andreizalau Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 incearca sa strecori o bucata de furtun prin locul bujiei,,,,,, sau, vreo surubelnita intre pinioane,,,nu mai tin mint cum arata motorul desfacut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 cu pistol cu inpact al desfaci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 uite , vezi? inca o varianta sau,,,,combinate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 cu pistol cu inpact al desfaci! impact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 La ambreiaul ala unisens de obicei se crapa rolele alea si arcul care trece prin ele numai sta strans. daca desfaci si constati ca e crapata o rola de aia, poti inlocui numai una singura.Vezi ca se potrivesc si de la transalpul de 600. cauti un frai de ala la mana a doua si ai role pentru toata viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iulie 12, 2014 Share Postat Iulie 12, 2014 sau,,,,arcul este pur si simplu imbatranit, intins, dar care se poate inlocui cu un arc de la vreun semering care costa vreo 20 lei trebe desfacut, si pipait Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 Poti desface si fara surubelnita sau pistol cu impact , bagi in treapta 1 si blochezi roata pe spate , sau nu am citit bine si ma bag ca musca-n zar !?! » Post actualizat in 13 Jul 2014 14:48 Arcul ce tine rolele s-ar mai putea intinde , nu am incercat insa e sfat de la batrinii mecanici , care mai prelungeau viata semeringurilor . Tai arcul si apoi " calaresti " cateva spire una in alata ! Am si eu o problema la vacuta mea , care stiti sa ma dumeriti , oscileaza in ture (1500-3500) fara sa se umble la soc sau acceleratie , ma refer la relanti , indiferent daca e motorul cald sau nu , precizez ca am schimbat distributia si am reglat eu supapele , dupa lera parea ok , insa nu am auzit pacanitul specific decompresorului , trasa la punct , umpic peste , apoi tras vibrochenul din nou la punc in sensul invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 eu as schimba o-ringul de la admisie,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 Sa traga aer fals , cert e ca gatul acela de cauciuc nu are mai mult de 3 ani , nou , oem , la ultima interventie mi se pare ca am scos oringul (dintre cilindru si "flansa de cauciuc ) am bagat umpic de silicon de temperatura in santuletul lui din flansa , apoi am intors oringul ( partea ce era spre cilindru e acum inspre carburator ) insa de atunci a mers mult si bine , doar ca intre timp am folosit alta mobra , dominatorul stind pe butuci mai bine de un an ( rusine sa-mi fie , in soare , ploaie , frig ... ) si inca o problema , dind la automat greu prinde sa invirta , se aude ca un carait de roti dintate , nu pare sa semene cu sunetul ce il avea inainte pina sa-mi bag mana in rolele de la fraiul de pornire , cand , clar , patinau pe vibrochen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 aici, tind sa cred ca ai bateria slaba » Post actualizat in 31 Jul 2014 05:54mai tovarasi, tocmai ce am primit noul CDI comandat de la mexycanu,,,, marfa buna, livrata exact in conditiile si termenul convenit super omu recomand si de o fisa ne intalnim, dau si o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tepi Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Salutare, cine ma poate ajuta cu un CDI de Domi, pentru o diagnosticare, in Bucuresti? Am schimbat deja 2 originale, acum am unul de la Ignitech, din Cehia. Mi se intrerupe scanteia din cand in cand. Butonul si firele de on-off arata bine, am schimbat bujia, pipa, fisa si bobina, am curatat contactele. Nu stiu ce sa mai fac... Daca scot bujia si dau la automat, face scanteie atunci cand apas pe buton si cand iau degetul de pe el. In rest invarte, dar nu da scanteie. Motorul porneste numai daca apas scurt pe buton. La relanti merge, mai scapa o scanteie, scade brusc turatia, isi revine, iar merge. La ture mari se simte ca mai rateaza cate o scanteie, dar nu e asa dramatic. » Post actualizat in 08 Aug 2014 09:56Am schimbat si acumulatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Ce an e mobra? Ce culoare are mufa de la CDI? Am unu pe moarte, merge da nu merge prea mult timp, utima data a mers 50km pana a inceput sa intrerupa, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tepi Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 1992, mufa e din plastic alb. » Post actualizat in 08 Aug 2014 10:37Am pus poza la avatar » Post actualizat in 08 Aug 2014 10:42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 vand 2 roti fata spate de slr in stare buna, 400 RON fara melc kilometraj, pinion sau disc frana. 0748879580 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Schimba-i bujia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tepi Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Schimbat 3 bujii, 2 marci diferite, iridium si clasice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Tine-i mufa la cdi impinsa stg sau dr,daca merge bine aia e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 sub capacul din dreapta (cel unde e si ambreajul) e un cititor(magnetic) , in ulei se aduna pilitura de fier , deci fiind magnetic , pilitura se depune pe acel senzor, care inpreuna cu cdi-ul da scinteia la bobina de inductie-fisa-pipa-bujie , parerea mea e ca ori e incarcat acel senzor de pilitura , ori e pe duca si atunci da semnal aiurea sau nu mai prea da , cdiului , implicit , scinteie bujiei . mai intreaba si daca crezi ca e relevant ceea ce spun , ia legatura cu mine sa-ti spun pasii care trebuiesc facuti pt a ajunge la senzor (nu sunt mecanic , insa am desfacut , deci doar imi dau cu parerea !)https://imageshack.com/i/f0wuaKUop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Foarte posibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto.consumabile Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 Se dezmembreaza Dominator 650. Daca are cineva nevoie de ceva rog PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Salutare. Are cineva o spita fata de domi cu tot cu prindere? Sau unde gasesc si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 care aveti idee de ce imi da rateuri in carburator , da sa moara motorul , uneori chiar se opreste ? asta doar la rece , dupa cateva minute merge normal motorul , specific ca am umblat la reglajul tachetilor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 (editat) de aia ca ai umblat la tacheti. nu mai au joc deloc ,deci pierde compresie. Editat August 29, 2014 de mezutu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat August 30, 2014 Share Postat August 30, 2014 de aia ca ai umblat la tacheti. nu mai au joc deloc ,deci pierde compresie. asa am zis si eu , dar pare aiurea , la rece , atunci , logic la cald , cand metalul se dilata , sa fie si mai mic , sau inexistent , jocul la tacheti , deci practic sa nu mai am compresie de loc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tepi Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 care aveti idee de ce imi da rateuri in carburator , da sa moara motorul , uneori chiar se opreste ? asta doar la rece , dupa cateva minute merge normal motorul , specific ca am umblat la reglajul tachetilor ! Aveam si eu rateuri, mai dese la rece. Am curatat/reglat, carburator respectiv supape, am schimbat toata aprinderea si tot asa facea. Problema era de la butonul ON/OFF, intrase praf acolo. Am curatat si merge brici acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.