GEORGIAN Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 scoate si matale bujia. spune-ne daca e albicioasa, bruna sau neagra. rateuri poti sa dai oricand in frana de motor daca ai tobele... mai goale. s-ar putea sa nu fie neaparat prost reglat carbul cat probabil infundat vreun canal prin el. trebuie dat jos, curatat bine-bine, pus la loc si reglat. am scos bujia si era caramizie dupa un drum de vreo 50 km am curatato cu perie de sarma ca avea numai calamina pe ea, (e cam de acuma 2 ani bujia o cred si pe ea) dupaia statea rotund in relanti , tragea mai bine si na mai dat rateuri. Sa vad zilele ce urmeaza daca mai face figuri. A mai schimbat cineva rulmenti la furca fata cei de la cadru? este complicat o pot face singur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 (editat) deh, ti-am spus parerea mea despre rulmentii de jug si schimbarea lor. trebuie data furca jos si daca nu ai un cric moto e mai tricky sa faci tu totul singur. cat despre bujie nu prea inteleg cum se pupa calamina (o depunere negricioasa, specifica 2 timpi-ului) cu culoarea caramizie. oricum, merita luata una noua, mai ales daca stii ca e veche si comporamentul mobrei se imbunatateste cand o cureti. am scos bujia si era caramizie dupa un drum de vreo 50 km am curatato cu perie de sarma ca avea numai calamina pe ea, (e cam de acuma 2 ani bujia o cred si pe ea) dupaia statea rotund in relanti , tragea mai bine si na mai dat rateuri. Sa vad zilele ce urmeaza daca mai face figuri. A mai schimbat cineva rulmenti la furca fata cei de la cadru? este complicat o pot face singur? Editat Aprilie 30, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 (editat) deh, ti-am spus parerea mea despre rulmentii de jug si schimbarea lor. trebuie data furca jos si daca nu ai un cric moto e mai tricky sa faci tu totul singur. era o depunerea caramizie la bujie si am dato jos. cat despre bujie nu prea inteleg cum se pupa calamina (o depunere negricioasa, specifica 2 timpi-ului) cu culoarea caramizie. oricum, merita luata una noua, mai ales daca stii ca e veche si comporamentul mobrei se imbunatateste cand o cureti. asa e o sa schimb uleiu, filtru de ulei , aer , bujia si placute fata peste 500km ca sa fie la 42000km ziceam sa o leg cu o chinga de ceva inalt si o ridic de cat am nevoie. Editat Aprilie 30, 2010 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 daca nu ai cric , roaga pe cineva sa te ajute un pic si baga un scaun sub ea sa iti stea fata in aer . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Stie cineva daca chiulasa de la modelul 94 potriveste la 91? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 eu cred ca da,,,,,, capacele de la chiuloasa, sigur se potrivesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 hello hello sper ca v-ati distrat bine de 1 mai eu am fost 2 zile si 2 nopti prin padure cort, chestii, si evident domi am fost eu + prietena, si bagajele, consumul calculat cand am ajuns e cam 5,7 la suta de km am facut in total 240 km viteza maxima cand am mers pe sosea ~110 (in depasiri) si apoi linistit cam la 90 am cazut de vreo 10 ori dar asta pe iarba, pamant, chestii de genul. Odata eram si cu cu prietena. nimeni nu a fost ranit:)) cu exceptia semanlizatorului din dreapta fata (se poate reface) si poate cateva mici zgarieturi de max 1 cm... pun si ceva poze: asta e chiar inainte sa pornim inapoi. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 hello hello sper ca v-ati distrat bine de 1 mai eu am fost 2 zile si 2 nopti prin padure cort, chestii, si evident domi am fost eu + prietena, si bagajele, consumul calculat cand am ajuns e cam 5,7 la suta de km am facut in total 240 km viteza maxima cand am mers pe sosea ~110 (in depasiri) si apoi linistit cam la 90 am cazut de vreo 10 ori dar asta pe iarba, pamant, chestii de genul. Odata eram si cu cu prietena. nimeni nu a fost ranit:)) cu exceptia semanlizatorului din dreapta fata (se poate reface) si poate cateva mici zgarieturi de max 1 cm... pun si ceva poze: asta e chiar inainte sa pornim inapoi. numai bine daca asa incarci bagaje pentru 2 zile si 2 nopti la doua persoane nu vreau sa-mi imaginez cum arata si cum sufera saracul DOMI la un concediu de vreo saptamana - doua ... vezi ca au aparut si remorci pt moto http://www.youtube.com/watch?v=Wb2NWnK-bBw ... glumeam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 salutare sper ca a iesit bine intalnirea de la Herculane!!!!!!!!!!!!! mai ales ca am auzit ca e si MISA pe acolo,,,,,,,, chiar asa,,,,,nu v-ati,,,,,,,,,,,integrat in,,,,,,,,,absolut? Mesaj completat hai ca pt Apuseni ma inscriu si io ca am niste palincaaaaaaa si numa nu o pot bea singur hai noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 daca asa incarci bagaje pentru 2 zile si 2 nopti la doua persoane nu vreau sa-mi imaginez cum arata si cum sufera saracul DOMI la un concediu de vreo saptamana - doua ... vezi ca au aparut si remorci pt moto http://www.youtube.com/watch?v=Wb2NWnK-bBw ... glumeam da, asta ne-am dat si noi seama... dar a fost prima data cand am fost in excursie cu moto si nu stiam nici ce conditii sunt si nici daca ne umplem de noroi.... in fine deja am stabilit cu partenera ca data vitoare va fi pachetul mai compact si totusi cel mai mult spatiu l-a ocupat cortul, sacii de dormit si izolirele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 salutare Oradea pe unde te-ai dat? munti, ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 sper ca v-ati distrat bine de 1 mai eu am fost 2 zile si 2 nopti prin padure cort, chestii, si evident domi am fost eu + prietena, si bagajele, consumul calculat cand am ajuns e cam 5,7 la suta de km am facut in total 240 km viteza maxima cand am mers pe sosea ~110 (in depasiri) si apoi linistit cam la 90 am cazut de vreo 10 ori dar asta pe iarba, pamant, chestii de genul. Odata eram si cu cu prietena. nimeni nu a fost ranit:)) cu exceptia semanlizatorului din dreapta fata (se poate reface) si poate cateva mici zgarieturi de max 1 cm... pun si ceva poze: numai bine La ce bagaje ai avut pe ea 50% ele te-au dezechilibrat si ai scapato , dar nui nimic ca din greseli inveti dar ai grija sa nu fie costisitoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 da, asta ne-am dat si noi seama... dar a fost prima data cand am fost in excursie cu moto si nu stiam nici ce conditii sunt si nici daca ne umplem de noroi.... in fine deja am stabilit cu partenera ca data vitoare va fi pachetul mai compact si totusi cel mai mult spatiu l-a ocupat cortul, sacii de dormit si izolirele Salutare, Misto pozele, duce Domi fare probleme, nu? Poate incerci sa mai pui si pe laterale in mod egal, mai distriburi greutatea in felul acesta. Tare, ai primit numere rosii marime moto, al meu era de masina indoit in toate partile:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 pai duce domi fara probleme. trage de rupe mai puteam pune inca odata pe-atat si tot mergea fara probleme. de scapat...numai odata cu bagajele si aia pt ca mi-a franat in fata un mz care nu avea stop...aaaaa si eram pe noroi (eu am folosit frana de fata) in rest mai din vina mea, mai ca era prea nasol sa merg prin santuri facute de masini, ba ca am accelerat un pic in curba pe iarba uda...chestii de genul. pe laterale nu am pus genti pt ca mi-a fost teama sa nu intre pe la roata, sau sa se arda de tobe, ca nu am nici cadru metalic sa pun sa le sustina. precum ziceam....nu m-a dezechilibrat foarte mult bagajul (ce era mai greu am pus jos) aaa si sa raspund...am fost intr-o padure la vreo 5-10 km de chisineu cris (jud arad) cu niste prieteni "localnici" care mai de care cu scutere sau chestii inventate inca mi-e teama sa ies la ceva complicat ca nu o stapanesc inca asa cum trebuie...dar urmeaza... am deja vreo 800 km pe ea si deci in curand schimb uleiul ) (mai peste vreo 2000 ) numai bine Mesaj completat stie cineva de ce nu ma lasa sa postez mesaje cu mai mult de 5-6 "emoticoane" ? se poate seta sau e o restrictie globala pe forum? e enervat daca scrii mai mult si mai pui cate un smile pe undeva ca nu te lasa sa postezi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Restrictie globapa pe forum : 5-6 smileyuri / post. Merge mai mult doar pe PMuri. Faina iesirea, domnul meu. Da-mi voie sa-ti recomand niste side-bags textili. Eu mi-am luat cu 200ron anul trecut. De principiu in fiecare sac din asta incap lucruri cat pt o persoana. Se prind cu arici si ceva chingi direct pe plasticele motorului, fara suporti sau alte prostii. Uite aici link-ul: http://www.motoabbigliamento.it/coppia-bor...ali-p-3705.html Daca te intereseaza iti dau si nr tipului care aduce de acolo fara cine stie ce comision. Eu unul am facut o mica plimbare prin zona Brasovului, voi reveni cu detalii cand voi avea si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Restrictie globapa pe forum : 5-6 smileyuri / post. Merge mai mult doar pe PMuri. Faina iesirea, domnul meu. Da-mi voie sa-ti recomand niste side-bags textili. Eu mi-am luat cu 200ron anul trecut. De principiu in fiecare sac din asta incap lucruri cat pt o persoana. Se prind cu arici si ceva chingi direct pe plasticele motorului, fara suporti sau alte prostii. Uite aici link-ul: http://www.motoabbigliamento.it/coppia-bor...ali-p-3705.html Daca te intereseaza iti dau si nr tipului care aduce de acolo fara cine stie ce comision. Eu unul am facut o mica plimbare prin zona Brasovului, voi reveni cu detalii cand voi avea si poze interesanta varianta nu se ard de la tobe? sau nici nu ating? daca ai avea vreo poza cu domi si cu gentile puse pe el ar fi extraordinar. mersi inca nu am bani dar s-ar putea sa fac miscarea. iar de adus...stiu pe cineva din zona, mai precis cei care mi-au adus moto, sunt destul de aproape de milano si cred ca as putea rezolva. inca odata...daca ai o poza cu ele pe moto sa vad si eu cum ii sta... mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 interesanta varianta nu se ard de la tobe? sau nici nu ating? daca ai avea vreo poza cu domi si cu gentile puse pe el ar fi extraordinar. mersiinca nu am bani dar s-ar putea sa fac miscarea. iar de adus...stiu pe cineva din zona, mai precis cei care mi-au adus moto, sunt destul de aproape de milano si cred ca as putea rezolva. inca odata...daca ai o poza cu ele pe moto sa vad si eu cum ii sta... mersi De principiu nu ating, insa trebuie avut grija. Se fixeaza peste carenele spate, insa vreo 5 cm ies deasupra tobelor. In partea aia e bine sa le tii departate cu un batz sau ceva sa nu se apropie prea mult. Cat despre adus, e un tip Fabio (Vstromist de felu lui) care aduce direct produsele de pe site-ul ala - avu' si stand la Romexpo anu asta. Comisionul e foarte mic (cativa iepuroi), deci se merita. Anu trecut il rugasem sa faca sto, asa misto erau gentutele astea Voi pune poze de indata ce asamblez motocicleta. Momentan e in bucatele pt revopsire. O sa am cel mai fain domi de pe la noi, parol'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 De principiu nu ating, insa trebuie avut grija. Se fixeaza peste carenele spate, insa vreo 5 cm ies deasupra tobelor. In partea aia e bine sa le tii departate cu un batz sau ceva sa nu se apropie prea mult. Cat despre adus, e un tip Fabio (Vstromist de felu lui) care aduce direct produsele de pe site-ul ala - avu' si stand la Romexpo anu asta. Comisionul e foarte mic (cativa iepuroi), deci se merita. Anu trecut il rugasem sa faca sto, asa misto erau gentutele astea Voi pune poze de indata ce asamblez motocicleta. Momentan e in bucatele pt revopsire. O sa am cel mai fain domi de pe la noi, parol'! pai spor la treaba! astept cu nerabdare sa vad cum iese sa nu uiti sa pui si aici poze dupa ce e gata iar apoi sa pui si una, doua poze cu gentile alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Salutare, Domi' meu se oprea foarte des la relanti, mai ales dupa ce se incalzea. Am decis sa verific flansa si uite ce am gasit, o crapatura pe partea inferioara Acum nu stiu daca din cauza asta se oprea, deoarece nici racordul dintre filtrul de aer si carburator era perfect, poate nu a fost strans colierul si s-a deplasat...ramane sa vad daca mai apare problema cu opritul la relanti. Credeti ca trebuie inlocuit? Din interior nu se vede nici o crapatura...pare ok. Daca da, unde se poate comanda, un pret orientativ? Mulzam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Salutare, Domi' meu se oprea foarte des la relanti, mai ales dupa ce se incalzea. Am decis sa verific flansa si uite ce am gasit, o crapatura pe partea inferioara Acum nu stiu daca din cauza asta se oprea, deoarece nici racordul dintre filtrul de aer si carburator era perfect, poate nu a fost strans colierul si s-a deplasat...ramane sa vad daca mai apare problema cu opritul la relanti. Credeti ca trebuie inlocuit? Din interior nu se vede nici o crapatura...pare ok. Daca da, unde se poate comanda, un pret orientativ? Mulzam! cel mai bine ar fi sa scoti carburatorul si sa il cureti. in special surubul de la ralanti. (si mie imi murea daca era ralanti-ul sub 1700; acum pot sa il las si la 1000)iar cu racordul ala da, ar trebui sa iei altul, nu stiu exact de unde in schimb daca vrei sa mai "tragi de el" poti sa il repari cu silicon rosu/negru (rezistent la temp). il cureti bine, dai cu ceva alcool sa fie degresat, bagi mai fortat silicon in crapatura si apoi imbraci toata partea cilindrica intr-un strat subtire de silicon. ca sa arate ok poti sa il intinzi cu o veche cartela de telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 (editat) Lasa curatzatu ca deja e frectie la picior de lemn. S-o crapat gatu carbului si aia e - trebe altu. Poti improviza, dar iese un rahat cu perje. Unul nou costa (tine-te bine) 60 de euro. De adus iti poate aduce Dan de la DillyPoint.Ro; daca nu ma insel chiar 60 euro te costa. Editat Mai 3, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Lasa curatzatu ca deja e frectie la picior de lemn. S-o crapat gatu carbului si aia e - trebe altu. Poti improviza, dar iese un rahat cu perje. Unul nou costa (tine-te bine) 60 de euro. De adus iti poate aduce Dan de la DillyPoint.Ro; daca nu ma insel chiar 60 euro te costa. Mda, merci...o sa ma pregatesc de investitie, nu am de ales Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 salutare. m-am hotarat sa ma apuc de umblat pe coclauri si caut un Dominator, fie de cumparat fie la schimb cu motorul meu actual (Yamaha Fazer FZS 600, model 2000); detalii aici si vedeti si pagina dedicata de pe forum- . daca e cineva intersat de vanzare/schimb, il rog sa ma contacteze. un sezon excelent si sper sa va cunosc cat mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 salutare. m-am hotarat sa ma apuc de umblat pe coclauri si caut un Dominator, fie de cumparat fie la schimb cu motorul meu actual (Yamaha Fazer FZS 600, model 2000); detalii aici si vedeti si pagina dedicata de pe forum- . daca e cineva intersat de vanzare/schimb, il rog sa ma contacteze.un sezon excelent si sper sa va cunosc cat mai repede. Dragi Dominatori, haideti sa-l ajutam pe Cojo sa intre in "clubul" nostru vesel cat mai repede. E un motociclist pe care ne putem baza ca nu va rata nicio intalnire/plimbare si niciun forestier sau padure de care se va vorbi pe aici (sau prin alta parte ). Iar FZS-ul pe care-l ofera e chiar asa cum spune: in perfecta stare optica si tehnica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Dragi Dominatori, haideti sa-l ajutam pe Cojo sa intre in "clubul" nostru vesel cat mai repede. E un motociclist pe care ne putem baza ca nu va rata nicio intalnire/plimbare si niciun forestier sau padure de care se va vorbi pe aici (sau prin alta parte ). Iar FZS-ul pe care-l ofera e chiar asa cum spune: in perfecta stare optica si tehnica! Subscriu si sustin. AM vorbit deja cu un prieten care vrea sa scape de-un dominator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.