Lupu Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Nu imi spune mie ca "o Dacie din 1848 poate sa fie diferita de..." Dominatorul nu e Dacie, japonezii au standarde inalte si tolerante mici. Este imposibil sa existe diferente de mai mult de 10% la performantele unei motociclete stock. si inca ceva: nu as da un dominator pe 5 skuzkuki dr ! Vezi ca ai cam luat-o pe aratura cu "semi-atacurile" tale. Mie personal mi se rupe de ce ai da tu sau nu. Oricum Suzuki DR nu e pentru baietei. Si eu NU am pomenit nicaieri de Suzuki DR in postul meu, si nu am facut nici o comparatie dar mi-e ca PE TINE te cam roade problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Mai aveai maneta in sensul ca nu se dezintegrase inca? Cum ai verificat etalonarea ceasului de bord? Ce amuzante-s "certurile" astea cu "a mea prinde mai mult". De 1 mai se pune laolalta ceva, vreo excursie, o Dobrogea mica? Sau fiecare cu ai lui? merge mey ca eu am mers 180. nu deviaza kilometrajul deloc, cu pinion mic, cred ca era original model 90, si inca ceva: mai aveam maneta la 180 cu 7200 rot/min Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Salutare, Am incercat un hard enduro, dar greutatea m-a terminat asa ca m-am ales cu o carena crapata aproape rupta. Aveti idee cam pe unde as putea gasi ambele carene culoare alba, model RD02 - 92? Banuiesc ca noi sunt costa cat jumatate de motor asa ca ma orintez catre cele SH din dezmembrari eventual... salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Salutare, Am incercat un hard enduro, dar greutatea m-a terminat asa ca m-am ales cu o carena crapata aproape rupta. Aveti idee cam pe unde as putea gasi ambele carene culoare alba, model RD02 - 92? Banuiesc ca noi sunt costa cat jumatate de motor asa ca ma orintez catre cele SH din dezmembrari eventual... salutari Imi pare rau pentru patania ta. Poti cauta in sectiunea de vanzari piese pe forum sau pe ebay. Insa, din cate am vazut eu, cam toate au probleme estetice (cele SH). In schimb, daca nu iti lipsesc parti din carena, se poate reconstitui foarte usor si bine cu fibra de sticla (pe spate). Daca tii foarte mult la estetica, apoi poti sa finisezi parte din exterior a carenei si sa o revopsesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Nu imi spune mie ca "o Dacie din 1848 poate sa fie diferita de..." Dominatorul nu e Dacie, japonezii au standarde inalte si tolerante mici. Este imposibil sa existe diferente de mai mult de 10% la performantele unei motociclete stock. Vezi ca ai cam luat-o pe aratura cu "semi-atacurile" tale. Mie personal mi se rupe de ce ai da tu sau nu. Oricum Suzuki DR nu e pentru baietei. Si eu NU am pomenit nicaieri de Suzuki DR in postul meu, si nu am facut nici o comparatie dar mi-e ca PE TINE te cam roade problema. bine lupule. am glumit cu viteza si ce am scris despre dr nu era pt tine. sa fie cum spui tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 [quote name='Lupu' date='Apr 28 2009, 07:17 AM' post='18500 ai dreptate Mai aveai maneta in sensul ca nu se dezintegrase inca? Cum ai verificat etalonarea ceasului de bord? Ce amuzante-s "certurile" astea cu "a mea prinde mai mult". De 1 mai se pune laolalta ceva, vreo excursie, o Dobrogea mica? Sau fiecare cu ai lui? da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 am pornit si eu mobra dupa o pauza de 3 zile (busy ) si am vazut asa: 1. da cu fum la prima pornire. 2. relantiul sta oriunde intre 1500 si 2000 rpm, daca il tai mai mic moare la stop. 3. frana e moale si nu mai blocheaza roata. am aerisit sistemul ca la carte (sub lichid de frana, pompat, dar nici urma de "intarire", ci doar un pasaj al lichidului de frana din bidon-rezervor-conducte-aerisitor-furtun-borcan), frana e tot moale si cand trag de maneta aud un "squiq"(scuic-scuic) daca pot sa mimez sunetul. discul pare curat, la fel si etrierul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 (editat) am pornit si eu mobra dupa o pauza de 3 zile (busy ) si am vazut asa: 1. da cu fum la prima pornire. 2. relantiul sta oriunde intre 1500 si 2000 rpm, daca il tai mai mic moare la stop. 3. frana e moale si nu mai blocheaza roata. am aerisit sistemul ca la carte (sub lichid de frana, pompat, dar nici urma de "intarire", ci doar un pasaj al lichidului de frana din bidon-rezervor-conducte-aerisitor-furtun-borcan), frana e tot moale si cand trag de maneta aud un "squiq"(scuic-scuic) daca pot sa mimez sunetul. discul pare curat, la fel si etrierul. @3: o sa iau un set de garnituri pentru pistonas si o sa curat etrierul sa vad ce minuni se pot face. oricum trebuia sa dau rotile jos sa imi pun gumele noi. Editat Aprilie 28, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Ieri am mai tras o intilnire de gradul zero. Pe la autobaza militari, dupa ce in prealabil ii vazusem trecind pe linga mine (eu eram pedestru, ma prenidam intre doua magazine cu piese de camion), trei Dominatoare s-au intilnit. Eu, Traian ( sa-mi fie rusine da' nu-i mai stiu userul ca e d-asta cuminte, cu nevasta acasa si nu prea intra pe forum) si.....eeeee aici belea. Inca un Domi rosu, eu retinusem NSK dar am cautat si MOTORINA are nr asta si riderul nu parea deloc fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 (editat) Cine merge la mare de 1 mai? Editat Aprilie 29, 2009 de RD 02 ALX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorina Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Ieri am mai tras o intilnire de gradul zero. Pe la autobaza militari, dupa ce in prealabil ii vazusem trecind pe linga mine (eu eram pedestru, ma prenidam intre doua magazine cu piese de camion), trei Dominatoare s-au intilnit. Eu, Traian ( sa-mi fie rusine da' nu-i mai stiu userul ca e d-asta cuminte, cu nevasta acasa si nu prea intra pe forum) si.....eeeee aici belea. Inca un Domi rosu, eu retinusem NSK dar am cautat si MOTORINA are nr asta si riderul nu parea deloc fata. Salut, Intr-adevar nu eram eu. Felicitari pentru spiritul de observatie Motorul este al meu si urmeaza sa il calaresc de indata ce ajung cu picioarele jos. Deocamdata am modificat saua si am lasat-o mai jos din furca, mai am de schimbat o piesa care o sa ii lase garda mai jos. Pana atunci il calareste sotul meu, al carui Transalp sufera o segmentare de motor - norocul lui ca are motocicleta de rezerva perioada asta. Daca pe el il cauti - nick cornelijus. Sper sa nu dureze mai mult de cateva saptamani pana o sa ies si eu in trafic, pana atunci va salut de pe locul pasagerului Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LBianchi Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Salutare, Sa ma prezint si eu, ma numesc Silviu si de anul trecut posed si eu un Dominator(datorita lui Dori) si ma simt excelent pe el. Sper sa invat si eu cat mai multe de la voi care aveti mult mai multa experienta si poate facem o iesire impreuna, zicea cineva de o iesire prin mai pe langa Sibiu. In rest numa bine, si astfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Salutare, Sa ma prezint si eu, ma numesc Silviu si de anul trecut posed si eu un Dominator(datorita lui Dori) si ma simt excelent pe el. Sper sa invat si eu cat mai multe de la voi care aveti mult mai multa experienta si poate facem o iesire impreuna, zicea cineva de o iesire prin mai pe langa Sibiu. In rest numa bine, si astfalt uscat. mergem silviule. noi sigur si cu dominator 72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 mergem silviule. noi sigur si cu dominator 72 Si cu siguranta nu doar noi Mai mult decat probabil vom avea un demn reprezentant al Clujului, un altul al Buzau-Bucurestiului si, sper eu, multi altii! Trebuie doar sa stabilim detalii (data, cazare, plimbare etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 care doreste o iesire la munte 2 - zile in zona Sibiului? sau altundeva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 care doreste o iesire la munte 2 - zile in zona Sibiului? sau altundeva Eu m-as inscrie... poate Paltinis, Curmatura...? Cred ca am avea multe de povestit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 pana in iulie am foarte mult timp liber si vreau sa imi modific dominatorul pentru eduro, deja am gasit pe net cateva idei despre cum va arata insa daca a mai facut careva astfel de upgraderi ... schimbul de experienta este bine primit 1. aripa ridicata - "cross" - elimin problema cu noroiul acumulat sub aripa 2. eliminarea partilor "inutile" - pentru o greutate mai mica 3. ghidoane mai inalte sau inaltatoare - acum am o pozitie incomoda la mersul in picioare (am 1,85m) caut urmatoarele piese second-hand: - ghidon inalt sau inaltatoare (odata cu inaltarea ghidonului probabil ca va trebui sa schimb si cablurile ) - aripa fata cross - din desmembrari PS. acum 2 ani vazusem pe net un dominator transformat in enduro (cu poze si sfaturi), stie careva adresa respectiva ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 (editat) Vezi ca daca inalti ghidonul vei avea nevoie de: - conducte frana (asta CLAR nu ajunge) - cablu acceleratie (slabe sanse sa ajunga cum trebe) - cablu ambreiaj (cred ca asta-i singuru care ar merge mai sus) - cablu shoc (ar merge, cu conditia sa nu ai pretentia sa iti mentina pozitia maneta cand misti de ghidon) - crash bar sau ghidon foarte LAT - altfel la orice cazatura vei poliza rezervorul! Aripa de cross poti lua de la 15 mii de modele. Am inteles ca ar merge alea de KTM foarte bine. Apropos de excursie... eu am de gand sa trag weekendu viitor o tura pana in Piatra Craiului, la Garofita (pe versantul opus Curmaturii/Plaiului Foii). Vor fi niste prieteni pe acolo si ma duc sa-i vizitez. Plecarea va fi probabil la pranz sambata cu intoarcere duminica seara. Cazarea - eu ma duc cu cortul si mancarea in traista. Cine e interesat - stiti cum sa dati de mine. Ar fi o idee sa dam o tura pana acolo sambata, iar duminica sa trecem pe la Sibiu in drum spre casa, desi ar fi destul de lung drumul. Editat Mai 3, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 Apropos de excursie... eu am de gand sa trag weekendu viitor o tura pana in Piatra Craiului, la Garofita (pe versantul opus Curmaturii/Plaiului Foii). Vor fi niste prieteni pe acolo si ma duc sa-i vizitez. Plecarea va fi probabil la pranz sambata cu intoarcere duminica seara. Cazarea - eu ma duc cu cortul si mancarea in traista. Cine e interesat - stiti cum sa dati de mine. Ar fi o idee sa dam o tura pana acolo sambata, iar duminica sa trecem pe la Sibiu in drum spre casa, desi ar fi destul de lung drumul. eu as veni, dar am mobra facuta varza si nu am bani sa o duc la mecanic. intreb si eu: tips&tricks pentru curatarea si reglarea carbului? in afara de ce se spune in manualul de model 88-89? o sa gasesc acelasi tip de carb, nu? in principiu stiu ca trebuie scos carbu, spalat cu decarburol/decarbusolv, suflat jiglere cu aer comprimat, dar am fost total pierdut la ajustarea relantiului prin "pilot screw" (ma astept sa fie surubul de reglare al aerului in amestec) si a limitatorului cursei acceleratiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 in principiu stiu ca trebuie scos carbu, spalat cu decarburol/decarbusolv, suflat jiglere cu aer comprimat, dar am fost total pierdut la ajustarea relantiului prin "pilot screw" (ma astept sa fie surubul de reglare al aerului in amestec) si a limitatorului cursei acceleratiei. Desfaci jiglerele, le cureti in decarburol si le pui perpendicular pe "lumina soarelui" sa vezi daca sunt infundate cu ceva depuneri, caz in care trebuiesc suflate bine (daca se poate cu aer comprimat) si in nici un caz desfundate cu acul . In cel mai rau caz in care nici spalatul/suflatul nu prea fac treaba se foloseste o litza subtire (de pilda o litza dintr-un cablu de frana de bicicleta) pentru desfundare. Litza desfunda fara sa "insiste" si nu risti decalibrarea jiglerelor. La carbelitorul ala ai "idle screw" (ala de relanti) si "pilot screw" ala de amestec - sub galeria de admisie. E pus cam naspa deci ai grija sa nu te frigi cand te joci la el. Pornesti motoreta, o lasi sa se incalzeasca ca sa mearga cat de cat stabil fara sa aiba socul tras si te apuci sa "manaresti" surubul ala in felul urmator: cu miscari fine rotesti cate un sfert de tura intr-un sens sau intr-altul urmarind sunetul motorului (sa nu vrea sa "moara") ci sa isi intetzeasca bataile, de parca ar creste relantiul (bine ca pana la urma chiar creste ); continui sa invartzi sa vezi daca nu cumva mai merge un pic iar daca incepe sa moara revii usor in pozitia in care bataile erau cele mai dese. Il lasi acolo si apoi mai reduci (daca este cazul) din surubul de relanti (limitatorul clapetei) sa stea la 1500 rpm. Am incercat sa explic mai popular, pe inteles, sper sa se fi inteles deci. Nu prea am timp si i-am promis si lui Gabi ca il ajut sa vedem ce are Dominatoarea de s-a blocat, ca altfel o "manaream" impreuna. Dar pe weekend s-ar mai gasi niste vreme libera, daca nu reusesti tu intre timp cumva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Eu m-as inscrie... poate Paltinis, Curmatura...?Cred ca am avea multe de povestit. pai mergem pe traseul pe unde sunt probele din raliul sibiului si e foarte fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 E prima oara cand vad un Domi fara carenele laterale si fata, fara ele e identic SLR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 E prima oara cand vad un Domi fara carenele laterale si fata, fara ele e identic SLR Mai exact? La care te referi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Adica arata la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Adica arata la fel schumy parca tu ai avut acum probleme cu melcul la km. cat costa ala de plastic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.