate... asta cateva saptamani/luni pana dai de bani

Cauta ceva licenta poate-i mai ieftin decat original

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna....

 

Am o problema cum multi dintre voi de pe forum ati avut-o....

 

Mi sa fisurat flansa de admisie la carburator (in partea de jos la prinderea surubului de jos) , Am lipito cu poxipol a mers un pic dar nu rezista acolo ii foarte flexibil si nu imi tine lipitura...

 

Eu am cumparat una noua de la dilly, parca 250 RON...la cat am bagat in motor, adica doar consumabile, la mine s-a meritat :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. as avea nevoie si eu de un parbriz mai inalt pt un domi din 91. stiu ca se gaseste greu dar poate stie cineva ceva. sau ce s-aar potrivi. deasemenea mi-ar trebui si ambele oglinzi. numai bine

Parbriz pentru modelele vechi gasesti la dillypoint.ro. De la MRA. Oglinzi tot la el. E din Bucuresti baiatu dar are dealeri si lucreaza si cu curieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai fratilor!!!

tot va aud/citesc despre presiune negativa,,,,,ca exista,,,,ca nu exista,,,,

voi ati vazut cum se gatuie flansa aia de la carb cand merge motorul la ralanti????

aia nu e cumva presiune negativa?

 

 

 

http://ro.wikipedia.org/wiki/Presiune

Mesaj completat

http://translate.google.ro/translate?hl=ro...ve-pressure.htm

Mesaj completat

http://translate.google.ro/translate?hl=ro...ve-pressure.htm

Mesaj completat

:laugh:

Mesaj completat

cred ca ai dreptate domnu Andrei. e buna palinca mah :D

Mesaj completat

trebuia sa pun una sub alta, sa nu fie din aceeasi fraza. Io cred ca asa e cu presiunea aia de la flansa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am rezolvat problema din cutie, zavorul era blocat, am scapat ieftin. As avea nevoie de garniturile de la motor (pe la capacul de la ambreiaj imi picura ulei) stiti de unde as putea sa imi comand?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am rezolvat problema din cutie, zavorul era blocat, am scapat ieftin. As avea nevoie de garniturile de la motor (pe la capacul de la ambreiaj imi picura ulei) stiti de unde as putea sa imi comand?

Mai ieftin, mai rapid, mai elegant: www.dillypoint.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am rezolvat problema din cutie, zavorul era blocat, am scapat ieftin. As avea nevoie de garniturile de la motor (pe la capacul de la ambreiaj imi picura ulei) stiti de unde as putea sa imi comand?

 

Cel mai ieftin, foarte rapid dar mai putin elegant: foaie mare de calendar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai revenit si eu pe forum, pina la urma am incaltat dominatoru pe spate cu continental tkc 80 si pe fata mitas E07 la 300 ron amindoua si noi :D . Apropo a mai pus cineva ARAL semisintetic la dominator ? si un ghidon daca are cineva care il incurca pe acasa :laugh:

Editat de GEORGIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un tub e totusi prea mult; da pe-afara si, in plus, ii creste consumul (ca se ingreuneaza motorul aiurea :laugh: ). Oricum, un strat finutz de silicon nu strica.

Telefon la magazinu de silicoane: "Buna ziua, vreau si eu un strat fin de silicon pe aceasta foaie de calendar... Pe ambele fete, da... Nu, il voi aplica eu... Da, va rog sa il ambalati.... LA TUB, E OK.... Multumesc!"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plus un tub de silicon pt ganturi de motor.

Un tub de silicon pe ambele fete de la pagina 5.

La moto, cu silicon risti sa astupi eventuale gaurele ce exista pe buza carterului pt circulatia uleiului. Eu pun doar garnitura de calendar cu un strat subtire de vaselina. Nu izoleaza perfect. Se mai vad urme de ulei. Dar nu curge. Doar noroiul de pe zona respectiva se umezeste nitel. D-aia zic ca e o solutie mai putin eleganta. Cine spala mobra mai des nu va avea probleme d-astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai revenit si eu pe forum, pina la urma am incaltat dominatoru pe spate cu continental tkc 80 si pe fata mitas E07 la 300 ron amindoua si noi :D . Apropo a mai pus cineva ARAL semisintetic la dominator ? si un ghidon daca are cineva care il incurca pe acasa :laugh:

 

 

de unde pot lua si io conti asa ieftin?

Mesaj completat

sau mai scump putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am rezolvat problema din cutie, zavorul era blocat, am scapat ieftin. As avea nevoie de garniturile de la motor (pe la capacul de la ambreiaj imi picura ulei) stiti de unde as putea sa imi comand?

 

Salut,

te duci la un magazin cu piese auto import care lucreaza cu Autonet SRL si comanzi codul mt7347842.

Codul este pt NX650 din 1992. Poti sa cauti singur in catalog, sau imi zici din ce an este.

Te costa cam 22 lei

 

http://www.motomike.eu/autonet/category/10...98?show=gallery

Editat de edi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La moto, cu silicon risti sa astupi eventuale gaurele ce exista pe buza carterului pt circulatia uleiului. Eu pun doar garnitura de calendar cu un strat subtire de vaselina. Nu izoleaza perfect. Se mai vad urme de ulei. Dar nu curge. Doar noroiul de pe zona respectiva se umezeste nitel. D-aia zic ca e o solutie mai putin eleganta. Cine spala mobra mai des nu va avea probleme d-astea.

 

si eu asa am facut, am pus doar garnitura de carton, mai, spuneti omului sa nu puna toata foaia de calendar acolo :D)

nush cum au facut altii dar eu am dat jos capacul, l-am dus in casa, l-am curatat bine, apoi am luat coala de carton, am pus-o pe masa, am pus capacul peste dansa, si am trasat conturul cu un pix, apoi am taiat la interiorul marcajului (tocmai realizat).

am folosit banda izolatoare din loc in loc sa prind coala de carton pe capac, apoi cu un ciocan de cauciuc am lovit usor pe contur pana s-a imprimat forma pe care trebuia sa o tai, si gaurile ce trebuia sa le fac.

se verifica cu atentie sa se potriveasca si e buna.

 

in cazul capacului de la ambreiaj se poate pune silicon fara probleme, parerea mea, pt ca nu trebuie sa treaca uleiul prin capac, nu in dreptul imbinarii cu CV. dar trebuie pus cu bun simt, un strat ft subtire:P

 

numai bine :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un tub de silicon pe ambele fete de la pagina 5.

La moto, cu silicon risti sa astupi eventuale gaurele ce exista pe buza carterului pt circulatia uleiului. Eu pun doar garnitura de calendar cu un strat subtire de vaselina. Nu izoleaza perfect. Se mai vad urme de ulei. Dar nu curge. Doar noroiul de pe zona respectiva se umezeste nitel. D-aia zic ca e o solutie mai putin eleganta. Cine spala mobra mai des nu va avea probleme d-astea.

Din fericire, la capabul de la ambreiaj nu exista asa ceva. Cel putin la Domi.

Mesaj completat

Ca tot discutam mai devreme cu o pagina de fiabilitate comparativa, iata ce anunt am gasit pe forum:

 

VAND KTM 200 EXC, an: 2004, Enduro, putere : 42 CP, km parcursi: 4500, inmatriculata in tara, motor refacut in august, kit ambreiaj nou, kit de lant nou ( foaie+pinion+lant), toba initiala nelovita, furca refacuta+neoprene, placute frana fata-spate noi, manete ambreiaj+frana noi,

Motocicleta este in stare foarte buna, pretul este negociabil, poze le trimit pe mail, sau id-ul meu este bar___7@domain, tel 0757 oooooo Barbu

MERITA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

Ca tot discutam mai devreme cu o pagina de fiabilitate comparativa, iata ce anunt am gasit pe forum:

Pai si ce ti se pare anormal? Face un Domi ce face un EXC200? Comparam cirese cu pepeni?

 

Ori mergem cuminti cu un EXC200 de parca ar fi domi, ori tinem in rosu un Domi pe poteci. In primu caz fiabilitatea e in favoarea domi-ului. In al doilea caz in favoarea KTMului. Clar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...