Galen Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 am si io un nacaz....Dominatoru' meu nu porneste la rece...numa dupa vreo iuma de ceas+multe suduieli...dupa ce ii pornit, incalzit....merge si porneste fara nici o problema... carburatoru' ii reglat de baieti care stiu ce fac... bujie relativ noua... supape reglate...0,10 admisii...la evacuare au fost reglate ambele pe 0,12...dar aia de pe decompresor am reglat-o la 0,15...am auzit ca ii mai ok asa... desfacut electromotoru'...curatat tot...perii in parametri...CAPATUL AXULUI DE LA ELECTROMOTOR, PARE UZAT UN PIC...asa tre' sa fie?restul rotilor dintate is in statre perfecta...inclusiv "coroana", din spatele rotorului... CE SA STIU SA MAI FAC?...inafara sa o aprind? Radu, am lasat si eu motorul intr-o sura cam doua saptamani si n-a pornit apoi de fel pana nu i-am golit benzina din carb. Ca buna practica iti recomand sa inchizi benzina cu un minut doua inainte sa opresti motorul. Obtii acelasi efect, benzina proaspata, fara sa umbli la surubul de golire. O sa porneasca mult mai usor. Deasemenea regleaza pilot screw macar la 2,5 ture, ca la 1,5-2 merge mult prea sarac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 (editat) La radu problema e alta, nu de carburatie . Se invarte electromotorul in gol ca si la Dacie cand e dus bendixul. Probabil ca la cald se dilata piesele si de aceea porneste. Editat Iulie 1, 2014 de mezutu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Nu cred ca nu-si da seama Radu cand se invarte in gol. Ar mai putea fi o chestie, bobina de inductie. Monocilindricele pornesc greu de felul lor, totul la ele este impotriva pornirii, in primul rand decompresia necesara invartirii, apoi o explozie initiala slaba la doua ture de motor. Daca si scanteia e slaba, pornirea e un cosmar. Scanteia trebuie sa fie cat mai alba si sa se auda. Se scoate fisa de pe cablu si se verifica lungimea scanteii, minimum 1 cm. Apoi se verifica si rezistenta din pipa sa nu fie arsa sau chiar sa lipseasca cum am patit eu la un dominator.Cel mai bine incerci cu o alta bobina sa vezi daca ai scanteie mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Nu s-a exprimat Radu bine. Am vazut si auzit motorul lui. Nu-i cupleaza (sa zic asa) electromotorul intotdeauna. La rece da la bumb 5min pana agata si invarte si pistonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 nu cumva e defect frei-ul????? ambreiajul unisens......... ar avea sens: ulei rece, vascos, ungere buna, iar rolele alea nu blocheaza,,, electromotorul nu e ca la dacie, sa arunce bendixul este tot timpul cuplat totul se repara in nici un caz nu tre aprinsa!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 (editat) Stiu ca nu e ca la Dacie. Faceam comparatia doar ca sa se inteleaga care e problema. Ca nu e o problema de carburatie sau electrica ci una mecanica. Editat Iulie 2, 2014 de mezutu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 aha ok io zic ca e de la ambreiajul ala,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Ambreiajul ala unisens, se poate repara sau se inlocuieste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 aha ok io zic ca e de la ambreiajul ala,,, Asa zic si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 eu nu am incercat sa il repar,,,, daca gasesti role la dimensiunea celor originale, se poate eventual mai tre intinse putin arcurile aferente rolelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radulaz Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 va multumesc domnilor...oare cu ce pot sa blochez rotorul pentru a-l putea desface? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 incearca sa strecori o bucata de furtun prin locul bujiei,,,,,, sau, vreo surubelnita intre pinioane,,,nu mai tin mint cum arata motorul desfacut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 cu pistol cu inpact al desfaci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 uite , vezi? inca o varianta sau,,,,combinate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 cu pistol cu inpact al desfaci! impact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 La ambreiaul ala unisens de obicei se crapa rolele alea si arcul care trece prin ele numai sta strans. daca desfaci si constati ca e crapata o rola de aia, poti inlocui numai una singura.Vezi ca se potrivesc si de la transalpul de 600. cauti un frai de ala la mana a doua si ai role pentru toata viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iulie 12, 2014 Share Postat Iulie 12, 2014 sau,,,,arcul este pur si simplu imbatranit, intins, dar care se poate inlocui cu un arc de la vreun semering care costa vreo 20 lei trebe desfacut, si pipait Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 Poti desface si fara surubelnita sau pistol cu impact , bagi in treapta 1 si blochezi roata pe spate , sau nu am citit bine si ma bag ca musca-n zar !?! » Post actualizat in 13 Jul 2014 14:48 Arcul ce tine rolele s-ar mai putea intinde , nu am incercat insa e sfat de la batrinii mecanici , care mai prelungeau viata semeringurilor . Tai arcul si apoi " calaresti " cateva spire una in alata ! Am si eu o problema la vacuta mea , care stiti sa ma dumeriti , oscileaza in ture (1500-3500) fara sa se umble la soc sau acceleratie , ma refer la relanti , indiferent daca e motorul cald sau nu , precizez ca am schimbat distributia si am reglat eu supapele , dupa lera parea ok , insa nu am auzit pacanitul specific decompresorului , trasa la punct , umpic peste , apoi tras vibrochenul din nou la punc in sensul invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 eu as schimba o-ringul de la admisie,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 Sa traga aer fals , cert e ca gatul acela de cauciuc nu are mai mult de 3 ani , nou , oem , la ultima interventie mi se pare ca am scos oringul (dintre cilindru si "flansa de cauciuc ) am bagat umpic de silicon de temperatura in santuletul lui din flansa , apoi am intors oringul ( partea ce era spre cilindru e acum inspre carburator ) insa de atunci a mers mult si bine , doar ca intre timp am folosit alta mobra , dominatorul stind pe butuci mai bine de un an ( rusine sa-mi fie , in soare , ploaie , frig ... ) si inca o problema , dind la automat greu prinde sa invirta , se aude ca un carait de roti dintate , nu pare sa semene cu sunetul ce il avea inainte pina sa-mi bag mana in rolele de la fraiul de pornire , cand , clar , patinau pe vibrochen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 aici, tind sa cred ca ai bateria slaba » Post actualizat in 31 Jul 2014 05:54mai tovarasi, tocmai ce am primit noul CDI comandat de la mexycanu,,,, marfa buna, livrata exact in conditiile si termenul convenit super omu recomand si de o fisa ne intalnim, dau si o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tepi Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Salutare, cine ma poate ajuta cu un CDI de Domi, pentru o diagnosticare, in Bucuresti? Am schimbat deja 2 originale, acum am unul de la Ignitech, din Cehia. Mi se intrerupe scanteia din cand in cand. Butonul si firele de on-off arata bine, am schimbat bujia, pipa, fisa si bobina, am curatat contactele. Nu stiu ce sa mai fac... Daca scot bujia si dau la automat, face scanteie atunci cand apas pe buton si cand iau degetul de pe el. In rest invarte, dar nu da scanteie. Motorul porneste numai daca apas scurt pe buton. La relanti merge, mai scapa o scanteie, scade brusc turatia, isi revine, iar merge. La ture mari se simte ca mai rateaza cate o scanteie, dar nu e asa dramatic. » Post actualizat in 08 Aug 2014 09:56Am schimbat si acumulatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Ce an e mobra? Ce culoare are mufa de la CDI? Am unu pe moarte, merge da nu merge prea mult timp, utima data a mers 50km pana a inceput sa intrerupa, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tepi Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 1992, mufa e din plastic alb. » Post actualizat in 08 Aug 2014 10:37Am pus poza la avatar » Post actualizat in 08 Aug 2014 10:42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 vand 2 roti fata spate de slr in stare buna, 400 RON fara melc kilometraj, pinion sau disc frana. 0748879580 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.