Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

va multumesc pentru raspunsuri.

din ce mi-ati spus si am mai citit pe forum, deocamdata inclin inspre dominator, pentru ca drumuri mai lungi de 100 de km as face maxim 5 pe an. in rest in oras, mers la tara, prin padure si forestiere.

va multumesc inca o data.

daca mai vine cineva cu o parere, as fi recunoscator.

va doresc o zi placuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Faza cu golitul carbu nu e buna, nu niu.

 

La fel ca si chestia cu ulei in capul pistonului,nu faceti lucruri d-astea,,motoristi stiu de ce'' :nono:

 

motoristii

Si atunci cum sa facem domnule fucker?.....vai s-amar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva un schimbator de viteze pt Domi RD 02?

L-am demontat de pe mobra si nu prea mai are caneluri. Daca as gasi asa ceva prin Cluj, ar fi minunat...sau daca stiti vreo alta mobra de la care se potriveste, dati de stire.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

celblack, multumesc, dar caut ceva second hand. Am vazut si eu oferta...

Daca nu gasesc in timp util o voi reconditiona pe a ei cumva...prefer de banii aia sa ii iau un ulei bun si personal mi se pare o nesimtire crunta sa ceri 150 ron pe o bucata de platbanda cu niste caneluri...oricat de "Honda" ar fi ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu' mzrider,nu e vai s-amaru' atat de negru,gandeste-te daca lasi peste iarna carb fara benz,toata mizeria in suspensie se va pietrifica(niciodata nu iese toata la scurgere),"bascula" la plutitor se poate bloca pe deschis sau se poate"decalibra"(cred ca sti consecinta la astea doua),pe frig toate garnit din carb se vor usca de drcii le va lua,de aici incepe pornire greoaie,amestec neadecvat si on and on and on. E buna metoda daaar nu scoti benz peste iarna sau pe un timp indelungat,o lasi acolo,in moment cind o pornesti lasi robinetul deschis da-i drumu la surub golire si scoti cit te lasa inim 200 300ml,inchizi surub si apoi let the thunder begin :ChopperEmo:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu' mzrider,nu e vai s-amaru' atat de negru,gandeste-te daca lasi peste iarna carb fara benz,toata mizeria in suspensie se va pietrifica(niciodata nu iese toata la scurgere),"bascula" la plutitor se poate bloca pe deschis sau se poate"decalibra"(cred ca sti consecinta la astea doua),pe frig toate garnit din carb se vor usca de drcii le va lua,de aici incepe pornire greoaie,amestec neadecvat si on and on and on. E buna metoda daaar nu scoti benz peste iarna sau pe un timp indelungat,o lasi acolo,in moment cind o pornesti lasi robinetul deschis da-i drumu la surub golire si scoti cit te lasa inim 200 300ml,inchizi surub si apoi let the thunder begin :ChopperEmo:

Nu sunt de acord deloc cu ce spui. In primul rand daca am dat un sfat inseamna ca asa am facut eu si a functionat....ani de zile si fara nici un fel de problema si asta inseamna mult. In al doilea rand, carburatoarele se pastreaza cel mai bine uscate (si cand cumperi un carburator nou nu il primesti cu benzina in el). Mizeria care se acumuleaza in carburator curge odata cu benzina cand il golesti, particulele mai mari oricum raman in filtrul de benzina din rezervor, de asemenea tot atunci curge si apa din benzina daca e cazul.

Plutitorul mai degraba ramane blocat pe inchis cand sta carburatorul cu benzina in el pt ca dupa un timp benzina devine vascoasa si chiar laptoasa in carburator fiindca e in contact cu aerul si mai are si apa in ea si tot felul. Ca sa ma intelegi gandeste-te cum arata in interior un carburator care a stat 10 ani cu benzina in el, cei care au desfacut asa ceva stiu ce vreau sa zic. Cu garniturile nici aici nu iti dau dreptate. Ele nu is oricum scufundate in benzina si nu au cum sa se usuce cat timp sunt prinse intre capac si corpul carburatorului.

Ca si concluzie se poate tine carburatorul cu benzina in el si sa se goleasca inainte de a fi pornit motorul daca nu vreti sa 'vi se usuce garniturile', DAR va porni mai usor daca este lasat gol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu numai garniturile de carburator au probleme daca sunt lasate uscate timp indelungat. Eu am avut probleme si cu garnituri din sistemul de racire...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vin cu o idee de compromis :) , macar inchideti benzina de fiecare data cand lasati sa stea mai mult motorul.Am remarcat si eu anul trecut ca porneste mai usor asa si ca nu-i place sa-l lasi cu benzina pornita. Eventual chiar il lasati sa mearga 10-20 secunde dupa ce inchideti benzina. Cand veti da ulterior drumul la benzina, in camera de nivel constant intra benzina proaspata cu fractiunile volatile neevaporate care se mixeaza imediat cu cea veche si imbunatateste pornirea.

 

Si totusi, ce ulei recomandati pentru domi? Avand in vedere faptul ca oricum nu tine prea mult si se lasa jos la 300 nu cred ca merita investit in ulei scump, mai ales la un motor mai vechi. Asa dar 15W 40 sau 20 w 40/50? Neaparat pentru motociclete, sau e bun si ala auto? La africana de exemplu nu am treaba cu ambreiajul indiferent de care pun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu personal inchid benzina si las motorul sa mearga pana se opreste (de obicei o inchid inainte sa ajung cu el la garaj si pana ajung e consumata) si asa nu am nici un fel de probleme....si nici nu curat carburatorul niciodata. (o tin peste iarna cu rezervorul plin de asemenea).

Cu uleiul, eu am folosit cu succes mobil 10 w 40 semisintetic pentru motociclete, dar fiindca il schimb asa de des ma gandesc sa trec la 20 w 50 mineral si pt auto. Am auzit ca poate patina ambreiajul de la cel auto si e de inteles, dar eu nu am patit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20w50 mineral m-am gandit si eu. Ma indoiesc ca va patina ambreiajul.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca va patina doar daca uleiul auto e mai rasarit si contine aditivi smecheri. Uleiurile auto ieftine ma indoiesc ca vor creea probleme ambreiajelor umede de la mobre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am folosit mineral 20w50 auto, si am breiajul patineaza la acc bruste in trepte mici, pana la a 3-a

de asemenea, am observat pb la schimbarea vitezelor

nu e la fel de "curat"ca si cu uleiuri de moto

asa ca, eu zic : ulei moto, dar, ieftin, ca, na,,,,,,,la 3000 schimbat,,,



la minutul 9.40

hmmm

se pare ca are o foaie tare mica pe spate, plus motorul tunat

cand aveam foaie de 42, bietul motor abia tragea la peste 120

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...