ser79ban Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 sigur l-am mai vazut pe undeva. radiator mi-a trecut mie prin cap sa-mi pun insa mi-a zis cineva ca nu "duce" pompa de ulei. Mai intreb in stinga si indreapta ca sa mai aud asta de la altii, atunci am aruncat o intrebare doar. le: ma gindesc ca merge pus pe furtunul ala de cauciuc care merge pe linga cadru; tre sa aflu care-i rolul lui da' banuiesc ca nu-i dauneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 nu-mi fac probleme de pompa in cel mai rau caz nu va fii foarte eficienta dar de stricat nu are cum sa se strice daca pui un radiator de ulei mai ales ca toate radiatoarele de ulei puse pe enduro sunt relativ mici deci cred ca va duce sigur pompa si va fii si eficienta oricum mult mai eficienta decat racirea prin cadru . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 am o problema la dominator: porneste cam greu la rece (desi la cald o ia foarte usor...ma gandesc ca poate fi vreo problema cu socul) si cu motorul cald, daca il folosesc normal se tot opreste la relanti, are perioade cand ii scade sub 1000 de ture si se opreste si in unele momente sta frumos la 1400-1500 fara probleme. ii foarte enervant prin oras la stopuri cand se opreste des. in rest, in sarcina merge foarte bine. i-am schimbat bujia si uleiu cu filtru dar nu s-a modificat nimic. i-am inlocuit si flansa dintre carburator si chiuloasa ca era crapata putin dar tot asa face. nu aveti vreo idee la ce as putea sa ma mai uit ?ca pare a fi o chestie de detaliu....ceva la carburator...sau ma gandeam la intinzatoru de lant (de distributie) sa nu isi faca datoria cum trebe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 am o problema la dominator: porneste cam greu la rece (desi la cald o ia foarte usor...ma gandesc ca poate fi vreo problema cu socul) si cu motorul cald, daca il folosesc normal se tot opreste la relanti, are perioade cand ii scade sub 1000 de ture si se opreste si in unele momente sta frumos la 1400-1500 fara probleme. ii foarte enervant prin oras la stopuri cand se opreste des. in rest, in sarcina merge foarte bine. i-am schimbat bujia si uleiu cu filtru dar nu s-a modificat nimic. i-am inlocuit si flansa dintre carburator si chiuloasa ca era crapata putin dar tot asa face. nu aveti vreo idee la ce as putea sa ma mai uit ?ca pare a fi o chestie de detaliu....ceva la carburator...sau ma gandeam la intinzatoru de lant (de distributie) sa nu isi faca datoria cum trebe... Salut, Cam aceiasi problema o am si eu. Am fost sfatuit sa incerc cu o bujie Iridium, dar inca nu am apucat sa o schimb. La semafoare la fel...cand tie lumea mai draga face clanck si gata, trebuie sa dai la demaror. La rece numai vorbesc, mai ales dupa 2 saptamani de stat. Mai incearca si cu filtrul de aer schimbat, eventual mai citeste tot pe acest forum, cred ca pe la inceput zicea cineva de aceiasi problema. Din pacate cam atat de la mine, nici eu nu il am de mult, asa ca nu prea stiu inca dupa ce sa ma uit. Drumuri uscate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 am schimbat bujia si chiar iridium am pus...si filtru de are ii nou...zilele astea o sa ii curat si carburatoru. sunt sigur ca ii ceva amanunt ca daca ar fi o problema mai mare ar face asa tot timpu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 am schimbat bujia si chiar iridium am pus...si filtru de are ii nou...zilele astea o sa ii curat si carburatoru. sunt sigur ca ii ceva amanunt ca daca ar fi o problema mai mare ar face asa tot timpu Interesant....sa ne tii la curent daca reusesti ceva. Bafta --- Mesaj completat în 20 Jan 2008 11:20 ------------- am schimbat bujia si chiar iridium am pus...si filtru de are ii nou...zilele astea o sa ii curat si carburatoru. sunt sigur ca ii ceva amanunt ca daca ar fi o problema mai mare ar face asa tot timpu La pagina 4 pe acest forum, o sa gasesti ceva interesant legat de problema noastra. Axa avea problema aceasta, si se pare ca rezolvat-o (parca ceva legat de shoc, asa ceva, dupa ce a facut cam tot ce este posibil pana cand a inlocuit carburatorul si bingo ). Imi pare rau ca nu am timp, ca tare mi-as baga si eu mainile in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Ianuarie 24, 2008 Share Postat Ianuarie 24, 2008 azi am dus-o la service pt curatat de carburator, reglat supape si un test de compresie din pacate bujia(iridium) avea culoarea alba si compresia a iesit 6, iar dupa reglajul supapelor a crescut cu 0.5. urmeaza sa vad maine cum porneste la rece si cum merge. nu stiu daca compresia ii asa de mica din cauza segmentilor sau a decompresorului. supapele si chiuloasa au fost schimbate recent. nu aveti cumva datele tehnice (reglaj supape si aer la carburator) de la modelu de 500. cred ca sunt la fel ca la cel de 650 dar ca sa fiu sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Ianuarie 26, 2008 Share Postat Ianuarie 26, 2008 vedeti reglajul sa nu fie de vara daca mergeti in perioada asta.........sa nu aveti cumva amestec sarac si nu subestimati flansa de admisie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Ianuarie 26, 2008 Share Postat Ianuarie 26, 2008 m-ar ajuta foarte mult niste date pt modelu de 500. am vazut carti tehnice cu date despre ambele modele da nicicum nu pot sa fac rost de asa ceva. ma intereseaza reglaju de supape la nx 500 si reglajul surubului de aer am reglat supapele la 0,10 si 0,12 si nu suna bine. multumesc si asf uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Februarie 2, 2008 Share Postat Februarie 2, 2008 arec cineva datele sau vreun site cu date pt asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Februarie 2, 2008 Share Postat Februarie 2, 2008 arec cineva datele sau vreun site cu date pt asa ceva? Din pacate nu cred...majoritatea sunt de 650. Incearca la o reprezentanta Honda undeva, poate gasesti la ei. Salutare --- Mesaj completat în 03 Feb 2008 10:33 ------------- arec cineva datele sau vreun site cu date pt asa ceva? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Honda-NX500...Q2em118Q2el1247 Aici pare a fii un soft in care se afla si modelul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 vedeti reglajul sa nu fie de vara daca mergeti in perioada asta.........sa nu aveti cumva amestec sarac si nu subestimati flansa de admisie Poti sa detaliezi cum se face reglajul de iarna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 (editat) Baieti, de la surubul asta se tensioneaza arcul care actioneaza patina de pe lantul de distributie? Adica de la asta se intinde lantul de distributie sau are doar rol de suport pentru arc? http://www.eikholt.net/hpalt/download/NX65...ad%20valves.pdf Pag. 10-11 Editat Februarie 28, 2008 de Sanchez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 Baieti, de la surubul asta se tensioneaza arcul care actioneaza patina de pe lantul de distributie? Adica de la asta se intinde lantul de distributie sau are doar rol de suport pentru arc? http://www.eikholt.net/hpalt/download/NX65...ad%20valves.pdf Pag. 10-11 da ...........din ce stiu eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 (editat) Salutare , acum cateva luni mi-am cumparat si eu un Dominator 650 , din 1992 , 36.000 km , arata OK bine intretinut pentru un enduro din 92 , merge f bine . Am avut unele probleme cu relantiul si cu pornitul ( a fost cam frig iarna asta ) in rest nimic, trage de rupe , cu relantiul am inteles ca poate fi de la filtru de aer , dupa ce am dat jos capacul sa verific filtru am observat ca e praf acu intrebarile : - de unde fac rost de o garnitura de la chiuloasa ( imi scapa putin ulei la galerii si cred ca de acolo e hiba) - de unde fac rost de un filtru de aer ( cat mai ieftin ) - de unde fac rost de pedala de schimbator ( are un joc de vreo 2 cm ) - ce ulei trebuie sa bag ? am inteles ceva de 15 w 40 dar de care ? si cat ? - inca o chestie , imi lipseste ceva de la frana fata , cand pun frana , nu se aprinde stopul , doar la picior , am vazut ceva cablu iesit acolo la maner , dar nu am unde sa-l conectez . ? de curand mi-am cumparat bujie NGK DPR8EA-9 si un filtru de ulei , ( bujia 12 lei , filtru 18 lei) urmeaza sa-mi cumpar uleiul in sine ( inca nu stiu de care si cat) binenteles nu o sa schimb nimic la el pana nu fac rost de garnitura aia . astept pareri Editat Martie 2, 2008 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 (editat) Robyb, modelul tau nu e din 1992, e mai vechi (88-91). In '92 a fost prima inmatriculare probabil. E util sa stii asta cand cauti piese. Pe cadru, in dreapta, ar trebui sa fie nituita o placuta cu indicativul modelului. Astea sunt toate modelele de Domi, dupa indicativ si an de fabricatie: Honda NX 650 J Dominator 88 Honda NX 650 K/L/LII Dominator 89-90 Honda NX 650 M Dominator 91 Honda NX 650 N/P/R Dominator RD02 91-94 Honda NX 650 S Dominator 95 Honda NX 650 T Dominator 96 Honda NX 650 V/W/X Dominator RD08 97-99 Honda NX 650 Y/R-1 Dominator 00-02 Daca nu te descurci sa afli anul de fabricatie, ar trebui sa gasesti pe interiorul carenelor schitat un calendar cu anul si luna fabricatiei. Magazine online din care poti cumpara piese de schimb: http://www.louis.de - intri la "Bike-Datenbank" si cauti modelul tau http://shop.wemoto.com/ - asemanator, cautare dupa model din pagina "Shop" http://www.cmsnl.com/search.php?model_id=3...amp;partsPage=6 - magazin serios, asta e pagina pentru un model fabricat in '92. cauta anul tau In Bucuresti e reprezentanta si mai stiu un magazin la care poti comanda piese pt Honda. Fiind din TM, poate e mai la indemana sa cauti la unguri. Incearca sa cureti carburatorul, verifica flansa de admisie, intrerupatorul electric si firele de la maneta de frana. Daca e ceva iremediabil, e posibil sa gasesti pe link-urile de mai sus de cumparat piesa care te intereseaza. Site-uri utile pentru posesorii de Domi: http://www.dominator650.it/home.htm http://www.xrv.org.uk/forums/forumdisplay.php?f=45 Alte informatii si povesti interesante gasesti chiar pe acest topic. Iti recomand sa-l citesti integral. Sa stapanesti sanatos motoreta si sa ai parte numai de senzatii placute cu ea. --- Mesaj completat în 04 Mar 2008 09:11 -------------Ulei bagi numai MINERAL (sau incerci sintetic cu formula speciala sa nu patineze ambreiajul - Castrol mi se pare ca are asa ceva), iar indicii termici ii alegi dupa temperatura ambianta dupa tabelul din manualul utilizatorului (pag. 48): adica, 10W iarna, 15 W primavara si toamna, 20W vara. Citeste cu atentie manualu' si verifica mereu sa ai ulei suficient (pag. 49). --- Mesaj completat în 04 Mar 2008 13:48 -------------Manuale Domi: http://www.eikholt.net/hpalt/dommi/ Editat Martie 3, 2008 de Sanchez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kg_robi Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Buna ziua...scriu si eu in speranta ca poate imi da cineva o mana de ajutor. sunt din timisoara si am si eu un domi, un domi la care nu ii dau de capat De o luna de zile ma tot chinui cu el de mi-a albit paru.Problema e urmatoare:imi da niste rateuri de toata frumusetea....flacari de 2 m pe ambele tobe Si acum...am rectificat supapele...am reglat supapele...am dus cilindru la verificat..totul e ok din puctu asta de vedere, asa ca a ramas carburatoru, pe care l-am intors pe toate partile si nereguli...nu am gasit.Dar totusi ma gandesc ca aici ar fi problemam deoarece merge inecat motoru, si daca l-am oprit shtoiu nu mai porneste pana nu curat bujia care e neagra de nu e adevarat.Cupla de cauciuc e ok si ea. Daca incerc sa merg cu el pe sosea...ar merge intr-un final,dupa ce da 5 minute de rateuri isi revine,dar doamne fereste sa se opreasca ca acolo ramane, sau daca nu il opresc eu se opreste el oricum...dupa 3 km a si supt 3 litri de benzina Chiar nu stiu ce sa ii mai fac. Daca cumva este vreun posesor de dominator in timisoara i-as fi recunoscator daca ar accepta sa vina sa incercam sa punem carburatorul dansului pe domi meu...macar sa am o idee daca e problema de motor sau de carburatie.Alta varianta inafara de al arunca la fier vechi nu mai am Va multumesc mult...asfalt uscat si numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 Salut robi, dupa ce povestesti tu, motorul merge inecat, ii vine prea multa benzina. Vezi cuiul pontou daca e uzat sau circuitul de la soc daca ramane deschis. Jicloarele mai pot sa fie corodate sau prea mari sau nivelul sa fie reglat aiurea din flotor. Motoreta nu e de aruncat, se rezolva. Ai grija sa nu ajunga benzina in ulei - iti dai seama dupa miros, viscozitate, nivel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kg_robi Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 Asa e, merge foarte inecat. Am cautat sa reglez nivelul dar nu am gasit nici o modalitate. Benzina nu intra in ulei, ca am verificat. Tind sa cred ca totusi e nivelul, dar nu stiu cum sa il reglez. Socul functioneaza in parametrii normali. Ar mai putea fi ceva cu furtunele alea, care merg la pompa de vacuum. Daca ai putea sa ma ajuti cu ceva poze de la tine, ca in urma studierii cartii tehnice, am ajuns la concluzia ca exista mici diferente intre conectarile furtunelor pe carburatorul meu si cele prezentate in carte. Ms ca incerci sa ma ajuti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 (editat) Nu cred sa am ragaz zilele astea sa fac poze la carburator. Ai la pag. 1-11 si 1-14 desene cu furtunele: http://www.eikholt.net/hpalt/download/NX65...20manual%20.pdf si pe aici ceva: http://www.eikholt.net/hpalt/download/NX65...el%20system.pdf Leaga-le ca in carte si vezi daca merge. Inspecteaza si curata daca e nevoie toate furtunelele alea, pana la cele care se deschid langa cric, verifica crankcase breather-ul (borcanelul ala care da spre airbox) si diafragma de vacuum. Verifica flotoarele daca sunt inundate cu benzina. Baga-le intr-un pahar cu apa calda si vezi daca plutesc. Scufunda-le si vezi daca scapa bule de aer. La un carburator (nu de Domi) am ajustat nivelul indoind putin placa dintre flotoare si articulatie cu mana. Nu stiu daca la ale noastre merge, ca n-am incercat. Vezi intai daca are vreun surub de reglaj. Lasa manevra cu indoitul ca ultima solutie. Arunca o privire si aici: http://www.eikholt.net/hpalt/download/NX65...ing%20pages.pdf Mai poti incerca sa scoti carbul si sa torni un lichid pe circuit sa vezi daca inchide bine cuiul pontou. Asa faceam la cele clasice. La asta vacuumatic nu stiu daca si cum merge dar cu el in fata poate iti vin idei. Editat Martie 7, 2008 de Sanchez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 reglajul de iarna consta in imbogatirea amestecului ( un pic) nu stiu daca se manifesta la toate motocicletele dar eu ii simt o oarecare diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 reglajul de iarna consta in imbogatirea amestecului ( un pic) nu stiu daca se manifesta la toate motocicletele dar eu ii simt o oarecare diferenta Care e diferenta mai exact? Adica reglajul se face practic de doua ori pe an pentru iarna si pentru vara? Se regleaza carburatorul de 2 ori pe an? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 Care e diferenta mai exact? Adica reglajul se face practic de doua ori pe an pentru iarna si pentru vara? Se regleaza carburatorul de 2 ori pe an? eu asa fac .....cum scade temperatura fac amestecul mai bogat.......vara il saracesc daca e cazul nu pot sa-ti spun cate ture sau etc de genu asta e la simtul urechii, adica dupa cum trage motorul, dupa sunet, dupa cum raspunde acceleratia in general carburatoarele nu se deregleaza repede dar de exemplu daca ai filtrul de aer destul de obosit si nu poti sa il schimbi in momentul respectiv mai te joci la reglaj ca sa iesi din belea ( sa mai mergi nitel) acelasi lucru se intampla si la temperaturi scazute ........motorul nu mai functioneaza ca la temperaturile de vara .........filtrul de aer prinde umiditate si merge altfel..... Sorry de exprimare .........niciodata n-am fost pedagog bun .......nu stiu sa explic......sper ca ai inteles esentialul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 eu asa fac .....cum scade temperatura fac amestecul mai bogat.......vara il saracesc daca e cazul nu pot sa-ti spun cate ture sau etc de genu asta e la simtul urechii, adica dupa cum trage motorul, dupa sunet, dupa cum raspunde acceleratia in general carburatoarele nu se deregleaza repede dar de exemplu daca ai filtrul de aer destul de obosit si nu poti sa il schimbi in momentul respectiv mai te joci la reglaj ca sa iesi din belea ( sa mai mergi nitel) acelasi lucru se intampla si la temperaturi scazute ........motorul nu mai functioneaza ca la temperaturile de vara .........filtrul de aer prinde umiditate si merge altfel..... Sorry de exprimare .........niciodata n-am fost pedagog bun .......nu stiu sa explic......sper ca ai inteles esentialul Ok, am prins ideea. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 am gasit 'ciuspica' crapata in lung, pe jumatate din lungime. Sunat la Honda, ma usureaza de 194 euroi neTaVAliti. Stiti vreo alternativa la chestia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.