andreizalau Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 eu aveam rateuri puternice pe decelerare pe vremea cand aveam defect izolatoru carburatotului,,,,,,,,,,,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 am o curiozitate,cu cat creste temperatura motorului daca pun toba sport si merg pe reglaje de fabrica? de ce se sperie lumea asa tare de cazutul de scaune din chioulasa?au fost 2 cazuri din miile de dominatoare si asta inseamna ca daca imi pun toba sport o sa am toate sansele sa cada scaunele la chioulasa? cand o incalzesti intr-un namol atunci ce se mai intampla?sau in oras cand asfaltu are 60 de grade si stai cate 2 minute la stop? parerea mea e ca atat tip cat motoarele merg bine e sa le lasam asa.deranjeaza asa tare rateuri in tobe la decelerare? la al meu motor dupa ce am spart tobele da si flacari pe tobe in decelerare. la rece mi se pare normal sa dea in nas cand tragi de gaz,nu-i o problema. in fine,ceea ce vreau sa zic e ca ne cramponam de prea multe problemute si ne dam putin cu motoarele,ca mai mult le ascultam decat sa le forjam. parerea mea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Te contrazic! Cu jicloarele pe care le am, la 90-100 mers constant am 100 - 105 grade la ulei. Pe namoale, si mers pe offroad am 80-90 culmea, nu am inteles de ce, dar asa se intampla. Chiar weekendul trecut am fost la o tura de 400+ km si am trecut prin padis, unde am gresit drumul si am inceput sa urc o panta cam de 35 de grade, prin noroaie, pietre si alte cele, afara erau vreo 25 grade. Temperaturile sunt conform termometrului de ulei pus in locul busonului de umplere din cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 termometrul arata temperatura uleiului din cadru care poate sa varieze in functie de cantitatea de ulei fierbinte ajunsa in cadru,care implicit variaza odata cu turatia motorului. cel mai bine ai vedea cu un termometru infrarosu sa masori temperatura cilindrului,am testat si in namoale da eroare,termometru care masoara pana la 250 de grade.... in fine parerile is impartite,dar parerea mea ca acel termometru de ulei ar fi relevant daca ar fi in cartere nu in cadru care poate fi racit f tare de apa,noroi etc... si motorul sa fie incalzit f tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Si faptul ca se simtea pe ralanti, ca scadea putin, ca si cand motorul e mai rece cum se explica? Temperatura uleiului nu poate sa difere substantial fata de cea a motorului, la orice turatie peste 1200-1400 uleiul circula foarte bine prin cadru si prin motor. Oricum, un lucru e cert... am citit de multe motoare pe ADV care au avut probleme cu supraincalzirea. Pt 100-150 lei cat costa sa aranjezi carburatia corect (adica daca o iei pe incercate si cumperi mai multe jicloare) nu merita sa uzezi aiurea un motor care altfel merge foarte bine cel putin 100 000 - 150 000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 iti dau dreptate,nu merita pentru un jiglor sa strici motorul.dar intrebarea mea ramane chiar se uzeaza prematur din cauza unui jiglor mai mic?care e diferenta de temperatura ce poate surveni intre un jiglor si altul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Pai in cazul meu, cu 145 la mers constant cum 90 am vazut si 120-125 grade. Cu 155 indiferent cum am mers, si cat m-am dat prin oras sau altceva nu a trecut de 110-115 grade. Problema cea mai mare e ca dupa 120-130 gade uleiul se descompune foarte repede si nu mai asigura lubrifierea motorului. O alta solutie e sa montezi un radiator de ulei => temp ulei mai mica, si capacitate mai mare de ulei. Mie mi s-a parut mai simplu sa fac amestecul corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Domi 96 la origine (motor si cam atat ), cadru de 91 revopsit, carenaj de 93 revopsit combinat cu carenaj de 96 revopsit, rezervor cu husa de piele, sha refacuta, suporti laterali pentru genti textile, ghidon pe 28mm, bord electronic cu martor de temperatura uleiului pe conducta principala din capac, frana cu disc de 320mm pe fatza, radiator de ulei conectat la circuitul de retur, baterie noua, releu semnale electronic... ...nu vand nimic, doar ma laud Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Deci e gata? Felicitari Sper ca ne vedem la o endureala vara asta pe undeva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 E gata in proportie de 95%. Sper sa scap de bibileala pana vineri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 BRAVO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 E gata in proportie de 95%. Sper sa scap de bibileala pana vineri fara poze nu te credem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 In rest... Romani, mai vine cineva la aceste eveniment soft-enduro: /index.php?/topic/672806-festival-moto-cu-caracter-soft-enduro/? Pe scurt: 15-16-17 iunie 2012 in Muntii Sureanu. Da, eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Da, eu! Am sperat sa pot veni si eu, dar, din pacate, am un eveniment sambata de la care nu pot lipsi. Distractie placuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 de unde as putea jicloarele?amandoua vreau sa le schimb,ma ajuta careva cu un sfat?cu un site? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 (editat) de unde as putea jicloarele?amandoua vreau sa le schimb,ma ajuta careva cu un sfat?cu un site? Jiclorul principal e la fel ca cel de Dacie (dimensiuni - si filet), vorbesc serios, nu e gluma. Daciile mai vechi aveau jiclor de 155, poti sa cauti pe la piese auto. Eventual diseara cand ajung acasa fac o poza cu cel de Dacie si de Domi - sa vezi ca sunt la fel. Editat Iunie 14, 2012 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 da,dar ii de 140,nu-i cam mic?amu am desfacut un carburator,si alalalt ii de 48,unde il gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 da,dar ii de 140,nu-i cam mic?amu am desfacut un carburator,si alalalt ii de 48,unde il gasesc? La domi din 96 jiclorul principal era de 145, iar cu cel de 155 de Dacie merge brici (a mai trebuit scos gatul de cauciuc de la filtrul de aer ce e sub sa). Daca vrei sa iei seturi: http://www.motobikeshop.com.ro/Magazin/index.php?main_page=product_info&cPath=189_409_411&products_id=74125 http://www.motobikeshop.com.ro/Magazin/index.php?main_page=product_info&cPath=189_409_411&products_id=74124 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 daca pun un jicler de relanti mai mic,am gasit unu la fel dar nu de 48 cat era originalu ci de 38 ce se intampla?are rost sa ma necajesc sa il schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Nu pune jiclor mai mic la ralanti, nu o sa mai mearga , eventual pui de 50-55 slow jet ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 am luat un slow jet de 55 si celalalt ii de 155 si merge inecat,uda bujia si intrerupe cand accelerez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 am luat un slow jet de 55 si celalalt ii de 155 si merge inecat,uda bujia si intrerupe cand accelerez. Slow-ul e prea mare... am luat un slow jet de 55 si celalalt ii de 155 si merge inecat,uda bujia si intrerupe cand accelerez. Slow-ul e prea mare... vezi daca il poti pacali din reglajul de aer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Trebuie sa reglezi surubul pilot si apoi sa vezi ce face... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 (editat) Pentru cei care nu cred decat cu poze si pentru prieteni: Editat Iunie 14, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 It's Alive Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.