Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Domnilor, de curand am achizitionat de la http://www.vick-exhaust.com/ 2 tobe pt Domi. Am optat in primul rand la a-mi schimba tobele cu astea mai sport datorita greutatii. Alea vechi aveau 5-6 kg / buc, astea noi 1.7 kg. In al doile rand, am vrut un "timbru mai grav" (stiti ce spun). Asa grav suna acum, incat copii pe marginea drumului nu mai fac cu manutza ci isi acopera urechile si o iau la fuga. Dar imi plac la nebunie cum suna. Am comandat producatorului si 2 DBkiller.

Tobele au costat 80 euro/buc, facute destul de profi. Pt fixare, colierul care l-am primit cu ele nu prea mi-a folosit si am fost nevoit sa sudez 2 urechi de fixare.

Am simtit si putere in plus, dar in conditiile in care mi-am facut de curand si o reparatie cota 1 la motor, nu pot spune cat se datoreaza tobelor.

 

Apropos, am un piston de vanzare de Domi650, stare f buna (fara segmenti).

 

 

Pozele sunt cam proaste. Urmeaza si un filmulet cu sonor dupa ce primesc dbkiller-urile.

post-39234-0-84089500-1305042599_thumb.jpgpost-39234-0-58848600-1305042870_thumb.jpg

Editat de mmircea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Domnilor, de curand am achizitionat de la http://www.vick-exhaust.com/ 2 tobe pt Domi. Am optat in primul rand la a-mi schimba tobele cu astea mai sport datorita greutatii. Alea vechi aveau 5-6 kg / buc, astea noi 1.7 kg. In al doile rand, am vrut un "timbru mai grav" (stiti ce spun). Asa grav suna acum, incat copii pe marginea drumului nu mai fac cu manutza ci isi acopera urechile si o iau la fuga. Dar imi plac la nebunie cum suna. Am comandat producatorului si 2 DBkiller.

Tobele au costat 80 euro/buc, facute destul de profi. Pt fixare, colierul care l-am primit cu ele nu prea mi-a folosit si am fost nevoit sa sudez 2 urechi de fixare.

Am simtit si putere in plus, dar in conditiile in care mi-am facut de curand si o reparatie cota 1 la motor, nu pot spune cat se datoreaza tobelor.

 

Apropos, am un piston de vanzare de Domi650, stare f buna (fara segmenti).

 

 

Pozele sunt cam proaste. Urmeaza si un filmulet cu sonor dupa ce primesc dbkiller-urile.

post-39234-0-84089500-1305042599_thumb.jpgpost-39234-0-58848600-1305042870_thumb.jpg

Faine rachetele astea! Chiar sunt curios cum suna, chiar si fara db-killer :) Si cu toate astea, in Mongolia pleci cu Africana.... (firesc, de altfel) ;)

 

intrebare ce cauciuc recomandati pe spate

acum am un Dunlop 120/90-17, cam mancat pe mijloc.

Eu folosesc de 3 ani Heidenau K60 (fata/spate) si sunt foarte multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu folosesc de 3 ani Heidenau K60 (fata/spate) si sunt foarte multumit.

 

 

De 3 ani incoace am folosit Mitas E07, datorita raportului f avantajos pret/calitate. Ca si calitate sunt multumitoare. Acum mi-am pus pe Domi o pereche de Heidenau K60, dar dupa 600 km n-am inca o parere. Lumea spune ca sunt ok...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mmircea- tobele cum au venit? adica ma intereseaza prinderea de galeria de evacuare. pe mine ma intereseaza sa schimb la afrikana si am inteles ceva de genul ca vine doar finala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare ce cauciuc recomandati pe spate

acum am un Dunlop 120/90-17, cam mancat pe mijloc.

Recomand Heidenau K60. Mitas E07 sunt la acelasi pret, insa pe ud sunt horror. Cine zice ca nu-i asa probabil nu a mers cu altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, de curand am achizitionat de la http://www.vick-exhaust.com/ 2 tobe pt Domi. Am optat in primul rand la a-mi schimba tobele cu astea mai sport datorita greutatii. Alea vechi aveau 5-6 kg / buc, astea noi 1.7 kg. In al doile rand, am vrut un "timbru mai grav" (stiti ce spun). Asa grav suna acum, incat copii pe marginea drumului nu mai fac cu manutza ci isi acopera urechile si o iau la fuga. Dar imi plac la nebunie cum suna. Am comandat producatorului si 2 DBkiller.

Tobele au costat 80 euro/buc, facute destul de profi. Pt fixare, colierul care l-am primit cu ele nu prea mi-a folosit si am fost nevoit sa sudez 2 urechi de fixare.

Am simtit si putere in plus, dar in conditiile in care mi-am facut de curand si o reparatie cota 1 la motor, nu pot spune cat se datoreaza tobelor.

 

Apropos, am un piston de vanzare de Domi650, stare f buna (fara segmenti).

 

 

Pozele sunt cam proaste. Urmeaza si un filmulet cu sonor dupa ce primesc dbkiller-urile.

post-39234-0-84089500-1305042599_thumb.jpgpost-39234-0-58848600-1305042870_thumb.jpg

hai cu filmuletuu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna,am un domi de 650 si am probleme cu consumul.imi consuma 10litri in oras la un condus destul de linustit.se pare ca de vina ar fi pistonasul de soc care la mine nu are acel cuiut are doar o garnitura de cauciuc in partea de jos acolo unde trebuia sa vina cuiutul.daca umblu la surubul de aer nu se intampla nimic cu turatia de relanti.relantiul daca il reglez la1500 sta dar cand accelerez nu mai revine la 1500 ci ramane la 2500-3000 mai ales cand ii cald motorul.cand ii rece atunci revine turatia mai des la 1500 dar nu todeauna.va rog sa ma ajutati cu sfaturi si daca are cineva un pistonas cu tot cu cuiut in plus sa mi-l vanda ca il cumpar.motorul e din 1992 seria de carburator ve 80d.multam.va rog sa ma sunati sau sa imi scrieti tel.0720516095 zoli.multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mmircea- tobele cum au venit? adica ma intereseaza prinderea de galeria de evacuare. pe mine ma intereseaza sa schimb la afrikana si am inteles ceva de genul ca vine doar finala

 

Tobele au venit cu un colier de inox si banda termorezistenta care vine intre colier si toba. Dar colierul pica in jumatatea din fata a tobei si nu prea era in echilibru. De aceea, i-am sudat (invelisul exterior al tobei e aluminiu de 3mm) niste urechi si-am facut o prindere beton! cat despre cuplarea la utilaj, i-am solicitat lui Vick sa-mi sudeze el teava cu care am facut racordul. Tobele lui vin fara sisteme de racorduri dar i-am facut un desen si mi l-a facut.

 

Vreau sa fac filmarea cand imi vine si DB killer-urile sa vedeti diferenta.

 

Numai bine domnilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oficial pot sa relatez ca am refacut un amortizor de SLR, schimbat oring/semering/bucsa ghidaj, si tija amortizor+lichid hidraulic, functioneaza in parametri originali.

urmeaza sa il reconstruiesc pe cel de al 2-lea.

semering/oring/ulei se gasesc usor

tija si bucsa de ghidaj mai greu pentru ca sunt facute pe comanda

costul pentru prelucrat tija cu materialul meu + bucsa de ghidaj+oring/semering+ulei, mare parte materialele mele aproximativ 20RON

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut lume!

 

ma ajutati cu un sfat? nu porneste motorul, nu se alimenteaza mai exact, a stat 7luni. Scanteie are. I-am dat si cu spray de pornire, nimic. Nu miroase a benzina pe evacuare. Pot sa fac ceva la carburator, in afara sa il dau jos de tot si sa il desfac bucati?

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut lume!

 

ma ajutati cu un sfat? nu porneste motorul, nu se alimenteaza mai exact, a stat 7luni. Scanteie are. I-am dat si cu spray de pornire, nimic. Nu miroase a benzina pe evacuare. Pot sa fac ceva la carburator, in afara sa il dau jos de tot si sa il desfac bucati?

 

Merci!

 

Scurgi benzina din carburator. Ai un surub de supraplin in partea de jos (extrema de jos a carburatorului). Are cap lat si trebe o surubelnita groasa ca sa il desfaci. Merge relativ usor. Dupa ce dai una-doua ture tre sa curga benzina jos. Faci o baltoaca mica si apoi strangi surubul la loc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

 

 

caut si eu un cerc de roata pe 17 sa-l pun la un xt de 600, al meu nu mai merge recuperat, poate aveti de la vreo roata cu butucul defect, spart sau ceva de genul.

 

rog pm

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna,ajutati-ma cu sfaturi va rog ca sint disperat cu carburatorul de domi,am un consum in oras de 8,3litri cu schimbarea vitezelor pina in 4000 de ture.am demontat carburatorul si am gasit jiglerul principal de 148 si cel de relanti de 48 nu stiu daca sint originale.cu motorul pornit surubul de aer nu schimba deloc turatia motorului.bujia este toata neagra,membranele sint bune astept sfaturi in legatura cu jigloarele si cu consumurile voastre de benzina in oras si afara,multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de vanzare roata xt 600 complect echipata noua cauciuc pirelli nou pinion nou

 

Nu merge pe dominator si aici nu e bursa.

 

...si se scrie COMPLET. Nu COMPLECT. A dracu limba romana, parca ar fi rromana la cum fugim de ea!

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru prima data, astazi era sa cad alunecand intr-o curba :baldy: , respectiv datorita vitezei un pic cam mare (pt curba respectiva) mi-a fugit spatele (low side).

Intrebarea este:

Julitura asta: post-51492-0-53291200-1306328802_thumb.jpg poate fi de la acest incident?

Doar acum am vazut-o. Cu piciorul am frecat destul de bine deci nu mi-am mai dat seama daca a frecat sau nu altceva... de cazut NU am cazut :rolleyes: :) (a fost si prima data cand am facut drift pe asfalt).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru prima data, astazi era sa cad alunecand intr-o curba :baldy: , respectiv datorita vitezei un pic cam mare (pt curba respectiva) mi-a fugit spatele (low side).

Intrebarea este:

Julitura asta: post-51492-0-53291200-1306328802_thumb.jpg poate fi de la acest incident?

Doar acum am vazut-o. Cu piciorul am frecat destul de bine deci nu mi-am mai dat seama daca a frecat sau nu altceva... de cazut NU am cazut :rolleyes: :) (a fost si prima data cand am facut drift pe asfalt).

Foarte posibil - aia oricum e o aparatoare ordinara. Urmele de pe cadru insa par a fi mai vechi. Cazatura pe pietris pare-mi-se. Tind sa cred ca toate au aceeasi varsta, data fiind rugina.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...