dsorinmihail Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Un CDI de vanzare are careva?! model '91(cel cu mufa verde) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 hmmmm s-ar parea ca de vina e cdi-ul,,,,,,, azi nu a vrut sa porneasca, si pace in momentul in care am atins mufa cdi-ului,,,,,a pornit ca prin farmec mai testam,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai1963 Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Andrei nu mai am nr tau de telefon. Suna-ma daca poti ( 0740 062 592 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 (editat) Cu un pic de efort poate ne-am strange cativa si am da comanda de cdi de aici cdi-ul. http://www.partzilla.com/parts/search/Honda/Motorcycle/1989/NX650+A/WIRE+HARNESS/parts.html LA acest site am vazut ca putem aflaunde a fost comercializata in functie de seria de cadru: http://www.cmsnl.com/honda-nx650_model279/ si acum ceva poze: » Post actualizat in 29 Jun 2014 11:46si: » Post actualizat in 29 Jun 2014 11:48si : » Post actualizat in 29 Jun 2014 11:56rezistentele data viitore. In lista condensatorilor am scris la inceput ce era inscriptionat pe ei si apoi am scris capacitatea lor dupa cum am gasit ca reprezinta acele litere. DAca am gresit undeva in citire va rog sa ma corectati. la C10numi-andat seama daca era 108 sau 103 scris pe el. EU inclin ca era 103. TOT in aceasta lista 3 un C6 si un C61 asta pentru ca mi-a fost lene sa renumerotez condensatorii din lista. Deci ce spuneti. ?? am putea sa schimbam condensatorii toti pentru ca se gasesc, iar la tranzistori din ce am cautat doar vreo 3 sunt de gasit restul, hmmm. Si condensatorul electrolitic mare se gaseste dar nu in aceea carcasa. daca se pastreaxa diametrul lui atunci se gaseste la inaltimea de 30mm si nu la 18mm cat are originalul. Astept ajutor de l;a voi privitor la ce este insccriptionat pe piese si daca am gresit undeva cu citirea lor. enjoy...... » Post actualizat in 29 Jun 2014 12:05stiu ca am cateva greseli de ortografie dar e lenea mare sa le corectez. scuze. Editat Iunie 29, 2014 de dsorinmihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 Gata si la mine. Pana la urma era cdiu pe duca. L-am schimbat si totu merge perfect dupa ~300km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radulaz Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 am si io un nacaz....Dominatoru' meu nu porneste la rece...numa dupa vreo iuma de ceas+multe suduieli...dupa ce ii pornit, incalzit....merge si porneste fara nici o problema... carburatoru' ii reglat de baieti care stiu ce fac... bujie relativ noua... supape reglate...0,10 admisii...la evacuare au fost reglate ambele pe 0,12...dar aia de pe decompresor am reglat-o la 0,15...am auzit ca ii mai ok asa... desfacut electromotoru'...curatat tot...perii in parametri...CAPATUL AXULUI DE LA ELECTROMOTOR, PARE UZAT UN PIC...asa tre' sa fie?restul rotilor dintate is in statre perfecta...inclusiv "coroana", din spatele rotorului... CE SA STIU SA MAI FAC?...inafara sa o aprind? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 (editat) Ce vreau sa mai zic. Povestea cu poze incepe din drapta jos si teinănd in atanga sua. Asa vad ca le-a luat site-ul. Pe de alta parte e bine sa le descarcati pe toate caci nu sunt toate la fel. Sursa de lumina este pozitionata in diferite lociri pentru a se putea vedea anumite piese. Multam Editat Iulie 1, 2014 de dsorinmihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 am si io un nacaz....Dominatoru' meu nu porneste la rece...numa dupa vreo iuma de ceas+multe suduieli...dupa ce ii pornit, incalzit....merge si porneste fara nici o problema... carburatoru' ii reglat de baieti care stiu ce fac... bujie relativ noua... supape reglate...0,10 admisii...la evacuare au fost reglate ambele pe 0,12...dar aia de pe decompresor am reglat-o la 0,15...am auzit ca ii mai ok asa... desfacut electromotoru'...curatat tot...perii in parametri...CAPATUL AXULUI DE LA ELECTROMOTOR, PARE UZAT UN PIC...asa tre' sa fie?restul rotilor dintate is in statre perfecta...inclusiv "coroana", din spatele rotorului... CE SA STIU SA MAI FAC?...inafara sa o aprind? s-ar putea sa nu iti lucreze socul fara maria-sa, nu porneste la rece de nici un fel » Post actualizat in 01 Jul 2014 19:35 s-ar putea sa nu iti lucreze socul fara maria-sa, nu porneste la rece de nici un fel ah,,,,benzina cat e de veche, sau de,,,,buna? scurge putina benzina din carb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 am si io un nacaz....Dominatoru' meu nu porneste la rece...numa dupa vreo iuma de ceas+multe suduieli...dupa ce ii pornit, incalzit....merge si porneste fara nici o problema... carburatoru' ii reglat de baieti care stiu ce fac... bujie relativ noua... supape reglate...0,10 admisii...la evacuare au fost reglate ambele pe 0,12...dar aia de pe decompresor am reglat-o la 0,15...am auzit ca ii mai ok asa... desfacut electromotoru'...curatat tot...perii in parametri...CAPATUL AXULUI DE LA ELECTROMOTOR, PARE UZAT UN PIC...asa tre' sa fie?restul rotilor dintate is in statre perfecta...inclusiv "coroana", din spatele rotorului... CE SA STIU SA MAI FAC?...inafara sa o aprind? Radu, am lasat si eu motorul intr-o sura cam doua saptamani si n-a pornit apoi de fel pana nu i-am golit benzina din carb. Ca buna practica iti recomand sa inchizi benzina cu un minut doua inainte sa opresti motorul. Obtii acelasi efect, benzina proaspata, fara sa umbli la surubul de golire. O sa porneasca mult mai usor. Deasemenea regleaza pilot screw macar la 2,5 ture, ca la 1,5-2 merge mult prea sarac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 (editat) La radu problema e alta, nu de carburatie . Se invarte electromotorul in gol ca si la Dacie cand e dus bendixul. Probabil ca la cald se dilata piesele si de aceea porneste. Editat Iulie 1, 2014 de mezutu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Nu cred ca nu-si da seama Radu cand se invarte in gol. Ar mai putea fi o chestie, bobina de inductie. Monocilindricele pornesc greu de felul lor, totul la ele este impotriva pornirii, in primul rand decompresia necesara invartirii, apoi o explozie initiala slaba la doua ture de motor. Daca si scanteia e slaba, pornirea e un cosmar. Scanteia trebuie sa fie cat mai alba si sa se auda. Se scoate fisa de pe cablu si se verifica lungimea scanteii, minimum 1 cm. Apoi se verifica si rezistenta din pipa sa nu fie arsa sau chiar sa lipseasca cum am patit eu la un dominator.Cel mai bine incerci cu o alta bobina sa vezi daca ai scanteie mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Nu s-a exprimat Radu bine. Am vazut si auzit motorul lui. Nu-i cupleaza (sa zic asa) electromotorul intotdeauna. La rece da la bumb 5min pana agata si invarte si pistonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 nu cumva e defect frei-ul????? ambreiajul unisens......... ar avea sens: ulei rece, vascos, ungere buna, iar rolele alea nu blocheaza,,, electromotorul nu e ca la dacie, sa arunce bendixul este tot timpul cuplat totul se repara in nici un caz nu tre aprinsa!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 (editat) Stiu ca nu e ca la Dacie. Faceam comparatia doar ca sa se inteleaga care e problema. Ca nu e o problema de carburatie sau electrica ci una mecanica. Editat Iulie 2, 2014 de mezutu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 aha ok io zic ca e de la ambreiajul ala,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Ambreiajul ala unisens, se poate repara sau se inlocuieste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 aha ok io zic ca e de la ambreiajul ala,,, Asa zic si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 eu nu am incercat sa il repar,,,, daca gasesti role la dimensiunea celor originale, se poate eventual mai tre intinse putin arcurile aferente rolelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radulaz Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 va multumesc domnilor...oare cu ce pot sa blochez rotorul pentru a-l putea desface? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 incearca sa strecori o bucata de furtun prin locul bujiei,,,,,, sau, vreo surubelnita intre pinioane,,,nu mai tin mint cum arata motorul desfacut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 cu pistol cu inpact al desfaci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 uite , vezi? inca o varianta sau,,,,combinate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 cu pistol cu inpact al desfaci! impact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 La ambreiaul ala unisens de obicei se crapa rolele alea si arcul care trece prin ele numai sta strans. daca desfaci si constati ca e crapata o rola de aia, poti inlocui numai una singura.Vezi ca se potrivesc si de la transalpul de 600. cauti un frai de ala la mana a doua si ai role pentru toata viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iulie 12, 2014 Share Postat Iulie 12, 2014 sau,,,,arcul este pur si simplu imbatranit, intins, dar care se poate inlocui cu un arc de la vreun semering care costa vreo 20 lei trebe desfacut, si pipait Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.