Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Eu la al meu i-am pus pedala si la rece pe timp de iarna pornesc la pedala si porneste mult mai usor decat la automat!

Pare un paradox, dar asa e! La pedala il rotesti mai repede decat reuseste "motorasul" demarorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu soc la maxim si dupa 3 luni nepornita,la al 3lea kick porneste usor,probabil kick-ul rapid pe compresie o face sa porneasca repede,electrom. daca invarte mai incet cu ceva poticneli pe compresie,normal ca porneste mai greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh, ce ziceti bajeti????

se poate merge si spre varianta rally-raid folosindu-se carena si faruri similare ktm450 rally-replica

 

post-1864-0-87606800-1391543961_thumb.jpgpost-1864-0-95965300-1391543978_thumb.jpgpost-1864-0-70287600-1391544001_thumb.jpg

 

 

e varianta cu scoci dar, in linii mari cam asta ar fi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh, ce ziceti bajeti????

se poate merge si spre varianta rally-raid folosindu-se carena si faruri similare ktm450 rally-replica

 

attachicon.gifFotografii-0001.jpgattachicon.gifFotografii-0002.jpgattachicon.gifFotografii-0003.jpg

 

 

e varianta cu scoci dar, in linii mari cam asta ar fi !

imi pare cunoscuta mobra

a fost pe la Switch?

 

in orice caz, imi place parbrizul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap, e fosta mobra a lui switch ;)

 

motomaniacule, cred ca te-ai dus cu fairingul cam sus, o sa te incomodeze la mersul in sa, daca mergi in picioare e ok, ce materiale de navigatie pui pe ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru carenaj am plecat de la ideea ca voi merge mai mult in picioare. Intradevar la mersul in sa e cam la limita, dar nimic nu e batut in cuie. Ajustaje se mai pot face pe parcurs. Iar la navigatie inca nu am ceva concret. Va fi si in functie de bugetul cu care raman dupa ce vad mobra pe roti. daca ai ceva sugestii sunt oricand binevenite. numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mersul in picioare parbrizul/fairing-ul protejeaza doar sistemele de navigatie, nu si rider-ul. Daca ai facut atat de inalt parbrizul inseamna ca te gandesti cel putin la 5 GPS-uri si 3 derulatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred ca Stulewa se referea la protectia rider-ului cand a zis ca e prea inalt. Aici era vorba de vizibilitate. Kit-ul ce il au astia de la Boano la vanzare pentru NX are cam aceeasi inaltime. Daca folosesti rezervorul original, cum e si in cazul meu esti cam limitat din cauza formei constructive a acestuia si daca as cobori carena mai jos nu ar fi ok cu ghidonul. Eu voi folosi si inaltatoare care nu erau montate in poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, daca mergi mai mult in picioare, de ce ai nevoie de fairing sau parbriz? Am presupus ca pt sistemele de navigatie.

PS Am inteles la ce s-a referit Jumba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in gaura respectiva era silicon...scos o parte din silicon, aproxmativ 1,5 cm, dar nu am dat de nici un surub...SA FIE OARE SITUAT MAI JOS?...mai adanc?

eu personal nu cred....din pozele pe care le-am vazut surubul respectiv are capul la suprafata

Al doilea dominator aflat in lucru mi-a dat ceva de furca. Avea blocat surubul "pilot screw" si suspicionam ca e prea scos in afara. L-am demontat totusi cu grija cu un bit invartit cu cheie si mult WD40. Cu ocazia asta va spun cam cum se face sa te asiguri ca e reglat la 3 ture (standard), fara a demonta carbul de pe motor. Exista o singura pozitie din care vezi ce faci, culcat pe spate in stanga motorului cu capul spre numarul de inamtriculare :P (contorsionistii si cei cu mana mica au avantaj). Pentru acces se demonteaza prima data decantorul de vapori de ulei si toate furtunele care stau in cale. Ideea e sa se ilumineze foarte bine zona fara ca sursa sa te orbeasca.Apoi:

 

1. Se demonteaza cu grija surubul fie cu o scula facuta cum am descris anterior in poza, fie cu un bit mai lung actionat cu o cheie daca surubul e mai blocat. Nu se forteaza in nici un caz, pentru ca alama e slaba si poti usor distruge slitzul de surubelnita, wd40 din belsug! Mai bine dai un pic inapoi, revii apoi fara sa fortezi de loc.

2. Se scoate arculetul de pe surub si se curata bine surubul cu diluant si o periuta de dinti sau o pensula aspra, in nici un caz cu perie de sarma ca e din alama.

3. Se unge bine cu wd40 si se remonteaza fara arc ca sa stii sigur cat de mult intra si in ce pozitie se afla slitzul surubului la maximum inchis. Surubul trebuie sa se roteasca foarte usor, daca nu se reia curatarea, atat a surubului cat si a filetului interior din carb.

4. Se demonteaza surubul si remonteaza strans la maximum de data asta cu arcul pe el. Trebuie sa se infileteze fix ca la incercarea de proba cu slitul in aceeasi pozitie finala. Apoi se desfileteaza cu grija cate o jumatate de tura numarand cu atentie si urmarind ca slitzul sa ajunga la fiecare 180 grade in aceeasi pozitie, care este bine sa se fotografieze ca sa fie folosita ca reper pentru eventuale reglaje fine ulterioare. In mod normal, daca nivelul de benzina e ok si uzura generala a carbului rezonabila reglajul la 3 ture ar trebui sa fie si cel final. Optimul va fi oricum la 1/2 ture diferenta.

 

Concluzia reglajului a fost ca surubul era reglat la 3 ture, dar macar m-am convins si nu cred ca mai umblu acolo.

 

Cu reglajul supapelor, daca la motorul meu era absolut exact ca in manual, la al doilea domi am avut probleme cu supapa de admisie stanga care avea joc 0. Asa se si manifesta motorul, dupa ce se incalzea devenea instabil la turatia de ralenti (tindea sa dea in nas). Normal, compresie scapata in carb! Sunt foarte curios daca reglajul asta rezolva problema, abia astept sa remontez.

Ideea e sa nu se lucreze fara cheie dinamometrica. Initial se regleaza clasic cu o surubelnita care blocheaza slitzul surubului trecuta printr-o inelara de 12 . Se blocheaza cu surubelnita si se strange cu inelara moderat, apoi se pune cheia dinamometrica cu tub de 12. La 24NxM! .

Atentie la rotirea motorului ca sa ajungi la punctul T . Asa cum spune cartea, NU SE REVINE! daca depasesti punctul T reiei pana ajungi din nou acolo si normal pe compresie. Adica dupa ce se inchid supapele de admisie (asta e reperul ca e tura care trebuie).

In concluzie pana la urma nu e mare lucru sa faci reglajele aste la Domi. La alte motoare e mult mai greu.

 

Ca sa vezi! la remontarea capacelor, unul se invartea "peste cap", desi filetele atat de la capac cat si cel din chiulasa pareau perfecte. Misterul s-a deslusit cand am pus niste canepa pe filet si m-am trezit la strangere cu partea superioara a capacului in mana. Filetul era crapat elicoidal si a plesnit de tot. Cineva a strans capacul asta cu sete, fara sa se gandeasca ca etansarea o face o-ringul la o strangere lejera, cat sa nu se desfaca de la vibratii. Incerc sa lipesc partea filetata lipsa cu rasina Bizon pentru metale, da stiu ca nu prea-i treaba.

 

Asa ca acum need help! Are cineva de vanzare un capac de tacheti de dominator? :)

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, biela noua gasesti pe ebay, sunt destul de scumpe, sh nu recomand.

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xrod+nx650&_nkw=rod+nx650&_sacat=0&_from=R40

 

posibil sa se potriveasca si de pe xr650l sau c

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=rod+nx650&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR12.TRC2.A0.H0.Xrod+xr650l&_nkw=rod+xr650l&_sacat=0

 

Daca ai rabdare sa cauti pe ebay ai sa gasesti si din UK, avantajul ar fi ca nu mai platesti vama si iti vine coletul acasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cautat si eu pe ebay, imi par cam scumpe si nu am gasit din europa. Imi plac ca is cu rulmenti (fata de OEM-ul care e fier pe fier) si par bune, dar sa dau 450 de lei pe el + vama vre-o 80 de lei, nu prea imi comvine, plus ca deja am un bolt, nu as lua tot kit-ul.

De la Wossner am luat Pistonul cu segmenti si bolt, de pe ebay, din australia, 550 de lei + 100 vama, tot am iesit cu 200 de lei mai iefti decat mymoto.ro si 100 de lei fata de ebay europa.

Ma gandesc daca nu as putea sa maresc gaura si sa-i pun o bucsa de bronz-aluminiu ca-i rezistent la uzura si sa alezez interiorul la cota boltului. Problema e ca ar insemna sa subtiez peretele bielei, sa intre bucsa, nu stiu cat se va subtia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca acum need help! Are cineva de vanzare un capac de tacheti de dominator? :)

Am gasit capacul prin amabilitatea unui coleg din Cluj. Reglajul jocurilor la tacheti a rezolvat partial problema functionarii la ralenti. Totusi daca reglez ralenti-ul sub 1400 tinde sa intre in functiune decompresorul. (kling kling face , si scade turatia). Nu ar fi mare problema, ca in ture medii si inalte merge impecabil, dar poate fi enervant la stopuri daca nu-l scoti din viteza la timp.Un reglaj de ralenti la 1500 elimina problema. Nu stiu ce este acolo, n-am desfacut niciodata, a mai avut cineva probleme cu decompresorul centrifugal? Ce probleme apar acolo?

Am pus o poza din manual. Oare cum functioneaza? E clar ca un sistem (one way turn) permite rotatia ansamblului doar intr-un sens sub influenta fortei centrifugale. Dar nu m-am lamurit ce e cu cele doua came (decompresor cam si reverse cam) si care este pana la urma arcul care se opune rotatiei centrifugale a ansamblului. Ar trebui sa am un ax cu came in mana sa ma lamuresc cum functioneaza .

decompresor.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-24426-0-78311400-1392968697_thumb.jpg

 

post-24426-0-47547200-1392968718_thumb.jpg

 

am spre vanzare 2 jambe de Honda SLR, se potrivesc si pe NX650

200 RON ambele, nu le dau separat

 

1 amortizor honda SLR perfect functional, se potriveste la toate dominatoarele dar original cred ca vine pe RD02

400 RON
tobe HONDA SLR, stanga\dreapta
400 RON
Roata spate completa de Honda SLR 17" sau la alegere de NX650 gold
400 RON
Roata fata completa de Honda SLR 19"
400 RON


Contact PM sau 0748879580

Editat de Purice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arcul decompresorului poate sa fie slabit!

Mecanismul decompresorului este destul de complicat. Am acum unul pentru studiu si inlocuire daca va fi cazul. Voi reveni pe aceasta tema. Motorul merge absolut ok si cu aceasta mica hiba, cata vreme ralenti-ul e peste 1300 aproape ca nu se simte.Rezolv la iarna cand va fi timp de dat capacul chiulasei jos. Merci fain Dimi! Raman dator! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...