mmircea Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 (editat) Domnilor, de curand am achizitionat de la http://www.vick-exhaust.com/ 2 tobe pt Domi. Am optat in primul rand la a-mi schimba tobele cu astea mai sport datorita greutatii. Alea vechi aveau 5-6 kg / buc, astea noi 1.7 kg. In al doile rand, am vrut un "timbru mai grav" (stiti ce spun). Asa grav suna acum, incat copii pe marginea drumului nu mai fac cu manutza ci isi acopera urechile si o iau la fuga. Dar imi plac la nebunie cum suna. Am comandat producatorului si 2 DBkiller. Tobele au costat 80 euro/buc, facute destul de profi. Pt fixare, colierul care l-am primit cu ele nu prea mi-a folosit si am fost nevoit sa sudez 2 urechi de fixare. Am simtit si putere in plus, dar in conditiile in care mi-am facut de curand si o reparatie cota 1 la motor, nu pot spune cat se datoreaza tobelor. Apropos, am un piston de vanzare de Domi650, stare f buna (fara segmenti). Pozele sunt cam proaste. Urmeaza si un filmulet cu sonor dupa ce primesc dbkiller-urile. Editat Mai 10, 2011 de mmircea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Domnilor, de curand am achizitionat de la http://www.vick-exhaust.com/ 2 tobe pt Domi. Am optat in primul rand la a-mi schimba tobele cu astea mai sport datorita greutatii. Alea vechi aveau 5-6 kg / buc, astea noi 1.7 kg. In al doile rand, am vrut un "timbru mai grav" (stiti ce spun). Asa grav suna acum, incat copii pe marginea drumului nu mai fac cu manutza ci isi acopera urechile si o iau la fuga. Dar imi plac la nebunie cum suna. Am comandat producatorului si 2 DBkiller. Tobele au costat 80 euro/buc, facute destul de profi. Pt fixare, colierul care l-am primit cu ele nu prea mi-a folosit si am fost nevoit sa sudez 2 urechi de fixare. Am simtit si putere in plus, dar in conditiile in care mi-am facut de curand si o reparatie cota 1 la motor, nu pot spune cat se datoreaza tobelor. Apropos, am un piston de vanzare de Domi650, stare f buna (fara segmenti). Pozele sunt cam proaste. Urmeaza si un filmulet cu sonor dupa ce primesc dbkiller-urile. Faine rachetele astea! Chiar sunt curios cum suna, chiar si fara db-killer Si cu toate astea, in Mongolia pleci cu Africana.... (firesc, de altfel) intrebare ce cauciuc recomandati pe spate acum am un Dunlop 120/90-17, cam mancat pe mijloc. Eu folosesc de 3 ani Heidenau K60 (fata/spate) si sunt foarte multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmircea Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Eu folosesc de 3 ani Heidenau K60 (fata/spate) si sunt foarte multumit. De 3 ani incoace am folosit Mitas E07, datorita raportului f avantajos pret/calitate. Ca si calitate sunt multumitoare. Acum mi-am pus pe Domi o pereche de Heidenau K60, dar dupa 600 km n-am inca o parere. Lumea spune ca sunt ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 @mmircea- tobele cum au venit? adica ma intereseaza prinderea de galeria de evacuare. pe mine ma intereseaza sa schimb la afrikana si am inteles ceva de genul ca vine doar finala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 intrebare ce cauciuc recomandati pe spate acum am un Dunlop 120/90-17, cam mancat pe mijloc. Recomand Heidenau K60. Mitas E07 sunt la acelasi pret, insa pe ud sunt horror. Cine zice ca nu-i asa probabil nu a mers cu altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Domnilor, de curand am achizitionat de la http://www.vick-exhaust.com/ 2 tobe pt Domi. Am optat in primul rand la a-mi schimba tobele cu astea mai sport datorita greutatii. Alea vechi aveau 5-6 kg / buc, astea noi 1.7 kg. In al doile rand, am vrut un "timbru mai grav" (stiti ce spun). Asa grav suna acum, incat copii pe marginea drumului nu mai fac cu manutza ci isi acopera urechile si o iau la fuga. Dar imi plac la nebunie cum suna. Am comandat producatorului si 2 DBkiller. Tobele au costat 80 euro/buc, facute destul de profi. Pt fixare, colierul care l-am primit cu ele nu prea mi-a folosit si am fost nevoit sa sudez 2 urechi de fixare. Am simtit si putere in plus, dar in conditiile in care mi-am facut de curand si o reparatie cota 1 la motor, nu pot spune cat se datoreaza tobelor. Apropos, am un piston de vanzare de Domi650, stare f buna (fara segmenti). Pozele sunt cam proaste. Urmeaza si un filmulet cu sonor dupa ce primesc dbkiller-urile. hai cu filmuletuu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alcaponezz Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 buna,am un domi de 650 si am probleme cu consumul.imi consuma 10litri in oras la un condus destul de linustit.se pare ca de vina ar fi pistonasul de soc care la mine nu are acel cuiut are doar o garnitura de cauciuc in partea de jos acolo unde trebuia sa vina cuiutul.daca umblu la surubul de aer nu se intampla nimic cu turatia de relanti.relantiul daca il reglez la1500 sta dar cand accelerez nu mai revine la 1500 ci ramane la 2500-3000 mai ales cand ii cald motorul.cand ii rece atunci revine turatia mai des la 1500 dar nu todeauna.va rog sa ma ajutati cu sfaturi si daca are cineva un pistonas cu tot cu cuiut in plus sa mi-l vanda ca il cumpar.motorul e din 1992 seria de carburator ve 80d.multam.va rog sa ma sunati sau sa imi scrieti tel.0720516095 zoli.multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmircea Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 @mmircea- tobele cum au venit? adica ma intereseaza prinderea de galeria de evacuare. pe mine ma intereseaza sa schimb la afrikana si am inteles ceva de genul ca vine doar finala Tobele au venit cu un colier de inox si banda termorezistenta care vine intre colier si toba. Dar colierul pica in jumatatea din fata a tobei si nu prea era in echilibru. De aceea, i-am sudat (invelisul exterior al tobei e aluminiu de 3mm) niste urechi si-am facut o prindere beton! cat despre cuplarea la utilaj, i-am solicitat lui Vick sa-mi sudeze el teava cu care am facut racordul. Tobele lui vin fara sisteme de racorduri dar i-am facut un desen si mi l-a facut. Vreau sa fac filmarea cand imi vine si DB killer-urile sa vedeti diferenta. Numai bine domnilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 oficial pot sa relatez ca am refacut un amortizor de SLR, schimbat oring/semering/bucsa ghidaj, si tija amortizor+lichid hidraulic, functioneaza in parametri originali. urmeaza sa il reconstruiesc pe cel de al 2-lea. semering/oring/ulei se gasesc usor tija si bucsa de ghidaj mai greu pentru ca sunt facute pe comanda costul pentru prelucrat tija cu materialul meu + bucsa de ghidaj+oring/semering+ulei, mare parte materialele mele aproximativ 20RON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 salut lume! ma ajutati cu un sfat? nu porneste motorul, nu se alimenteaza mai exact, a stat 7luni. Scanteie are. I-am dat si cu spray de pornire, nimic. Nu miroase a benzina pe evacuare. Pot sa fac ceva la carburator, in afara sa il dau jos de tot si sa il desfac bucati? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 scurge benzina de el, baga benzina proaspata, daca scanteie e, aer e si benzina tre sa mearga, vezi sa fie bateria bine incarcata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilviuR Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Salutare oameni buni,cat m-ar costa un Kit de lantz nou si de unde as putea sa achizitionez asa ceva!!!Va multzumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 salut lume! ma ajutati cu un sfat? nu porneste motorul, nu se alimenteaza mai exact, a stat 7luni. Scanteie are. I-am dat si cu spray de pornire, nimic. Nu miroase a benzina pe evacuare. Pot sa fac ceva la carburator, in afara sa il dau jos de tot si sa il desfac bucati? Merci! Scurgi benzina din carburator. Ai un surub de supraplin in partea de jos (extrema de jos a carburatorului). Are cap lat si trebe o surubelnita groasa ca sa il desfaci. Merge relativ usor. Dupa ce dai una-doua ture tre sa curga benzina jos. Faci o baltoaca mica si apoi strangi surubul la loc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Salutare oameni buni,cat m-ar costa un Kit de lantz nou si de unde as putea sa achizitionez asa ceva!!!Va multzumesc! http://www.motodiscount.ro/ sau http://www.dillypoint.ro/ sau http://www.louis.de/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 http://www.motodiscount.ro/ sau http://www.dillypoint.ro/ sau http://www.louis.de/ Ma jur ca asta i-am dat pe PM acu 2 minute, inainte sa deschid topicu. Great minds think alike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 salut! caut si eu un cerc de roata pe 17 sa-l pun la un xt de 600, al meu nu mai merge recuperat, poate aveti de la vreo roata cu butucul defect, spart sau ceva de genul. rog pm multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alcaponezz Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 buna,ajutati-ma cu sfaturi va rog ca sint disperat cu carburatorul de domi,am un consum in oras de 8,3litri cu schimbarea vitezelor pina in 4000 de ture.am demontat carburatorul si am gasit jiglerul principal de 148 si cel de relanti de 48 nu stiu daca sint originale.cu motorul pornit surubul de aer nu schimba deloc turatia motorului.bujia este toata neagra,membranele sint bune astept sfaturi in legatura cu jigloarele si cu consumurile voastre de benzina in oras si afara,multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Verifica mecanismul de soc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 de vanzare roata xt 600 complect echipata noua cauciuc pirelli nou pinion nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 (editat) de vanzare roata xt 600 complect echipata noua cauciuc pirelli nou pinion nou Nu merge pe dominator si aici nu e bursa. ...si se scrie COMPLET. Nu COMPLECT. A dracu limba romana, parca ar fi rromana la cum fugim de ea! Editat Mai 25, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 bine Profesore Switch.Nu e bursa,dar era cineva interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 bine Profesore Switch.Nu e bursa,dar era cineva interesat Atunci ii dai si tu PM, ca anuntul nu e de interes general. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Pentru prima data, astazi era sa cad alunecand intr-o curba , respectiv datorita vitezei un pic cam mare (pt curba respectiva) mi-a fugit spatele (low side). Intrebarea este: Julitura asta: poate fi de la acest incident? Doar acum am vazut-o. Cu piciorul am frecat destul de bine deci nu mi-am mai dat seama daca a frecat sau nu altceva... de cazut NU am cazut (a fost si prima data cand am facut drift pe asfalt). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Scuze daca am deranjat,dar roata merge pusa si pe domi modelul cu frana pe tambur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 (editat) Pentru prima data, astazi era sa cad alunecand intr-o curba , respectiv datorita vitezei un pic cam mare (pt curba respectiva) mi-a fugit spatele (low side). Intrebarea este: Julitura asta: poate fi de la acest incident? Doar acum am vazut-o. Cu piciorul am frecat destul de bine deci nu mi-am mai dat seama daca a frecat sau nu altceva... de cazut NU am cazut (a fost si prima data cand am facut drift pe asfalt). Foarte posibil - aia oricum e o aparatoare ordinara. Urmele de pe cadru insa par a fi mai vechi. Cazatura pe pietris pare-mi-se. Tind sa cred ca toate au aceeasi varsta, data fiind rugina. Editat Mai 25, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.