switch Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 E 300 de lei o flansha care tine 15 ani de zile. Mi se pare ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 mie imi cam mananca ulei, aproximativ 1 litru la 1000 de km si din ce am mai citit e o problema comuna la Dominatoare, in special cele mai batrane. Buba e de la camasile/semeringurile de la supape, cel mai probabil pe evacuare. 1. Cam cat consuma ale voastre? 2. daca a mai facut cineva operatiunea cam cat ajunge si de unde se pot lua piesele? In alta ordine de idei, pe aceasta cale apelez la voi, care aveti timpul si finantele necesare pentru a petrece cateva zile la Bacau, la etapa europeana de enduro. Avem nevoie de oameni in traseu...in jur de 100-150 in total. Cazarea e dupa cum se descurca fiecare, dar se compenseaza cu peisajul, iar un vin/tuica/carne la gratar gasim fara probleme. Nu stiu inca ce/cum/unde va fi nevoie dar daca sunteti dispusi astept un PM si discutam. puteti vedea traseul in pozele de anul trecut aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 mie imi cam mananca ulei, aproximativ 1 litru la 1000 de km si din ce am mai citit e o problema comuna la Dominatoare, in special cele mai batrane. Buba e de la camasile/semeringurile de la supape, cel mai probabil pe evacuare. 1. Cam cat consuma ale voastre? 2. daca a mai facut cineva operatiunea cam cat ajunge si de unde se pot lua piesele? In alta ordine de idei, pe aceasta cale apelez la voi, care aveti timpul si finantele necesare pentru a petrece cateva zile la Bacau, la etapa europeana de enduro. Avem nevoie de oameni in traseu...in jur de 100-150 in total. Cazarea e dupa cum se descurca fiecare, dar se compenseaza cu peisajul, iar un vin/tuica/carne la gratar gasim fara probleme. Nu stiu inca ce/cum/unde va fi nevoie dar daca sunteti dispusi astept un PM si discutam. puteti vedea traseul in pozele de anul trecut aici si a mea papa,,,,, tot cam pe acolo. numa ca eu am mers cu mineral,,,, abia de acum o sa indraznesc sa pun ceva mai scump, sa vad ce o sa iasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Transfagarasan? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Salutare lume! scriu aici ca vad ca bikeshop e in cap si nu gasesc.. Cumpar far enduro, cu faza scurta lunga si pozitie, SH sau nou, ceva gen Acerbis sau cum e pe KTM LC4 SC, cat mai simplu. Daca stiti ceva, PM va rog, merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Cauta la magazinele de piese moto. MyMoto ar fi un exemplu (mymoto.ro). Dilly ar if altul (dillypoint.ro). Sau Moto Discount (motodiscout.ro). Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Salut. De vreo saptamana sunt si eu posesor de Dominator. Da , e o motocicleta superba din mai multe puncte de vedere,dar acum incep cu problemele.. In prima zii vad ca tot nu vrea sa stea la relanti si ca trage intrerupt, desfac tot si vad flansa de admisie crapata (boala la dominatoare), o inlocuiesc si dupa merge putin mai bine,dar tot nu statea la relanti si tot pana in 3000 merge intrerupt..Ma gandesc ca e din amestec,fac surubul ala de reglaj la 4 ture (pare foarte bogat) si obtin o bujie caramizie , eu am jigler de 150...Acum sta la relanti dar tot merge intrerupt pana in 3000,si nu e un intrerupt din ala ca si cum ar ramane fara benzina,e parca un intrerupere electrica...Ma puteti ajuta careva? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 (editat) Salut. De vreo saptamana sunt si eu posesor de Dominator. Da , e o motocicleta superba din mai multe puncte de vedere,dar acum incep cu problemele.. In prima zii vad ca tot nu vrea sa stea la relanti si ca trage intrerupt, desfac tot si vad flansa de admisie crapata (boala la dominatoare), o inlocuiesc si dupa merge putin mai bine,dar tot nu statea la relanti si tot pana in 3000 merge intrerupt..Ma gandesc ca e din amestec,fac surubul ala de reglaj la 4 ture (pare foarte bogat) si obtin o bujie caramizie , eu am jigler de 150...Acum sta la relanti dar tot merge intrerupt pana in 3000,si nu e un intrerupt din ala ca si cum ar ramane fara benzina,e parca un intrerupere electrica...Ma puteti ajuta careva? Multumesc Sa-l stapnesti sanatos si sa te bucuri de el cat mai multi kilometri! In privinta problemei tale incearca in ordinea urmatoare: - curata carburatorul; - testeaza cu alta bobina de inductie. P.S. Nu in ultimul rand, schimba nickname-ul (sau scoate partea cu "ktm", ca Domi e foarte sensibil la portocalele mecanice ) Editat Mai 8, 2011 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Sa-l stapnesti sanatos si sa te bucuri de el cat mai multi kilometri! In privinta problemei tale incearca in ordinea urmatoare: - curata carburatorul; - testeaza cu alta bobina de inductie. P.S. Nu in ultimul rand, schimba nickname-ul (sau scoate partea cu "ktm", ca Domi e foarte sensibil la portocalele mecanice ) ) , da ,referitor la nickname ar trebui sa o schimb,dar jur ca "KTM" e de domeniul trecutului,acum ca am ajuns la tatal motocicletelor , Honda . Carburatorul l'am curatat de vreo 5 ori intr'o zi, cred ca e mai curat ca si unul nou. Bobina am verificat'o dupa carte , si se incadreaza in ohm-i . Ah da,mi se pare ca incepe sa intrerupa dupa ce se incalzeste motorul,la rece merge bine. Sper doar sa nu fie CDI-ul ca ala costa de te usca...Apropo,aveti idee bobina de ce mai potriveste ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 ) , da ,referitor la nickname ar trebui sa o schimb,dar jur ca "KTM" e de domeniul trecutului,acum ca am ajuns la tatal motocicletelor , Honda . Carburatorul l'am curatat de vreo 5 ori intr'o zi, cred ca e mai curat ca si unul nou. Bobina am verificat'o dupa carte , si se incadreaza in ohm-i . Ah da,mi se pare ca incepe sa intrerupa dupa ce se incalzeste motorul,la rece merge bine. Sper doar sa nu fie CDI-ul ca ala costa de te usca...Apropo,aveti idee bobina de ce mai potriveste ? Incearca si cu alta bobina, chiar daca a iesit bine la masuratori; parerea mea Cu nickname-ul am glumit, evident! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 (editat) Daca bobina iese la ohmi (si nu e crapata sau ceva), e ok si n-are rost sa o schimbe. Verifica impedanta senzorului de TDC de pe volanta. Daca ala nu e in parametrii (la rece de obicei este ok iar la cald o ia in balarii) nu o sa ai scanteie cum trebuie. Mai poti incerca si cu un alt CDI (ce an de domi?), dar eu suspectez senzorul. Alternativa posibila ar fi o fisha crapata care scapa curent. O alta posibilatate mai putin probabila e sa fie prost montat senzorul pe volanta (practic pus avansul static prost). Editat Mai 9, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 legat de problema asta cu intreruptul, am avut si eu la transalp, era de la o bujie nestransa destul, intra aer si la ture joase facea groaznic, de ziceam ca e problema electrica. SI la dominator am avut o perioada cand mergea/nu mergea la cald, era de la firul de plus ce merge la contactul cu cheie, era 'copt' unde intra in mufa sertizata. Verifica si firele zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 intrebare ce cauciuc recomandati pe spate acum am un Dunlop 120/90-17, cam mancat pe mijloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmircea Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 (editat) Domnilor, de curand am achizitionat de la http://www.vick-exhaust.com/ 2 tobe pt Domi. Am optat in primul rand la a-mi schimba tobele cu astea mai sport datorita greutatii. Alea vechi aveau 5-6 kg / buc, astea noi 1.7 kg. In al doile rand, am vrut un "timbru mai grav" (stiti ce spun). Asa grav suna acum, incat copii pe marginea drumului nu mai fac cu manutza ci isi acopera urechile si o iau la fuga. Dar imi plac la nebunie cum suna. Am comandat producatorului si 2 DBkiller. Tobele au costat 80 euro/buc, facute destul de profi. Pt fixare, colierul care l-am primit cu ele nu prea mi-a folosit si am fost nevoit sa sudez 2 urechi de fixare. Am simtit si putere in plus, dar in conditiile in care mi-am facut de curand si o reparatie cota 1 la motor, nu pot spune cat se datoreaza tobelor. Apropos, am un piston de vanzare de Domi650, stare f buna (fara segmenti). Pozele sunt cam proaste. Urmeaza si un filmulet cu sonor dupa ce primesc dbkiller-urile. Editat Mai 10, 2011 de mmircea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Domnilor, de curand am achizitionat de la http://www.vick-exhaust.com/ 2 tobe pt Domi. Am optat in primul rand la a-mi schimba tobele cu astea mai sport datorita greutatii. Alea vechi aveau 5-6 kg / buc, astea noi 1.7 kg. In al doile rand, am vrut un "timbru mai grav" (stiti ce spun). Asa grav suna acum, incat copii pe marginea drumului nu mai fac cu manutza ci isi acopera urechile si o iau la fuga. Dar imi plac la nebunie cum suna. Am comandat producatorului si 2 DBkiller. Tobele au costat 80 euro/buc, facute destul de profi. Pt fixare, colierul care l-am primit cu ele nu prea mi-a folosit si am fost nevoit sa sudez 2 urechi de fixare. Am simtit si putere in plus, dar in conditiile in care mi-am facut de curand si o reparatie cota 1 la motor, nu pot spune cat se datoreaza tobelor. Apropos, am un piston de vanzare de Domi650, stare f buna (fara segmenti). Pozele sunt cam proaste. Urmeaza si un filmulet cu sonor dupa ce primesc dbkiller-urile. Faine rachetele astea! Chiar sunt curios cum suna, chiar si fara db-killer Si cu toate astea, in Mongolia pleci cu Africana.... (firesc, de altfel) intrebare ce cauciuc recomandati pe spate acum am un Dunlop 120/90-17, cam mancat pe mijloc. Eu folosesc de 3 ani Heidenau K60 (fata/spate) si sunt foarte multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmircea Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Eu folosesc de 3 ani Heidenau K60 (fata/spate) si sunt foarte multumit. De 3 ani incoace am folosit Mitas E07, datorita raportului f avantajos pret/calitate. Ca si calitate sunt multumitoare. Acum mi-am pus pe Domi o pereche de Heidenau K60, dar dupa 600 km n-am inca o parere. Lumea spune ca sunt ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 @mmircea- tobele cum au venit? adica ma intereseaza prinderea de galeria de evacuare. pe mine ma intereseaza sa schimb la afrikana si am inteles ceva de genul ca vine doar finala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 intrebare ce cauciuc recomandati pe spate acum am un Dunlop 120/90-17, cam mancat pe mijloc. Recomand Heidenau K60. Mitas E07 sunt la acelasi pret, insa pe ud sunt horror. Cine zice ca nu-i asa probabil nu a mers cu altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Domnilor, de curand am achizitionat de la http://www.vick-exhaust.com/ 2 tobe pt Domi. Am optat in primul rand la a-mi schimba tobele cu astea mai sport datorita greutatii. Alea vechi aveau 5-6 kg / buc, astea noi 1.7 kg. In al doile rand, am vrut un "timbru mai grav" (stiti ce spun). Asa grav suna acum, incat copii pe marginea drumului nu mai fac cu manutza ci isi acopera urechile si o iau la fuga. Dar imi plac la nebunie cum suna. Am comandat producatorului si 2 DBkiller. Tobele au costat 80 euro/buc, facute destul de profi. Pt fixare, colierul care l-am primit cu ele nu prea mi-a folosit si am fost nevoit sa sudez 2 urechi de fixare. Am simtit si putere in plus, dar in conditiile in care mi-am facut de curand si o reparatie cota 1 la motor, nu pot spune cat se datoreaza tobelor. Apropos, am un piston de vanzare de Domi650, stare f buna (fara segmenti). Pozele sunt cam proaste. Urmeaza si un filmulet cu sonor dupa ce primesc dbkiller-urile. hai cu filmuletuu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alcaponezz Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 buna,am un domi de 650 si am probleme cu consumul.imi consuma 10litri in oras la un condus destul de linustit.se pare ca de vina ar fi pistonasul de soc care la mine nu are acel cuiut are doar o garnitura de cauciuc in partea de jos acolo unde trebuia sa vina cuiutul.daca umblu la surubul de aer nu se intampla nimic cu turatia de relanti.relantiul daca il reglez la1500 sta dar cand accelerez nu mai revine la 1500 ci ramane la 2500-3000 mai ales cand ii cald motorul.cand ii rece atunci revine turatia mai des la 1500 dar nu todeauna.va rog sa ma ajutati cu sfaturi si daca are cineva un pistonas cu tot cu cuiut in plus sa mi-l vanda ca il cumpar.motorul e din 1992 seria de carburator ve 80d.multam.va rog sa ma sunati sau sa imi scrieti tel.0720516095 zoli.multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmircea Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 @mmircea- tobele cum au venit? adica ma intereseaza prinderea de galeria de evacuare. pe mine ma intereseaza sa schimb la afrikana si am inteles ceva de genul ca vine doar finala Tobele au venit cu un colier de inox si banda termorezistenta care vine intre colier si toba. Dar colierul pica in jumatatea din fata a tobei si nu prea era in echilibru. De aceea, i-am sudat (invelisul exterior al tobei e aluminiu de 3mm) niste urechi si-am facut o prindere beton! cat despre cuplarea la utilaj, i-am solicitat lui Vick sa-mi sudeze el teava cu care am facut racordul. Tobele lui vin fara sisteme de racorduri dar i-am facut un desen si mi l-a facut. Vreau sa fac filmarea cand imi vine si DB killer-urile sa vedeti diferenta. Numai bine domnilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 oficial pot sa relatez ca am refacut un amortizor de SLR, schimbat oring/semering/bucsa ghidaj, si tija amortizor+lichid hidraulic, functioneaza in parametri originali. urmeaza sa il reconstruiesc pe cel de al 2-lea. semering/oring/ulei se gasesc usor tija si bucsa de ghidaj mai greu pentru ca sunt facute pe comanda costul pentru prelucrat tija cu materialul meu + bucsa de ghidaj+oring/semering+ulei, mare parte materialele mele aproximativ 20RON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 salut lume! ma ajutati cu un sfat? nu porneste motorul, nu se alimenteaza mai exact, a stat 7luni. Scanteie are. I-am dat si cu spray de pornire, nimic. Nu miroase a benzina pe evacuare. Pot sa fac ceva la carburator, in afara sa il dau jos de tot si sa il desfac bucati? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 scurge benzina de el, baga benzina proaspata, daca scanteie e, aer e si benzina tre sa mearga, vezi sa fie bateria bine incarcata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.