paul_biker Postat August 16, 2006 Share Postat August 16, 2006 Pt posesorii de Domi : am o oferta de dominator fara acte la pret f bun,ideea e ca nu'mi permit sa'l iau tot,contactati'ma pe PM si poate ne combinam sa'l luam impreuna si vedem care ce piese vrea/ia. In alta ordine d eidei : ce viteza are la 7000-7200 de ture intr'a 5a? As vrea si eu niste piese. Ce model e , ce an? Are carena din aia cu semnalizari incorporate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pragmatik Postat August 17, 2006 Share Postat August 17, 2006 Pt posesorii de Domi : am o oferta de dominator fara acte la pret f bun,ideea e ca nu'mi permit sa'l iau tot,contactati'ma pe PM si poate ne combinam sa'l luam impreuna si vedem care ce piese vrea/ia. In alta ordine d eidei : ce viteza are la 7000-7200 de ture intr'a 5a? M-ar interesa si pe mine una-alta. Tre sa stim ce model (an) e. Si inca ceva... Stii tu motorul ala si cine/cum l-a adus? Daca nu stii / daca e furat, nu cumpar nici un surub. Hai cu ceva amanunte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat August 17, 2006 Share Postat August 17, 2006 (editat) M-ar interesa si pe mine una-alta. Tre sa stim ce model (an) e. Si inca ceva... Stii tu motorul ala si cine/cum l-a adus? Daca nu stii / daca e furat, nu cumpar nici un surub. Hai cu ceva amanunte. E modelul mai vechi(cred) cu semnalele sus,nu in carena,'91 cred. Cel mai bine ne poate edifica SVR,in caz ca se uita p'aci ... N'am idee daca e furat sau nu , probabil s'au pierdut actele Editat August 17, 2006 de IraSciBil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newprofiler1978 Postat August 17, 2006 Share Postat August 17, 2006 daca o sa ai nevoie pot sa te ajut eu numai sa imi spui o zi doua inainte sa stabilim ce si cum Merci! Am mai vb ieri cu Serban si ma ajuta el! Ieri mi-au expirat numerele si motorul se va radia abia luni. Miercuri ma duc la RAR asa ca de nr. provizorii n-o sa mai am nevoie... Daca apar probleme (sper sa nu) strig si io p'aici pe forum. Multumesc lui Stefan, tie si binenteles lui Serban. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabii Postat August 17, 2006 Share Postat August 17, 2006 L-am sunat pe SVR, Ce am aflat: E adus din Italia, e in stare buna. Carenele am inteles ca sunt rosii. Am inteles ca daca se strang desturi care sa vrea piese de pe el - il dezmembreaza. daca nu - atunci nu are rost. Nu e furat. Vama e vre-o 1900+ de euro pt cine vrea sa-l inscrie. Da cel mai bine dati un mail la SVR si va lamureste el! Mie oricum imi trebuie doar niste maruntisuri de la pornire.. daca stiam de al in urma cu 3 luni - eram OM, ca am dat pe piese noi vre-o 500 de euro (Ax came + culbutori originali + alte mici maruntisuri). Luam motorul cu totul si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SVR Postat August 19, 2006 Share Postat August 19, 2006 (editat) E modelul mai vechi(cred) cu semnalele sus,nu in carena,'91 cred. Cel mai bine ne poate edifica SVR,in caz ca se uita p'aci ... N'am idee daca e furat sau nu , probabil s'au pierdut actele Motorul e cumparat cu acte in regula (am actele din Italia si contract de vanzare-cumparare de la cel de la care l-am luat din Romania) . Nu are insa vama + TVA platita (e aproape 2000 de euro!) si nu se poate inmatricula. Motor fara acte sau furat nu cumpar nici eu. Acesta e motorul pe care l-am cumparat. /index.php?...mp;#entry462210 Editat August 19, 2006 de SVR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabii Postat August 29, 2006 Share Postat August 29, 2006 Salutare! Am si io o mica dilema Am luat o cheie de bujie din Smelgros si nu e buna, Nu stiu ce nr e, e mai mica ca si diametru ca si cheia de masina. Imi poate spune si mie cineva CE CHEIE DE BUJIE imi trebuie pt un dominator??? De unde as putea gasi/cumpara??? ??? Mai e un topic mai sus despre chei, da io am dominator... Honda Dominator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat August 29, 2006 Share Postat August 29, 2006 18 si eu am luat una din Praktiker teava cu 18 si 19 in capete dar e prea lunga si nu se strecoara intre cadru si bujie acuma am un set de 16-18-21 luat de la louis cu crichet si doua prelungitoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Septembrie 11, 2006 Share Postat Septembrie 11, 2006 exact aceeasi problema o am si eu; al meu nu mai merge deloc. e ceva inainte de inceputul cablului de kilometraj (restu am verificat) we alalalt o sui pe cric si ii scot roata sa o studiez. in sfirsit a venit si la mine "we alalalt". am suit motorul pe o improvizatie de suport facut din multe placi de PAL si m-am apucat e treaba. la mine nu mai merge salvata rotita aia, e facuta zob. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Septembrie 23, 2006 Share Postat Septembrie 23, 2006 in sfirsit a venit si la mine "we alalalt". am suit motorul pe o improvizatie de suport facut din multe placi de PAL si m-am apucat e treaba. la mine nu mai merge salvata rotita aia, e facuta zob. Am observat ca toba din stanga mi se incalzeste ceva mai tare decat cea din dreapta e normal asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Septembrie 27, 2006 Share Postat Septembrie 27, 2006 Am observat ca toba din stanga mi se incalzeste ceva mai tare decat cea din dreapta e normal asa ceva? normal nu e cred ca e problema din supape desfa capacul si regleaza-le iar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loser Postat Septembrie 28, 2006 Share Postat Septembrie 28, 2006 salut ,caut ca disperatu" un lant de distributie mai eftin de vo 3 luni ,eventual SH. Ma poate ajuta cineva ? P.S. Am luat deja o tzeapa ,am dat un milion pe unul si e mai lat (are 5 randuri de zale fata de 4 cat are al meu; cred ca era de XR). Dominator NX 650 -RD 02(1993) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 suuuuuper site : http://www.dominator650.it vizitati "fai da te" sau "link"-->HONDA Motorcycle Electronic Parts Catalogue - catalogo e listino acu sa vin si eu cu intrebari ca de asta bintuiam cind am dat de site-ul de mai sus: 1. cum pot sa imi intepenesc maneta de schimbat vitezele de axul pe care sta? varianta cu tabla de la cutie de bere am incercat-o si nu a dat roade; a taiat-o. mai auzisem varianta cu lama de ras. nu prea imi vine sa cred ca o sa mearga daca nu a mers cu tabla de cutie...desi cam are sens ca lama nu s-ar ghemotoci in santul din mijlocul partii zimtate. 2. exista vreo posibilitate de a monta cric central pe Dominator? 3. are cineva poze sau schite cu un "engine-guard" pentru Dominator? 4. (pt cei care mai au oglinzile originale) filetele in care se monteaza oglinzile sunt la fel sau sunt unu stinga unu dreapta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Octombrie 13, 2006 Share Postat Octombrie 13, 2006 . . . 5. unde se pot conecta monsoanele incalzite astfel incit sa nu arda ceva pe la instalatie si, totodata, sa porneasca numai cind e cheia in contact pe ON (vreau poze/schite/explicatii detaliate ca daca imi spuneti 'pe bobina', ma distrugeti)? 6. se poate pune termometru de ulei pe dominator din '92? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 dupa vreo 2-3 nopti cu shlaphen la 1-1:30 am mai descoperit niste chestii suuper: site de tehnica pentru Dominator, Varadero, Tansalp, africa Twin si altele http://www.xrv.org.uk/phpBB2/index.php poze cu piese si cu diverse parti desfacute (capacul de la supape), piese de 'tuning', poze cu motoare personale si modificarile aduse,..... diferenta intre un rezervor normal si unu special de la Acerbis piese buclucasa de care zicea Axa se poarta proiectoarele asa trebuia sa arate parbrizul meu sau un mic accident motofreak relax cu rezervor de serie cu rezervor acerbis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 hehehe, acum o luna juma eram ferm convins ca nu ma voi atinge de motoare in viata mea. am cautat sa ma tin departe de fiarele pe 2 roti cat am putut. dupa 36 de ani am cedat ispitei simtita inca din anii liceului si intr-o luna mi-am luat permisul si apoi in saptamana urmatoare o honda dominator din 99. starea motorului este impecabila cel putin pe afara. pe interior am gasit ceva probleme pe care as vrea sa le discut aici. 1. la schimbarea uleiului cred ca era benzina in el caci mirosea si era subtire re. cu uleiul vechi se incalzea rau motorul, adica trece de 120 gr. (am joja cu termometru) 2. la ce temperatura tre sa lucreze acest motor. 3. dimineata cand plec cu el tre sa tin socul pana pe la 80 gr, adica cam 25 min de mers. e normal sa se incalzeasca asa greau si sa nu fie stabila la relanti pana nu e calda (peste 90 gr) 4. merg ca omu, stau la stop si o data se opreste din senin, nu balbaie nu nimik doar o data clonk si gata, de ce? 5. duralube da sau ba? 6 sub sa am 2 fire electrice cu papuci care nu sunt cuplante nicaieri, poate ne vedem cu careva dintre voi sa ma uit la a voastra sa vad unde se duc. 7. voi la ce turatie schibati viteza? 8. pt ca sunt incepator as dori si eu un crash bar, asa ca daca gasiti pe cineva sa le faca subscriu si eu la unu. Parca era cineva pe forum care facea tot felu de chestii pt motoare din fiare indoite... merci pt ajutor si sper sa dominam ceva trasee de offroad impreuna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 moaaaama, ai termometru. firele alea doua e posibil sa fie de la mansoanele incalzite ( si eu este posibil sa am o fixatie dar asta poate sa fie unul din raspunsuri). daca sunt unu rosu si unu negru chiar ar fi f. posibil. daca mai au si o siguranta (o cutiuta alba lungueatza sau una neagra patratoasa) e f.f. posibil chestia cu opritul la stop e posibil sa fie piesa aia de cauciuc de care zicea Axa. sau CDI-ul. la asta trebuie sa studiezi sa vezi exact ce e (poate ca e din cauza filtrului de aer; s-a mai intimplat) vezi ca uleiul trebuie schimbat la 3000 Km la crashbar m-as baga si eu aaaa. FELICITARI PENTRU ACHIZITIE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 hehehe, acum o luna juma eram ferm convins ca nu ma voi atinge de motoare in viata mea. am cautat sa ma tin departe de fiarele pe 2 roti cat am putut. dupa 36 de ani am cedat ispitei simtita inca din anii liceului si intr-o luna mi-am luat permisul si apoi in saptamana urmatoare o honda dominator din 99. starea motorului este impecabila cel putin pe afara. pe interior am gasit ceva probleme pe care as vrea sa le discut aici. 1. la schimbarea uleiului cred ca era benzina in el caci mirosea si era subtire re. cu uleiul vechi se incalzea rau motorul, adica trece de 120 gr. (am joja cu termometru) 2. la ce temperatura tre sa lucreze acest motor. 3. dimineata cand plec cu el tre sa tin socul pana pe la 80 gr, adica cam 25 min de mers. e normal sa se incalzeasca asa greau si sa nu fie stabila la relanti pana nu e calda (peste 90 gr) 4. merg ca omu, stau la stop si o data se opreste din senin, nu balbaie nu nimik doar o data clonk si gata, de ce? 5. duralube da sau ba? 6 sub sa am 2 fire electrice cu papuci care nu sunt cuplante nicaieri, poate ne vedem cu careva dintre voi sa ma uit la a voastra sa vad unde se duc. 7. voi la ce turatie schibati viteza? 8. pt ca sunt incepator as dori si eu un crash bar, asa ca daca gasiti pe cineva sa le faca subscriu si eu la unu. Parca era cineva pe forum care facea tot felu de chestii pt motoare din fiare indoite... merci pt ajutor si sper sa dominam ceva trasee de offroad impreuna! La 4 cred ca e CDIul cum a spus si Serban, iar la 7 raspunsul ar fi 4000 - 4500, depinde cum vrei sa mergi.Incearca s'o tii pe ste 3000 ture si totul va fi ok, o sa simti singur cand trebuie sa schimbi.La 3 nu prea pricep, tu mergi cu socul tras 25 min ?!? Dimineata pe rece trag socul la prima treapta si o tin maxim cat fumez o tigara, apoi totul e ok, sta f bine la relanti. Felicitari pt alegerea facuta si bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 La 4 cred ca e CDIul cum a spus si Serban, iar la 7 raspunsul ar fi 4000 - 4500, depinde cum vrei sa mergi.Incearca s'o tii pe ste 3000 ture si totul va fi ok, o sa simti singur cand trebuie sa schimbi.La 3 nu prea pricep, tu mergi cu socul tras 25 min ?!? Dimineata pe rece trag socul la prima treapta si o tin maxim cat fumez o tigara, apoi totul e ok, sta f bine la relanti. Felicitari pt alegerea facuta si bafta! daca se pune si SLR ( ca are motorul cam la fel ) - pune ti ulei sintetic ( eu am pus motul 7100 ) rosu- merge IMPECABIL - la mine merg cu socul maxim 20 - 30 secunde, apoi sta singura inca 20 - 30 si devine stabila - plec usor ( nu sunt adeptul incalzitului "pe loc" - nu "trag" de ea cel putin 5 minute de mers ( oricum in oras nu prea e de "tras" ) In rest schimba uleiul si filtrul la 3000 ( este vital ) bafta si inca odata felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabii Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 (editat) Daca mergi 20 -25 de minute cu shocul tras nu e de mirare ca ai benzina in ulei!!! Am patit la un oltcit, in trei saptamani am scos din baie 5 litri de lichid in loc de 3 litri cat bagasem io initial... si ulei scump ca dreacu, 25 Euro, adus direct de dincolo Daca ti s-a oprit O SINGURA DATA din senin nu cred ca trebe sa te ingrijorezi... Nu e neaparat ceva neinregula cu CDI-ul, poa sa fi fost un strop de apa in carburator, un contact imperfect, filtru de aer infundat, garnitura aia de la carburator de care zicea Axa- etc. Poate fi oricare dintre cauzele astea. Mie mi s-a intamplat la un motor ca din cand in cand datorita vibratiilor, sa nu faca contat perfect siguranta principala si intrerupea cand i se scula lui pt o secunda... Uita de dura-lube. Asta daca nu vrei sa ai surprize de genul "patinat ambreiaj". Din cate imi dau seama, la Dominator uleiul de motor asigura si ungerea discurilor de ambreiaj (ambreiaj umed). Am citit la un moment dat ca ca niste baieti de pe un forum (BMW ) discutau ca au pus alt tip de ulei si aditiv Dura-fleosc, si ca din momentul ala la acceleratii mai hotarate in trepte superioare (a 4-a sau a 5-a) patina ambreiajul. Dupa ce au pus din nou ulei normal motorul si-a revenit. Era vorba acolo de F650 de la BMW, da cred ca e acelasi principiu de functionare. Motorul nu stiu la ce temperatura lucreaza. Oricum, temperatura e cu 10 -20 de grade mai ridicata decat temperatura la care lucreaza un motor racit cu apa. De aceea e VITAL sa schimbi uleiul mai des ca la un motor racit cu apa, lucrand la temperaturi mai inalte se arde, se uzeaza mult mai repede. Nu lasa uleiul mai mult de 6 luni in motor, chiar daca nu faci aia 3000 de km in alea 6 luni (asa scrie in cartea tehnica!) Incearca o chestie: Schimba filtrul de aer cu unul nou. Vezi cum se comporta motorul, daca cumva si schimba atitudinea... La cat iti sta relanty-ul? La mine e pe la 1800. Daca il cobor la 1600 mi se mai opreste si mie din cand in cand asa din senin. Daca nu, atunci tind sa cred ca ai carbu dereglat, amestecul tau e prea sarac - si de aceea trebe sa suplimentezi amestecul din shoc. later edit NU MERGE CU EL SUB 3000 de TURE SUM NICI O FORMA! E monocilindru, trebuie turat ca sa mearga rotund fara shocuri. Dauneaza mult mai mult o turatie de 2000 sau 2500 rpm decat una de 5000 la motorul asta. Merge foarte frumos intre 3500 si 4500 - 5000 de ture. Peste 5000 eu inca nu i-am dat ca mi-e mila de el. Daca accelerezi brusc incearca DOAR PESTE 3500 RPM! Numaibine! Editat Octombrie 27, 2006 de gabii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladxus Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 Sunt proaspatul proprietar al unei Honda SLR650 ('97 cred). Din pacate nu am gasit o carte tehnica, daca aveti asa ceva v-as ruga sa puneti aici. Din cate am inteles este foarte asemanatoare Dominatorului (din punct de vedere mecanic), e buna cartea tehnica de la acesta? Singura problema(pana acum ) este ca porneste foarte greu la rece (la cald cu rusine spun ca nu am apucat sa vad). Ea este inca acasa (pentru acte &stuff, eu fiind acum in Timisoara). Intrebarea mea este de la ce ar putea fi. Eu m-am gandit ca ar putea fi bujia si filtrul de aer. La motor in sine nu cred ca sunt porbleme deoarece are 2000km (reali) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 Eu am ceva de dominator din 90 parca. Exista un manual de service de Dominator din 2000 dar fisierul pdf e corupt. Mai stiti o alta versiune care sa mearga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Noiembrie 2, 2006 Share Postat Noiembrie 2, 2006 eu am rezolvat, aveam surubul de aer de la carb strans la o tura in loc de 3. acum merge f bine. intre timp i-aam pus si bujie pe iridium de la denso. intentionez sa pun si un filtru de aer de k&N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otravel Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 SLR 650 este mai joasa decit Domi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 SLR 650 este mai joasa decit Domi? Nu stiu daca e mai joasa, da' mai jos ca Domi e sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.