switch Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 (editat) 4.instalatia electrica nush ce sa zic, ideea e ca numai claxonul functioneaza. Sigurante arse... Stopul, pozitia si bordul sunt pe acelasi circuit. Farul si semnalizarile parca pe al doilea, iar claxonul si motorul (aprinderea) pe al treilea. Stai ca verific acum. EDIT: Pusca... da, probabil sunt duse sigurantele. Conteaza cate sigurante ai si oricum in functie de an difera si ce siguranta duce la ce circuit. Trebuie verificat ca nu cumva sigurantele sa se arda "pe banda" adica imediat ce le montezi. CDI-ul... e tricky. Daca trebe unu nou e 150e si vine sigur pt modelul tau. Eu nu am reusit sa identific clar care e faza cu ele - de exemplu un CDI cu mufe verzi mie nu imi porneste un RD08 Editat Iulie 27, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 fratiilor mobrele voastre pornesc la automat cand is bagate in viteza?a mea pornea pana ce am dat ieri o tranta buna pe un deal,(ghidon indoit,picioare umflate si julite si etc)acuma nu mai porneste cand cuplez vre-o treapta de viteza,cand scot la liber porneste imediat,a voastre cum functioneaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 Vezi sa nu fie afectat senzorul de la cric, la mine cu ala jos si in viteza nu porneste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 eu nu am nici un senzor la cric la mobra,la mine nu o avut veci,altceva ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 Salut, Exista un contactor care este apasat de maneta de ambreiaj. Ar trebui sa verifici daca este bun - masurat cu multimetru sau vazut daca are lamelele la locul lor. Sau este senzorul de neutral din motor defect. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 Cui ii trebuie un NX650 RD02 bun, in stare f buna si destul de ieftin cu parbriz, suport de topcase si side-uri, 2 genti din material militar impermeabil, cu gume bune, de strada ambele. Il dau pt ca imi trebuie masina calumea, deci il schimb pe Mercedes, BMW, preferabil benzinare, Jeep, sau alt 4x4 sau pe un Mercedes Vito, sau VW Transporter ambele utilitare, ofer diferenta consistenta. Mai multe detalii pt cei interesati prin PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 (editat) nu imi pornea in viteza din cauza contactului de la maneta de ambreiaj,o fost rupte firele,am rezolvat,mersi acuma ca intre noi,as vrei sa-mi fac o idee cam cat ar valora dominatoru meu pentru o posibila vanzare,,in euro,voi stiti mai bine cum merg preturiile,NU ARE ACTE,ii doar de teren,cauciucuri de cross noi,motoru garantez pt el,lant distrbutie schimbat,setu ii facut nu de mult,semeringuri supape. Editat Iulie 29, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 Vand dominatoru meu la 1300 euro si mai am inca un cadru cu acte la purtator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 (editat) are careva pe acasa vreun CDI "mort" si nu mai are ce face cu el, as avea nevoie de ceva piese de pe placa sa incerc sa readuc altul la viata. P.S. CDI-ul nu este cel din poza dar e acelasi model. Editat Iulie 30, 2012 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 no mai Ionut,,,,,, foaie verde de dai,,,,n-ai ma duc sa il caut pe ala de la tine,,,,, unde l-oi fi pus??????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 no mai Ionut,,,,,, foaie verde de dai,,,,n-ai ma duc sa il caut pe ala de la tine,,,,, unde l-oi fi pus??????????? Nu ai mai reusit sai faci nimic la ala ? asta care incerc sa il readuc la viata a fost "ucis" cu brutalitate de un ... cu o baterie de 100 amperi, ce am vazut pana acum sigur condensatorul ala e varza. daca reusesti sa il gasesti da-mi un semn te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 Condensatorul il recunosc, cealalta piesa ce este? Vre-un integrat? Scrie ceva pe el? Da-le jos si mergi la un magazin specializat, s-ar putea sa gasesti, sau daca nu scrie-mi datele de pe ele si intreb aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 Condensatorul il recunosc, cealalta piesa ce este? Vre-un integrat? Scrie ceva pe el? Da-le jos si mergi la un magazin specializat, s-ar putea sa gasesti, sau daca nu scrie-mi datele de pe ele si intreb aici. condensatorul nu mai inteleg ce scrie pe el ca e zgariat de cand am scos siliconul de pe langa iar a doua piesa e un transformator micut sau bobina, aia e mai cu cantec, nush sigur daca si aia e moarta dar condensatorul sigur e dus ca a pocnit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Nu ai mai reusit sai faci nimic la ala ? asta care incerc sa il readuc la viata a fost "ucis" cu brutalitate de un ... cu o baterie de 100 amperi, ce am vazut pana acum sigur condensatorul ala e varza. daca reusesti sa il gasesti da-mi un semn te rog Capacitatea bateriei n-are nici o legatura cu defectul CDI-ului... Daca a luat un curent prea mare, nu e din cauza acumulatorului, ci probabil vreo componenta din el s-a dus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Parerea mea sincera e ca CDIul ala e o cauza pierduta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Capacitatea bateriei n-are nici o legatura cu defectul CDI-ului... Daca a luat un curent prea mare, nu e din cauza acumulatorului, ci probabil vreo componenta din el s-a dus. CDI-ul si toate becurile impreuna cu o siguranta au fost arse cand a incercat sa porneasca motorul cu o baterie de foarte mare amperaj, am mai vazut CDI-uri defecte dar asta deja avea o gaura in silicon in dreptul condensatorului. Eu sincer nu ma risc sa pornesc vreodata cu o baterie mai mare de 30 amperi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 (editat) Nu are nicio treaba. Eu am mers cu domi cu bateria de pe matiz. 35Ah si 350A la rece. Dat jos bateria de pe matiz, prins in spate pe suportu de topcase, trase niste cabluri de masina de spalat de la bornele bateriei la cablurile normale, fixat bine, izolat si da-i la automat. Am mers vreo 50 min prin Bucuresti (Titan-Crangasi-Stefan Cel Mare-Crangasi-Titan) tensiune relativ normala (usor scazuta si usor instabila) in sistem - daca erau lipite firele si nu fixate cu suruburi, sigur nu erau probleme. Din punct de vedere electric iti garantez ca nu ai nicio problema daca mergi cu baterie mai mare. Singura posibilitate este ca bateria sa fie atat de descarcata incat dupa pornire sa suga mai mult curent decat poate suporta siguranta primara. Sigur nu ai folosit baterie de camion? Editat Iulie 31, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 (editat) Sigur nu ai folosit baterie de camion? Smecheria a facuto cel de la care a luat prietenul meu Dominatorul si zice ca a pornit cu bateria de pe Jeep(120Ah) iar cand a turat motorul s-a ars tot, intradevar erau arse toate becurile din bord faza lunga pozitii, tot ce era pornit in acel moment inclusiv turometrul nu mai merge. Acum am rezolvat cu becurile dar mai am turometrul ala la care nu ma pricep. Editat Iulie 31, 2012 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 ...unele jeep-uri sunt pe 24v... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LBianchi Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Salutare, Stie careva cam cat costa melcul pentru kilometraj si de unde pot comanda? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Salutare, Stie careva cam cat costa melcul pentru kilometraj si de unde pot comanda? Multumesc. Cam 100 ron. Poti lua de la Honda (http://www.honda-moto.ro/), Dilly (http://www.dillypoint.ro) sau Romi (http://www.romimoto.ro/). Atentie insa - daca a cedat odata, probail nu melcul e problema. Noul melc se va manca foarte repede daca nu se remediaza si cauza (saiba dusa, mecanism melc ancrasat, cablu de km neuns, rulmenti praf, ax stramb si multe alte probleme in zona rotii pot duce la uzura prematura a melcului ala blestemat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 N-are de ce sa fie nici o problema daca pui baterie mai mare, am si pornit domi cu bateria de la masina (60Ah) si am si pornit masina de la domi, evident lasat sa incarce un pic inainte si apoi dat la automat. Ce s-a putut intampla este ca nu a deconectat cablurile imediat dupa ce a pornit motorul si tensiunea a crescut prea mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 Poate explica careva procedura de reglare a carburatorului ? Am citit , dar nu inteleg mare lucru , dar poate explica cineva mai pe inteleseul tuturor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 N-are de ce sa fie nici o problema daca pui baterie mai mare, am si pornit domi cu bateria de la masina (60Ah) si am si pornit masina de la domi, evident lasat sa incarce un pic inainte si apoi dat la automat. Ce s-a putut intampla este ca nu a deconectat cablurile imediat dupa ce a pornit motorul si tensiunea a crescut prea mult... De ce sa creasca tensiunea dupa ce a pornit motorul? Tensiunea pe borne, cu motorul pornit trebuie sa fie undeva intre 13,5- 14,5 V si nu are nici un motiv sa creasca peste aceasta valoare decat daca regulatorul de incarcare e defect, indiferent de capacitatea acumulatorului. Regulatorul de incarcare e construit astfel incat curentul de incarcare sa fie in concordanta cu capacitatea bateriei. O baterie cu capacitate mai mare se va incarca eventual cu un curent mai mic decat curentul de incarcare prescris pentru acumulatorul cu capacitate mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 (editat) Problema e ca atunci cand pui in paralel doua baterii moto (prin cabluri), rezistenta interna a perechii de baterii este mult mai mica decat rezistenta interna normala a unei baterii moto. Asta in limbaj tehnic nu inseamna curent mult mai mare de incarcare, cat timp cele doua baterii sunt legate in paralel? Editat August 2, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.