switch Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Q: daca ai kick la domi poti sa elimini electromotorul si bateria fara sa afectezi partea electrica !? A: Nu. Instalatia electrica, fara baterie, e instabila. Adica tensiunea variaza aiurea rau de tot. Ai nevoie de o baterie mica acolo; cred ca e nevoie de mai mult de un condensator pentru o stabilizare rezonabila. In plus, ai mare grija la releul de incarcare - cu cat tragi mai putin curent, cu atat se incinge mai tare! Posibil sa fie nevoie sa il ventilezi cumva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 oricate ai lua de pe el,domi tot grea ramane,nu-i vad rostu sa-i iei bateria jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 (editat) oricate ai lua de pe el,domi tot grea ramane,nu-i vad rostu sa-i iei bateria jos. Poti ajunge cam la 130kg fara benzina, asta fara sa tai din cadru sau ceva. XR 600R sau Domi-ul de enduro, are 140kg cu benzina (10L) cu tot. Avea doar pornire la pedala si toba de juma de tona. Editat Iulie 6, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 @phreak, ce ai mai facut cu motorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 inca astept segmentii, nu stiu ce e cu dilly ca se misca asa greu... saptamana trecuta era vorba de 3 zile... Intre timp am achizitionat un GPX 600 R la un pret bun, urmeaza sa il pun si pe ala la punct dupa ce termin cu domi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 pt ca segmentii de honda nx/slr/fmx/vigor/xr vin doar de la honda, dilly ia de la honda baga adaos si tii da tie. si ei vin de la honda in 2 saptamani, asa am patit eu, am comandat direct de la honda si pana vin de la depozitul de peste granita dureaza 2 saptamani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 stie careva o modalitate cum sa imi dau seama daca ambreiaju meu de la domi chiar patineaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Mergi pe un drum drept si de preferat liber si intr-a 5-a la 80-90 km/h tragi tare de gaz, daca creste turatie mult si motorul nu accelereaza pe masura atunci vei stii ca patineaza. La mine patina asa cand am bagat ulei full sintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Inainte de test, asigura-te ca ai cablul la ambreiaj curat si uns, iar jocul manetei de ambreiaj e corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 joc la maneta am lasat destul de mare,cu a 5-a la 80 si BLANA ambreiajul patineaza,se accelereaza instant dar nu prea se duce,am desfacut capacu si ambreiaju si lamele alea de fier nu au gram de uzura,alealalte sunt in stare ft buna,au inca patratele alea pe ele,sa fie uleiul?am motul 5100 10w40 API SL / SJ / SH / SG – JASO MA,arcuriile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 joc la maneta am lasat destul de mare,cu a 5-a la 80 si BLANA ambreiajul patineaza,se accelereaza instant dar nu prea se duce,am desfacut capacu si ambreiaju si lamele alea de fier nu au gram de uzura,alealalte sunt in stare ft buna,au inca patratele alea pe ele,sa fie uleiul?am motul 5100 10w40 API SL / SJ / SH / SG – JASO MA,arcuriile? Masoara ambreiajul conform manualului. E posibil sa fie duse placile; poate au patratele dar sunt prea subtiri. Si nu mai cumparati fratilor Motul. E mai prost decat uleiu de la OMV! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 Si nu mai cumparati fratilor Motul. E mai prost decat uleiu de la OMV! are dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 are dreptate De ce nu-i bun? Eu is foarte multumit de 3000-ul de la Motul (15w50 mineral). Sau nu se intelege prea bine cu Dominatoarele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 dispare repede am un prieten cu dominator din 94 care are nevoie de un far si masca de la kilometraj stie cineva unde pot gasi asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Salutare, postez aci , in ideea ca are cineva nevoie de ceva. Mi-am vindut dominatorul si mi-au ramas niste "dubluri" ca deh, rominul e stringator.. Roata fata in stare foarte buna echipata cu disc inca utilizabil si cauciuc heidenau k60 la 90% Pahare jambe si etrier cu placute bune(tuburile le-am promis deja) Carburator in stare impecabila cu subar si membrana noua(kit original) Cilindru +piston cota 0 in stare foarte, foarte buna (din pacate am rupt eu un segment...deci fara segmenti) Un electromotor in stare impecabila Cartere in stare buna, o cutie de viteze (la punga) O patina fixa in stare buna Un intinzator de distrbutie in stare foarte buna cu ax cu tot Aparatoare pentru disc si jamba, parca doua seturi... Diverse pe care nu mi le mai amintesc... Pentru detalii PM sau 0726 339 729 Primul venit, primul servit Stima , Liviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 pui o poza cu patina?si un pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 dispare repede am un prieten cu dominator din 94 care are nevoie de un far si masca de la kilometraj stie cineva unde pot gasi asa ceva ? daca mai are nevoie : /index.php?/topic/680136-dezmembrez-honda-dominator-nx-650-rd-02/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 In sfarsit vin si eu cu vesti bune Domi este pe roti si merge brici! Galagia s-a redus semnificativ (se aude doar foaaarte putin daca ascult cu atentie cu urechea langa motor). Motivul este/a fost cama decompresorului; iar solutia pe care am aplicat-o nu a fost sa o dau afara, ci am facut pe comada o alta saiba care vine pe axul cu came (intre pinionul distributiei si decompresorul inversat) care este cu 0.2 mm mai groasa decat cea originala; astfel reducand jocul lateral al camei cu pricina fara a-i afecta functionarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 De unde ai primit sfatul cu saiba respectiva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 De nicaieri. Am masurat cu lera jocul pe care il avea intre opritor si decompresorul inversat, si am redus jocul respectiv la jumatate. Am verificat sa se invarta totul cum trebuie in felul urmator: - asamblat axul cu came; - imersat axul cu came intr-un vas cu ulei de motor; - vasul cu ulei l-am pus intr-un vas cu apa pe aragaz; - asteptat sa fiarba apa vreo 20 minute ca sa fiu sigur ca ajunge si uleiul si axul la ~100 grade - suspedat cu 2 bucati de sarma axul cu came; - cu o manusa mai groasa pe mana am verificat sa se invarta si sa se miste totul asa cum ar trebui; - pus axul inapoi in ulei, iar vasul cu ulei in apa rece si lasat cateva ore pana s-a racit. Restul...e istorie Acum sunt fericit ca e gata domi merg in regim de rodaj vreo 500-1000 km (ca deh, si segmentii sunt noi) si sper ca totul sa fie bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 interesant,scoate putin fum cu noii segmenti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Nu, deloc. A scos la prima pornire pt ca am uns cu ulei de motor camasa, segmentii etc, dup-aia nu scoate nici la rece nici la cald Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 interesant,scoate putin fum cu noii segmenti? Nu are voie daca cilindrul e ok si s-au rectificat si supapele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 Salut . Citisem pe undeva in paginile topicului ca si-a pus cineva pedala la un rd08 . Stie cineva de asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 (editat) Salut . Citisem pe undeva in paginile topicului ca si-a pus cineva pedala la un rd08 . Stie cineva de asa ceva ? Nu se poate. RD08 are prinderea scaritei dreapta la capatul cursei pedalei de pornire. Deci: Pedala + cadru RD08 = nu Pedala + cadru RD02 = da, posibil cu modificari la pedala de frana (doar la modelele 92-94). -- Pedala + motor RD08 = trebuie schimbat carterul care nu are loc pentru mecanismul de pedala. Pedala + motor RD02 nou fara pedala = trebuie modificat carterul (daca e 92-94) si adaugat mecanismul de pedala Pedala + motor RD02 vechi fara pedala = trebuie montata mecanismiul de pedala si atat Editat Iulie 26, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.