Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am o curiozitate,cu cat creste temperatura motorului daca pun toba sport si merg pe reglaje de fabrica?

de ce se sperie lumea asa tare de cazutul de scaune din chioulasa?au fost 2 cazuri din miile de dominatoare si asta inseamna ca daca imi pun toba sport o sa am toate sansele sa cada scaunele la chioulasa?

cand o incalzesti intr-un namol atunci ce se mai intampla?sau in oras cand asfaltu are 60 de grade si stai cate 2 minute la stop?

parerea mea e ca atat tip cat motoarele merg bine e sa le lasam asa.deranjeaza asa tare rateuri in tobe la decelerare?

la al meu motor dupa ce am spart tobele da si flacari pe tobe in decelerare.

la rece mi se pare normal sa dea in nas cand tragi de gaz,nu-i o problema.

in fine,ceea ce vreau sa zic e ca ne cramponam de prea multe problemute si ne dam putin cu motoarele,ca mai mult le ascultam decat sa le forjam.

parerea mea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te contrazic!

 

Cu jicloarele pe care le am, la 90-100 mers constant am 100 - 105 grade la ulei.

Pe namoale, si mers pe offroad am 80-90 culmea, nu am inteles de ce, dar asa se intampla. Chiar weekendul trecut am fost la o tura de 400+ km si am trecut prin padis, unde am gresit drumul si am inceput sa urc o panta cam de 35 de grade, prin noroaie, pietre si alte cele, afara erau vreo 25 grade. Temperaturile sunt conform termometrului de ulei pus in locul busonului de umplere din cadru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

termometrul arata temperatura uleiului din cadru care poate sa varieze in functie de cantitatea de ulei fierbinte ajunsa in cadru,care implicit variaza odata cu turatia motorului.

cel mai bine ai vedea cu un termometru infrarosu sa masori temperatura cilindrului,am testat si in namoale da eroare,termometru care masoara pana la 250 de grade....

in fine parerile is impartite,dar parerea mea ca acel termometru de ulei ar fi relevant daca ar fi in cartere nu in cadru care poate fi racit f tare de apa,noroi etc... si motorul sa fie incalzit f tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si faptul ca se simtea pe ralanti, ca scadea putin, ca si cand motorul e mai rece cum se explica? Temperatura uleiului nu poate sa difere substantial fata de cea a motorului, la orice turatie peste 1200-1400 uleiul circula foarte bine prin cadru si prin motor. Oricum, un lucru e cert... am citit de multe motoare pe ADV care au avut probleme cu supraincalzirea. Pt 100-150 lei cat costa sa aranjezi carburatia corect (adica daca o iei pe incercate si cumperi mai multe jicloare) nu merita sa uzezi aiurea un motor care altfel merge foarte bine cel putin 100 000 - 150 000 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti dau dreptate,nu merita pentru un jiglor sa strici motorul.dar intrebarea mea ramane chiar se uzeaza prematur din cauza unui jiglor mai mic?care e diferenta de temperatura ce poate surveni intre un jiglor si altul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in cazul meu, cu 145 la mers constant cum 90 am vazut si 120-125 grade. Cu 155 indiferent cum am mers, si cat m-am dat prin oras sau altceva nu a trecut de 110-115 grade.

 

Problema cea mai mare e ca dupa 120-130 gade uleiul se descompune foarte repede si nu mai asigura lubrifierea motorului.

O alta solutie e sa montezi un radiator de ulei => temp ulei mai mica, si capacitate mai mare de ulei.

Mie mi s-a parut mai simplu sa fac amestecul corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domi 96 la origine (motor si cam atat :) ), cadru de 91 revopsit, carenaj de 93 revopsit combinat cu carenaj de 96 revopsit, rezervor cu husa de piele, sha refacuta, suporti laterali pentru genti textile, ghidon pe 28mm, bord electronic cu martor de temperatura uleiului pe conducta principala din capac, frana cu disc de 320mm pe fatza, radiator de ulei conectat la circuitul de retur, baterie noua, releu semnale electronic...

 

...nu vand nimic, doar ma laud :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde as putea jicloarele?amandoua vreau sa le schimb,ma ajuta careva cu un sfat?cu un site?

 

Jiclorul principal e la fel ca cel de Dacie (dimensiuni - si filet), vorbesc serios, nu e gluma.

Daciile mai vechi aveau jiclor de 155, poti sa cauti pe la piese auto.

 

Eventual diseara cand ajung acasa fac o poza cu cel de Dacie si de Domi - sa vezi ca sunt la fel.

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,dar ii de 140,nu-i cam mic?amu am desfacut un carburator,si alalalt ii de 48,unde il gasesc?

 

La domi din 96 jiclorul principal era de 145, iar cu cel de 155 de Dacie merge brici (a mai trebuit scos gatul de cauciuc de la filtrul de aer ce e sub sa).

 

Daca vrei sa iei seturi:

http://www.motobikeshop.com.ro/Magazin/index.php?main_page=product_info&cPath=189_409_411&products_id=74125

http://www.motobikeshop.com.ro/Magazin/index.php?main_page=product_info&cPath=189_409_411&products_id=74124

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am luat un slow jet de 55 si celalalt ii de 155 si merge inecat,uda bujia si intrerupe cand accelerez.

Slow-ul e prea mare...

 

am luat un slow jet de 55 si celalalt ii de 155 si merge inecat,uda bujia si intrerupe cand accelerez.

Slow-ul e prea mare... vezi daca il poti pacali din reglajul de aer!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...