dodomotox Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 eu as baga bani intr un motor atat cat sa mearga pt. ce e el facut. daca vreau inbunatatiri, inseamna ca nu am motorul potrivit pt. ce vreau sa fac cu el. asta as face eu si asta fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 mai, vad ca lumea are tot felul de idei. sunt de-acord cu switch ca mai bine faci din ce ai ceea ce iti doresti; iar in acelasi timp si dodomotox are dreptate ca in general un lucru e bine sa il lasi asa cum a venit de la mama lui. in cazul domi-ului, dupa opinia mea, sunt si lucruri care nu ar trebui schimbate dar si care ar avea nevoie de imbunatatiri. astea sunt exact cele discutate. intrebarea este daca se merita facut efortul financiar. alternativa, motor care sa faca ce face si domi...nu prea este, nu intr-un buget decent (consider eu vreo 3000 eur) atunci, incep sa ma uit ce se poate face cu domi ca sa mearga asa cum vreau.... in principiu mi-ar trebui viteza mai mare un pic, si frana mai buna pe fata. uite niste ganduri: -dat jos tobe, pus una singura care sa cantareasca 3 kg nu 20 -reglat carburator in conformitate cu noua evacuare -lustruit admisia din motor(cat de bine) in asa fel incat sa nu mai apara turbulente in amestecul aspirat=> aspiratie mai usoara=> crestere a puterii (putin) si imbunatatirea raspunsului la acceleratie -luat de pe ceva mobra de dezmembrat frana fata care sa mearga fara mari modificari -schimbat ulei furca cu ceva mai gros, ca atunci cand franezi sa nu mai fii cu nasu-n asfalt si cu oglinzile in cer -cand e momentul de schimbat kit de lant; pus unul gen 15/44 cat sa ofere o viteza de croaziera ceva mai mare. toate astea pt max cateva sute de euro. iar daca vrem chestii muult mai serioase, modificari de amploare la motor, eu zic sa nu ne complicam prea mult, ca e scump. vrem putere mai mare... exemplu: se ia una bucata honda cb500 accidentata dar cu motor intreg, se da jos motoru, se pune pe domi, se schimba raportul final de transmisie pt a asigura un cuplu decent si la ture mai putine, se regleaza carburatorul cu aceeasi idee in minte. se porneste si se merge muult si bine. daca vrem si mai multa putere putem cauta un motor care sa incapa ca si volum in spatiul care este la domi, il cautam la cel mai ok pret, si facem aceeasi miscare... de ex gasisem la un moment dat cb500 cu fata stricata, si cadru stramb(accident) dar cu motor functional, totul pe la 400 eur. iar sa ii adaptez suportii de motor, aliniat pinioane, stiu si eu, ca am flex, aparat de sudura etc numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 CB 500 are 2 cilindri. O sa transformi Domi intr-un KLE sau TA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 uite niste ganduri: -dat jos tobe, pus una singura care sa cantareasca 3 kg nu 20 -- de acord; vezi la VickExhaust -reglat carburator in conformitate cu noua evacuare -- Va trebui sa pui niste jet-uri mai mari => consum marit -lustruit admisia din motor(cat de bine) in asa fel incat sa nu mai apara turbulente in amestecul aspirat=> aspiratie mai usoara=> crestere a puterii (putin) si imbunatatirea raspunsului la acceleratie -- Inutil -- admisia e din plastic si e deja lustruita -luat de pe ceva mobra de dezmembrat frana fata care sa mearga fara mari modificari -- nu ai cum sa potrivesti frane de pe alt motor; ar trebui schimbate furcile; cea mai ieftina varianta ai vazut-o deja la mine, si vorbim de 200e + 18e transport -schimbat ulei furca cu ceva mai gros, ca atunci cand franezi sa nu mai fii cu nasu-n asfalt si cu oglinzile in cer -- da, un 15W, ca la Domi72 -cand e momentul de schimbat kit de lant; pus unul gen 15/44 cat sa ofere o viteza de croaziera ceva mai mare. -- 15-44 e cam mic; o sa tragi prea mult de el; incearca sa ramai mai aproape de 15-46 (standard) pentru ca nu se merita 5km/h la vit de croaiera cand tre sa mergi in toate vitezele peste ~3000 ture ca sa nu dea in nas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 pai, ma refeream la partea din motor, cei ~5 cm din chiuloasa care e cu un finisaj rugos, ca s-ar putea lustrui; de carb inca nu stiu, ft probabil sa ai drepate, frane se pot pune, numa discu sa se potriveasca + adaptor pt etrier care se poate face la strung, sau dintr-o tabla groasa (5-7) mm si frezata. despre pinioane eu stiam ca 15/45 sau 16/48 sunt standard, deci daca in loc de 15/45 e 15/44 nush daca pierd ft mult la demaraj. oricum in situatia actuala (cred 15/48, nush sigur) merg cam peste 3000 rpm mereu.... adica ok a 1-a merge de jos de tot, a2-a cam de la 2000 si a 3-a trage cam de la 2500 dar ca sa merg in oras merg cu a 4-a la ~3500 ca sa am 60km/h vick cam ce preturi are? poate merita mai mult sa imi fac eu tobele.... Mesaj completat CB 500 are 2 cilindri. O sa transformi Domi intr-un KLE sau TA. pai, si de ce ar fi o problema ca are 2 cilindrii? merge mai "rotund" adica mno... nu vibreaza chiar asa tare, consum mai ok, putere, si cuplu ceva mai mari. si are avantajul ca arata si se manevreaza ca domi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 (editat) te-ai gandit si la problemele legale legate de omologare, nu? parca vad pe altcineva ca pluseaza cu un motor de R1. Editat Octombrie 17, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 te-ai gandit si la problemele legale legate de omologare, nu? parca vad pe altcineva ca pluseaza cu un motor de R1. in cazul cu motorul de cb nu vad de ce ar fi o problema ft mare... nu are capacitate mai mare, puterea nu e fabuloasa, sa nu mai zic ca motorul este tot de pe o motocicleta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 (editat) da, dar motorul de cb nu a fost montat si testat de honda niciodata pe cadru de dominator. si un 1.9 tdi a fost montat pe o masina VAG dar nu il poti pune (legal, fara sa ai emotii cand vezi politia sau dubita rar) pe un logan fara sa ii faci dosar de omologare. in cazul cu motorul de cb nu vad de ce ar fi o problema ft mare... nu are capacitate mai mare, puterea nu e fabuloasa, sa nu mai zic ca motorul este tot de pe o motocicleta... Editat Octombrie 17, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 a incercat cineva sa dea jos chestia aia neagra de langa carburator? ce ar fi de castigat/ de pierdut? smog pump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 a incercat cineva sa dea jos chestia aia neagra de langa carburator? ce ar fi de castigat/ de pierdut?smog pump Cred ca nu are efect...e ceva legat de gaze. Switch, cred ca poti sa ne dai mai multe detalii, parca s-a mai discutat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 (editat) Mda, tulumba de fas Nu e epuratorul de gaze despre care am vorbit luna trecuta, ci filtrul de particule. Scopul lui e de a filtra ventilarea carterului pentru a mentine airboxul curat. Fara el, ai putea gasi urme de ulei de motor in airbox dupa reprize de mers in fortza. Nu e o piesa servisabila si isi face treaba atat timp cat este acolo. Nu castigi nimic daca il scoti. Intr-un caz nefericit umplii airboxu de ulei, daca nu stai un minut sa te gandesti cum sa-l inlaturi. Poti sa si faci praf motorul, daca astupi de tot ventilarea carterului sau o lasi libera in armosfera. Editat Octombrie 18, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Eu am eliminat conexiunea dintre carter si airbox. Am astupat orificiul din airbox in care intra epuratorul. Pe furtunul epuratorului am bagat o supapa confectionata din doua capace de pix, un arc de pix si o bila de rulment. Apa, noroiul, praful nu intra in carter si, daca se creeaza presiune in carter, gazele sau uleiul vor iesi totusi prin epurator. In atmosfera sau pe pamant. Asta e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 cum faci dom'le praf motorul daca lasi la atmosfera ventilarea carterului? in afara de o proba de scufundari in lacuri cu motorul? furtunul ar trebui sa fie destul de lung si ingust ca sa iasa sub motocicleta, iar carterul nu va avea niciodata presiune negativa ca sa traga aer de afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
l_francisc Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Buna.... Am o problema cum multi dintre voi de pe forum ati avut-o.... Mi sa fisurat flansa de admisie la carburator (in partea de jos la prinderea surubului de jos) , Am lipito cu poxipol a mers un pic dar nu rezista acolo ii foarte flexibil si nu imi tine lipitura... Vreau sa ma ajutati cu urmatoarele raspunsuri: 1. Se poate lipi, ii o pozitie foarte proasta petru lipit si cu ce? 2. Merita sa iau una de la dezmembrari sau risc sa patesc la fel fiind o piesa de uzura, mentionez ca sunt din Lugoj , daca stiti voi pe cineva serios care ar putea avea asa ceva sa imi spuneti . 3. sa cumpar una pe original care vine in 10 zile si ii in jr la 270 lei? Multumesc ! Mesaj completat Buna.... Am o problema cum multi dintre voi de pe forum ati avut-o.... Mi sa fisurat flansa de admisie la carburator (in partea de jos la prinderea surubului de jos) , Am lipito cu poxipol a mers un pic dar nu rezista acolo ii foarte flexibil si nu imi tine lipitura... Vreau sa ma ajutati cu urmatoarele raspunsuri: 1. Se poate lipi, ii o pozitie foarte proasta petru lipit si cu ce? 2. Merita sa iau una de la dezmembrari sau risc sa patesc la fel fiind o piesa de uzura, mentionez ca sunt din Lugoj , daca stiti voi pe cineva serios care ar putea avea asa ceva sa imi spuneti . 3. sa cumpar una pe original care vine in 10 zile si ii in jr la 270 lei? Multumesc ! Am un Dominator NX650 rd02 din 1991 codul piesei ii HO16211MN9000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 cum faci dom'le praf motorul daca lasi la atmosfera ventilarea carterului? in afara de o proba de scufundari in lacuri cu motorul? furtunul ar trebui sa fie destul de lung si ingust ca sa iasa sub motocicleta, iar carterul nu va avea niciodata presiune negativa ca sa traga aer de afara. Intra praf, umezeala, cand stai pe loc. Si daca intra apa, iar nu-i bine. Mi sa fisurat flansa de admisie la carburator (in partea de jos la prinderea surubului de jos) , Am lipito cu poxipol a mers un pic dar nu rezista acolo ii foarte flexibil si nu imi tine lipitura... Daca vrei sa tii motocicleta si nu te omoara prea rau costul, merita s-o iei noua. Daca schimbi des motocicletele, nu se justifica investita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Eu am eliminat conexiunea dintre carter si airbox. Am astupat orificiul din airbox in care intra epuratorul. Pe furtunul epuratorului am bagat o supapa confectionata din doua capace de pix, un arc de pix si o bila de rulment. Apa, noroiul, praful nu intra in carter si, daca se creeaza presiune in carter, gazele sau uleiul vor iesi totusi prin epurator. In atmosfera sau pe pamant. Asta e... nu cred ca e cea mai inspirata idee... in cazul in care umiditatea poate ajunge in carter si prin alta parte... adica condensul (apa) va fi elimnat mai greu. In airbox este o depresiune care ar influenta si carterul, ceea ce ar fi influentata negativ de supapa de sens ... ...daca ala e singurul loc de legatura cu unmiditata atmosferica, ma gandesc de ce nu s-or fi gandit japone"j"ii la asta Mesaj completat Buna.... Am o problema cum multi dintre voi de pe forum ati avut-o.... Mi sa fisurat flansa de admisie la carburator (in partea de jos la prinderea surubului de jos) , Am lipito cu poxipol a mers un pic dar nu rezista acolo ii foarte flexibil si nu imi tine lipitura... Vreau sa ma ajutati cu urmatoarele raspunsuri: 1. Se poate lipi, ii o pozitie foarte proasta petru lipit si cu ce? 2. Merita sa iau una de la dezmembrari sau risc sa patesc la fel fiind o piesa de uzura, mentionez ca sunt din Lugoj , daca stiti voi pe cineva serios care ar putea avea asa ceva sa imi spuneti . 3. sa cumpar una pe original care vine in 10 zile si ii in jr la 270 lei? Multumesc ! Mesaj completat sh este ca si cum ai cumpara anvelope sh ... ca sa faci o carpeala trebe sa o dai jos, sa o degresezi, sa lipesti fisura cu ceva care care este flexibil dupa intarire si care si rezista la temperatura, dupa operatiunea asta eu as da si cu o banda de izolat de calitate... asta cateva saptamani/luni pana dai de bani Cauta ceva licenta poate-i mai ieftin decat original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Cauta ceva licenta poate-i mai ieftin decat original Nu gasesti decat OEM. 60-70e parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Buna.... Am o problema cum multi dintre voi de pe forum ati avut-o.... Mi sa fisurat flansa de admisie la carburator (in partea de jos la prinderea surubului de jos) , Am lipito cu poxipol a mers un pic dar nu rezista acolo ii foarte flexibil si nu imi tine lipitura... Eu am cumparat una noua de la dilly, parca 250 RON...la cat am bagat in motor, adica doar consumabile, la mine s-a meritat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ike Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 salut. as avea nevoie si eu de un parbriz mai inalt pt un domi din 91. stiu ca se gaseste greu dar poate stie cineva ceva. sau ce s-aar potrivi. deasemenea mi-ar trebui si ambele oglinzi. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 salut. as avea nevoie si eu de un parbriz mai inalt pt un domi din 91. stiu ca se gaseste greu dar poate stie cineva ceva. sau ce s-aar potrivi. deasemenea mi-ar trebui si ambele oglinzi. numai bine Parbriz pentru modelele vechi gasesti la dillypoint.ro. De la MRA. Oglinzi tot la el. E din Bucuresti baiatu dar are dealeri si lucreaza si cu curieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
l_francisc Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Deci fara a sta prea mult pe ganduri am comandat o flansa de carburator pe OE , ma costa 200 lei si vine in 8-9 zile lucratoare, pacat pentru ca mi-ar fi placut sa trag cateva ture weekendul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 mai fratilor!!! tot va aud/citesc despre presiune negativa,,,,,ca exista,,,,ca nu exista,,,, voi ati vazut cum se gatuie flansa aia de la carb cand merge motorul la ralanti???? aia nu e cumva presiune negativa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 mai fratilor!!!tot va aud/citesc despre presiune negativa,,,,,ca exista,,,,ca nu exista,,,, voi ati vazut cum se gatuie flansa aia de la carb cand merge motorul la ralanti???? aia nu e cumva presiune negativa? http://ro.wikipedia.org/wiki/Presiune Mesaj completat http://translate.google.ro/translate?hl=ro...ve-pressure.htm Mesaj completat http://translate.google.ro/translate?hl=ro...ve-pressure.htm Mesaj completat Mesaj completat cred ca ai dreptate domnu Andrei. e buna palinca mah Mesaj completat trebuia sa pun una sub alta, sa nu fie din aceeasi fraza. Io cred ca asa e cu presiunea aia de la flansa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flopicu Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Salut. Am rezolvat problema din cutie, zavorul era blocat, am scapat ieftin. As avea nevoie de garniturile de la motor (pe la capacul de la ambreiaj imi picura ulei) stiti de unde as putea sa imi comand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 (editat) pe e bay ;D Editat Octombrie 19, 2010 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.