Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

OIL COOLER

 

Concluzii pana acum:

- instalarea e putin enervanta, fiind necesare modificari ale kitului

- capacitatea de ulei creste cam cu 300-700mL (asta va zic la urmatoru schimb mai sigur)

- temperatura scade la mers normal cu 10-15 grade

- temperatura in oras scade, dar nu imi dau seama clar cu cat

- temperatura la viteza mare ma astept sa scada drastic ...dar nu am mers cu 120 mai mult de 200m

 

Dupa cum ma asteptam, impactul la mers in oras pe canicula nu e asa drastic pe cat mi-ar fi placut. Trebuie (normal!) montat un ventilator, insa nu gasesc unul atat de mic! :angryfire: Am masurat si am la dispozitie cam... 60mm diametru si vreo 20-25mm grosime (sau vreo 40-45mm in zona centrala). Orice altceva presupune deja reproiectarea unor componente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ce parere aveti, ati facut ture genul asta cu pasager?

 

Du-te linistit. Domi merge excelent si pe trasee enduro de dificultate medie cu pasager.

Totul depinde de ghidonist si de experienta pasagerului.

Eu am facut multe mii de km in 2.

 

OIL COOLER

Ai vazut in poza KTM radiatorul? E foarte important. Un motor supraracit merge la fel de rau ca unul supraincalzit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Maine vreau sa fac o o tura, traseul e in poza atasata. O sa am si o pasagera, prietena. Am emotii insa, ar fi 550 km in 2 zile, drumul e ok, insa cu prietena am ceva retineri, mi se pare cam greu de controlat Domi cu pasager. Ianinte am avut KAWA ER5 si cu Domi e ceva mai dipost-66103-0-93563100-1312530700_thumb.jpgferit. Voi ce parere aveti, ati facut ture genul asta cu pasager?

 

Orice enduro inalt si cu suspensii moi ii mai greu de controlat cu pasager, si mai greu cu pasager + bagaje. Mergi linistit, in 50km te-ai obijnuit cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o alta mare problema , poate ma sfatuiti ce e de facut . Ieri dupa ce am repus distributia la punct am constatat ca la volanta jos trebuia sa fie ulei , dar culmea , nu e desi in cadru uleiul e in parametri . Ce e de facut ? sa fie o pompa de ulei bulita ?

Tot pe acea lipsa de ulei la volanta pun si tacanitul lantului de distributie care facea zgomot doar pina se incalzea motorul si probabil ajungea uleiul pe patina si intinzator . In timp ce motorul merge si desfac busonul uleiului din cadru , arunca ulei , deci ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-te la cineva care stie cu ce se mananca dominatoarele, ca asa nu rezolvi mare lucru.

 

Ai un surub de verificare a sistemului de ungere. In dreapta, mai jos de capacul filtrului de ulei, cam in dreptul pedalei de frana. E un surub solitar cu cap de 10 sau 12 - nu mai stiu.

 

Daca la relanti iti curge pe acolo sau macar supura, sistemul e in regula. Mi se pare ca trebe tinut motoru drept nu pe cric lateral.

 

Apropo, tu erai tipu cu distributia sarita si pise lipsa la decompresor? Daca da, suna-l pe baiatu care te-a ajutat cu decompresoru ;)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-te la cineva care stie cu ce se mananca dominatoarele, ca asa nu rezolvi mare lucru.

 

Ai un surub de verificare a sistemului de ungere. In dreapta, mai jos de capacul filtrului de ulei, cam in dreptul pedalei de frana. E un surub solitar cu cap de 10 sau 12 - nu mai stiu.

 

Daca la relanti iti curge pe acolo sau macar supura, sistemul e in regula. Mi se pare ca trebe tinut motoru drept nu pe cric lateral.

 

Apropo, tu erai tipu cu distributia sarita si pise lipsa la decompresor? Daca da, suna-l pe baiatu care te-a ajutat cu decompresoru ;)

Salut , eu eram tipul caruia ii sarea distributia dar nu din cauza decompresorului ci cred ca e prea uzat lantul . Intradevar e un surub exact in dreptul pedalei de frina , cu cap de 10 , ulei curge chiar si cu motorul oprit , cu el pornit arunca aproape un metru jetul , chiar la relani. Alta intrebare pt tine sau pt orice cunoscator , e normal ca patina din dreapta , ( cea dinspre roata fata ) sa se miste asa libera cind pe lant cind in cilindru ? inteleg ca nu are arc dar in frina de motor acolo face bucla lantul distributiei , mie asa imi sare distributia , nu la tras , doar cind primeste soc in frina de motor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , eu eram tipul caruia ii sarea distributia dar nu din cauza decompresorului ci cred ca e prea uzat lantul . Intradevar e un surub exact in dreptul pedalei de frina , cu cap de 10 , ulei curge chiar si cu motorul oprit , cu el pornit arunca aproape un metru jetul , chiar la relani. Alta intrebare pt tine sau pt orice cunoscator , e normal ca patina din dreapta , ( cea dinspre roata fata ) sa se miste asa libera cind pe lant cind in cilindru ? inteleg ca nu are arc dar in frina de motor acolo face bucla lantul distributiei , mie asa imi sare distributia , nu la tras , doar cind primeste soc in frina de motor !

 

Acolo ar trebui sa desfaci si sa verifici patina sa vezi daca e rupta pe undeva. Uita-te la poze pe oemmotorparts si vezi eventuale diferente.

 

Referitor la ulei: Sunt 2 site pe traseu. Una e la baza cadrului (rezervor de ulei) si o poti scoate destul de usor cand faci schimbul si alta este in dreapta, sub capacul care vine pe cutie.... Scrie in manual mai multe.

spor! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo ar trebui sa desfaci si sa verifici patina sa vezi daca e rupta pe undeva. Uita-te la poze pe oemmotorparts si vezi eventuale diferente.

 

Referitor la ulei: Sunt 2 site pe traseu. Una e la baza cadrului (rezervor de ulei) si o poti scoate destul de usor cand faci schimbul si alta este in dreapta, sub capacul care vine pe cutie.... Scrie in manual mai multe.

spor! :)

OK , o sa verific patina , dar in ceea ce priveste sitele cred ca le pot curata doar dind capacul din dreapta cu totul jos , dupa cum am vazut in manual , sau este si alt fel de a ajunge la ele ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK , o sa verific patina , dar in ceea ce priveste sitele cred ca le pot curata doar dind capacul din dreapta cu totul jos , dupa cum am vazut in manual , sau este si alt fel de a ajunge la ele ?

 

Asa este. Trebuie sa dai capacul din dreapta jos ca sa ajungi la una dintre site. Dar acel capac oricum trebuie sa il desfaci cand schimbi lantul de distibutie; deci poti sa faci mai multe operatiuni de-odata.

Pt cealalta sita e relativ usor; dai jos scutul, golesti uleiul, desfaci conducta de la baza cadrului, o dai la o parte, si apoi desfaci sita. Din exterior arata ca un niplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este. Trebuie sa dai capacul din dreapta jos ca sa ajungi la una dintre site. Dar acel capac oricum trebuie sa il desfaci cand schimbi lantul de distibutie; deci poti sa faci mai multe operatiuni de-odata.

Pt cealalta sita e relativ usor; dai jos scutul, golesti uleiul, desfaci conducta de la baza cadrului, o dai la o parte, si apoi desfaci sita. Din exterior arata ca un niplu.

Mersi fain phreak_or , luni imi voi face timp!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta chestie: conducta subtire care merge de deasupra filtrului de ulei pana in spatele capacului de cilindru, pe exterior. Tre sa o stii. Ei bine, daca desfaci suburul de sus cand merge motorul, curge ulei? Daca da, sigur nu ai treaba cu pompa de ulei.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta chestie: conducta subtire care merge de deasupra filtrului de ulei pana in spatele capacului de cilindru, pe exterior. Tre sa o stii. Ei bine, daca desfaci suburul de sus cand merge motorul, curge ulei? Daca da, sigur nu ai treaba cu pompa de ulei.

Nu am desfacut dar odata ce vine ulei pe returul care pleaca din capacul chulasei si intra in cadru in dreptul busonului in partea dreapta ... nu stiu ce sa zic . Dar ramane marea dilema : de ce nu am ulei la aprindere , unde e platoul (magnetoul) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OIL COOLER:

- jmecher rau

- nu prea conteaza deosebit de mult temperatura ambianta

- la drum lung, temperaturile stau intre 85 si 105 (viteze de 90-140), ce-i drept nu pe canicula maxima

- la mers ultralejer (50-60 la ora) temperaturile cam scad pana la 80; era totusi frigut afara

- la mers de noapte, 110 constant, temperatura de 90 grade

 

Concluzii:

- ar trebui ventilator pentru oras; inca studiez problema

- pentru drum lung trebuie termostat

- imi permit sa recomand 10w-40 la domi all year 'round; eu o sa bag niste full synth Castrol sa vad ce zice :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto chestia cu radiatorul de ulei :)

Am o idee ca alternativa la asta:

O termocupla reglabila, pusa undeva pe carcasa motorului, sau chiar pe o conducta de ulei; Termocupla in cauza sa dea drumul unui ventialor (gen cel de radiator de masina, probabil mai mic) care sa fie prins direct, cu niste clame, pe aripioarele de racire ale motorului, in partea stanga.

=> racire fortata cu aer, simplu, eficient(cred), si ieftin. :)

Ce-i drept nu cred ca ajuta la aspect :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. A postat si la sectiundea de accidente.

Sambata 6.08.2011 in jurul orei 15 am fost implicat intr-un accident pe DN3 imdediat dupa Ostrov spre Constanta.In momentul in care eram in depasirea unei masini care se deplasa cu viteza destul de mica(aproximatov 40Km/H),m-am trezit cu o alta masina in stanca (pe scurt a triplat),care a iesit putin in afara drumului si a pierdut controlu,venind direct peste mine si impinganduma in masina care o depaseam in acel moment.Am cazut pe partea stanga. Eu am scapat cu cateva jullituri mai zdravane, dar pasagera mea a fost mai rau accidentata(in acest moment e in stare buna, nu a avut nevoie de internare in spital). Motocicleta (o HONDA DOMNINATOR) a fost tavalita putin da cu ajutorul unor localnici, dupa ce a fost pozata de catre politia rutiera venita la locul accidentului, am reusit sa o facem cat decat folosibila, ca sa nu o las in camp si am ajuns cu ea in Constanta(unde a trebuit sa ajung la politie pentru declarati si sa-mi recuperez pasagerul de la spital). Acum rugamintea mea la voi este urmatoarea care poate sa ma ajute sa aduc motocicleta din Constanta in Bucuresti.

Va multumesc.

Asfalt uscat. si feritiva de oameni cu numere de bulgaria!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto chestia cu radiatorul de ulei :)

Am o idee ca alternativa la asta:

O termocupla reglabila, pusa undeva pe carcasa motorului, sau chiar pe o conducta de ulei; Termocupla in cauza sa dea drumul unui ventialor (gen cel de radiator de masina, probabil mai mic) care sa fie prins direct, cu niste clame, pe aripioarele de racire ale motorului, in partea stanga.

=> racire fortata cu aer, simplu, eficient(cred), si ieftin. :)

Ce-i drept nu cred ca ajuta la aspect :P

Daca gasesti tu un ventilator rezistent la mizerie si apa, cu diametrul de maxim 70-90mm si nu mai gros de 15mm, eu il pun pe motor. Imi fac alt radiator, cu filet de termocupla. Pe asta il dau cu 80 de lei.

 

Ceea ce mai ramane de facut e luat un termostat de by-pass pentru prea rece. Daca le pui pe astea doua, deja ai o mobra cu echivalentu racirii pe apa...

 

...

 

Simsoane... ce-ai patit omu meu!? Don'shoara cum e? Ba esti nebun ...tu-i muma ma-sii de viata. Suna-ma poate pot sa rezolv ceva!

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io sunt julit pe partea stanga, Don'shoara e cu umaru rupt si mult mai julita pe ea a cazut motoru fiind si mai mica si se tinea cu mana de suportul de la cub care a si zburat in momentu lovituri.

a si nu am numaru tau.

Editat de Simpson_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. A postat si la sectiundea de accidente.

Sambata 6.08.2011 in jurul orei 15 am fost implicat intr-un accident pe DN3 imdediat dupa Ostrov spre Constanta.In momentul in care eram in depasirea unei masini care se deplasa cu viteza destul de mica(aproximatov 40Km/H),m-am trezit cu o alta masina in stanca (pe scurt a triplat),care a iesit putin in afara drumului si a pierdut controlu,venind direct peste mine si impinganduma in masina care o depaseam in acel moment.Am cazut pe partea stanga. Eu am scapat cu cateva jullituri mai zdravane, dar pasagera mea a fost mai rau accidentata(in acest moment e in stare buna, nu a avut nevoie de internare in spital). Motocicleta (o HONDA DOMNINATOR) a fost tavalita putin da cu ajutorul unor localnici, dupa ce a fost pozata de catre politia rutiera venita la locul accidentului, am reusit sa o facem cat decat folosibila, ca sa nu o las in camp si am ajuns cu ea in Constanta(unde a trebuit sa ajung la politie pentru declarati si sa-mi recuperez pasagerul de la spital). Acum rugamintea mea la voi este urmatoarea care poate sa ma ajute sa aduc motocicleta din Constanta in Bucuresti.

Va multumesc.

Asfalt uscat. si feritiva de oameni cu numere de bulgaria!!!

 

Uff...:( :yikes:

Sper ca sunteti bine amandoi. Trebuie si eu sa vorbesc cu pasagera...sa luam si pentru ea echipament...

 

 

 

Daca gasesti tu un ventilator rezistent la mizerie si apa, cu diametrul de maxim 70-90mm si nu mai gros de 15mm, eu il pun pe motor. Imi fac alt radiator, cu filet de termocupla. Pe asta il dau cu 80 de lei.

 

Ceea ce mai ramane de facut e luat un termostat de by-pass pentru prea rece. Daca le pui pe astea doua, deja ai o mobra cu echivalentu racirii pe apa...

 

Cred ca nu ai inteles exact ce ziceam eu.

In "conceptul" asta, nu trebuie radiator de ulei. Un ventilator cu diametru de vreo 13-15 cm care sa bata spre motor din partea stanga. Ventialtorul sa fie actionat de o termocupla reglata sa porneasca pe la 100 - 110 grade probabil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca nu ai inteles exact ce ziceam eu.

In "conceptul" asta, nu trebuie radiator de ulei. Un ventilator cu diametru de vreo 13-15 cm care sa bata spre motor din partea stanga. Ventialtorul sa fie actionat de o termocupla reglata sa porneasca pe la 100 - 110 grade probabil...

 

Ah, am inteles ce zici. Mah, nu stiu exact ce sa zic. Ar trebui sa bata din fatza ca sa fie efiecient...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti ! Azi am desfacut capacul din dreapta (ca sa ajungi la unul din cele 3 prezoane a trebuit sa dau scarita jos ,apoi pedala de frina , foarte complicat apoi sa desfac conducta care merge de la filtru in capacul chulasei a trebuit se desfac si unul din suruburile electromotorului), am curatat sita care avea 3-4 firicele de mizerie deci nu era infundata , sita acea din cadru nu am putut sa o desfac , nici cu inelara de 18 care la un moment dat asa am fortat de a uzat hexagonul dar sita tot nu a cedat. Cum a zis swich , ulei sus pe conducta vine , deci pompa de ulei e ok . In ceea ce priveste patinele am gasit in capac bucati de plastic rupt cel mai probabil din patina libera( cea dinspre roata fata ) deci ca o concluzie kit nou pt distributie adica lant si patine ca sa fiu sigur . Ceva recomandari de unde as putea lua mai ieftin ? siteuri sau firme?! Inca ceva , in capacul din partea dreapta , acolo unde sunt bobinele de incarcare trebuie sa fie ulei sau nu ? cind am cumparat mobra acum cam o luna era , dar dupa primul schimb si prima data ce a sarit distributia nu mai e ulei ! mersi si numa bine din ardeal !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti ! Azi am desfacut capacul din dreapta (ca sa ajungi la unul din cele 3 prezoane a trebuit sa dau scarita jos ,apoi pedala de frina , foarte complicat apoi sa desfac conducta care merge de la filtru in capacul chulasei a trebuit se desfac si unul din suruburile electromotorului), am curatat sita care avea 3-4 firicele de mizerie deci nu era infundata , sita acea din cadru nu am putut sa o desfac , nici cu inelara de 18 care la un moment dat asa am fortat de a uzat hexagonul dar sita tot nu a cedat. Cum a zis swich , ulei sus pe conducta vine , deci pompa de ulei e ok . In ceea ce priveste patinele am gasit in capac bucati de plastic rupt cel mai probabil din patina libera( cea dinspre roata fata ) deci ca o concluzie kit nou pt distributie adica lant si patine ca sa fiu sigur . Ceva recomandari de unde as putea lua mai ieftin ? siteuri sau firme?! Inca ceva , in capacul din partea dreapta , acolo unde sunt bobinele de incarcare trebuie sa fie ulei sau nu ? cind am cumparat mobra acum cam o luna era , dar dupa primul schimb si prima data ce a sarit distributia nu mai e ulei ! mersi si numa bine din ardeal !

Nu lua ieftineli. Te duci si iei de la Honda patinele (ambele) si arculetu de la intinzator. Asta daca nu vrei sa faca poc motoru, ca pe urma te-ai rupt in fericire. Lant vezi si tu de un' se ia - chiar nu stiu unde gasesti unu ok. Verifica si rulmentii de la axa cu came.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lant stiu ca era la motodiscount.ro marca D.I.D cam la 200 lei. Daca intrebi poate iti aduce si arc de la intinzator si patine de la vreo firma ok, sau poate chiar pe original. Poti sa mai incerci la dillypoint.ro care iti poate aduce piese inclusiv de pe oemmotorparts.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lant stiu ca era la motodiscount.ro marca D.I.D cam la 200 lei. Daca intrebi poate iti aduce si arc de la intinzator si patine de la vreo firma ok, sau poate chiar pe original. Poti sa mai incerci la dillypoint.ro care iti poate aduce piese inclusiv de pe oemmotorparts.com

Arcu ala e 2,36 EURO in pana mea... la cursu zilei e 10 lei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca s-a mai discutat subiectul, dar ma gandesc sa va intreb...ce ulei puneti in furci? manualul zice ATF, eu am Motul 20W care e ok pe asfalt, dar dupa 80 de km de piatra (Tulcea-Chilia) m-a cam rupt la maini :) ce e drept, cu toate gaurile nu am reusit sa comprim complet suspensia fata... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...