switch Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 (editat) Nu are nicio treaba. Eu am mers cu domi cu bateria de pe matiz. 35Ah si 350A la rece. Dat jos bateria de pe matiz, prins in spate pe suportu de topcase, trase niste cabluri de masina de spalat de la bornele bateriei la cablurile normale, fixat bine, izolat si da-i la automat. Am mers vreo 50 min prin Bucuresti (Titan-Crangasi-Stefan Cel Mare-Crangasi-Titan) tensiune relativ normala (usor scazuta si usor instabila) in sistem - daca erau lipite firele si nu fixate cu suruburi, sigur nu erau probleme. Din punct de vedere electric iti garantez ca nu ai nicio problema daca mergi cu baterie mai mare. Singura posibilitate este ca bateria sa fie atat de descarcata incat dupa pornire sa suga mai mult curent decat poate suporta siguranta primara. Sigur nu ai folosit baterie de camion? Editat Iulie 31, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 (editat) Sigur nu ai folosit baterie de camion? Smecheria a facuto cel de la care a luat prietenul meu Dominatorul si zice ca a pornit cu bateria de pe Jeep(120Ah) iar cand a turat motorul s-a ars tot, intradevar erau arse toate becurile din bord faza lunga pozitii, tot ce era pornit in acel moment inclusiv turometrul nu mai merge. Acum am rezolvat cu becurile dar mai am turometrul ala la care nu ma pricep. Editat Iulie 31, 2012 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 ...unele jeep-uri sunt pe 24v... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LBianchi Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Salutare, Stie careva cam cat costa melcul pentru kilometraj si de unde pot comanda? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Salutare, Stie careva cam cat costa melcul pentru kilometraj si de unde pot comanda? Multumesc. Cam 100 ron. Poti lua de la Honda (http://www.honda-moto.ro/), Dilly (http://www.dillypoint.ro) sau Romi (http://www.romimoto.ro/). Atentie insa - daca a cedat odata, probail nu melcul e problema. Noul melc se va manca foarte repede daca nu se remediaza si cauza (saiba dusa, mecanism melc ancrasat, cablu de km neuns, rulmenti praf, ax stramb si multe alte probleme in zona rotii pot duce la uzura prematura a melcului ala blestemat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 N-are de ce sa fie nici o problema daca pui baterie mai mare, am si pornit domi cu bateria de la masina (60Ah) si am si pornit masina de la domi, evident lasat sa incarce un pic inainte si apoi dat la automat. Ce s-a putut intampla este ca nu a deconectat cablurile imediat dupa ce a pornit motorul si tensiunea a crescut prea mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 Poate explica careva procedura de reglare a carburatorului ? Am citit , dar nu inteleg mare lucru , dar poate explica cineva mai pe inteleseul tuturor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 N-are de ce sa fie nici o problema daca pui baterie mai mare, am si pornit domi cu bateria de la masina (60Ah) si am si pornit masina de la domi, evident lasat sa incarce un pic inainte si apoi dat la automat. Ce s-a putut intampla este ca nu a deconectat cablurile imediat dupa ce a pornit motorul si tensiunea a crescut prea mult... De ce sa creasca tensiunea dupa ce a pornit motorul? Tensiunea pe borne, cu motorul pornit trebuie sa fie undeva intre 13,5- 14,5 V si nu are nici un motiv sa creasca peste aceasta valoare decat daca regulatorul de incarcare e defect, indiferent de capacitatea acumulatorului. Regulatorul de incarcare e construit astfel incat curentul de incarcare sa fie in concordanta cu capacitatea bateriei. O baterie cu capacitate mai mare se va incarca eventual cu un curent mai mic decat curentul de incarcare prescris pentru acumulatorul cu capacitate mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 (editat) Problema e ca atunci cand pui in paralel doua baterii moto (prin cabluri), rezistenta interna a perechii de baterii este mult mai mica decat rezistenta interna normala a unei baterii moto. Asta in limbaj tehnic nu inseamna curent mult mai mare de incarcare, cat timp cele doua baterii sunt legate in paralel? Editat August 2, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Ca sa mai diversificam putin subiectele, legate tot de Domi, bineinteles: [Pasagera temporara] [siluteta neagra - inainte de sablare] [silueta alba - a doua zi, dupa sablare] [Restul pieselor sablate] @NX250: n-am piese de vanzare P.S. Va voi tine la curent cu evolutia surorii mele mai mici, Domi de 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 (editat) Deci vom avea Dominator72 (salutare, omu! ) si Dominator27 (cu domi de 250)? PS: Ce ford e cabrioletul ala? Editat August 2, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Deci vom avea Dominator72 (salutare, omu! ) si Dominator27 (cu domi de 250)? PS: Ce ford e cabrioletul ala? Salutare Vom avea Dominator72 cu doua motoare, dintre care unu mic pentru oras, imrejurimi si creste de munte PS: Ford-ul e un StreetKA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Merge cineva la BMW camp? Parca am citit ca e in weekendul asta, in sau langa Rachitele, jud Cluj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Merge cineva la BMW camp? Parca am citit ca e in weekendul asta, in sau langa Rachitele, jud Cluj... Se reediteaza actiunea BMW Camp? Dupa cate stiu eu, a fost acum vreo 2 saptamani... Vezi filmul aici: http://www.pro-bike.ro/forums/topic/83414-bmw-camp-clubul-motoveteranilor/page__st__30 BMW-urile nu sant motoare rezistente si nu tzin la doua intalniri consecutive... Ca sa mai diversificam putin subiectele, legate tot de Domi, bineinteles: [Pasagera temporara] [siluteta neagra - inainte de sablare] [silueta alba - a doua zi, dupa sablare] [Restul pieselor sablate] @NX250: n-am piese de vanzare P.S. Va voi tine la curent cu evolutia surorii mele mai mici, Domi de 250 Foarte interesant suportul pentru vopsit, decapotat inainte de vopsire si capotat dupa, ca sa nu dea ploaia peste obiectul muncii. N-am nevoie de piese pt Domi Junior, ca le am pe toate si se invart foarte bine. Pardon, saua nu se invarte... Ma enervezi cu cricul ala cu lungime reglabila. Cand e un loc depresionar in amplasamentul in care parchezi, lungesti cricul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Ai dreptate, nu stiu ce am citit ) se vede ca eram obosit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Foarte interesant suportul pentru vopsit, decapotat inainte de vopsire si capotat dupa, ca sa nu dea ploaia peste obiectul muncii. N-am nevoie de piese pt Domi Junior, ca le am pe toate si se invart foarte bine. Pardon, saua nu se invarte... Ma enervezi cu cricul ala cu lungime reglabila. Cand e un loc depresionar in amplasamentul in care parchezi, lungesti cricul? Stai linistit, ca am invatat sa merg cu capota trasa dupa ce, evident, m-a prins ploaia in trafic cand era decapotata; asa am invatat ca pot transporta cadrul si cu panza pe pozitie. Evident, dupa ce am acoperit masina, am inghesuit cadrul, a cam incetat si ploaia (torentiala, de altfel)... In ceea ce priveste cricul, treaba e mult mai simpla de cat pare: este cu autoreglare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 (editat) Salutare, postez aci , in ideea ca are cineva nevoie de ceva. Mi-am vindut dominatorul si mi-au ramas niste "dubluri" ca deh, rominul e stringator.. Roata fata in stare foarte buna echipata cu disc inca utilizabil si cauciuc heidenau k60 la 90% Pahare jambe si etrier cu placute bune(tuburile le-am promis deja) Carburator in stare impecabila cu subar si membrana noua(kit original) Cilindru +piston cota 0 in stare foarte, foarte buna (din pacate am rupt eu un segment...deci fara segmenti) Un electromotor in stare impecabila Cartere in stare buna, o cutie de viteze (la punga) O patina fixa in stare buna Un intinzator de distrbutie in stare foarte buna cu ax cu tot Aparatoare pentru disc si jamba, parca doua seturi... Diverse pe care nu mi le mai amintesc... Pentru detalii PM sau 0726 339 729 Primul venit, primul servit Stima , Liviu Inca valabile cele de mai sus Protectiile de disc si jamba la care am reusit intr-un final sa le fac poze. Editat August 3, 2012 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Inca valabile cele de mai sus Protectiile de disc si jamba la care am reusit intr-un final sa le fac poze. Salut, oare se potrivesc protectiile de disc si jamba la un dominator cu frane brembo model 2001? Daca da, fa-mi un pret pentru un set (care este in stare mai buna )si pentru intinzatorul de distributie. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 [quote name='Dominator72' ...In ceea ce priveste cricul, treaba e mult mai simpla de cat pare: este cu autoreglare. Buun, asta am inteles, dar cine ti-l autoregleaza... ca vad ca e nevoie de o fixa de 10... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Salut, oare se potrivesc protectiile de disc si jamba la un dominator cu frane brembo model 2001? Daca da, fa-mi un pret pentru un set (care este in stare mai buna )si pentru intinzatorul de distributie. Multumesc Nu se potrivesc - paharele jambelor de la suspensie nu au prinderile necesare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Buun, asta am inteles, dar cine ti-l autoregleaza... ca vad ca e nevoie de o fixa de 10... Ai spirit de observatie, insa nu ai observat tot. Pe partea cealalta este un surub de reglaj care are un imbus de 6 integrat si de acolo se face tot reglajul avand la baza principiul hemodinamic (adica in functie de cat sange ai in alcool). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 :laugh: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 (editat) Salut, oare se potrivesc protectiile de disc si jamba la un dominator cu frane brembo model 2001? Daca da, fa-mi un pret pentru un set (care este in stare mai buna )si pentru intinzatorul de distributie. Multumesc Ai PM Nu merg aparatorile decit pe RD02 Editat August 3, 2012 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 o semnalizare dreapta spate, sticla stop frana si eventual o carena dreapta fata pentru un RD02 daca are careva la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Problema e ca atunci cand pui in paralel doua baterii moto (prin cabluri), rezistenta interna a perechii de baterii este mult mai mica decat rezistenta interna normala a unei baterii moto. Asta in limbaj tehnic nu inseamna curent mult mai mare de incarcare, cat timp cele doua baterii sunt legate in paralel? Nu, nu asta inseamna. Rezistenta interna a acumulatorului variaza oricum f mult in functie de starea de incarcarea. Regulatorul de incarcare asa e construit ca sa limiteze curentul de incarcare, indiferent de rezistenta interna. O baterie de 2 acumulatori legati in paralel nu poate sa genereze tensiune mai mare decat tensiunea celui mai bun dintre ei. Defectiunea care s-a intamplat acolo ar putea sa fi fost cauzata eventual de o cuplare cu polaritate inversa. .. Pe partea cealalta este un surub de reglaj care are un imbus de 6 integrat si de acolo se face tot reglajul avand la baza principiul hemodinamic (adica in functie de cat sange ai in alcool). Ce tarrre... Niciodata nu am mai vazut cric cu circuite integrate. Adevarul e ca daca stai in Capitala, ai alte posibilitatzi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.