dsorinmihail Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 ai mitas: http://www.ityre.com/en/tyres/catalog/mitas/category/moto/ metseler etc; verifica site-ul la mai multe marci si alegeti modelul si apoi vezi cum e mai convenabil de adus din afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 (editat) eu cred ca o sa aleg K76-le. De ce? Asa, si de unde iti iei? EDIT: Nu-ti lua mitas! Is varza... Editat Ianuarie 10, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Intr-un final a mers si site'ul si celor din Timisoara si sunt 270ron fata+spate. Acuma urmeaza sa vad cand o sa imi cumpar. Pana atuncea sper sa se mai incalzeasca vremea sa ii dau o cheie si sa o misc putin pe strada pe care stau. Nu mai am rabdare pana la primavara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Intr-un final a mers si site'ul si celor din Timisoara si sunt 270ron fata+spate. Acuma urmeaza sa vad cand o sa imi cumpar. Pana atuncea sper sa se mai incalzeasca vremea sa ii dau o cheie si sa o misc putin pe strada pe care stau. Nu mai am rabdare pana la primavara... Vezi ca te mai costa 50ron camerele pentru roti. Se recomanda schimbarea lor odata cu cauciucurile, iar pe cele vechi le poti tine de rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Si din acelea voi cumpara. Ma gandeam si la un rim lock chiar, numai ca nu stiu cat de ajutor is. Pe motocicleta veche aveam Tkc'uri si din cauza ca erau cauciucuri tubless erau destul de tari si stramte pe janta, astfel incat atunci cand faceam pana mi se rupea automat ventilul de la camera. Acuma nu stiu cam care ii diferenta intre cele 2 cauciucuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Si din acelea voi cumpara. Ma gandeam si la un rim lock chiar, numai ca nu stiu cat de ajutor is. Pe motocicleta veche aveam Tkc'uri si din cauza ca erau cauciucuri tubless erau destul de tari si stramte pe janta, astfel incat atunci cand faceam pana mi se rupea automat ventilul de la camera. Acuma nu stiu cam care ii diferenta intre cele 2 cauciucuri. pui camera in tubeless? Si ziceti ca nu stiti magazine de metale prin zona Baneasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 (editat) pui camera in tubeless? Si ziceti ca nu stiti magazine de metale prin zona Baneasa? Tkc'urile din cate stiu eu is facute sa fie folosite si tubless. Si da, pui camera in cauciuc tubeless daca ai roata cu spitele prinse pe centrul jentii. Pana acuma am vazut roata cu spite ce poate fi folosita tubeless doar pe bmw(au spitele prinse pe marginea jentii). Probabil mai is si altele de care nu stiu(aici ma refer doar la motociclete cu roti spitate pt offroad). Editat Ianuarie 10, 2009 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Si eu am puse Heidenau K60 pe Domi. Le-am luat direct de la ei - magazinul din Sag langa Timisoara, tot la ei am si montat si echilibrat(parca 15RON/roata am dat pentru montat si echilibrat - dar am dus rotile demontate de pe moto). Foarte Multumit! Au zgomot de rulare mai mare decat ce aveam inainte (Metzeler Tourance). Pe noroi si drum nispos merge foarte bine, la fel si pe ploaie. Eu le-am schimbat prin Mai 2008 si am facut mai bine de 6000km. Uzura a aparut, ca am mers mai mult pe sosea, dar cred ca duc lejer mai un sezon la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianB Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Salutare tuturor!A avut cineva probleme cu pornirea?Si ma refer la faptul ca electromotorul se invarte in gol fara sa invarta si motorul.Cum sa remediez problema asta?Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 probabil nu mai cupleaza bendixul(asa se numeste parca la cele de masina). trebuie dat jos, ''facut boabe'' si vazut ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Bine ai venit in marea familie a Dominatorilor, Schumy! Sa-l stapanesti sanatos si la cat mai multi kilometri impreuna! Eu am Heidenau pe Domi al meu. Am pus noi fata+spate si pot sa-ti spun ca sunt foarte multumit de ele. Mai concret, in aprox 6000 km nu m-au dezamagit in nicio situatie/tip de drum si anume: asfalt (uscat sau pe ploaie), praf, praf + bolovani, bolovanis, lespezi de piatra, pamant arat si discuit, apa + bolovani (a se citi apa curgatoare ), macadam, piatra cubica (inclusiv uda), linii de tramvai (parca nici n-ar exista), drum forestier nasol. Nu am avut ocazia sa le testez foarte mult pe noroi si deloc pe nisip. Singurul lucru (care m-a "speriat" la inceput) mai neplacut (dar nu cine stie ce), este sunetul crampoanelor pe asfalt (desi nu sunt crampoane ca pentru cross, de exemplu). Dar te obiesnuiesti usor cu zgomotul specific si chiar iti poti forma urechea sa-ti dai seama cand trebuie sa mai bagi presiune Am uitat sa precizez ca eu am K60. Pentru mai multe modele Heidenau... Heidenau modele enduro Ca sa iti imaginezi cum sta, de exemplu, pe asfalt in curbe (pe Dealul Negru), uita-te la primul filmulet cu Transalpina din semnatura mea. Imaginile filmate "on-board" (de fapt, de pe ghidon), sunt luate de pe Domi al meu, cu K60 (si crede-ma ca nu-l "iertam" deloc). @Ravenitza: Uita de Atvrom daca vrei alt tip de far. Am fost eu ieri sa vad/vorbesc pentru un far, m-am ales cu doua nr de mobil, am sunat azi, am obtinut un al treilea numar, iar ca raspuns mi s-a spus ca nu au pentru motociclete. Dupa ce am insistat putin (probabil ca sa scape de mine), mi-a zis ca pana in februarie ei nu mai aduc faruri, iar daca totusi mai vrea, sa sun atunci... Se pare ca unii chiar nu vor sa vanda! Asa ca: vorbim cu Dilly? Merci mult de informatie! Nu stiu ce sa zic...am sa ma mai interesez si daca nu, vorbim cu Dilly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 (editat) De ce? Asa, si de unde iti iei? EDIT: Nu-ti lua mitas! Is varza... Eu nu imi iau Mitas. Sunt facute din plastic nu din cauciuc Oferta lui Romi3 (de pe forum) pt Domi 10.01.2009_harciogu.doc Nu are K76 pt spate, si oricum pretul ajunge sa fie comparabil cu Anakee, de la Michelin sau Tourance, de la Metzeler . Hmmm... inapoi la K60? Editat Ianuarie 10, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Din cate vad nu are nici K60 fatza, iar ce are pt spate are un cod ciutatel... adaosul nu mi se pare mare sincer. Pare-mi-se mie sau azi ii ziua domnului Serban (ser79ban), care nu stiu daca si-a montat Crashbar-urile alea inca... La multi ani si sa ne traiesti, Dominatorule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 La multi ani si sa ne cinstesti (cu prezenta pe coclauri), Serbane! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Am dat azi drumu la Domi sa vad cum merge pentru ca de cand am luat-o nu m-am mai atins de ea. Dupa o tura extrem de scurta mi-am adus aminte ce bine ii sa te dai si acuma mi ciuda ca mai ii mult pana la primavara. Un lucru ciudat: nu stiu cum a mers italianul cu ea, da Michelin'ul Anakee de pe ea ,si pe fata si pe spate, ii ros de tot numa pe mijloc si marginile cauciucului(~2cm) is neatinse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 In speranta ca nu va deranjez, as vrea sa va adresez o rugaminte tuturor posesorilor de Honda Dominator, indiferent de model si anul de fabricatie. Pentru a limita vesnicele discutii sau certuri care se iveau pe topicurile comparative, initiate de cei care doreau sa isi achizitioneze o motocicleta adventure, am gandit acest topic: Topicul RECENZIILOR - Motociclete Adventure (enduro-touring sau touring-enduro) Ideea de baza a fost (si este) ca fiecare posesor, dar mai ales cunoscatorii si fanii dedicati ai anumitor modele sa si le descrie in cele mai mici detalii, pentru ca noi restul sa citim si sa dobandim un minim de cunostiinte necesare. Va invit pe aceasta cale sa va exprimati si voi parerea acolo. Sunt sigur ca nu poate fi decat benefica contributia voastra, indiferent ca veti scrie 2, 3 sau 10 persoane despre acelasi model (ca an de fabricatie). Bafta si numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Am dat azi drumu la Domi sa vad cum merge pentru ca de cand am luat-o nu m-am mai atins de ea. Dupa o tura extrem de scurta mi-am adus aminte ce bine ii sa te dai si acuma mi ciuda ca mai ii mult pana la primavara. Un lucru ciudat: nu stiu cum a mers italianul cu ea, da Michelin'ul Anakee de pe ea ,si pe fata si pe spate, ii ros de tot numa pe mijloc si marginile cauciucului(~2cm) is neatinse. Eu am un Dunlop Trailmax - fostu proprietar l-a luat la SH, ceva uzat; acum e practic slick pe mijloc, insa pe margine are profilu aproape neatins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 (editat) Sa inteleg ca ti frica sa te inclinci cu ea? Mie chiar imi place cum se lasa avand centrul de greutate mai jos(eu venind de pe DT care desi usoara avea centru de greutate foarte sus). Sper sa dau capatu la cauciuc(fara incidente) Editat Ianuarie 11, 2009 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Sa inteleg ca ti frica sa te inclinci cu ea?Mie chiar imi place cum se lasa avand centrul de greutate mai jos(eu venind de pe DT care desi usoara avea centru de greutate foarte sus). Sper sa dau capatu la cauciuc(fara incidente) Cand m-am suit prima oara pe SLR, la primele curbe am avut un soc si multa vreme le luam cu teama. Asta pentru ca inainte am avut supersport si e mare diferenta de manevrare in curbe. O diferenta as zice eu de la cer la pamant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Nu stiu pt ca nu am avut ocazia sa conduc altceva inafara de enduro si enduro-touring-adventure(domi si lc4 adv). Dar cum cu echilibru nu ma plang(m-a scos din multe probleme, mai ales sine ude de tramvai) nu am sesizat diferente mari. Probabil ca la ghidonul unui SS ii altceva din cauza pozitiei. Dar Domi mi se mare foarte usor de controlat si greutatea in mers nu o simti. Mai putin pe loc din cauza ca venind de pe 125cc si 115kg pe ditamai Domi'u parca merge greu sa dai de exemplu cu spatele(probabil si chestie de antrenament) desi ajung mai bine la pamant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Nu stiu pt ca nu am avut ocazia sa conduc altceva inafara de enduro si enduro-touring-adventure(domi si lc4 adv). Dar cum cu echilibru nu ma plang(m-a scos din multe probleme, mai ales sine ude de tramvai) nu am sesizat diferente mari. Probabil ca la ghidonul unui SS ii altceva din cauza pozitiei. Dar Domi mi se mare foarte usor de controlat si greutatea in mers nu o simti. Mai putin pe loc din cauza ca venind de pe 125cc si 115kg pe ditamai Domi'u parca merge greu sa dai de exemplu cu spatele(probabil si chestie de antrenament) desi ajung mai bine la pamant. Bine nu cred ca are rost sa dezvoltam subiectul...Dar in mare diferentele sunt: centru greutate, inaltimea motorului, greutate, unghi de viraj, pozitie in sa Cine si-a pus dintre cei cu Domi, manere incalzite?! Ma bate si pe mine un gand insa mi-e teama ca imi papa bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Bine nu cred ca are rost sa dezvoltam subiectul...Dar in mare diferentele sunt: centru greutate, inaltimea motorului, greutate, unghi de viraj, pozitie in sa Cine si-a pus dintre cei cu Domi, manere incalzite?! Ma bate si pe mine un gand insa mi-e teama ca imi papa bateria. Chiar, cum sta motocicleta din punct de vedere electric? A pus cineva priza de 12v pe ea? Mai incolo ma bate gandu de un gps si ar trebui alimentare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Eu am un Dunlop Trailmax - fostu proprietar l-a luat la SH, ceva uzat; acum e practic slick pe mijloc, insa pe margine are profilu aproape neatins. Mda, eu am Bridgestone Trail Wing 48 S cu 49 F ce se indreapta, dupa cum s-a spus mai sus, spre profilul patrat cu uzura pe centru, si nu pe umerii anvelopei. Asta e, nu o sa zgariem niciodata asfaltul cu scaritele in curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Pare-mi-se mie sau azi ii ziua domnului Serban (ser79ban), care nu stiu daca si-a montat Crashbar-urile alea inca...La multi ani si sa ne traiesti, Dominatorule La multi ani si sa ne cinstesti (cu prezenta pe coclauri), Serbane! E un zvor lansat de uameni rai da' multumesc de gindurile bune. Crashbarurile sunt montate, am facut si o super-piesa (suficient de lunga si imbracata in cauciuc)ca sa prind si in partea de sus dracovenia, unde neamtul mi-a dat o scoaba prea scurta, insa nu am mai pus poze ca intretimp am scos carenele si rezervorul si nu prea mai am ce arata de ea.Cine si-a pus dintre cei cu Domi, manere incalzite?! Ma bate si pe mine un gand insa mi-e teama ca imi papa bateria.Eu mi-am pus minere incalzite. Is bune cind ai si niste protectie la vint in fatza mainilor, ele incalzind doar palma. Mare atentie la manusile groase de iarna ca au prostul obicei sa fie noi (sau putin folosite fiind doar de sezon) si sa cam au prostul obicei sa taie circulatia periferica si sa faca de rusine minerele incalzite. Montajul e simplu (dupa ce esuezi montindu-le la Starter Solenoid ) pe ale mele le-am trecut prin contact dupa ce m-a mai desteptat si le-am pus si printr-un releu (da' nu mai stiu care era motivul pentru care am fost sfatuit sa fac asaceva)Chiar, cum sta motocicleta din punct de vedere electric? A pus cineva priza de 12v pe ea? Mai incolo ma bate gandu de un gps si ar trebui alimentare.Tot eu. Tot prin contact si releu am trecut-o. Sta frumos deasupra bordului (e o priza de pus in Dacia probabil, a mai ieftina gasita prin magazin). Functioneaza bine si sh-a facut treaba la incarcat telefonul si reciverul GPS la intoarcerea de la Albena asta vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Sa inteleg ca ti frica sa te inclinci cu ea?Mie chiar imi place cum se lasa avand centrul de greutate mai jos(eu venind de pe DT care desi usoara avea centru de greutate foarte sus). Sper sa dau capatu la cauciuc(fara incidente) Dimpotriva! Cu cat e unghiu mai ascutit, cu atat am mai mult profil pe cauciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.