Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Harciogu eu am tobele stoc si vroiam sa le fac asa ca cele din poze.

Am vorbit cu un mecanic care a spus ca motorul face o contrapresiune in evacuare si asta ajuta carburatorul(sau nu am inteles eu bine si ca se poate sa mearga mai prost asa gaurite)

 

Azi m-am tras cu bestia si sunt foarte incantat.

Am vazut ca ii place cel mai mult la 90Kmh-4000rpm,in schimb in treapta 4 vrea sa rupa lantul (nu este cuminte :o ) daca nu are mai mult de 2500-3000rpm este normal?

 

Legat de furtunele racing eu zic poate ne strangem mai multi si vorbim cu dilly sa ne faca o reducere ceva si BTW eu cred ca merita sa pui furtune racing chiar si pe dominator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De ieri sunt si eu posesorul unui Dominator de 650 din 94 :laugh:

 

 

felicitari. trebuie udat cu palinca sau ceva :o

 

bine v-am gasit dragi Dominatoristi (si SLR-isti :moto:) si in minunatul an 2009!

 

ca oricare om care sta in casa cu motorul la iernat mi-au venit idei de echipare pentru noul sezon.

 

1. casca: Shark S 650, care are un pret redus la louis.de [59 in loc de 189 de iepuroi] (din ce am citit pe net, in review-uri e casca cea mai ieftina de la shark, asemanatoare insa ca nivel de protectie si comfort cu suratele mai scumpe (S800, RSF etc), dar pt a tine pretul jos are outer shell-ul facut din thermoplast injectat. multi au zis ca e compromisul ideal la raportul calitate/pret dar mai sunt critici conform careia s-ar forma niste curenti foarte suparatori in partea inferioara, sub barbie). are cineva de pe aici asa ceva? sau macar a vazut pe la amici/prieteni/colegi?

 

si 2. furtune de frana (asa zis reising "racing") Melvin (de aici) sau Lucas (de pe louis.de) pentru frana de fata. eu am simtit nevoia ca frana sa fi fost mai... "hotarata", ferma, mai ales cand am mers cu pasager, mai ales in Bucuresti. dar nu stiu daca doar schimbarea furtunelor de cauciuc cu cele "reising" vor face o asa mare diferenta. am mai luat in considerare si montarea unui disc de GS 500, dar trebuie facute adaptari ale prinderii etrierului... si cu frana nu prea e de glumit. aceeasi intrebare: are cineva pe Domi asa ceva? daca da, a vazut vreo diferenta? principalul dezavantaj de care ma temeam, acela ca furtunele nu vor rezista la trosnituri in teren ca cele originale mi-a fost contrazisa de cele scrise de producator, care spune ca rezista cu pana la 24X mai multe indoiri ca originalul. mai ales datorita tresei de otel inox.

 

 

ciao. am eu shark s 800 blade si mi se pare ca se comporta bine la viteza de peste 80km. asa mi se pare mie. adevarul ca nu am incercat multe modele dar nu as da un shark decat pe alte 4 marci din lume...am auzit doar lucruri bune de shark in accidente

 

Salut asta e motocicleta cu tobele .

 

Are cineva asa tobele la Domi?

 

io credeam ca alea doua sunt savarine :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari. trebuie udat cu palinca sau ceva :o

Mersi :(

 

Am si eu niste curiozitati:

 

1)Cum cauciucurile Domi'ului pe care le-am luat is gata(Michelin Anakee) vreau sa o incalt cu ceva nou. Acuma stau si ma uit dupa ceva care sa fie 60-40 strada/offroad. Pana acuma mi-au atras atentia Continental tkc80(eu am avut, nu chiar de noi, dar dupa 7000km mai avea viata cel putin inca 3000km si folosit predominant pe strada, dar tineau foarte bine si pe iarba-am urcat pe iarba si pietre pana sus pe Cheile Turzii) si Metzeler Enduro 3 Sahara(imi place profilul lor). Nu stiu cum se impaca Dominatorul cu crampoanele tkc'ului, dar nu stiu nici cum o sa se simta lipsa lor(fata de metzeler) pe macadam.

Un sfat mi-ar fi util.

 

2)I-as schimba ghidonul cu unul mai inalt sau cel putin i-as pune niste inaltatoare, in picioare stau putin aplecat. A mai facut cineva miscarea? Nu vreau sa dau banii si sa ma trezesc cu niste cabluri prea scurte. Daca ati schimbat ce ati pus pe motocicleta voastra?

 

3)Vreau sa schimb si aparatoarele de vant, pe ale mele se vad cei 14 ani de utilizare. Sa ma orientez tot spre niste aparatoare de vant(cat costa si unde gasesc?-presupun ca si alti le-au schimbat) sau mai bine spre niste handguard'uri si prelungirile suplimentare? Daca handguarduri cele de plastic cat sunt de rezistente? Am avut de aluminiu si mi s-au indoit spre capete, de abia se mai puteau monta....

 

4)Becul din far. Din cate am vazut deja bate bine fata de fosta motocicleta(cu far acerbis si un bec limitat ca putere). Totusi nu m-ar supara sa fie ceva mai vizibil si ziua. Ce recomandati inafara de un xenon?

 

In rest is multumit de motocicleta. Trebuie sa recunosc ca prima oara cand am vazut-o in poze nu m-a atras(mai ales modelele de dupa 95, cu scuze pt proprietarii de asa ceva). Dar am zis hai sa o vad si in realitate si asa am ajuns la Dominatorul meu de care m-am indragostit in prima clipa. Sunetul motorului perfect si starea lui m-a facut sa nu stau pe ganduri. Apoi cand am mai si dat o tura cu el mi-a placut si mai mult. Cam asa a ajuns in garajul meu. Dupa serie modelul meu e din '94 si un actibild referitor la tobe e in limba franceza, deci presupun ca a fost cumparata din Franta.

 

Acuma urmeaza sa ii fac o mica revizie printre care sa ii schimb si filtrul de ulei si uleiul. Vreau sa verific filtru de aer deoarece dupa cum merge motocicleta nu cred ca trebuie inlocuit inca. Apoi bujia ca sa vad cum se prezinta culoarea(in trusa de scula am gasit una de rezerva) si ma gandesc daca sa iau una cu iridium(multa lume a zis ca are efect - poate ar avea efect mai mare cu un filtru de aer K&N si setarea carburatorului necesara).

Problema tipica cu rugina inca ma gandesc cum sa o rezolv in sensul ca nu stiu cu ce sa o curat si cu ce sa dau dupa astfel incat sa nu mai lucreze. Si in partea stanga a busonului de benzina a crapat putin vopseaua, sper sa nu se strice mai tare.

 

Si o poza cu bestia :laugh: : /index.php?...t&id=419627

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu niste curiozitati:

 

2)I-as schimba ghidonul cu unul mai inalt sau cel putin i-as pune niste inaltatoare, in picioare stau putin aplecat. A mai facut cineva miscarea? Nu vreau sa dau banii si sa ma trezesc cu niste cabluri prea scurte. Daca ati schimbat ce ati pus pe motocicleta voastra?

Am incercat eu un felding sau ceva de genul asta si l-am pus pe ala vechi la loc ca nu-mi ajungea furtunul de frina (cred ca nici cablurile de acceleratie nu ar fi stat comod)

 

3)Vreau sa schimb si aparatoarele de vant, pe ale mele se vad cei 14 ani de utilizare. Sa ma orientez tot spre niste aparatoare de vant(cat costa si unde gasesc?-presupun ca si alti le-au schimbat) sau mai bine spre niste handguard'uri si prelungirile suplimentare? Daca handguarduri cele de plastic cat sunt de rezistente? Am avut de aluminiu si mi s-au indoit spre capete, de abia se mai puteau monta....

Mi-am pus aparatorile de plastic clasice de la Acerbis dar nu am mai dat-o pe jos de atunci asa ca nu pot spune daca tin

 

Eu stau prost cu reparatiile/imbunatatirile;

- Masca de far inca mai e pina fac fillingul dupa care sa iau mulaj ca apoi sa torn masca,

- Rezervorul l-am umplut de chit si sper in we asta sa mai ajung pe la el sa ii dau si un smirghel sa vad pe unde mai trebuie pus ca sa iasa finisajul bine,

- La crash-bar i-am pus pina la urma o scoaba home-made din tija filetata,

- Spitele cred ca din 2 or sa se faca 4-5 de schimbat ca is ruginite si nu cred ca reusesc sa le desfac fara sa le stric (plus ca nu-mi place deloc ce am gasit pe linga ventil.....un fel de oxidare pe sub vopsea cam pe raza de un cm),

- Am scos tobele si trebuie sa le curat. Inca oscilez intre a le vopsi macar pina la imbinarea cu tevile ce vin de la piston sau strict cit e toba,

- Trebuie sa chiulesc de la munca odata si sa-mi iau niste platbanda de prin zona ca sa-mi fac suportii de sidecase-uri. CARE STITI UN MAGAZIN CU METALE PRIN ZONA FABRICII DE PAINE BANEASA (Picollo nu stiu daca mai vinde asaceva in noul sediu)

- Saua mi-am retapisat-o si abia astept sa vad cum imi sta acuma (cred ca ma apuc de streching sa si asa nu prea reuseam eu sa trec cracul peste sa),

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai harciogule, da' nu-ti mai ajung tobele de Domi? Si asa sunt zgomotoase ca dracu intre blocuri si in spatii inchise...

 

ba da. am avut mai demult un gand (sa iau alte tobe chiuretate, sa ma vaneze vecinii cu rosii si sa am originalele pt rar si itp) dar m-am lasat de copilarii de astea macho-like :laugh: . deh, batranetea...

 

[...]

4)Becul din far. Din cate am vazut deja bate bine fata de fosta motocicleta(cu far acerbis si un bec limitat ca putere). Totusi nu m-ar supara sa fie ceva mai vizibil si ziua. Ce recomandati inafara de un xenon?

[...]

 

Philips VisionPlus. Nu ai vazut ce am scris mai sus? :o

 

sau Philips MotoVision (special conceput [cica] pt a rezista la vibratii, 40 sau 60% mai multa lumina si o lumina portocalie in far ca sa fii mai usor remarcat de conservari chiar si cand ai faza scurta)

 

Si intrebare: cu ce imi aranjez si eu infundatura din rezervor (kit si panza de fibra de sticla ca sa nu crape?) lasata mostenire de la fostul propietar si plasticele troznite de pe tobe (poxipol si kit?)?

 

Harciogu eu am tobele stoc si vroiam sa le fac asa ca cele din poze.

Am vorbit cu un mecanic care a spus ca motorul face o contrapresiune in evacuare si asta ajuta carburatorul(sau nu am inteles eu bine si ca se poate sa mearga mai prost asa gaurite)

 

Azi m-am tras cu bestia si sunt foarte incantat.

Am vazut ca ii place cel mai mult la 90Kmh-4000rpm,in schimb in treapta 4 vrea sa rupa lantul (nu este cuminte :moto: ) daca nu are mai mult de 2500-3000rpm este normal?

 

Legat de furtunele racing eu zic poate ne strangem mai multi si vorbim cu dilly sa ne faca o reducere ceva si BTW eu cred ca merita sa pui furtune racing chiar si pe dominator.

 

 

ca sa compensezi diminuarea contrapresiunii din aval eu zic ca ar trebui montat un filtru de aer mai permisiv, gen K&N. e ca la inimia, cu presarcina si postsarcina.

 

sunt de acord cu crearea unei liste pt dilly (BTW care e numele omului, ca imi e jena sa ii spui la telefon, "mai dilly, cand esti pe la garaj"). eu ma inscriu la un furtun "reising" pt fata, ca spatele oricum il folosesc rar, doar pt a curata punctele de rugina :(

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt de acord cu crearea unei liste pt dilly (BTW care e numele omului, ca imi e jena sa ii spui la telefon, "mai dilly, cand esti pe la garaj"). eu ma inscriu la un furtun "reising" pt fata, ca spatele oricum il folosesc rar, doar pt a curata punctele de rugina :o

Zii cu incredere ca asa il stie toata lumea. Oricum, il cheama DAN (Popescu).

 

Si intrebare: cu ce imi aranjez si eu infundatura din rezervor (kit si panza de fibra de sticla ca sa nu crape?) lasata mostenire de la fostul propietar si plasticele troznite de pe tobe (poxipol si kit?)?

Eu pe rezervor planuiesc doar chit si o vopsea (e destul de mare adincitura deci sunt curajos sau inconstient, ramine de vazut). Intrebati-ma peste un an ce parere am despre chestia asta.

Plasticele le voi trata de acuma incolo cu rasina epoxi si plasa de fibra. Zic eu ca tine chestia asta, oricum mai mult decit Poxipol si plasa pt rigips.

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1)Cum cauciucurile Domi'ului pe care le-am luat is gata(Michelin Anakee) vreau sa o incalt cu ceva nou. Acuma stau si ma uit dupa ceva care sa fie 60-40 strada/offroad. Pana acuma mi-au atras atentia Continental tkc80(eu am avut, nu chiar de noi, dar dupa 7000km mai avea viata cel putin inca 3000km si folosit predominant pe strada, dar tineau foarte bine si pe iarba-am urcat pe iarba si pietre pana sus pe Cheile Turzii) si Metzeler Enduro 3 Sahara(imi place profilul lor). Nu stiu cum se impaca Dominatorul cu crampoanele tkc'ului, dar nu stiu nici cum o sa se simta lipsa lor(fata de metzeler) pe macadam.

Un sfat mi-ar fi util.

Niste cauciucuri 60off/40on sunt Heidenau K60, de care are un utilizator de pe aci. Mi le-a recomandat si mie si sunt tentat sa le cumpar. In afara de zgomot, sunt comparative cu Continentalurile si mult mai ieftine. Cand intra Domi72 iti poate da mai multe detalii. Apropo, daca te hotarasti sa iei, eu imi aduc din Germanica si transportul tot atat ma costa indiferent de cantitate.

 

2)I-as schimba ghidonul cu unul mai inalt sau cel putin i-as pune niste inaltatoare, in picioare stau putin aplecat. A mai facut cineva miscarea? Nu vreau sa dau banii si sa ma trezesc cu niste cabluri prea scurte. Daca ati schimbat ce ati pus pe motocicleta voastra?

Eu nu am facut nici o modificare, dar daca dai jos ghidonu original, m-ar interesa un ghidon + bucshile de prindere, ca al meu e cam shui asa... :o

 

4)Becul din far. Din cate am vazut deja bate bine fata de fosta motocicleta(cu far acerbis si un bec limitat ca putere). Totusi nu m-ar supara sa fie ceva mai vizibil si ziua. Ce recomandati inafara de un xenon?

Prashtie far are si dominatoru asta. Ti-e frica noaptea cu mai mult de 60-70 la drum intins ca nu vezi nimic :laugh: Xenon-ul nu prea e combinatie. Una la mana ca e scump si doi la mana s-ar putea sa ai probleme datorita farului (care nu a fost proiectat pt asa ceva). Tu o sa vezi, nu-i problema, dar oricine vine pe contrasens iti va da flashuri ca il deranjezi. Alternativa ar fi niste halogenuri mai scumpe. Zicea harciogu mai sus de ele si ii sustin parerea. Ramane de vazut cat de bine vor tine la uzura. Arpopo, daca lumina farului e extrem de fada, da-i jos masca fatza si curatza cu detergent de bucatarie partea interioara a mastii farului (aia prinsa de carena de plastic, nu oglinda!). La mine e jegu de doua degete pe el!

 

 

In rest, sa-l stapanesti sanatos si ai grija pe drumrui... ca pe coclauri are el grija de tine :(

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma urmeaza sa ii fac o mica revizie printre care sa ii schimb si filtrul de ulei si uleiul. Vreau sa verific filtru de aer deoarece dupa cum merge motocicleta nu cred ca trebuie inlocuit inca. Apoi bujia ca sa vad cum se prezinta culoarea(in trusa de scula am gasit una de rezerva) si ma gandesc daca sa iau una cu iridium(multa lume a zis ca are efect - poate ar avea efect mai mare cu un filtru de aer K&N si setarea carburatorului necesara).

Problema tipica cu rugina inca ma gandesc cum sa o rezolv in sensul ca nu stiu cu ce sa o curat si cu ce sa dau dupa astfel incat sa nu mai lucreze. Si in partea stanga a busonului de benzina a crapat putin vopseaua, sper sa nu se strice mai tare.

 

Lasa le ba dreaq de bujii cu iridiu ca alea fac treaba evidenta la motoare de turatie. Tu nu treci de 4500 rpm si chiar si atuncea extrem de rar, cu tractoru asta de turatie joasa-medie. :( Alea ard la fel de bine cand e saracit brusc amestecu (cand dai in gushe puternic). Deci dai banii degeaba. Daca aveai GSXR mai ziceam.

 

P.S.:

Mai stiu io pe unu cu DR 650 RE care si-a pus bujii cu iridiu si a avut efectu placebo vreo saptamana - ba ce bine merge, ba ce rotund merge (tot ca un motor de taiat lemne mergea, adica natural cum merge DR-u) pana s-a convins ca nu are nici o schimbare la consum, ca motocicleta porneste la fel.

Bine, el le-a mai si inecat ca boul fiindca o lasa sa se incalzeasca cu socu' tras la maxim in timp ce se imbraca sa plece la munca. :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ma gandeam si eu cu bujiile astea. Probabil ii vorba doar de efectul placebo si daca ii de efect, ii probabil sa se simte extrem de rar sau prea putin.

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca ai ce imbunatati prea mult la performantele unui Domi, avand in vedere scopul sau. Cel putin nu schimband bujia :( Aia sa fie doar buna, altfel o sa innebunesti cu Domiu' la pornire. la al meu am o bujie ca vai de ea. Prima chestie care o schimb la primavara impreuna cu cauciucu.

 

- Saua mi-am retapisat-o si abia astept sa vad cum imi sta acuma (cred ca ma apuc de streching sa si asa nu prea reuseam eu sa trec cracul peste sa),

Urca-te din scarita pe ea, in loc sa arunci direct picioru. Merge bine daca nu ai picioare mult mai lungi decat inaltimea sheii :o

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Heidenau are un site pe undeva? Eu nu am dat de el cu gugl si nu stiu ce dimensiuni sunt disponibile la profiele pe care le vad. :(

 

Cred ca pentru ce vreau eu un K58 ar parea mai potrivit, pentru 80/20-ul meu ce tinde spre 90/10 :moto:. Cat zgomot au la mers Heidenau K60?

 

Ca tot vorbiram de dilly si el aduce Avon Distanzia-uri din Anglia, care arata foarte OK (le-am vazut in garaj). Poate le bag in oferta alaturi de furtunele reising :laugh:

 

Urca-te din scarita pe ea, in loc sa arunci direct picioru. Merge bine daca nu ai picioare mult mai lungi decat inaltimea sheii :o

... si inca nu ai topcase, nu? :ok:

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am auzit numa de bine de Heidenau. Stiu pe cineva care pe un drum asfaltat din Rusia a avut mari probleme cu aderenta lor, astfel incat a ajuns cu r1150gs intr-un sant....asta in drum spre Kazahstan. Nu prea placut, nu?

Eu vreau sa aud parerea clara a cuiva cu Domi care are asa ceva. Nu de alta, dar si greutatea motocicletei ii un factor in problema aderentei lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am auzit numa de bine de Heidenau. Stiu pe cineva care pe un drum asfaltat din Rusia a avut mari probleme cu aderenta lor, astfel incat a ajuns cu r1150gs intr-un sant....asta in drum spre Kazahstan. Nu prea placut, nu?

Eu vreau sa aud parerea clara a cuiva cu Domi care are asa ceva. Nu de alta, dar si greutatea motocicletei ii un factor in problema aderentei lor.

Bine ai venit in marea familie a Dominatorilor, Schumy! Sa-l stapanesti sanatos si la cat mai multi kilometri impreuna!

 

Eu am Heidenau pe Domi al meu. Am pus noi fata+spate si pot sa-ti spun ca sunt foarte multumit de ele. Mai concret, in aprox 6000 km nu m-au dezamagit in nicio situatie/tip de drum si anume: asfalt (uscat sau pe ploaie), praf, praf + bolovani, bolovanis, lespezi de piatra, pamant arat si discuit, apa + bolovani (a se citi apa curgatoare :( ), macadam, piatra cubica (inclusiv uda), linii de tramvai (parca nici n-ar exista), drum forestier nasol. Nu am avut ocazia sa le testez foarte mult pe noroi si deloc pe nisip. Singurul lucru (care m-a "speriat" la inceput) mai neplacut (dar nu cine stie ce), este sunetul crampoanelor pe asfalt (desi nu sunt crampoane ca pentru cross, de exemplu). Dar te obiesnuiesti usor cu zgomotul specific si chiar iti poti forma urechea sa-ti dai seama cand trebuie sa mai bagi presiune :o

 

Am uitat sa precizez ca eu am K60. Pentru mai multe modele Heidenau... Heidenau modele enduro

 

Ca sa iti imaginezi cum sta, de exemplu, pe asfalt in curbe (pe Dealul Negru), uita-te la primul filmulet cu Transalpina din semnatura mea. Imaginile filmate "on-board" (de fapt, de pe ghidon), sunt luate de pe Domi al meu, cu K60 (si crede-ma ca nu-l "iertam" deloc).

 

@Ravenitza: Uita de Atvrom daca vrei alt tip de far. Am fost eu ieri sa vad/vorbesc pentru un far, m-am ales cu doua nr de mobil, am sunat azi, am obtinut un al treilea numar, iar ca raspuns mi s-a spus ca nu au pentru motociclete. Dupa ce am insistat putin (probabil ca sa scape de mine), mi-a zis ca pana in februarie ei nu mai aduc faruri, iar daca totusi mai vrea, sa sun atunci... Se pare ca unii chiar nu vor sa vanda! Asa ca: vorbim cu Dilly? :laugh:

Editat de Dominator72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Dominator72 :o

 

Genu asta de raspuns am asteptat. Care a fost pretul pentru pereche si de unde le-ai cumparat?(am dat search pe google, dar nimic concret si site'ul romanesc nu imi merge....pe un site din Europa am vazut cu 45,55e fata+59,52e= 103,08e....ceea ce ii un super pret....ce oferta am gasit in Romania de la Delticom costa 590ron adica 140e cu transport inclus).

 

LE: pana la urma cred ca le-am gasit la pretul la care erau laudate....~460ron

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si inca nu ai topcase, nu? :moto:

L-am luat cu topcase :( Si pot sa ma sui pe el de jos si cu topcase pus... asta daca nu-s cu pantalonii de moto, ca risc sa ii rup in coor. :o Asa ca aplicam metoda scaritei :ok:

 

 

 

 

 

Asa, deci care isi mai ia heidenau de la Temeshvar? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Dominator72 :D

 

Genu asta de raspuns am asteptat. Care a fost pretul pentru pereche si de unde le-ai cumparat?(am dat search pe google, dar nimic concret si site'ul romanesc nu imi merge....pe un site din Europa am vazut cu 45,55e fata+59,52e= 103,08e....ceea ce ii un super pret....ce oferta am gasit in Romania de la Delticom costa 590ron adica 140e cu transport inclus).

 

LE: pana la urma cred ca le-am gasit la pretul la care erau laudate....~460ron

Cu placere! :) Ei, eu le-am cumparat dintr-un magazin/service din Bucuresti; cred ca in primavara, cand le-am schimbat eu, m-au costat in jur de 450-500 lei (amandoua); chiar nu mai stiu exact, ca atunci am mai cumparat si alte lucruri pentru motoreta si am facut si niste reglaje acolo etc. Ulterior, cand mai mai recomandat si altora acelasi loc, ajunsesera pe la 600+ lei, ceea ce mi s-a parut foarte exagerat. Ideea este ca am descoperit pneurile acestea la recomandarea celui de-acolo si, sub aspectul acesta, am fost foarte multumit.

 

Mai incearca site-ul heidenau.ro. Vad ca acum nici la mine nu merge. Cand am postat link-ul mai devreme, functiona perfect. Eu zic ca merita incercat si la ei (sunt importatorii in Ro). Sau vorbeste cu Switch si poate va luati impreuna din Germania si s-ar putea sa iesiti mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai asa ca daca aia de la Timishoara (heidenau.ro) fac livrari, se iese la nivel de 320RON perechea de cauciucuri plus camere (practic 110 Fata + 160 Spate + 2x25 2 Camere = doar 320 RON!). Nu stiu cum e cu livrarea, dar daca e pe bune poate imi fac iarna asta drum la Timisoara :)

 

Este MULT sub orice pret pe care l-as putea obtine din Germania...

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai asa ca daca aia de la Timishoara (heidenau.ro) fac livrari, se iese la nivel de 320RON perechea de cauciucuri plus camere (practic 110 Fata + 160 Spate + 2x25 2 Camere = doar 320 RON!). Nu stiu cum e cu livrarea, dar daca e pe bune poate imi fac iarna asta drum la Timisoara :banana:

 

Este MULT sub orice pret pe care l-as putea obtine din Germania...

Tu ai chef de plimbare, nu-i asa? :) Ca, pana la urma, cat poate costa livrarea? Oricum, mai putin decat un drum dus-intors (cu exceptia cazului in care nu trimiti un pensionar care are bilete gratuite - insa si aici e o problema: o sa poate sa care mosu' atatea cauciuce cate o sa aiba pe comanda? :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok. deci cum facem? :D

 

vad pe heidenau.ro ca am de ales intre K60 si... K60 :banana: . asta e... mergem pe K60-uri :)

 

sebi, cum arata profilul dupa 6000 km? mai are "carne" pentru noul sezon?

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok. deci cum facem? :blbl:

 

vad pe heidenau.ro ca am de ales intre K60 si... K60 :D . asta e... mergem pe K60-uri :)

 

sebi, cum arata profilul dupa 6000 km? mai are "carne" pentru noul sezon?

Da, mai are. Fata are din plin. Spatele estimez ca mai merge 4-5000km pana cand sa il schimb. Sau 3-4000? Depinde :D Oricum, consider ca isi merita banii. In orice caz, daca il aveam reparat pana sa apara zapada, m-as fi dat cu mare placere :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

modele si dimensiuni recomandate de Heidenau pt Domi.

 

traducerea gugl, in engleza (romana e departe de a fi inteligibila):

 

"The tire plant Heidenau Ltd. as a manufacturer for motorcycle and scooter tires in the Federal Republic of Germany, hereby confirms that the use of the following tire combinations no technical Concerns. In accordance with its compliance with the conversion, if necessary, the conditions described proper condition of the vehicle pursuant to Section 29 and Section 31 StVZO receive."

 

FreigabeK76.pdf

 

eu cred ca o sa aleg K76-le.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...