Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

am si io un nacaz....Dominatoru' meu nu porneste la rece...numa dupa vreo iuma de ceas+multe suduieli...dupa ce ii pornit, incalzit....merge si porneste fara nici o problema...

carburatoru' ii reglat de baieti care stiu ce fac...

bujie relativ noua...

supape reglate...0,10 admisii...la evacuare au fost reglate ambele pe 0,12...dar aia de pe decompresor am reglat-o la 0,15...am auzit ca ii mai ok asa...

desfacut electromotoru'...curatat tot...perii in parametri...CAPATUL AXULUI DE LA ELECTROMOTOR, PARE UZAT UN PIC...asa tre' sa fie?restul rotilor dintate is in statre perfecta...inclusiv "coroana", din spatele rotorului...

CE SA STIU SA MAI FAC?...inafara sa o aprind?

Radu, am lasat si eu motorul intr-o sura cam doua saptamani si n-a pornit apoi de fel pana nu i-am golit benzina din carb. Ca buna practica iti recomand sa inchizi benzina cu un minut doua inainte sa opresti motorul. Obtii acelasi efect, benzina proaspata, fara sa umbli la surubul de golire. O sa porneasca mult mai usor. Deasemenea regleaza pilot screw macar la 2,5 ture, ca la 1,5-2 merge mult prea sarac.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La radu problema e alta, nu de carburatie . Se invarte electromotorul in gol ca si la Dacie cand e dus bendixul. Probabil ca la cald se dilata piesele si de aceea porneste.

Editat de mezutu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca nu-si da seama Radu cand se invarte in gol. Ar mai putea fi o chestie, bobina de inductie. Monocilindricele pornesc greu de felul lor, totul la ele este impotriva pornirii, in primul rand decompresia necesara invartirii, apoi o explozie initiala slaba la doua ture de motor. Daca si scanteia e slaba, pornirea e un cosmar. Scanteia trebuie sa fie cat mai alba si sa se auda.

 

Se scoate fisa de pe cablu si se verifica lungimea scanteii, minimum 1 cm. Apoi se verifica si rezistenta din pipa sa nu fie arsa sau chiar sa lipseasca cum am patit eu la un dominator.Cel mai bine incerci cu o alta bobina sa vezi daca ai scanteie mai buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu s-a exprimat Radu bine. Am vazut si auzit motorul lui. Nu-i cupleaza (sa zic asa) electromotorul intotdeauna. La rece da la bumb 5min pana agata si invarte si pistonul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cumva e defect frei-ul?????

ambreiajul unisens.........

ar avea sens: ulei rece, vascos, ungere buna, iar rolele alea nu blocheaza,,,

electromotorul nu e ca la dacie, sa arunce bendixul

este tot timpul cuplat

totul se repara

in nici un caz nu tre aprinsa!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca nu e ca la Dacie. Faceam comparatia doar ca sa se inteleaga care e problema. Ca nu e o problema de carburatie sau electrica ci una mecanica.

Editat de mezutu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ambreiaul ala unisens de obicei se crapa rolele alea si arcul care trece prin ele numai sta strans. daca desfaci si constati ca e crapata o rola de aia, poti inlocui numai una singura.Vezi ca se potrivesc si de la transalpul de 600. cauti un frai de ala la mana a doua si ai role pentru toata viata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti desface si fara surubelnita sau pistol cu impact , bagi in treapta 1 si blochezi roata pe spate , sau nu am citit bine si ma bag ca musca-n zar !?!

» Post actualizat in 13 Jul 2014 14:48

Arcul ce tine rolele s-ar mai putea intinde , nu am incercat insa e sfat de la batrinii mecanici , care mai prelungeau viata semeringurilor . Tai arcul si apoi " calaresti " cateva spire una in alata ! Am si eu o problema la vacuta mea , care stiti sa ma dumeriti , oscileaza in ture (1500-3500) fara sa se umble la soc sau acceleratie , ma refer la relanti , indiferent daca e motorul cald sau nu , precizez ca am schimbat distributia si am reglat eu supapele , dupa lera parea ok , insa nu am auzit pacanitul specific decompresorului , trasa la punct , umpic peste , apoi tras vibrochenul din nou la punc in sensul invers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa traga aer fals , cert e ca gatul acela de cauciuc nu are mai mult de 3 ani , nou , oem , la ultima interventie mi se pare ca am scos oringul (dintre cilindru si "flansa de cauciuc ) am bagat umpic de silicon de temperatura in santuletul lui din flansa , apoi am intors oringul ( partea ce era spre cilindru e acum inspre carburator ) insa de atunci a mers mult si bine , doar ca intre timp am folosit alta mobra , dominatorul stind pe butuci mai bine de un an ( rusine sa-mi fie , in soare , ploaie , frig ... ) si inca o problema , dind la automat greu prinde sa invirta , se aude ca un carait de roti dintate , nu pare sa semene cu sunetul ce il avea inainte pina sa-mi bag mana in rolele de la fraiul de pornire , cand , clar , patinau pe vibrochen

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici, tind sa cred ca ai bateria slaba


» Post actualizat in 31 Jul 2014 05:54

mai tovarasi, tocmai ce am primit noul CDI comandat de la mexycanu,,,,

marfa buna, livrata exact in conditiile si termenul convenit

super omu

recomand

si de o fisa ne intalnim, dau si o bere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare, cine ma poate ajuta cu un CDI de Domi, pentru o diagnosticare, in Bucuresti?

Am schimbat deja 2 originale, acum am unul de la Ignitech, din Cehia.

Mi se intrerupe scanteia din cand in cand. Butonul si firele de on-off arata bine, am schimbat bujia, pipa, fisa si bobina, am curatat contactele. Nu stiu ce sa mai fac...

Daca scot bujia si dau la automat, face scanteie atunci cand apas pe buton si cand iau degetul de pe el. In rest invarte, dar nu da scanteie. Motorul porneste numai daca apas scurt pe buton. La relanti merge, mai scapa o scanteie, scade brusc turatia, isi revine, iar merge. La ture mari se simte ca mai rateaza cate o scanteie, dar nu e asa dramatic.


» Post actualizat in 08 Aug 2014 09:56

Am schimbat si acumulatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...