rechinulalb Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 S-a cam terminat cu Chemtraders. Acum in primavara mai vindeau doar ramasitele de pe stoc, fara sa aibe planuri de a mai aduce ceva nou. Din pacate, dar asta e. eu iau de la chemtrade popesti-leordeni ... ieftin si bun ultima data daca nu ma insel o camera a costat 14 lei (asta toamna) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 S-a cam terminat cu Chemtraders. Stiam eu ca nu pun suficiente limbi de sopirla la potiune. Acuma am pus suficiente se pare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Astazi mi-am testat aptitudinile de pseudo-mecanic (dupa ce mi-am schimbat uleiul in furca, placute de frana, jumate din gume). Cu reglaj de furca fata mai spre touring decat enduro (e putin mai ridiga), am constatat ca franeaza mai bine cu fata (evident de ce, nu?) si sta exemplar pe asfalt. Din fericire, se pare ca am nimerit cantitati egale de ulei in amortizoare, ca nu vobleaza ghidonul nici la... 7000 rot/min in treapta a V-a Testele si rodarea gumei de pe spate si a placutelor am facut-o pe circuitul Buc-Cheia-Sacele-Sinaia-Buc. Azi am avut treaba in Valenii de Munte si la intoarcere... am schimbat putin traseul (adica pe Cheia). Singur-singurel, super si lejer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Iar consumul... 4.8-4.9 l/100km pana in Valeni (pana unde am mers relativ cuminte, cu max 120km/h pe portiuni, in afara localitatii). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Buna ziua domnilor, va fac o vizita pe aici pentru ca am pus o domnisoara pe motor zilele trecute si stiti si voi cum e, ar cam evita trintele sau macar le-ar mai reduce consecintele. Cu alte cuvinte cam care ar fi modalitatea mai ieftina si totusi acceptabila calitativ de a se aranja cu niste bari de protectie ? A gasit ea Hepko&Baker dar va intreb nu exista alte variante mai convenabile? E model din 1989 Dominator NX 650 RD 02. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Buna ziua domnilor, va fac o vizita pe aici pentru ca am pus o domnisoara pe motor zilele trecute si stiti si voi cum e, ar cam evita trintele sau macar le-ar mai reduce consecintele. Cu alte cuvinte cam care ar fi modalitatea mai ieftina si totusi acceptabila calitativ de a se aranja cu niste bari de protectie ? A gasit ea Hepko&Baker dar va intreb nu exista alte variante mai convenabile? E model din 1989 Dominator NX 650 RD 02. Multumesc anticipat Ai luat motor pentru Monica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 (editat) Buna ziua domnilor, va fac o vizita pe aici pentru ca am pus o domnisoara pe motor zilele trecute si stiti si voi cum e, ar cam evita trintele sau macar le-ar mai reduce consecintele. Cu alte cuvinte cam care ar fi modalitatea mai ieftina si totusi acceptabila calitativ de a se aranja cu niste bari de protectie ? A gasit ea Hepko&Baker dar va intreb nu exista alte variante mai convenabile? E model din 1989 Dominator NX 650 RD 02. Multumesc anticipat La ora actuala stiu un singur tip prin zona Galati-Braila care ar face asa ceva, si asta doar cu motorul in fatza. Nu stiu cat de convenabil ar fi pentru tine... H&B ramane solutia daca nu stii vreun mester pe'acolo prin zona. Ar mai fi eventual cautatu' pe e-bay. Editat Iunie 20, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 (editat) nu cred ca are ce sa se strice la Dominator la trante in afara de oglinzi, manete si semnale. ele cam incaseaza toate loviturile. solutiile ar fi: multe sticle de schimb pt oglinzi, semnale mai mici ascunse pe langa cadru dar vizibile in trafic si handguarduri inchise complet (oferta variata la Acerbis, UFO etc). cred ca mi-am reglat bine carbul, singur. e clar ca mi-am gresit vocatia mai dau o tura, 2, sa vad ce culoare are bujia. Editat Iunie 20, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Buna ziua domnilor, va fac o vizita pe aici pentru ca am pus o domnisoara pe motor zilele trecute si stiti si voi cum e, ar cam evita trintele sau macar le-ar mai reduce consecintele. Cu alte cuvinte cam care ar fi modalitatea mai ieftina si totusi acceptabila calitativ de a se aranja cu niste bari de protectie ? A gasit ea Hepko&Baker dar va intreb nu exista alte variante mai convenabile? E model din 1989 Dominator NX 650 RD 02. Multumesc anticipat eu vreau sa imi fac un crash bar asemanator cu cel din filmuletul asta (de la min. 3:41) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Fereasca sfintu sa ai nevoie de asaceva. Bravo lui ca insista. Cum puii mei se opreste? Iti recomand unu care totusi sa nu-ti incurce picioarele. Poate creat nitel mai spre fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Fereasca sfintu sa ai nevoie de asaceva.Bravo lui ca insista. Cum puii mei se opreste? Iti recomand unu care totusi sa nu-ti incurce picioarele. Poate creat nitel mai spre fata. eu am zis ca unu asemanator.... nu la fel ... de fapt ma refeream mai mult la printeri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Dragi Dominatoristi, Ma puteti ajuta careva cu imprumutatul unei astfel de scule pentru maxim o jumatate de ora? A stricat mao san carburatia de ma doare si acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 (editat) Dragi Dominatoristi, Ma puteti ajuta careva cu imprumutatul unei astfel de scule pentru maxim o jumatate de ora? A stricat mao san carburatia de ma doare si acum... da' de ce nu o potrivesti tu batrineste ("desfiletata 3 rotatii" sau cum era) si o mai misti nitel de acolo ori spre stinga, ori spre dreapta fara atita scula. Promit ca daca merge surubelnita mea lunga, ti-o aduc. LE; nu a intrat dar daca e ala din dreptul flansei,cred ca merge cu o tablita indoita la un capat, jumatate din rotatie cu capul drept, jumatate de rotatie cu capul indoit. Editat Iunie 21, 2009 de ser79ban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Nu merge din cauza ca e carburatoru ascuns bine. Trebe o chestie la 90 de grade... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Ai luat motor pentru Monica?eu numai l-am analizat , ea si l-a gasit, de data asta e mult mai bine Acuma se umbla pt dotarile necesare unui incepator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 La ora actuala stiu un singur tip prin zona Galati-Braila care ar face asa ceva, si asta doar cu motorul in fatza. Nu stiu cat de convenabil ar fi pentru tine... H&B ramane solutia daca nu stii vreun mester pe'acolo prin zona. Ar mai fi eventual cautatu' pe e-bay. merci domnu cam asa se pare ca se prezinta situatiunea . M - a ajutat Serban cu niste poze si desene. Daca nu gaseste o firma sa-i faca mai convenabil, si-a lua Hepko. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) Recomandare: pune-i capete de ghidon mai maricele si mai tzapene, si la trante pe asfalt nu ating carenele fatza. Iar carenele spate sunt surprinzator de rezistente ...si pune-i xenon de 4300 daca ar faru matuit... sa vada si ea pe unde merge Editat Iunie 22, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Nu merge din cauza ca e carburatoru ascuns bine. Trebe o chestie la 90 de grade... Da, e bagat ca dreaq intre conductele de la epurator si alte cele. Am incercat sa bag o surubelnita scurta de tot dar nici aia nu incape si unde mai pui ca te frige la mana. Eu vreau sa vad in primu rand cate plm ture i-a dat super-mao-san fiindca prea "atarna" surubul ala afara, deci mi se pare foarte foarte nestrans. Banuiesc un 5 ture cum zicea careva ca i-a facut la un F 650. Rad dar nu e de ras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Deci rateuri cand ciupesti gazu de pe loc pana in 3-4000 ture, espament de te arde efectiv pe mana, bujie alba-alba... cre ca a scos tot surubu Si eu vreau sa vad ingineria lu' nea mesteru' indeaproape. Ultima data era prea incins motoru cat sa-mi bag mana sau nasul pe langa acele galerii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Ca sa raspund unei intrebari pe un alt topic: ÂŞtiu că nu-i locul să pun întrebări tehnice, dar am zis să mă adresez unor posesori de Dominatoare... îmi vinde Âşi mie unul (1 buc. Dominator!) un băiat Âşi zice că are ceva probleme la CDI. Cam ce poate să fie ? Sau, ce fel de comportament are Domi din cauza lui ? Merită să iau un Domi capricios ? Să nu dau banii pe un junghi...Mersi mult, vă invidiez pt. drumețiile voastre ! Raspunsul pe scurt: nu prea. Asa, deci ce zici tu cu CDIul? Pai in primu rand probleme la CDI inseamna ca motorul nu functioneaza corect. Nu porneste, moare din senin, merge aiurea in ture, nu sta la relanti, cald fiind se opreste si nu porneste de nu stii ce are etc. Daca vrei sa-l cumperi, musai te duci dupa tine cu un CDI 100% functional si testezi mobra cu CDIul nou. Unul s-h e vreo 100-150e, unul refacut vreo 50-100 si unul custom vreo 200. Daca il cumperi cu CDI bushit si nu il poti proba normal, risti sa aiba foarte multe alte defecte ascunse: distributie, tacheti, bataie la alte piese interne, probleme la demaror/regulator/alternator/cutie de viteze. In conditiile in care nu poti sa vezi daca merge bine cu CDI schimbat, nu iti recomand sa-l iei decat daca pretul e 'de pomana'. Sper sa te ajute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 eu numai l-am analizat , ea si l-a gasit, de data asta e mult mai bine Acuma se umbla pt dotarile necesare unui incepator Anunt-o te rog ca in 4-5 iulie Dominatoristii au intalnire la Sibiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) Anunt-o te rog ca in 4-5 iulie Dominatoristii au intalnire la Sibiu. si ca simbata dupa prinz se fac cursuri de indeminare in tabara de baza. Editat Iunie 22, 2009 de ser79ban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 si ca simbata dupa prinz se fac cursuri de indeminare in tabara de baza. Ma abtin de la comentarii acide sau misogine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Ca sa raspund unei intrebari pe un alt topic: Raspunsul pe scurt: nu prea. Asa, deci ce zici tu cu CDIul? Pai in primu rand probleme la CDI inseamna ca motorul nu functioneaza corect. Nu porneste, moare din senin, merge aiurea in ture, nu sta la relanti, cald fiind se opreste si nu porneste de nu stii ce are etc. Daca vrei sa-l cumperi, musai te duci dupa tine cu un CDI 100% functional si testezi mobra cu CDIul nou. Unul s-h e vreo 100-150e, unul refacut vreo 50-100 si unul custom vreo 200. Daca il cumperi cu CDI bushit si nu il poti proba normal, risti sa aiba foarte multe alte defecte ascunse: distributie, tacheti, bataie la alte piese interne, probleme la demaror/regulator/alternator/cutie de viteze. In conditiile in care nu poti sa vezi daca merge bine cu CDI schimbat, nu iti recomand sa-l iei decat daca pretul e 'de pomana'. Sper sa te ajute! Ăsta era răspunsul de care aveam nevoie ! Maaaare mersi ! Prețul e de o mie treisute, mă atrăgea, dar aÂşa îl las baltă. Rămîn dator. Poate totuÂşi voi reuÂşi odată să-mi iau un Domi că tare-mi doresc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) Ăsta era răspunsul de care aveam nevoie ! Maaaare mersi ! Prețul e de o mie treisute, mă atrăgea, dar aÂşa îl las baltă. Rămîn dator. Poate totuÂşi voi reuÂşi odată să-mi iau un Domi că tare-mi doresc ! La 1300 gasesti domi-uri bune Doar sa nu ai pretentii la carene. Editat Iunie 22, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.